Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 374 din 28 aprilie 2005

pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 398 din 11 mai 2005


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Hotararea Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 211 din 14 martie 2005, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. La articolul 4 alineatul (1) punctul II "In domeniul padurilor", punctele 30 - 32 vor avea urmatorul cuprins:
    "30. organizeaza, coordoneaza si exercita controlul cu privire la respectarea prevederilor regimului silvic de catre detinatorii si administratorii cu orice titlu de fond forestier si a modului in care se aplica legislatia silvica pentru administrarea vegetatiei forestiere din afara fondului forestier;
    31. controleaza modul in care se aplica normele tehnice in elaborarea amenajamentelor silvice, respectarea si aplicarea prevederilor din amenajamente;
    32. controleaza modul de supraveghere a starii de sanatate a padurilor (monitoringul forestier) si modul de aplicare a reglementarilor privind utilizarea materialelor forestiere de reproducere;".
    2. La articolul 4 alineatul (1) punctul II "In domeniul padurilor", se introduc punctele 33 - 49 cu urmatorul cuprins:
    "33. verifica modul de respectare a normelor tehnice cu privire la proiectarea si executarea lucrarilor de reconstructie ecologica, impaduriri si lucrari de ingrijire;
    34. controleaza respectarea de catre administrator sau proprietar a legislatiei privind integritatea fondului forestier national si a vegetatiei forestiere din afara acestuia;
    35. constata, prin personalul silvic, faptele ce pot constitui infractiuni in domeniul silvic, sesizeaza de indata organele de cercetare penala, iar pentru faptele contraventionale aplica sanctiuni, cu respectarea prevederilor legale privind regimul contraventiilor;
    36. controleaza legalitatea comercializarii masei lemnoase si respectarea reglementarilor cu privire la circulatia materialelor lemnoase, precum si provenienta acestora;
    37. controleaza respectarea regimului silvic in domeniul ariilor protejate din fondul forestier national;
    38. verifica sesizarile cu privire la incalcarea legislatiei in vigoare in domeniul respectarii regimului silvic si a legislatiei silvice cu privire la administrarea vegetatiei forestiere din afara fondului forestier;
    39. elaboreaza strategii si politici pentru gestionarea durabila a fondului cinegetic national;
    40. atribuie in gestiune, in conditiile legii, fondurile de vanatoare si exercita atributiile prevazute de lege in domeniul cinegetic;
    41. elaboreaza regulamente, instructiuni si norme tehnice specifice pentru gestionarea durabila a fondului cinegetic;
    42. controleaza activitatea cinegetica pe toate categoriile de fonduri de vanatoare, luand masurile care se impun in conformitate cu legislatia din domeniu;
    43. organizeaza, coordoneaza si participa in mod direct la actiunile de prevenire si combatere a braconajului, constata, prin personalul cinegetic, faptele ce pot constitui infractiuni in domeniul cinegetic, sesizeaza de indata organele de cercetare penala, iar pentru faptele contraventionale aplica sanctiuni, cu respectarea prevederilor legale privind regimul contraventiilor;
    44. controleaza activitatea personalului angajat al gestionarilor fondurilor de vanatoare cu atributii in domeniul cinegetic si propune, dupa caz, sanctionarea acestuia;
    45. controleaza modul de respectare a instructiunilor tehnice privind evaluarea efectivelor de vanat si stabilirea cotelor de recolta;
    46. controleaza legalitatea detinerii in captivitate a animalelor salbatice de catre persoanele fizice si juridice, precum si asigurarea conditiilor de viata ale acestora;
    47. controleaza respectarea reglementarilor in vigoare privind capturarea vanatului viu si popularea fondurilor de vanatoare;
    48. verifica sesizarile cu privire la incalcarea actelor normative in vigoare in domeniul cinegetic;
    49. indeplineste orice alte atributii privind controlul respectarii legislatiei in domeniul silvic si cel cinegetic."
    3. La articolul 4 alineatul (1), punctul III "In domeniul dezvoltarii rurale" va avea urmatorul cuprins:
    "III. In domeniul dezvoltarii rurale:
    1. asigura armonizarea cadrului institutional si dezvoltarea capacitatii administrative a structurilor responsabile pentru elaborarea si implementarea programelor de dezvoltare rurala;
    2. elaboreaza strategiile si programele de dezvoltare echilibrata a spatiului rural la nivel national, regional si local, in functie de potentialul resurselor de dezvoltare, in concordanta cu strategia sectorului agroalimentar, cu prioritatile stabilite prin Programul de guvernare, precum si cu nivelul resurselor de finantare destinate si alocate acestei activitati:
    3. elaboreaza si sustine programe de dezvoltare rurala la nivel national, regional si local;
    4. dezvolta si promoveaza parteneriate la nivel national, central, regional si local, inclusiv parteneriatul public-privat;
    5. asigura secretariatul Comitetului interministerial pentru elaborarea Programului national de dezvoltare rurala 2007 - 2013;
    6. colaboreaza cu structurile administrative, profesionale interministeriale in vederea imbunatatirii cadrului legislativ si organizatoric general de dezvoltare rurala;
    7. promoveaza si incurajeaza participarea sectorului privat la elaborarea si implementarea programelor de dezvoltare rurala;
    8. propune amendarea periodica, in functie de rezultate, a Programului Guvernului pentru dezvoltare rurala;
    9. propune amendarea periodica, impreuna cu ministerele si organismele neguvernamentale implicate, a Planului national pentru agricultura si dezvoltare rurala;
    10. raspunde de coordonarea actiunilor de implementare a Instrumentului special de preaderare pentru agricultura si dezvoltare rurala - SAPARD, prin coordonarea activitatii Agentiei SAPARD;
    11. organizeaza, indruma si controleaza in teritoriu activitatea serviciilor tehnice delegate pentru implementarea tehnica si financiara a Programului SAPARD;
    12. raspunde de implementarea tehnica a masurilor "Asistenta tehnica" si "Imbunatatirea pregatirii profesionale" din cadrul Programului SAPARD;
    13. elaboreaza programele de dezvoltare rurala - Programul national de dezvoltare rurala pentru perioada 2007 - 2013, Programul national de agromediu, precum si alte programe specifice in conformitate cu cerintele legislatiei nationale, europene si internationale in domeniu, in concordanta cu obiectivele si prioritatile stabilite prin Planul national de dezvoltare si Planul national strategic in domeniul dezvoltarii rurale;
    14. coordoneaza implementarea programelor de dezvoltare rurala europene - Programul SAPARD, Programul national de dezvoltare rurala, in concordanta cu recomandarile comitetelor de monitorizare si cu reglementarile Uniunii Europene;
    15. asigura implementarea programelor de dezvoltare rurala europene in concordanta cu principiile si politicile Uniunii Europene, in special in domeniile concurentei, achizitiilor publice, protectiei mediului si egalitatii de sanse intre femei si barbati;
    16. urmareste si raporteaza rezultatele generale si impactul obtinut prin programele de dezvoltare rurala nationale, europene si internationale, precum si prin cele specifice, mentionate in strategia de dezvoltare rurala;
    17. asigura informarea publicului si a presei cu privire la rolul Comisiei Europene in dezvoltarea programelor si in constientizarea potentialilor beneficiari cu privire la oportunitatile ce decurg din implementarea programelor de dezvoltare rurala;
    18. elaboreaza si asigura managementul informatiilor printr-un sistem functional de colectare, prelucrare a datelor statistice si financiare privind implementarea programelor de dezvoltare rurala, evaluarea si monitorizarea asistentei financiare comunitare;
    19. analizeaza si propune modificari ale programelor de dezvoltare rurala europene - SAPARD si Programul national de dezvoltare rurala si inainteaza comitetelor de monitorizare corespunzatoare propunerile privind realocarile de fonduri intre masuri si submasuri; dupa aprobarea lor de catre Comitetul de monitorizare, transmite modificarile si/sau ajustarile propuse spre analiza si aprobare Comisiei Europene, iar Autoritatii de plata, spre informare; opereaza modificarile, dupa aprobarea lor de catre Comisia Europeana, si informeaza corespunzator institutiile implicate in implementarea programelor de dezvoltare rurala;
    20. elaboreaza si prezinta spre aprobare comitetelor de monitorizare rapoartele anuale de implementare si, dupa aprobarea acestora, le transmite spre aprobare Comisiei Europene;
    21. asigura implementarea masurilor de control pentru corectitudinea operatiunilor finantate prin Programul national de dezvoltare rurala si pentru alte programe de dezvoltare rurala, in concordanta cu principiile unui management financiar riguros si transparent;
    22. urmareste si verifica instituirea de catre autoritatile de implementare, precum si de catre organismele intermediare care implementeaza masurile din Programul national de dezvoltare rurala si din proiectele finantate prin fondurile europene si nationale a unui sistem contabil si de evidenta separat, precum si a unui cod de contabilitate adecvat pentru toate operatiunile finantate;
    23. asigura corelarea masurilor din programele de dezvoltare rurala nationale, europene si internationale cu cele din programele sectoriale si regionale;
    24. elaboreaza manuale de implementare si utilizare pentru programele de dezvoltare rurala finantate din fondurile nationale, europene si internationale;
    25. elaboreaza criteriile de selectie si evaluare a proiectelor, aproba proiectele selectate de catre autoritatile de implementare si transmit cererile de finantare Autoritatii de plata;
    26. asigura indeplinirea cerintelor referitoare la informarea si publicitatea privind asistenta financiara a programelor de dezvoltare rurala nationale, europene si internationale;
    27. organizeaza evaluarea intermediara a Programului national de dezvoltare rurala si informeaza Comitetul de monitorizare asupra rezultatelor acestuia si asupra modalitatilor propuse pentru implementarea recomandarilor si concluziilor primite de la Comisia Europeana ca urmare a evaluarii intermediare;
    28. furnizeaza informatiile privind absorbtia fondurilor aferente programelor de dezvoltare rurala nationale si europene gestionate de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, conform datelor cuprinse in tabelele financiare;
    29. constituie Comitetul de monitorizare pentru Programul national de dezvoltare rurala 2007 - 2013 si asigura presedintia si secretariatul acestuia;
    30. exercita atributiile de Autoritate de management pentru Programul SAPARD:
    a) coordoneaza programarea si asigura monitorizarea implementarii instrumentului de preaderare pentru agricultura si dezvoltare rurala SAPARD;
    b) contribuie la crearea si exploatarea sistemului computerizat de monitorizare si evaluare a implementarii instrumentelor financiare de preaderare SAPARD;
    c) initiaza masuri si participa impreuna cu institutiile de profil la elaborarea programelor menite sa sprijine pregatirea profesionala a functionarilor publici, precum si a operatorilor economici, in domeniul programelor comunitare de preaderare SAPARD;
    d) organizeaza reuniunile Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD si asigura presedintia si secretariatul acestuia;
    e) stabileste in cooperare cu Agentia SAPARD indicatorii de monitorizare pe masuri si submasuri;
    f) propune si contribuie la constituirea sistemului informatic si a bazei de date specifice;
    g) analizeaza si prelucreaza informatiile necesare monitorizarii si evaluarii Programului SAPARD;
    h) raporteaza informatiile privind monitorizarea si evaluarea Programului SAPARD catre Comitetul de monitorizare pentru Programul SAPARD si Comisia Europeana;
    i) propune Comisiei Europene solutii privind imbunatatirea implementarii Programului SAPARD, in consultare cu Agentia SAPARD si cu acordul Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD;
    j) elaboreaza si transmite Comisiei Europene raportul anual privind implementarea Programului SAPARD, in consultare cu Agentia SAPARD si cu aprobarea Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD;
    k) redacteaza si transmite Comisiei Europene raportul final privind implementarea Programului SAPARD, in consultare cu Agentia SAPARD si cu aprobarea Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD;
    l) informeaza autoritatile cu atributii in domeniu, cu privire la necesitatea adaptarii cadrului administrativ corespunzator, in baza deciziei Comisiei Europene privind amendarea Programului SAPARD;
    m) informeaza anual Comisia Europeana despre initiativele luate si masurile prevazute cu privire la informarea publicului privind rezultatele Programului SAPARD si rolul jucat de Comunitatea Europeana;
    n) analizeaza anual, impreuna cu reprezentantii Comisiei Europene, rezultatele implementarii Programului SAPARD;
    o) analizeaza calitatea si implicatiile evaluarilor efectuate;
    p) organizeaza si realizeaza, in cooperare cu Comisia Europeana si Comitetul de monitorizare pentru Programul SAPARD, evaluarea intermediara si cea de la finele perioadei de implementare a Programului;
    r) asigura orice alte functii si atributii ale Autoritatii de management pentru Programul SAPARD, prevazute in acordurile SAPARD incheiate cu Comisia Comunitatilor Europene si in conformitate cu legislatia nationala in vigoare;
    31. indeplineste si alte atributii, in conditiile legii."
    4. Articolul 6 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 6
    (1) In structura Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale functioneaza Directia generala dezvoltare rurala care indeplineste si functia si atributiile de Autoritate de management pentru Programul SAPARD si de Autoritate de management pentru Programul national de dezvoltare rurala.
    (2) Autoritatea de management pentru Programul national de dezvoltare rurala preia atributiile Autoritatii de management pentru Programul operational sectorial pentru agricultura, dezvoltare rurala si pescuit privind agricultura si dezvoltarea rurala, stabilite prin Hotararea Guvernului nr. 497/2004 privind stabilirea cadrului institutional pentru coordonarea, implementarea si gestionarea instrumentelor structurale, cu modificarile si completarile ulterioare. Atributiile Autoritatii de management pentru Programul operational sectorial pentru agricultura, dezvoltare rurala si pescuit privind domeniul pescuitului vor fi preluate de catre Agentia Nationala pentru Pescuit si Acvacultura.
    (3) Functia de Autoritate de plata pentru Programul national de dezvoltare rurala este asigurata de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura, Industrie Alimentara si Dezvoltare Rurala, institutie publica in subordinea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, organizata conform Legii nr. 1/2004.
    (4) Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, prin Directia generala dezvoltare rurala, este beneficiarul masurilor 4.2 "Asistenta tehnica" si 4.1 "Imbunatatirea pregatirii profesionale" din cadrul Programului SAPARD.
    (5) Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale este autoritatea competenta pentru organizarea, implementarea si functionarea Registrului Informatic de Contabilitate Agricola - RICA."
    5. Dupa articolul 6 se introduce un nou articol, articolul 6^1, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 6^1
    In structura Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, in coordonarea directa a ministrului, se infiinteaza Autoritatea pentru monitorizarea activitatilor Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura, Industrie Alimentara si Dezvoltare Rurala. Autoritatea mentionata acorda si/sau retrage acreditarea de functionare a Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura, Industrie Alimentara si Dezvoltare Rurala."
    6. Alineatul (1) al articolului 14 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 14
    (1) Numarul maxim de posturi in aparatul propriu al Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale este de 460, exclusiv demnitarii si posturile aferente cabinetului ministrului."
    7. Alineatul (2) al articolului 16 va avea urmatorul cuprins:
    "(2) Pentru activitatile specifice de control si inspectii, Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale are in dotare un numar de 3 autoturisme de interventie, cu un consum de 300 litri/luna/vehicul."
    8. Anexa nr. 1 "Structura organizatorica a Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale" se modifica si se inlocuieste cu anexa nr. 1 la prezenta hotarare.
    9. La capitolul I "Institutii publice finantate integral din bugetul de stat" din anexa nr. 2 "Unitatile care functioneaza in subordinea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale", pozitia nr. 7 va avea urmatorul cuprins:
    "7. Inspectoratele teritoriale de regim silvic si de vanatoare."
    10. Nota de la capitolul I "Institutii publice finantate integral din bugetul de stat" din anexa nr. 2 "Unitatile care functioneaza in subordinea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale" va avea urmatorul cuprins:
    "NOTA:
    Numarul maxim de posturi finantate de la bugetul de stat pentru institutiile prevazute la cap. I este de 6.407."
    11. La capitolul II "Institutii publice finantate din venituri proprii si subventii acordate de la bugetul de stat" din anexa nr. 2 "Unitatile care functioneaza in subordinea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale" pozitia 7 va avea urmatorul cuprins:
    "7. Agentia Nationala de Consultanta Agricola, inclusiv oficiile/centrele judetene si locale de consultanta agricola din subordinea acesteia."
    12. Nota de la capitolul II "Institutii publice finantate din venituri proprii si subventii acordate de la bugetul de stat" din anexa nr. 2 "Unitatile care functioneaza in subordinea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale" va avea urmatorul cuprins:
    "NOTA:
    Numarul maxim de posturi pentru institutiile prevazute la cap. II este de 2.268."
    13. Anexa nr. 5 "Normativ de autoturisme la unitatile care functioneaza in subordinea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale" se modifica si se inlocuieste cu anexa nr. 2 la prezenta hotarare.
    Art. 2
    Hotararea Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 211 din 14 martie 2005, cu modificarile si completarile aduse prin prezenta hotarare, va fi republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, dandu-se textelor o noua numerotare.
    Art. 3
    Prezenta hotarare intra in vigoare la 15 zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                  PRIM-MINISTRU
             CALIN POPESCU-TARICEANU

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul agriculturii,
                       padurilor si dezvoltarii rurale,
                       Gheorghe Flutur

                       Ministrul muncii,
                       solidaritatii sociale si familiei,
                       Gheorghe Barbu

                       Ministrul finantelor publice,
                       Ionel Popescu

    ANEXA 1*)
    (Anexa nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 155/2005)

    *) Anexa nr. 1 este reprodusa in facsimil.

                           STRUCTURA ORGANIZATORICA
         a Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale

     __________________________________
    | Numar maxim de posturi 460       |
    | (exclusiv demnitarii si posturile|
    | aferente cabinetului ministrului)|
    |__________________________________|

                                  ____________
                                 |            |
                                 |  MINISTRU  |
                                 |____________|
  _______________________              |
 | CORPUL DE CONTROL     |_____________|_____________________
 | AL MINISTRULUI*       | |           |                  |
 |_______________________| |           |                  |
  _______________________  |           |                  |   ____________
 | Informare si          | |           |                  |  | Consilier  |
 | relatii publice*     |_|           |                  |__| diplomatic |
 |_______________________| |           |    __________    |  |____________|
  _______________________  |           |   | Cabinet  |   |   ____________
 | Audit public intern* | |           |___| ministru |   |  | Probleme   |
 |                       |_|           |   |__________|   |__| speciale* |
 |_______________________| |           |                     |____________|
  ______________________   |           |
 | Autoritatea competenta| |           |
 | pentru monitorizarea  | |           |
 | activitatilor Agentiei| |           |
 | de Plati si           | |           |
 | Interventie pentru    |_|           |
 | Agricultura, Industrie|             |
 | Alimentara si         |             |
 | Dezvoltare Rurala     |             |
 |_______________________|             |
                                       |
     __________________________________|__________________________________
 ___|____          ___|____         ___|____          ___|____         ___|____
|SECRETAR|        |SECRETAR|       |SECRETAR|        |SECRETAR|       |SECRETAR|
|DE STAT |        |DE STAT |       |GENERAL |        |DE STAT |       |DE STAT |
|________|        |________|       |________|        |________|       |________|
    |                 |                |                 |                |
 ___|____          ___|____         ___|____          ___|____         ___|____
| MODUL  |        | MODUL  |       | MODUL  |        | MODUL  |       | MODUL  |
|   1    |        |   2    |       |   3    |        |   4    |       |   5    |
|________|        |________|       |________|        |________|       |________|


    MODUL 1

                        ____________________
                       |  SECRETAR DE STAT  |
                       |____________________|
   __________________________    |
  | Cabinet Secretar de stat |___|
  |__________________________|   |
             ____________________|__________________
            | DIRECTIA GENERALA INTEGRARE EUROPEANA |
            | SI RELATII INTERNATIONALE             |
            |_______________________________________|
                |   ________________________________
                |  | DIRECTIA DE MONITORIZARE A     |
                |__| PROCESELOR DE ADERARE          |
                   |________________________________|


    MODUL 2

                        ____________________
                       |  SECRETAR DE STAT  |
                       |____________________|
    __________________________    |
   | Cabinet Secretar de stat |___|
   |__________________________|   |
                                  |
                __________________|____________________
  _____________|_______________   |    ________________|________________
 | DIRECTIA GENERALA ELABORARE |  |   | DIRECTIA GENERALA IMPLEMENTARE  |
 | STRATEGII, POLITICI         |  |   | POLITICI SECTORIALE SI DE PIATA |
 | SECTORIALE SI DE PIATA      |  |   |                                 |
 |_____________________________|  |   |_________________________________|
      |   _____________________   |    ___________________________   |
      |  | DIRECTIA POLITICI   |  |   | DIRECTIA IMPLEMENTARE     |  |
      |__| DE PIATA            |  |   | POLITICI IN SECTORUL      |__|
         |_____________________|  |   | VEGETAL SI AL PRODUSELOR  |  |
                                  |   | VEGETALE TRANSFORMATE     |  |
                                  |   |___________________________|  |
                                  |    ___________________________   |
                                  |   | DIRECTIA FITOSANITARA SI  |  |
                                  |   | PENTRU SELECTIE VEGETALA  |__|
                                  |   |___________________________|  |
  _____________________________   |                                  |
 | DIRECTIA CONSOLIDAREA       |  |                                  |
 | PROPRIETATII, REFORMA       |  |    ___________________________   |
 | STRUCTURILOR DE EXPLOATARE  |__|   | DIRECTIA IMPLEMENTARE     |  |
 | SI CONSERVAREA SOLURILOR    |  |   | POLITICI DE CRESTEREA     |  |
 |_____________________________|  |   | ANIMALELOR SI PROCESAREA  |__|
  _____________________________   |   | PRODUSELOR DE ORIGINE     |
 | Inspectii*                 |__|   | ANIMALA                   |
 |_____________________________|      |___________________________|


   MODUL 3

               ____________________
      ________|  SECRETAR GENERAL  |
     |        |____________________|
     |
     |   ___________________________________
     |__| DIRECTIA FINANCIAR, CONTABILITATE |
     |  | SI ADMINISTRATIV                  |
     |  |___________________________________|
     |   ___________________________________
     |__| DIRECTIA BUGET FINANTE            |
     |  |___________________________________|
     |   ___________________________________
     |__| DIRECTIA JURIDICA SI CONTENCIOS   |
     |  |___________________________________|
     |   ___________________________________
     |__| DIRECTIA MANAGEMENTUL RESURSELOR  |
     |  | UMANE                             |
     |  |___________________________________|
     |   ___________________________________
     |__| Investitii si achizitii publice* |
     |  |___________________________________|
     |   ___________________________________
     |__| Tehnologia informatiei*          |
        |___________________________________|


    MODUL 4

                       ____________________
                      |  SECRETAR DE STAT  |
                      |____________________|
    __________________________    |
   | Cabinet Secretar de stat |___|
   |__________________________|   |
     _____________________________|
    |   ____________________________________
    |__| DIRECTIA POLITICI, STRATEGII SI    |
    |  | REGLEMENTARI FORESTIERE            |
    |  |____________________________________|
    |   ____________________________________
    |__| DIRECTIA DE MANAGEMENT FORESTIER   |
    |  |____________________________________|
    |   ____________________________________
    |__| DIRECTIA DE DEZVOLTARE FORESTIERA  |
    |  | SI CONSOLIDAREA PROPRIETATII       |
    |  |____________________________________|
    |   ____________________________________
    |__| Management cinegetic*             |
    |  |____________________________________|
    |   ____________________________________
    |  | DIRECTIA GENERALA PENTRU CONTROLUL |
    |  | APLICARII REGIMULUI SILVIC SI      |
    |  | CONTROL CINEGETIC                  |
    |  |____________________________________|
    |     |   ______________________________
    |     |__| DIRECTIA DE CONTROL SILVIC   |
    |     |  |______________________________|
    |     |   ______________________________
    |     |__| DIRECTIA DE CONTROL CINEGETIC|
    |        |______________________________|
    |   ____________________________________
    |__| Relatia cu Parlamentul*           |
       |____________________________________|


    MODUL 5

                       ____________________
                      |  SECRETAR DE STAT  |
                      |____________________|
    __________________________    |
   | Cabinet Secretar de stat |___|
   |__________________________|   |
                __________________|__________________
               | DIRECTIA GENERALA DEZVOLTARE RURALA |
               |_____________________________________|
                _________________________________  |
               | DIRECTIA STRATEGII, POLITICI    | |
               | SI PROGRAME DE DEZVOLTARE RURALA|_|
               |_________________________________| |
                _________________________________  |
               | DIRECTIA DE MANAGEMENT,         | |
               | ASISTENTA TEHNICA SI RELATII    |_|
               | CU PARTENERII                   | |
               |_________________________________| |
                _________________________________  |
               | DIRECTIA DE MONITORIZARE,       | |
               | IMPLEMENTARE SI EVALUARE        |_|
               | PROGRAME DE DEZVOLTARE RURALA   |
               |_________________________________|

------------
    * se organizeaza la nivel de directie generala
    * se organizeaza la nivel de compartiment, birou sau serviciu

    ANEXA 2
    (Anexa nr. 5 la Hotararea Guvernului nr. 155/2005)

                                 NORMATIV
de autoturisme la unitatile care functioneaza in subordinea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale

________________________________________________________________________________
Nr.     Denumirea unitatii              TOTAL               din care:
crt.                                               _____________________________
                                                   Autoturisme   Autospeciale*2)
                                                   pentru
                                                   activitati
                                                   specifice*1)
________________________________________________________________________________
  1. Directiile pentru agricultura si
     dezvoltare rurala - servicii
     publice deconcentrate              9/unitate    3/unitate      6/unitate
  2. Agentia Nationala pentru
     Ameliorare si Reproductie in
     Zootehnie "Prof. dr. G.K.
     Constantinescu"                        4            3              1
  3. Laboratorul Central pentru
     Carantina Fitosanitara                 3            2              1
  4. Banca de Resurse Genetice
     Vegetale Suceava                       3            2              1
  5. Laboratorul Central pentru
     Controlul Reziduurilor de
     Pesticide in Plante si Produse
     Vegetale                               2            1              1
  6. Inspectia Piscicola                   39           30              9
  7. Inspectoratele teritoriale de
     regim silvic si de vanatoare         120          102             18
  8. Agentia de Plati si Interventie
     pentru Agricultura, Industrie
     Alimentara si Dezvoltare Rurala       44           44
  9. Centrul de Formare si Inovatie
     pentru Dezvoltare in Carpati
     (CEFIDEC)                              3             2             1
 10. Agentia SAPARD                        24            24
 11. Laboratorul Central pentru
     Calitatea Semintelor si a
     Materialului Saditor                   6             4             2
 12. Inspectoratele teritoriale
     pentru calitatea semintelor si a
     materialului saditor - servicii
     publice deconcentrate              4/unitate     3/unitate     1/unitate
 13. Institutul de Stat pentru Testarea
     si Inregistrarea Soiurilor             4             4
 14. Agentia Nationala de Consultanta
     Agricola, inclusiv
     oficiile/centrele judetene si
     locale de consultanta agricola        69            69
 15. Agentia Nationala de Pescuit si
     Acvacultura                            2             2
 16. Oficiul National al Viei si
     Vinului                                1             1
 17. Laboratorul Central pentru
     Controlul Calitatii si Igienei
     Vinului Valea Calugareasca             1             1
 18. Laboratorul Regional pentru
     Controlul Calitatii si Igienei
     Vinului Blaj                           1             1
 19. Laboratorul Regional pentru
     Controlul Calitatii si Igienei
     Vinului Odobesti                       1             1
________________________________________________________________________________
    *1) Cu respectarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 80/2001, aprobata cu modificari prin Legea nr. 247/2002, cu modificarile ulterioare.
    *2) Nu fac obiectul Ordonantei Guvernului nr. 80/2001, aprobata cu modificari prin Legea nr. 247/2002, cu modificarile ulterioare.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 374/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 374 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 374/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu