HOTARARE Nr. 374 din 28 aprilie 2005
pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 155/2005 privind
organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii
Rurale
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 398 din 11 mai 2005
In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
Art. 1
Hotararea Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea si functionarea
Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, publicata in
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 211 din 14 martie 2005, se
modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. La articolul 4 alineatul (1) punctul II "In domeniul
padurilor", punctele 30 - 32 vor avea urmatorul cuprins:
"30. organizeaza, coordoneaza si exercita controlul cu privire la
respectarea prevederilor regimului silvic de catre detinatorii si
administratorii cu orice titlu de fond forestier si a modului in care se aplica
legislatia silvica pentru administrarea vegetatiei forestiere din afara
fondului forestier;
31. controleaza modul in care se aplica normele tehnice in elaborarea
amenajamentelor silvice, respectarea si aplicarea prevederilor din
amenajamente;
32. controleaza modul de supraveghere a starii de sanatate a padurilor
(monitoringul forestier) si modul de aplicare a reglementarilor privind
utilizarea materialelor forestiere de reproducere;".
2. La articolul 4 alineatul (1) punctul II "In domeniul
padurilor", se introduc punctele 33 - 49 cu urmatorul cuprins:
"33. verifica modul de respectare a normelor tehnice cu privire la
proiectarea si executarea lucrarilor de reconstructie ecologica, impaduriri si
lucrari de ingrijire;
34. controleaza respectarea de catre administrator sau proprietar a
legislatiei privind integritatea fondului forestier national si a vegetatiei
forestiere din afara acestuia;
35. constata, prin personalul silvic, faptele ce pot constitui infractiuni
in domeniul silvic, sesizeaza de indata organele de cercetare penala, iar
pentru faptele contraventionale aplica sanctiuni, cu respectarea prevederilor
legale privind regimul contraventiilor;
36. controleaza legalitatea comercializarii masei lemnoase si respectarea
reglementarilor cu privire la circulatia materialelor lemnoase, precum si
provenienta acestora;
37. controleaza respectarea regimului silvic in domeniul ariilor protejate
din fondul forestier national;
38. verifica sesizarile cu privire la incalcarea legislatiei in vigoare in
domeniul respectarii regimului silvic si a legislatiei silvice cu privire la
administrarea vegetatiei forestiere din afara fondului forestier;
39. elaboreaza strategii si politici pentru gestionarea durabila a fondului
cinegetic national;
40. atribuie in gestiune, in conditiile legii, fondurile de vanatoare si
exercita atributiile prevazute de lege in domeniul cinegetic;
41. elaboreaza regulamente, instructiuni si norme tehnice specifice pentru
gestionarea durabila a fondului cinegetic;
42. controleaza activitatea cinegetica pe toate categoriile de fonduri de
vanatoare, luand masurile care se impun in conformitate cu legislatia din
domeniu;
43. organizeaza, coordoneaza si participa in mod direct la actiunile de
prevenire si combatere a braconajului, constata, prin personalul cinegetic,
faptele ce pot constitui infractiuni in domeniul cinegetic, sesizeaza de indata
organele de cercetare penala, iar pentru faptele contraventionale aplica
sanctiuni, cu respectarea prevederilor legale privind regimul contraventiilor;
44. controleaza activitatea personalului angajat al gestionarilor
fondurilor de vanatoare cu atributii in domeniul cinegetic si propune, dupa
caz, sanctionarea acestuia;
45. controleaza modul de respectare a instructiunilor tehnice privind
evaluarea efectivelor de vanat si stabilirea cotelor de recolta;
46. controleaza legalitatea detinerii in captivitate a animalelor salbatice
de catre persoanele fizice si juridice, precum si asigurarea conditiilor de
viata ale acestora;
47. controleaza respectarea reglementarilor in vigoare privind capturarea
vanatului viu si popularea fondurilor de vanatoare;
48. verifica sesizarile cu privire la incalcarea actelor normative in
vigoare in domeniul cinegetic;
49. indeplineste orice alte atributii privind controlul respectarii
legislatiei in domeniul silvic si cel cinegetic."
3. La articolul 4 alineatul (1), punctul III "In domeniul dezvoltarii
rurale" va avea urmatorul cuprins:
"III. In domeniul dezvoltarii rurale:
1. asigura armonizarea cadrului institutional si dezvoltarea capacitatii
administrative a structurilor responsabile pentru elaborarea si implementarea
programelor de dezvoltare rurala;
2. elaboreaza strategiile si programele de dezvoltare echilibrata a
spatiului rural la nivel national, regional si local, in functie de potentialul
resurselor de dezvoltare, in concordanta cu strategia sectorului agroalimentar,
cu prioritatile stabilite prin Programul de guvernare, precum si cu nivelul
resurselor de finantare destinate si alocate acestei activitati:
3. elaboreaza si sustine programe de dezvoltare rurala la nivel national,
regional si local;
4. dezvolta si promoveaza parteneriate la nivel national, central, regional
si local, inclusiv parteneriatul public-privat;
5. asigura secretariatul Comitetului interministerial pentru elaborarea
Programului national de dezvoltare rurala 2007 - 2013;
6. colaboreaza cu structurile administrative, profesionale
interministeriale in vederea imbunatatirii cadrului legislativ si organizatoric
general de dezvoltare rurala;
7. promoveaza si incurajeaza participarea sectorului privat la elaborarea
si implementarea programelor de dezvoltare rurala;
8. propune amendarea periodica, in functie de rezultate, a Programului
Guvernului pentru dezvoltare rurala;
9. propune amendarea periodica, impreuna cu ministerele si organismele
neguvernamentale implicate, a Planului national pentru agricultura si dezvoltare
rurala;
10. raspunde de coordonarea actiunilor de implementare a Instrumentului
special de preaderare pentru agricultura si dezvoltare rurala - SAPARD, prin
coordonarea activitatii Agentiei SAPARD;
11. organizeaza, indruma si controleaza in teritoriu activitatea
serviciilor tehnice delegate pentru implementarea tehnica si financiara a
Programului SAPARD;
12. raspunde de implementarea tehnica a masurilor "Asistenta
tehnica" si "Imbunatatirea pregatirii profesionale" din cadrul
Programului SAPARD;
13. elaboreaza programele de dezvoltare rurala - Programul national de
dezvoltare rurala pentru perioada 2007 - 2013, Programul national de agromediu,
precum si alte programe specifice in conformitate cu cerintele legislatiei
nationale, europene si internationale in domeniu, in concordanta cu obiectivele
si prioritatile stabilite prin Planul national de dezvoltare si Planul national
strategic in domeniul dezvoltarii rurale;
14. coordoneaza implementarea programelor de dezvoltare rurala europene -
Programul SAPARD, Programul national de dezvoltare rurala, in concordanta cu
recomandarile comitetelor de monitorizare si cu reglementarile Uniunii
Europene;
15. asigura implementarea programelor de dezvoltare rurala europene in
concordanta cu principiile si politicile Uniunii Europene, in special in
domeniile concurentei, achizitiilor publice, protectiei mediului si egalitatii
de sanse intre femei si barbati;
16. urmareste si raporteaza rezultatele generale si impactul obtinut prin
programele de dezvoltare rurala nationale, europene si internationale, precum
si prin cele specifice, mentionate in strategia de dezvoltare rurala;
17. asigura informarea publicului si a presei cu privire la rolul Comisiei
Europene in dezvoltarea programelor si in constientizarea potentialilor
beneficiari cu privire la oportunitatile ce decurg din implementarea
programelor de dezvoltare rurala;
18. elaboreaza si asigura managementul informatiilor printr-un sistem
functional de colectare, prelucrare a datelor statistice si financiare privind
implementarea programelor de dezvoltare rurala, evaluarea si monitorizarea
asistentei financiare comunitare;
19. analizeaza si propune modificari ale programelor de dezvoltare rurala
europene - SAPARD si Programul national de dezvoltare rurala si inainteaza
comitetelor de monitorizare corespunzatoare propunerile privind realocarile de
fonduri intre masuri si submasuri; dupa aprobarea lor de catre Comitetul de
monitorizare, transmite modificarile si/sau ajustarile propuse spre analiza si
aprobare Comisiei Europene, iar Autoritatii de plata, spre informare; opereaza
modificarile, dupa aprobarea lor de catre Comisia Europeana, si informeaza
corespunzator institutiile implicate in implementarea programelor de dezvoltare
rurala;
20. elaboreaza si prezinta spre aprobare comitetelor de monitorizare
rapoartele anuale de implementare si, dupa aprobarea acestora, le transmite
spre aprobare Comisiei Europene;
21. asigura implementarea masurilor de control pentru corectitudinea
operatiunilor finantate prin Programul national de dezvoltare rurala si pentru
alte programe de dezvoltare rurala, in concordanta cu principiile unui
management financiar riguros si transparent;
22. urmareste si verifica instituirea de catre autoritatile de
implementare, precum si de catre organismele intermediare care implementeaza
masurile din Programul national de dezvoltare rurala si din proiectele
finantate prin fondurile europene si nationale a unui sistem contabil si de
evidenta separat, precum si a unui cod de contabilitate adecvat pentru toate
operatiunile finantate;
23. asigura corelarea masurilor din programele de dezvoltare rurala
nationale, europene si internationale cu cele din programele sectoriale si
regionale;
24. elaboreaza manuale de implementare si utilizare pentru programele de
dezvoltare rurala finantate din fondurile nationale, europene si
internationale;
25. elaboreaza criteriile de selectie si evaluare a proiectelor, aproba
proiectele selectate de catre autoritatile de implementare si transmit cererile
de finantare Autoritatii de plata;
26. asigura indeplinirea cerintelor referitoare la informarea si
publicitatea privind asistenta financiara a programelor de dezvoltare rurala
nationale, europene si internationale;
27. organizeaza evaluarea intermediara a Programului national de dezvoltare
rurala si informeaza Comitetul de monitorizare asupra rezultatelor acestuia si
asupra modalitatilor propuse pentru implementarea recomandarilor si
concluziilor primite de la Comisia Europeana ca urmare a evaluarii
intermediare;
28. furnizeaza informatiile privind absorbtia fondurilor aferente
programelor de dezvoltare rurala nationale si europene gestionate de Ministerul
Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, conform datelor cuprinse in
tabelele financiare;
29. constituie Comitetul de monitorizare pentru Programul national de
dezvoltare rurala 2007 - 2013 si asigura presedintia si secretariatul acestuia;
30. exercita atributiile de Autoritate de management pentru Programul
SAPARD:
a) coordoneaza programarea si asigura monitorizarea implementarii
instrumentului de preaderare pentru agricultura si dezvoltare rurala SAPARD;
b) contribuie la crearea si exploatarea sistemului computerizat de
monitorizare si evaluare a implementarii instrumentelor financiare de
preaderare SAPARD;
c) initiaza masuri si participa impreuna cu institutiile de profil la
elaborarea programelor menite sa sprijine pregatirea profesionala a
functionarilor publici, precum si a operatorilor economici, in domeniul
programelor comunitare de preaderare SAPARD;
d) organizeaza reuniunile Comitetului de monitorizare pentru Programul
SAPARD si asigura presedintia si secretariatul acestuia;
e) stabileste in cooperare cu Agentia SAPARD indicatorii de monitorizare pe
masuri si submasuri;
f) propune si contribuie la constituirea sistemului informatic si a bazei
de date specifice;
g) analizeaza si prelucreaza informatiile necesare monitorizarii si
evaluarii Programului SAPARD;
h) raporteaza informatiile privind monitorizarea si evaluarea Programului
SAPARD catre Comitetul de monitorizare pentru Programul SAPARD si Comisia
Europeana;
i) propune Comisiei Europene solutii privind imbunatatirea implementarii
Programului SAPARD, in consultare cu Agentia SAPARD si cu acordul Comitetului
de monitorizare pentru Programul SAPARD;
j) elaboreaza si transmite Comisiei Europene raportul anual privind
implementarea Programului SAPARD, in consultare cu Agentia SAPARD si cu
aprobarea Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD;
k) redacteaza si transmite Comisiei Europene raportul final privind
implementarea Programului SAPARD, in consultare cu Agentia SAPARD si cu
aprobarea Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD;
l) informeaza autoritatile cu atributii in domeniu, cu privire la
necesitatea adaptarii cadrului administrativ corespunzator, in baza deciziei
Comisiei Europene privind amendarea Programului SAPARD;
m) informeaza anual Comisia Europeana despre initiativele luate si masurile
prevazute cu privire la informarea publicului privind rezultatele Programului
SAPARD si rolul jucat de Comunitatea Europeana;
n) analizeaza anual, impreuna cu reprezentantii Comisiei Europene,
rezultatele implementarii Programului SAPARD;
o) analizeaza calitatea si implicatiile evaluarilor efectuate;
p) organizeaza si realizeaza, in cooperare cu Comisia Europeana si
Comitetul de monitorizare pentru Programul SAPARD, evaluarea intermediara si
cea de la finele perioadei de implementare a Programului;
r) asigura orice alte functii si atributii ale Autoritatii de management
pentru Programul SAPARD, prevazute in acordurile SAPARD incheiate cu Comisia
Comunitatilor Europene si in conformitate cu legislatia nationala in vigoare;
31. indeplineste si alte atributii, in conditiile legii."
4. Articolul 6 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 6
(1) In structura Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale
functioneaza Directia generala dezvoltare rurala care indeplineste si functia
si atributiile de Autoritate de management pentru Programul SAPARD si de
Autoritate de management pentru Programul national de dezvoltare rurala.
(2) Autoritatea de management pentru Programul national de dezvoltare rurala
preia atributiile Autoritatii de management pentru Programul operational
sectorial pentru agricultura, dezvoltare rurala si pescuit privind agricultura
si dezvoltarea rurala, stabilite prin Hotararea Guvernului nr. 497/2004 privind
stabilirea cadrului institutional pentru coordonarea, implementarea si
gestionarea instrumentelor structurale, cu modificarile si completarile
ulterioare. Atributiile Autoritatii de management pentru Programul operational
sectorial pentru agricultura, dezvoltare rurala si pescuit privind domeniul
pescuitului vor fi preluate de catre Agentia Nationala pentru Pescuit si
Acvacultura.
(3) Functia de Autoritate de plata pentru Programul national de dezvoltare
rurala este asigurata de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura,
Industrie Alimentara si Dezvoltare Rurala, institutie publica in subordinea
Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, organizata conform
Legii nr. 1/2004.
(4) Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, prin Directia
generala dezvoltare rurala, este beneficiarul masurilor 4.2 "Asistenta
tehnica" si 4.1 "Imbunatatirea pregatirii profesionale" din
cadrul Programului SAPARD.
(5) Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale este
autoritatea competenta pentru organizarea, implementarea si functionarea
Registrului Informatic de Contabilitate Agricola - RICA."
5. Dupa articolul 6 se introduce un nou articol, articolul 6^1, cu
urmatorul cuprins:
"Art. 6^1
In structura Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, in
coordonarea directa a ministrului, se infiinteaza Autoritatea pentru
monitorizarea activitatilor Agentiei de Plati si Interventie pentru
Agricultura, Industrie Alimentara si Dezvoltare Rurala. Autoritatea mentionata
acorda si/sau retrage acreditarea de functionare a Agentiei de Plati si
Interventie pentru Agricultura, Industrie Alimentara si Dezvoltare
Rurala."
6. Alineatul (1) al articolului 14 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 14
(1) Numarul maxim de posturi in aparatul propriu al Ministerului
Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale este de 460, exclusiv demnitarii
si posturile aferente cabinetului ministrului."
7. Alineatul (2) al articolului 16 va avea urmatorul cuprins:
"(2) Pentru activitatile specifice de control si inspectii, Ministerul
Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale are in dotare un numar de 3
autoturisme de interventie, cu un consum de 300 litri/luna/vehicul."
8. Anexa nr. 1 "Structura organizatorica a Ministerului Agriculturii,
Padurilor si Dezvoltarii Rurale" se modifica si se inlocuieste cu anexa
nr. 1 la prezenta hotarare.
9. La capitolul I "Institutii publice finantate integral din bugetul
de stat" din anexa nr. 2 "Unitatile care functioneaza in subordinea
Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale", pozitia nr. 7
va avea urmatorul cuprins:
"7. Inspectoratele teritoriale de regim silvic si de vanatoare."
10. Nota de la capitolul I "Institutii publice finantate integral din
bugetul de stat" din anexa nr. 2 "Unitatile care functioneaza in
subordinea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale" va
avea urmatorul cuprins:
"NOTA:
Numarul maxim de posturi finantate de la bugetul de stat pentru
institutiile prevazute la cap. I este de 6.407."
11. La capitolul II "Institutii publice finantate din venituri proprii
si subventii acordate de la bugetul de stat" din anexa nr. 2
"Unitatile care functioneaza in subordinea Ministerului Agriculturii,
Padurilor si Dezvoltarii Rurale" pozitia 7 va avea urmatorul cuprins:
"7. Agentia Nationala de Consultanta Agricola, inclusiv
oficiile/centrele judetene si locale de consultanta agricola din subordinea
acesteia."
12. Nota de la capitolul II "Institutii publice finantate din venituri
proprii si subventii acordate de la bugetul de stat" din anexa nr. 2
"Unitatile care functioneaza in subordinea Ministerului Agriculturii,
Padurilor si Dezvoltarii Rurale" va avea urmatorul cuprins:
"NOTA:
Numarul maxim de posturi pentru institutiile prevazute la cap. II este de
2.268."
13. Anexa nr. 5 "Normativ de autoturisme la unitatile care
functioneaza in subordinea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii
Rurale" se modifica si se inlocuieste cu anexa nr. 2 la prezenta hotarare.
Art. 2
Hotararea Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea si functionarea
Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, publicata in
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 211 din 14 martie 2005, cu
modificarile si completarile aduse prin prezenta hotarare, va fi republicata in
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, dandu-se textelor o noua numerotare.
Art. 3
Prezenta hotarare intra in vigoare la 15 zile de la data publicarii in
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
PRIM-MINISTRU
CALIN POPESCU-TARICEANU
Contrasemneaza:
Ministrul agriculturii,
padurilor si dezvoltarii rurale,
Gheorghe Flutur
Ministrul muncii,
solidaritatii sociale si familiei,
Gheorghe Barbu
Ministrul finantelor publice,
Ionel Popescu
ANEXA 1*)
(Anexa nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 155/2005)
*) Anexa nr. 1 este reprodusa in facsimil.
STRUCTURA ORGANIZATORICA
a Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale
__________________________________
| Numar maxim de posturi 460 |
| (exclusiv demnitarii si posturile|
| aferente cabinetului ministrului)|
|__________________________________|
____________
| |
| MINISTRU |
|____________|
_______________________ |
| CORPUL DE CONTROL |_____________|_____________________
| AL MINISTRULUI* | | | |
|_______________________| | | |
_______________________ | | | ____________
| Informare si | | | | | Consilier |
| relatii publice* |_| | |__| diplomatic |
|_______________________| | | __________ | |____________|
_______________________ | | | Cabinet | | ____________
| Audit public intern* | | |___| ministru | | | Probleme |
| |_| | |__________| |__| speciale* |
|_______________________| | | |____________|
______________________ | |
| Autoritatea competenta| | |
| pentru monitorizarea | | |
| activitatilor Agentiei| | |
| de Plati si | | |
| Interventie pentru |_| |
| Agricultura, Industrie| |
| Alimentara si | |
| Dezvoltare Rurala | |
|_______________________| |
|
__________________________________|__________________________________
___|____ ___|____ ___|____ ___|____ ___|____
|SECRETAR| |SECRETAR| |SECRETAR| |SECRETAR|
|SECRETAR|
|DE STAT | |DE STAT | |GENERAL | |DE STAT | |DE STAT
|
|________| |________| |________| |________|
|________|
| | | | |
___|____ ___|____ ___|____ ___|____ ___|____
| MODUL | | MODUL | | MODUL | | MODUL | | MODUL
|
| 1 | | 2 | | 3 | | 4 | | 5
|
|________| |________| |________| |________|
|________|
MODUL 1
____________________
| SECRETAR DE STAT |
|____________________|
__________________________ |
| Cabinet Secretar de stat |___|
|__________________________| |
____________________|__________________
| DIRECTIA GENERALA INTEGRARE EUROPEANA |
| SI RELATII INTERNATIONALE |
|_______________________________________|
| ________________________________
| | DIRECTIA DE MONITORIZARE A |
|__| PROCESELOR DE ADERARE |
|________________________________|
MODUL 2
____________________
| SECRETAR DE STAT |
|____________________|
__________________________ |
| Cabinet Secretar de stat |___|
|__________________________| |
|
__________________|____________________
_____________|_______________ | ________________|________________
| DIRECTIA GENERALA ELABORARE | | | DIRECTIA GENERALA IMPLEMENTARE |
| STRATEGII, POLITICI | | | POLITICI SECTORIALE SI DE PIATA |
| SECTORIALE SI DE PIATA | | | |
|_____________________________| | |_________________________________|
| _____________________ | ___________________________ |
| | DIRECTIA POLITICI | | | DIRECTIA IMPLEMENTARE | |
|__| DE PIATA | | | POLITICI IN SECTORUL |__|
|_____________________| | | VEGETAL SI AL PRODUSELOR | |
| | VEGETALE TRANSFORMATE | |
| |___________________________| |
| ___________________________ |
| | DIRECTIA FITOSANITARA SI | |
| | PENTRU SELECTIE VEGETALA |__|
| |___________________________| |
_____________________________ | |
| DIRECTIA CONSOLIDAREA | | |
| PROPRIETATII, REFORMA | | ___________________________ |
| STRUCTURILOR DE EXPLOATARE |__| | DIRECTIA IMPLEMENTARE | |
| SI CONSERVAREA SOLURILOR | | | POLITICI DE CRESTEREA | |
|_____________________________| | | ANIMALELOR SI PROCESAREA |__|
_____________________________ | | PRODUSELOR DE ORIGINE |
| Inspectii* |__| | ANIMALA |
|_____________________________| |___________________________|
MODUL 3
____________________
________| SECRETAR GENERAL |
| |____________________|
|
| ___________________________________
|__| DIRECTIA FINANCIAR, CONTABILITATE |
| | SI ADMINISTRATIV |
| |___________________________________|
| ___________________________________
|__| DIRECTIA BUGET FINANTE |
| |___________________________________|
| ___________________________________
|__| DIRECTIA JURIDICA SI CONTENCIOS |
| |___________________________________|
| ___________________________________
|__| DIRECTIA MANAGEMENTUL RESURSELOR |
| | UMANE |
| |___________________________________|
| ___________________________________
|__| Investitii si achizitii publice* |
| |___________________________________|
| ___________________________________
|__| Tehnologia informatiei* |
|___________________________________|
MODUL 4
____________________
| SECRETAR DE STAT |
|____________________|
__________________________ |
| Cabinet Secretar de stat |___|
|__________________________| |
_____________________________|
| ____________________________________
|__| DIRECTIA POLITICI, STRATEGII SI |
| | REGLEMENTARI FORESTIERE |
| |____________________________________|
| ____________________________________
|__| DIRECTIA DE MANAGEMENT FORESTIER |
| |____________________________________|
| ____________________________________
|__| DIRECTIA DE DEZVOLTARE FORESTIERA |
| | SI CONSOLIDAREA PROPRIETATII |
| |____________________________________|
| ____________________________________
|__| Management cinegetic* |
| |____________________________________|
| ____________________________________
| | DIRECTIA GENERALA PENTRU CONTROLUL |
| | APLICARII REGIMULUI SILVIC SI |
| | CONTROL CINEGETIC |
| |____________________________________|
| | ______________________________
| |__| DIRECTIA DE CONTROL SILVIC |
| | |______________________________|
| | ______________________________
| |__| DIRECTIA DE CONTROL CINEGETIC|
| |______________________________|
| ____________________________________
|__| Relatia cu Parlamentul* |
|____________________________________|
MODUL 5
____________________
| SECRETAR DE STAT |
|____________________|
__________________________ |
| Cabinet Secretar de stat |___|
|__________________________| |
__________________|__________________
| DIRECTIA GENERALA DEZVOLTARE RURALA |
|_____________________________________|
_________________________________ |
| DIRECTIA STRATEGII, POLITICI | |
| SI PROGRAME DE DEZVOLTARE RURALA|_|
|_________________________________| |
_________________________________ |
| DIRECTIA DE MANAGEMENT, | |
| ASISTENTA TEHNICA SI RELATII |_|
| CU PARTENERII | |
|_________________________________| |
_________________________________ |
| DIRECTIA DE MONITORIZARE, | |
| IMPLEMENTARE SI EVALUARE |_|
| PROGRAME DE DEZVOLTARE RURALA |
|_________________________________|
------------
* se organizeaza la nivel de directie generala
* se organizeaza la nivel de compartiment, birou sau serviciu
ANEXA 2
(Anexa nr. 5 la Hotararea Guvernului nr. 155/2005)
NORMATIV
de autoturisme la unitatile care functioneaza in subordinea Ministerului
Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale
________________________________________________________________________________
Nr. Denumirea unitatii TOTAL din care:
crt. _____________________________
Autoturisme
Autospeciale*2)
pentru
activitati
specifice*1)
________________________________________________________________________________
1. Directiile pentru agricultura si
dezvoltare rurala - servicii
publice deconcentrate 9/unitate 3/unitate 6/unitate
2. Agentia Nationala pentru
Ameliorare si Reproductie in
Zootehnie "Prof. dr. G.K.
Constantinescu" 4 3 1
3. Laboratorul Central pentru
Carantina Fitosanitara 3 2 1
4. Banca de Resurse Genetice
Vegetale Suceava 3 2 1
5. Laboratorul Central pentru
Controlul Reziduurilor de
Pesticide in Plante si Produse
Vegetale 2 1 1
6. Inspectia Piscicola 39 30 9
7. Inspectoratele teritoriale de
regim silvic si de vanatoare 120 102 18
8. Agentia de Plati si Interventie
pentru Agricultura, Industrie
Alimentara si Dezvoltare Rurala 44 44
9. Centrul de Formare si Inovatie
pentru Dezvoltare in Carpati
(CEFIDEC) 3 2 1
10. Agentia SAPARD 24 24
11. Laboratorul Central pentru
Calitatea Semintelor si a
Materialului Saditor 6 4 2
12. Inspectoratele teritoriale
pentru calitatea semintelor si a
materialului saditor - servicii
publice deconcentrate 4/unitate 3/unitate 1/unitate
13. Institutul de Stat pentru Testarea
si Inregistrarea Soiurilor 4 4
14. Agentia Nationala de Consultanta
Agricola, inclusiv
oficiile/centrele judetene si
locale de consultanta agricola 69 69
15. Agentia Nationala de Pescuit si
Acvacultura 2 2
16. Oficiul National al Viei si
Vinului 1 1
17. Laboratorul Central pentru
Controlul Calitatii si Igienei
Vinului Valea Calugareasca 1 1
18. Laboratorul Regional pentru
Controlul Calitatii si Igienei
Vinului Blaj 1 1
19. Laboratorul Regional pentru
Controlul Calitatii si Igienei
Vinului Odobesti 1 1
________________________________________________________________________________
*1) Cu respectarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 80/2001, aprobata
cu modificari prin Legea nr. 247/2002, cu modificarile ulterioare.
*2) Nu fac obiectul Ordonantei Guvernului nr. 80/2001, aprobata cu
modificari prin Legea nr. 247/2002, cu modificarile ulterioare.