Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 367 din 18 aprilie 2001

privind organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 274 din 25 aprilie 2007



In temeiul art. 108 din Constituţia Romaniei, republicată, al art. 40 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului Romaniei şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 12 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 24/2007 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale,

Guvernul Romaniei adoptă prezenta hotărare.

Art. 1. - (1) Ministerul Transporturilor este organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, avand sediul în municipiul Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1.

(2) Ministerul Transporturilor stabileşte politica în domeniul transporturilor, la nivel naţional, elaborează strategia şi reglementările specifice de dezvoltare şi de armonizare a activităţilor de transport în cadrul politicii generale a Guvernului şi îndeplineşte rolul de autoritate de stat în domeniul transporturilor şi al infrastructurii de transport.

Art. 2. - Ministerul Transporturilor, în calitatea sa de organ de specialitate al administraţiei publice centrale, îndeplineşte următoarele atribuţii principale:

1.  elaborează şi supune spre aprobare cadrul legislativ privind domeniul transporturilor, administrarea şi utilizarea infrastructurii de transport şi punerea acestei infrastructuri la dispoziţia utilizatorilor, potrivit legii;

2.     elaborează politica economică în domeniul transporturilor;

3.   elaborează strategiile de dezvoltare în domeniul infrastructurii de transport, precum şi a activităţilor de transport;

4.   elaborează şi implementează strategii, politici, programe privind reţeaua de drumuri publice din Romania: drumuri naţionale, drumuri judeţene, drumuri comunale şi străzi;

5.   elaborează politici pentru dezvoltarea transporturilor multimodale şi a transportului combinat;

6.   coordonează, monitorizează şi sprijină îndeplinirea obligaţiilor care decurg din prevederile Tratatului de aderare a Romaniei la Uniunea Europeană, a celorlalte angajamente rezultate din procesul negocierilor de aderare la Uniunea Europeană, precum şi a strategiilor şi programelor naţionale adoptate în contextul politicilor Uniunii Europene, în domeniul său de competenţă;

7.   comunică Comisiei Europene şi/sau statelor membre toate măsurile rezultate din directivele comunitare transpuse, potrivit domeniului său de responsabilitate;

8.   elaborează poziţiile Romaniei pe problematica afacerilor europene în domeniul său de competenţă;

9.  fundamentează şi elaborează necesarul de fonduri de la bugetul de stat pentru domeniul său de activitate;

10.  gestionează resursele financiare alocate prin bugetul de stat, din credite externe şi din fonduri comunitare, în domeniul său de activitate;

11.  exercită drepturile şi obligaţiile statului ca acţionar la companiile naţionale, societăţile naţionale şi societăţile comerciale aflate sub autoritatea sa, pană la finalizarea procesului de privatizare;

12.   elaborează şi pune în aplicare strategiile de privatizare în domeniul său de activitate şi asigură gestionarea întregului proces de privatizare şi postprivatizare pentru unităţile de sub autoritatea sa şi/sau la care este acţionar;

13.   aprobă tarifele percepute de instituţiile publice din subordine pentru eliberarea de autorizaţii şi licenţe, precum şi cuantumul redeventelor ce se obţin prin concesionarea infrastructurilor de transport aparţinand domeniului public aflate în administrarea sa, potrivit legii;

14.   asigură organizarea şi dezvoltarea cercetării în domeniul transporturilor şi asigură valorificarea acesteia, ca informaţii de interes public, prin reglementări tehnice şi alte activităţi specifice de reglementare, potrivit legii;

15.    organizează şi finanţează activitatea pentru constituirea fondului propriu de date statistice şi a fondurilor documentare specializate din domeniul transporturilor, participand la sistemul informaţional naţional şi internaţional;

16.  promovează sistemul instituţional pentru dezvoltarea pieţei libere a transporturilor, asigură condiţiile unui mediu concurenţial în cadrul fiecărui mod de transport, precum şi între modurile de transport;

17.   elaborează şi promovează cadrul legal în vederea stimulării investiţiilor în domeniul său de activitate;

18.   iniţiază şi negociază, din împuternicirea Guvernului, încheierea de convenţii, acorduri şi alte înţelegeri internaţionale sau propune acestuia întocmirea formelor de aderare la cele existente şi ia măsuri de aplicare a acestora, în domeniul său de activitate;

19.   reprezintă interesele statului în cadrul organismelor internaţionale, pe baza convenţiilor, acordurilor şi înţelegerilor stabilite, şi dezvoltă relaţii de colaborare cu organe şi organizaţii similare din alte state şi cu organisme internaţionale interesate de domeniul său de activitate;

20.   reprezintă interesele statului în cadrul organismelor comunitare, pe baza convenţiilor, acordurilor şi înţelegerilor stabilite, şi dezvoltă relaţii de colaborare cu entităţi din statele membre, în domeniul său de competenţă;

21.  susţine promovarea intereselor operatorilor economici autohtoni de profil pe pieţele internaţionale;

22.   avizează şi urmăreşte realizarea programelor şi proiectelor de construcţii şi infrastructuri în domeniul său de activitate;

23.   asigură administrarea, dezvoltarea şi gestionarea infrastructurilor de transport aparţinand domeniului public şi ale echipamentelor de interes naţional din sistemul naţional de transport;

24.    asigură tuturor utilizatorilor acces egal şi nediscriminatoriu la infrastructurile de transport deschise accesului public;

25.  asigură beneficiarilor de transport dreptul de a alege liber modul de transport, transportatorul şi mijlocul de transport;

26.   sprijină dezvoltarea şi funcţionarea transportului public;

27.   stimulează libera iniţiativă şi asigură autonomia transportatorilor;

28.    concesionează, în numele statului, bunurile proprietate publică ori privată a statului din domeniul transporturilor;

29.   elaborează şi supune spre aprobare Guvernului tariful de utilizare a infrastructurii feroviare şi alte tarife care sunt în competenţa de aprobare a Guvernului;

30.   clasifică infrastructurile de transport în conformitate cu standardele naţionale şi internaţionale;

31.  stabileşte prin norme un mod unitar de prezentare a sistemului informaţional privind transportul public de persoane, în sfera de administrare a infrastructurii de transport de interes public;

32.   elaborează şi supune spre aprobare Guvernului schema reţelei naţionale de transport, care are ca obiective asigurarea deplasării persoanelor şi a mărfurilor între toate localităţile ţării, precum şi conectarea infrastructurilor naţionale de transport la principalele infrastructuri internaţionale de transport;

33.  încheie, în numele statului, contracte de activitate cu compania naţională care administrează infrastructura feroviară şi contracte de servicii publice cu societăţile naţionale şi/sau cu societăţile comerciale care efectuează transport feroviar public de călători;

34.   realizează activităţi de asigurări de sănătate pentru personalul propriu, pentru personalul instituţiilor publice din subordine, al companiilor naţionale, societăţilor naţionale, regiilor autonome de sub autoritatea sa, precum şi al societăţilor comerciale, care desfăşoară activităţi în domeniul transporturilor aeriene, navale, rutiere, feroviare, cu metroul, pentru membrii de familie ai acestora, precum şi pentru pensionarii care au lucrat în transporturi şi pentru membrii lor de familie, care folosesc reţeaua sanitară proprie;

35.    emite certificate de atestare a dreptului de proprietate asupra terenurilor societăţilor comerciale cu capital integral sau majoritar de stat de sub autoritatea sau din subordinea Ministerului Transporturilor;

36.   emite avize de specialitate pentru obiectivele de investiţii finanţate integral sau parţial de la bugetul de stat, din fonduri comunitare şi din credite garantate de stat, precum şi pentru lucrările de interes naţional care sunt finanţate din alte surse legal constituite, din domeniul său de activitate;

37.  analizează studiile de fezabilitate pentru lucrările din domeniul său de activitate aflate în competenţa de aprobare a Guvernului şi le prezintă Consiliului interministerial de avizare lucrări publice de interes naţional şi locuinţe, susţinand necesitatea, oportunitatea şi eficienţa economică a acestora; participă la promovarea pentru aprobare a lucrărilor avizate, conform legii;

38.   poate desemna organisme tehnice specializate pentru: elaborarea şi punerea în aplicare a normelor tehnice şi a reglementărilor specifice, asigurarea pregătirii profesionale şi perfecţionării personalului din transporturi, efectuarea certificării şi înmatriculării mijloacelor de transport şi asigurarea inspecţiei şi controlului acestora, efectuarea certificării operatorilor economici care desfăşoară activităţi de transport, efectuarea certificării personalului cu atribuţii în domeniul siguranţei transporturilor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;

39.  îndeplineşte funcţia de autoritate de implementare a proiectelor majore de infrastructură din domeniul transporturilor;

40.   coordonează programele de asistenţă tehnică acordate de Uniunea Europeană şi de alte organisme internaţionale;

41.   asigură managementul tipurilor de risc generatoare de situaţii de urgenţă, repartizate Ministerului Transporturilor, şi îndeplinirea funcţiilor de sprijin specifice, în condiţiile legii;

42.   asigură managementul protecţiei civile în domeniul său de competenţă.

Art. 3. - (1) In exercitarea atribuţiilor sale, Ministerul Transporturilor colaborează cu celelalte ministere şi organe de specialitate din subordinea Guvernului, cu autorităţile publice locale şi cu alte organisme interesate.

(2) Pentru îndeplinirea atribuţiilor care îi revin, Ministerul Transporturilor poate solicita şi obţine, fără plata tarifelor, informaţii privind date înregistrate în registrul comerţului computerizat.

Art. 4. - (1) In calitatea sa de autoritate de stat în domeniul transporturilor, Ministerul Transporturilor are următoarele atribuţii principale, pe care le exercită direct sau prin organisme tehnice specializate, instituţii publice subordonate, unităţi care funcţionează sub autoritatea sau în coordonarea sa ori societăţi comerciale autorizate:

1.   aprobă, potrivit legii, instrucţiuni şi regulamente obligatorii pentru activităţile de transport feroviare, auto, navale şi aeriene;

2.   coordonează şi participă la investigarea incidentelor şi accidentelor produse în activităţile de transport şi emite reglementări specifice privind raportarea şi investigarea tehnică a acestora, în condiţiile legii;

3.   elaborează, în condiţiile legii, norme de efectuare a transporturilor speciale;

4.   exercită inspecţia de stat privind respectarea reglementărilor interne şi internaţionale în activităţile specifice transporturilor;

5.  acordă, pe bază de reciprocitate, dreptul de utilizare cu plată sau gratuit a infrastructurilor de transport pentru utilizatorii străini;

6.   emite norme obligatorii de licenţiere şi autorizare a operatorilor economici care efectuează sau urmează să efectueze activităţi de transport sau activităţi specifice siguranţei traficului şi stabileşte condiţiile de acordare, de suspendare sau de anulare a licenţelor, autorizaţiilor şi certificatelor;

7.   stabileşte organizarea regională a transporturilor rutiere, feroviare, navale şi aeriene;

8.    aprobă utilizarea spaţiului aerian, cu acordul organelor abilitate ale Ministerului Apărării şi ale Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;

9.   exercită activitatea de registru, de inspecţie de stat şi de control în transporturi;

10.   asigură controlul utilizării resurselor financiare alocate prin bugetul de stat, fonduri comunitare şi a resurselor din credite interne şi externe, al stadiului executării fizice a lucrărilor de infrastructură din domeniul său de activitate şi al calităţii acestora;

11.   emite norme obligatorii de atestare, certificare, licenţiere şi brevetare a personalului care lucrează în transporturi sau care concură la siguranţa traficului şi stabileşte condiţiile de suspendare, de retragere sau de anulare a atestatelor, certificatelor, licenţelor ori brevetelor acordate;

12.   emite norme obligatorii de siguranţă a traficului în transporturile rutiere, feroviare, navale, aeriene, precum şi în transportul multimodal şi combinat şi supraveghează respectarea acestora;

13.   autorizează funcţionarea porturilor, aeroporturilor civile, gărilor şi a autogărilor;

14.  emite norme obligatorii pentru efectuarea transporturilor de mărfuri periculoase;

15.  certifică starea tehnică a mijloacelor de transport, în conformitate cu reglementările naţionale şi convenţiile şi acordurile internaţionale la care Romania este parte;

16.   asigură certificarea şi omologarea de tip sau individuală a mijloacelor de transport;

17.  gestionează frecvenţele de   comunicaţii alocate;

18.  emite norme şi asigură prin reţeaua sanitară proprie asistenţa medicală şi psihologică a personalului din transporturi cu atribuţii în siguranţa circulaţiei şi a navigaţiei, precum şi controlul sanitar-veterinar specific tuturor modurilor şi activităţilor de transport şi emite autorizaţii sanitar-veterinare în toate cazurile în care legea îi recunoaşte acest drept;

19.   propune Guvernului, cu avizul Ministerului Apărării, închiderea unor linii de cale ferată nerentabile sau menţinerea în exploatare a liniei respective şi regimul exploatării acesteia;

20.   emite reglementări specifice privind certificarea agenţilor aeronautici civili şi asigură eliberarea, prelungirea valabilităţii, validarea, echivalarea, modificarea, limitarea, suspendarea şi revocarea documentelor de certificare a agenţilor aeronautici civili;

21.   emite reglementări specifice privind siguranţa şi securitatea activităţilor aeronautice civile şi supraveghează respectarea acestora;

22.   emite reglementări specifice obligatorii pentru efectuarea transporturilor aeriene de mărfuri periculoase;

23.  asigură organizarea spaţiului aerian naţional, potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 29/1997 privind Codul aerian civil, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în colaborare cu organele specializate ale Ministerului Apărării;

24.   coordonează sistemul de securitate în domeniul aviaţiei civile şi aprobă sistemele de facilităţi aeronautice la nivelul aeroporturilor civile;

25.   emite reglementări specifice privind certificarea tehnicii aeronautice şi asigură certificarea acesteia;

26.   emite reglementări specifice privind certificarea personalului aeronautic civil şi asigură eliberarea, prelungirea valabilităţii, validarea, echivalarea, modificarea, limitarea, suspendarea şi revocarea documentelor de certificare pentru această categorie de personal;

27.   asigură organizarea şi funcţionarea serviciilor civile de navigaţie aeriană în spaţiul aerian al Romaniei şi autorizează efectuarea zborurilor în spaţiul aerian naţional, în limita competenţelor legale;

28.   avizează efectuarea de lucrări în zonele supuse servitutilor de aeronautică civilă;

29.  asigură certificarea aerodromurilor civile;

30.   emite reglementări specifice privind raportarea şi investigarea evenimentelor de aviaţie civilă, precum şi a actelor de intervenţie ilicită asupra aeronavelor civile;

31.   aprobă tarifele percepute de către organismele tehnice specializate, instituţiile publice sau operatorii economici, ca urmare a prestării activităţilor pentru care le-au fost delegate competenţe în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 29/1997 privind Codului aerian civil, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

32.   restricţionează operarea aeronavelor civile pe aeroporturile din Romania sau în spaţiul aerian naţional, după caz, în scopul protecţiei mediului;

33.   stabileşte aeroporturile din Romania care, în urma derulării activităţilor specifice, au impact semnificativ asupra mediului, în vederea implementării de programe de protecţie a mediului, cu avizul ministerului de resort;

34.   aprobă, la solicitarea administratorului aeroportului, măsuri speciale pentru operarea aeronavelor civile a căror funcţionare are impact semnificativ asupra mediului;

35.   acordă permisiunea de intrare şi de plecare a navelor romaneşti şi străine în/din porturile civile romaneşti;

36.   supraveghează şi controlează navigaţia în apele naţionale navigabile a navelor, indiferent de pavilionul acestora; controlează navele sub pavilion roman în apele internaţionale;

37.   stabileşte, nominal şi pe porţiuni, căile naţionale navigabile ale Romaniei; pentru apele de frontieră va ţine seama şi de acordurile bilaterale privind regimul frontierei de stat;

38.   stabileşte regulile de navigaţie în marea teritorială, în apele interioare şi în porturile romaneşti, în conformitate cu reglementările naţionale şi cu acordurile şi convenţiile internaţionale la care Romania este parte; organizează şi coordonează sistemele de urmărire a traficului de nave în apele naţionale navigabile;

39.  acordă dreptul de arborare a pavilionului roman sau poate dispune suspendarea ori retragerea acestui drept;

40.  emite reglementări cu privire la durata şi conţinutul cursurilor de pregătire, modul de obţinere a brevetelor şi certificatelor de capacitate, a documentelor de conformitate, precum şi cu privire la anularea sau suspendarea acestora;

41.   organizează sistemul de salvare pe mare şi pe apele interioare navigabile;

42.   stabileşte căile navigabile, porturile, radele şi bazinele portuare în care pilotajul este obligatoriu;

43.   stabileşte modul de recrutare, şcolarizare şi brevetare a piloţilor, precum şi efectuarea serviciului de pilotaj maritim şi fluvial;

44.   stabileşte, cu acordul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative şi al organelor de grăniceri, locurile de acostare şi de ancorare în afara limitelor porturilor, aflate în apele de frontieră sau în marea teritorială;

45.   eliberează, printr-o societate cu clasificare agreată, certificate de clasificare a navei şi a echipamentelor acesteia, care atestă buna stare de navigabilitate, în conformitate cu acordurile şi convenţiile internaţionale la care Romania este parte;

46.   stabileşte normele tehnice privind construcţia şi exploatarea navelor;

47.   stabileşte condiţiile tehnice pe care trebuie să le îndeplinească vehiculele rutiere, metodologia de omologare pentru circulaţie a acestora, precum şi metodologia de inspecţie tehnică periodică;

48.   certifică prin omologare, agreare şi prin inspecţie tehnică periodică, după caz, încadrarea vehiculelor rutiere în normele tehnice privind siguranţa circulaţiei rutiere, protecţia mediului şi folosinţa conform destinaţiei;

49.  autorizează staţiile de inspecţie tehnică, supraveghează şi controlează activitatea acestora şi atestă personalul care efectuează inspecţia tehnică periodică;

50.   autorizează operatorii economici care desfăşoară activităţi de reparaţii, de întreţinere, de reglare, de modificări constructive, de reconstrucţie a vehiculelor rutiere, precum şi de dezmembrare a vehiculelor scoase din uz;

51.   stabileşte condiţiile tehnice şi metodologia de omologare şi certificare a produselor şi a materialelor de exploatare utilizate la vehiculele rutiere, în vederea introducerii acestora pe piaţă;

52.   elaborează norme obligatorii privind clasificarea autovehiculelor destinate transportului de persoane pe categorii de confort;

53.   desemnează/acreditează instituţii publice subordonate, organisme tehnice specializate şi societăţi comerciale, autorizate, care să elaboreze şi să pună în aplicare normele tehnice şi reglementările specifice transportului rutier şi să asigure inspecţia şi controlul tehnic de specialitate;

54.   autorizează şcolile de conducători auto şi centrele de pregătire şi perfecţionare a personalului din domeniul de transporturi rutiere, cu excepţia celor care aparţin Ministerului Apărării, Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, Serviciului Roman de Informaţii şi altor instituţii similare;

55.   emite norme metodologice privind pregătirea, examinarea şi atestarea profesională a lectorilor/formatorilor necesari în procesul de pregătire şi de perfecţionare profesională a personalului din domeniul transporturilor rutiere;

56.   emite norme privind examinarea medicală şi psihologică la angajare şi periodică a personalului cu atribuţii în siguranţa circulaţiei rutiere, precum şi norme pentru agrearea altor unităţi medicale şi psihologice în vederea efectuării acestor examinări;

57.  emite norme privind evaluarea psihologică obligatorie ce precede pregătirea teoretică şi practică a persoanelor în vedera obţinerii permisului de conducere auto şi pentru obţinerea certificatului de atestare profesională pentru conducătorii de autovehicule şi de tramvaie, precum şi norme vizand autorizarea laboratoarelor de psihologie ce efectuează aceste evaluări, conform reglementărilor în vigoare;

58.   autorizează deplasarea pe teritoriul Romaniei a mijloacelor de transport străine şi execută controlul acestei activităţi, iar pentru transporturile speciale, strategice, şi cu aprobarea Ministerului Apărării;

59.   stabileşte, potrivit legii, norme şi normative tehnice obligatorii de proiectare, construcţii, reparare şi exploatare a mijloacelor de transport, a drumurilor, autostrăzilor, porturilor, aeroporturilor, liniilor şi staţiilor de cale ferată şi de metrou, astfel încat acestea să corespundă şi nevoilor de apărare; asigură supravegherea aplicării acestor norme şi autorizează agenţii economici să efectueze astfel de activităţi;

60.   stabileşte, în condiţiile legii, în colaborare cu Ministerul Apărării şi cu Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, potrivit reglementărilor interne şi internaţionale, norme unitare ale activităţilor de intervenţie, de căutare şi salvare a navelor, aeronavelor, a altor mijloace de transport, precum şi a vieţilor omeneşti;

61.    asigură buna organizare a activităţilor de supraveghere a traficului, de cercetare a evenimentelor şi a situaţiilor de pericol, pentru limitarea sau, după caz, înlăturarea acestora, solicitand, la nevoie, sprijinul altor ministere şi organe de stat; coordonează sistemul de securitate în transporturi şi activităţile de protecţie împotriva actelor de intervenţie ilicită;

62.   controlează respectarea de către deţinătorii de mijloace de transport a normelor privind calitatea, prevenirea şi stingerea incendiilor şi protecţia mediului, conform reglementărilor interne şi internaţionale;

63.  coordonează activităţile industriale, de construcţii, de cercetare şi proiectare, de sănătate, precum şi alte activităţi specifice transporturilor şi zonelor libere;

64.   emite norme tehnice pentru construcţia, reparaţia, întreţinerea infrastructurii şi a mijloacelor de transport;

65.     elaborează programe de pregătire şi de perfecţionare pentru personalul de siguranţă din transporturi şi organizează desfăşurarea acestora;

66.    asigură dirijarea navelor în apele naţionale navigabile, în conformitate cu reglementările naţionale şi internaţionale;

67.   editează publicaţii de specialitate şi de informare specifice domeniilor sale de activitate;

68.  emite avizele şi aprobările de specialitate prevăzute de lege în domeniile sale de activitate;

69.   monitorizează şi verifică întocmirea cadastrului pentru domeniul public al statului aferent infrastructurii de transport;

70.   elaborează norme şi reglementări specifice în transporturi, cu privire la protecţia mediului;

71.  aporbă planurile de gestionare a deşeurilor generate de nave şi a reziduurilor mărfii;

72.   verifică şi monitorizează, prin specialiştii desemnaţi în comisiile de evaluare, achiziţiile publice ale autorităţilor contractante aflate în subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea ministerului.

(2) Ministerul Transporturilor îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin acte normative pentru domeniul său de activitate.

Art. 5. - (1) Ministerul Transporturilor conduce întreaga activitate a aparatului propriu al Ministerului Transporturilor şi exercită întreaga autoritate asupra unităţilor aflate în subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea ministerului.

(2)   Ministrul transporturilor este ordonator principal de credite bugetare.

(3)   Ministrul transporturilor reprezintă ministerul în raporturile cu celelalte ministere, cu alte autorităţi publice şi organizaţii, precum şi cu persoane juridice şi fizice din ţară şi din străinătate.

(4)  In exercitarea atribuţiilor sale, ministrul transporturilor emite ordine şi instrucţiuni.

(5)   Ministrul transporturilor este ajutat în activitatea de conducere a ministerului de 3 secretari de stat.

(6)   Secretarii de stat exercită atribuţiile delegate de ministrul transporturilor.

Art. 6. - In structura organizatorică a Ministerului Transporturilor se organizează şi funcţionează în subordinea demnitarului cabinetul ministrului şi cabinetele secretarilor de stat.

Art. 7. - (1) In structura organizatorică a Ministerului Transporturilor, prevăzută în anexa nr. 1, funcţionează direcţii generale şi direcţii.

(2)  In cadrul direcţiilor generale, prin ordin al ministrului transporturilor, se pot organiza direcţii, servicii, birouri, compartimente, precum şi colective temporare.

(3)   In cadrul direcţiilor, prin ordin al ministrului transporturilor, se pot organiza servicii, birouri, compartimente, precum şi colective temporare.

(4)  Serviciul de informaţii clasificate şi probleme speciale are în structură Centrul operativ pentru situaţii de urgenţă.

(5)   Numărul maxim de posturi este de 635, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului.

(6)   Personalul Ministerului Transporturilor este compus din funcţionari publici şi din personal angajat cu contract individual de muncă.

(7)   Ministrul transporturilor desemnează, prin ordin, specialişti din cadrul ministerului să îşi desfăşoare activitatea corespunzător domeniului lor de competenţă, pe langă structurile specializate ale Uniunii Europene.

Art. 8. - (1) In condiţiile legii, în cadrul Ministerului Transporturilor şi/sau al unităţilor  aflate în subordinea/coordonarea/sub autoritatea ministerului se pot înfiinţa, organiza şi funcţiona unităţi de management al proiectului, denumite în continuare UMP, şi unităţi de coordonare a proiectului, denumite în continuare UCP, conduse de un director de proiect numit prin ordin al ministrului transporturilor, în vederea asigurării unui cadru unitar pentru managementul proiectelor finanţate prin împrumuturi externe. Finanţarea cheltuielilor de personal se face din costurile proiectului prevăzute cu această destinaţie, în condiţiile legii.

(2)   Structura organizatorică, numărul de persoane, regulamentul de organizare şi funcţionare pentru fiecare UMP/UCP şi, după caz, numărul de unităţi se prevăd în documentele proiectului şi sunt preluate ca atare în ordinul ministrului transporturilor privind înfiinţarea UMP/UCP, conform reglementărilor în vigoare.

(3)  Ministrul numeşte personalul UMP/UCP şi stabileşte competenţele directorului de proiect.

Art. 9. - Ministerul Transporturilor, prin Direcţia generală relaţii financiare externe, îndeplineşte şi atribuţiile Autorităţii de management pentru programul operaţional sectorial de transport, finanţat prin Fondul de coeziune şi Fondul european de dezvoltare regională.

Art. 10. - (1) Răspunderile şi atribuţiile secretarilor de stat se stabilesc prin ordin al ministrului transporturilor.

(2) Ministrul transporturilor poate delega o parte din atribuţiile sale secretarilor de stat.

Art. 11. - (1) Secretarul general al ministerului este subordonat ministrului transporturilor.

(2)   Secretarul general coordonează buna funcţionare a direcţiilor generale, a direcţiilor şi a activităţilor cu caracter funcţional din cadrul ministerului şi asigură legătura operativă dintre ministru şi conducătorii tuturor direcţiilor generale şi direcţiilor din minister şi din unităţile subordonate.

(3)  Secretarul general este înalt funcţionar public, numit conform legii.

Art. 12. - Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile secretarului general şi ale direcţiilor generale şi direcţiilor din aparatul propriu al Ministerului Transporturilor se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului, aprobat prin ordin al ministrului.

Art. 13. - (1) Unităţile aflate în subordinea, în coordonarea şi, respectiv, sub autoritatea Ministerului Transporturilor sunt prevăzute în anexa nr. 2.

(2) Structura organizatorică şi regulamentul de organizare şi funcţionare ale unităţilor din subordinea şi din coordonarea Ministerului Transporturilor se aprobă prin ordin al  ministrului transporturilor, cu excepţia unităţilor pentru care legea prevede altfel.

(3)    Statele de funcţii pentru instituţiile publice subordonate, finanţate de la bugetul de stat, se aprobă prin ordin al ministrului transporturilor, în condiţiile legii.

(4)   Conducătorii unităţilor prevăzute la alin. (1) sunt numiţi şi mandataţi să conducă unităţile şi sunt eliberaţi din funcţie prin ordin al ministrului transporturilor, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

(5)  După numirea şi mandatarea conducătorilor unităţilor prevăzute în anexa nr. 2, aceştia vor încheia contractul individual de muncă şi contractul de performanţă, după caz, cu organele de conducere ale unităţilor la care sunt numiţi, în condiţiile legii.

Art. 14. - Secretariatul Consiliului interministerial pentru siguranţa rutieră este asigurat de Autoritatea Rutieră Romană - A.R.R.

Art. 15. - Spaţiile şi utilităţile deţinute de Ministerul Transporturilor şi de Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." - S.A. în clădirea „Palat C.F.R." sunt prevăzute în anexa nr. 3.

Art. 16. - Ministerul Transporturilor are în dotare un parc auto stabilit conform reglementărilor în vigoare. Pentru activităţile specifice de inspecţie şi control, care se desfăşoară pe întreg teritoriul ţării, pentru activităţile desfăşurate în cadrul programelor PHARE şi pentru transportul delegaţiilor, precum şi pentru alte activităţi specifice Ministerul Transporturilor are un parc de autovehicule stabilit conform anexei nr. 4.

Art. 17. - Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta hotărare.

Art. 18. - Toate drepturile şi obligaţiile privind realizarea obiectivului „Pod peste fluviul Dunărea, la Calafat - Vidin", care revin Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului potrivit Hotărarii Guvernului nr. 174/2004 pentru aprobarea componenţei reprezentanţilor părţii romane şi organizarea activităţii acestora în Comisia mixtă romano-bulgară pentru realizarea obiectivului „Pod peste fluviul Dunărea, la Calafat - Vidin", se preiau de către Ministerul Transporturilor.

Art. 19. - La data intrării în vigoare a prezentei hotărari se abrogă Hotărarea Guvernului nr. 412/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, publicată în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 276 din 30 martie 2004, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi orice alte prevederi contrare.

PRIM-MINISTRU

CALIN POPESCU-TARICEANU

Contrasemnează:

Ministrul transporturilor,

Ludovic Orban

Ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse,

Paul Păcuraru

Ministrul economiei şi finanţelor,

Varujan Vosganian

ANEXA Nr. 1

STRUCTURA   ORGANIZATORICĂ

a Ministerului Transporturilor

Numărul maxim de posturi  = 635, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului

ANEXA Nr. 2

A.   UNITĂŢILE

care funcţionează în subordinea Ministerului Transporturilor şi care se finanţează de la bugetul de stat

Nr.

crt.

Denumirea unităţii

Sursa de finanţare

Localitatea

1.

Aeroclubul Romaniei

Bugetul de stat

Bucureşti

NOTA:

Unitatea de la nr. crt. 1 poate utiliza un număr maxim de 327 de posturi.

B.   UNITĂŢILE

care funcţionează în subordinea Ministerului Transporturilor şi care se finanţează din venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate şi din transferuri de la bugetul de stat

Nr. crt.

Denumirea unităţii

Sursa de finanţare

Localitatea

1.

Spitalul Clinic nr. 1 Căi Ferate Witting Bucureşti

Venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate şi din transferuri de la bugetul de stat

Bucureşti

2.

Spitalul General nr. 2 Căi Ferate Bucureşti

Venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate şi din transferuri de la bugetul de stat

Bucureşti

3.

Spitalul Clinic Căi Ferate Iaşi

Venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate şi din transferuri de la bugetul de stat

Iaşi, judeţul    Iaşi

4.

Spitalul Clinic Căi Ferate Cluj-Napoca

Venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate şi din transferuri de la bugetul de stat

Cluj-Napoca, judeţul Cluj

5.

Spitalul Clinic Căi Ferate Timişoara

Venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate şi din transferuri de la bugetul de stat

Timişoara, judeţul Timiş

6.

Spitalul General Căi Ferate Ploieşti

Venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate şi din transferuri de la bugetul de stat

Ploieşti, judeţul Prahova

7.

Spitalul General Căi Ferate Galaţi

Venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate şi din transferuri de la bugetul de stat

Galaţi, judeţul Galaţi

8.

Spitalul Clinic Căi Ferate Constanţa

Venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate şi din transferuri de la bugetul de stat

Constanţa, judeţul Constanţa

9.

Spitalul General Căi Ferate Braşov

Venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate şi din transferuri de la bugetul de stat

Braşov, judeţul Braşov

10.

Spitalul General Căi Ferate Paşcani

Venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate şi din transferuri de la bugetul de stat

Paşcani, judeţul laşi

11.

Spitalul General Căi Ferate Simeria

Venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate şi din transferuri de la bugetul de stat

Simeria, judeţul Hunedoara

12.

Spitalul Clinic Căi Ferate Oradea

Venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate şi din transferuri de la bugetul de stat

Oradea, judeţul Bihor

13.

Spitalul Clinic Căi Ferate Craiova

Venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate şi din transferuri de la bugetul de stat

Craiova, judeţul Dolj

14.

Spitalul General Căi Ferate Sibiu

Venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate şi din transferuri de la bugetul de stat

Sibiu, judeţul Sibiu

15.

Spitalul General Căi Ferate Drobeta-Turnu Severin

Venituri proprii prin sistemul de asigurări sociale de sănătate şi din transferuri de la bugetul de stat

Drobeta-Turnu

Severin,

judeţul Mehedinţi

NOTA:

Unităţile prevăzute la nr. crt. 1-15 pot utiliza pentru activităţile specifice cuprinse în anexa nr. 6 la Hotărarea Guvernului nr. 443/1998 privind reorganizarea şi finanţarea unor unităţi sanitare, cu modificările şi completările ulterioare, un număr maxim de 2.975 de posturi şi pot primi transferuri de la bugetul de stat. Numărul maxim de posturi care pot fi finanţate de la bugetul de stat se stabileşte pentru fiecare unitate prin ordin al ministrului transporturilor.

C .   UNITĂŢILE*)

care funcţionează în subordinea Ministerului Transporturilor şi care se finanţează din venituri proprii şi din subvenţii de la bugetul de stat, în condiţiile legii

Nr. crt.

Denumirea unităţii

Sursa de finanţare

Localitatea

1.

Clubul Sportiv „Rapid"

Venituri proprii şi subvenţii de la bugetul de stat, în condiţiile legii

Bucureşti

2.

Agenţia Romană de Salvare

a Vieţii Omeneşti pe Mare - ARSVOM

Venituri proprii şi subvenţii de la bugetul de stat, în condiţiile   legii

Constanţa, judeţul Constanţa

3.

Şcoala Superioară de Aviaţie Civilă

Venituri proprii şi alocaţii de la bugetul de stat, în condiţiile legii

Bucureşti

4.

Agenţia de Sănătate Publică a Ministerului Transporturilor, Construcţiilor si Turismului

Venituri proprii şi subvenţii de la bugetul de stat, în condiţiile legii

Bucureşti

*) Numărul maxim de posturi pentru unitatea de la nr. crt. 1  este de 93, pentru unitatea de la nr. crt. 2 este de 145 de posturi, pentru unitatea de la nr. crt. 3 este de 120, iar pentru cea de la nr. crt. 4 este de 264.

D.   UNITĂŢI LE    

care funcţionează în subordinea Ministerului Transporturilor

Nr.

crt.

Denumirea unităţii

Sursa de finanţare

Localitatea

1.

Centrul Roman pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale - CERONAV

Venituri proprii

Constanţa, judeţul Constanţa

2.

Autoritatea Navală Roma

Venituri proprii

Constanţa, judeţul Constanţa

3.

Autoritatea Feroviară Romană - AFER

Venituri proprii

Bucureşti

4.

Autoritatea Rutieră Romană - ARR

Venituri proprii

Bucureşti

5.

Centrul Naţional de Calificare

si Instruire Feroviară -- CENAFER

Venituri proprii

Bucureşti

E.   UNITĂŢI LE

care funcţionează în coordonarea Ministerului Transporturilor

Nr.

crt.

Denumirea unităţii

Localitatea

1.

Casa Asigurărilor de Sănătate a Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului

Bucureşti

F .   UNITĂŢILE*)

care funcţionează sub autoritatea Ministerului Transporturilor

Nr.

crt.

Denumirea unităţii

Localitatea

1.

Societatea Naţională a Căilor Ferate Romane - S.N.C.F.R. - R.A.

Bucureşti

2.

Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." - S.A.

Bucureşti

3.

Societatea Naţională de Transport Feroviar de Marfă „C.F.R. - Marfă" - S.A.

Bucureşti

4.

Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători   „C.F.R.- Călători" - S.A.

Bucureşti

5.

Societatea de Administrare Active Feroviare „S.A.A.F." - S.A.

Bucureşti

6.

Societatea Feroviară de Turism „S.F.T. - C.F.R." - S.A.

Bucureşti

7.

Societatea Comercială   de Transport cu Metroul Bucureşti „Metrorex" - S.A.

Bucureşti

8.

Compania Naţională „Aeroporturi Bucureşti" - S.A.

Otopeni

9.

Societatea Naţională „Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu - Constanţa" - S.A.

Comuna Mihail Kogălniceanu,

judeţul Constanţa

10.

Societatea Naţională „Aeroportul Internaţional Timişoara - Traian Vuia" - S.A.

Timişoara, judeţul Timiş

11.

Regia Autonomă „Administraţia Romană a Serviciilor de Trafic Aerian - ROMATSA"

Bucureşti

12.

Regia Autonomă „Autoritatea Aeronautică Civilă Romană"

Bucureşti

13.

Societatea Comercială   „Compania Naţională de Transporturi Aeriene Romane - TAROM" - S.A.

Otopeni, judeţul Ilfov

*) Unităţile prevăzute la poziţiile 25-29 sunt cuprinse în programul de privatizare al Ministerului Transporturilor.

Nr. crt.

Denumirea unităţii

Localitatea

14.

Compania Naţională „Administraţia Porturilor Maritime" - S.A. Constanţa

Constanţa, judeţul Constanţa

15.

Compania Naţională „Administraţia Canalelor Navigabile" - S.A.

Constanţa, judeţul Constanţa

16.

Compania Naţională de Radiocomunicaţii Navale „Radionav" - S.A.

Constanţa, judeţul Constanţa

17.

Regia Autonomă „Administraţia Fluvială a Dunării de Jos"

Galaţi, judeţul Galaţi

18.

Compania Naţională „Administraţia Porturilor Dunării Maritime" - S.A.

Galaţi, judeţul Galaţi

19.

Compania Naţională „Administraţia Porturilor Dunării Fluviale" - S.A.

Giurgiu, judeţul Giurgiu

20.

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din Romania - S.A.

Bucureşti

21.

Regia Autonomă „Registrul Auto Roman"

Bucureşti

22.

Regia Autonomă „Administraţia Zonei Libere Sulina"

Sulina, judeţul Tulcea

23.

Societatea Comercială „Maritime Training Centre Television" - S.A. Constanţa

Constanţa,

judeţul Constanţa

24.

Societatea Comercială „Institutul de Cercetări în Transporturi

- INCERTRANS" - S.A.                

Bucureşti

25.

Societatea Comercială „Antrepriza de Lucrări Drumuri şi Poduri Bacău" - S.A.

Bacău, judeţul Bacău

26.

Societatea Comercială „Antrepriza Reparaţii şi Lucrări - A.R.L. Cluj" - S.A.

Cluj-Napoca, judeţul Cluj

27.

Societatea Comercială „Stard" - S.A.

Feteşti, judeţul Ialomiţa

28.

Societatea Comercială „Via Star" - S.A.

Bucureşti

29.

Societatea Comercială de Dragaj pe Dunăre „Fluvdrag" - S.A. Giurgiu

Giurgiu, judeţul Giurgiu

ANEXA Nr. 3

SPAŢIILE   ŞI  UTILITĂŢILE

deţinute de Ministerul Transporturilor şi de Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." - S.A. în clădirea „Palat C.F.R."

Proprietarul patrimoniului

Nivelurile

Suprafaţa construită

-m2 -

Suprafaţa utilă

- m2 -

Ponderea

(%)

Ministerul Transporturilor

Subsol

666,00

598,83

0,83

Parter

395,00

355,27

0,54

Mezanin

1.095,00

985,32

1,47

Etaiul I

5.936,00

5.342,40

7,98

Etaiul II

5.936,00

5.342,40

7,98

Etaiul III

990,60

891,54

1,33

TOTAL I:

15.018,60

13.515,76

20,13

Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." - S.A.

Subsol

9.250,58

7.906,69

12,51

Parter

7.757,58

6.981,82

10,44

Mezanin

6.016,33

5.414,70

8,10

Etaiul I

992,25

893,03

1,33

Etaiul III

4.945,40

4.450,86

6,65

Etaiul IV

4.945,40

4.450,86

6,65

Etaiul VI

4.945,40

4.450,86

6,65

Etaiul VII

4.945,40

4.450,86

6,65

Etaiul VIII

4.945,40

4.450,86

6,65

Etaiul IX

1.884,40

1.695,96

2,53

Etaiul X

1.884,40

1.695,96

2,53

Etaiul XI

1.884,40

1.695,96

2,53

TOTAL II:

59.342,34

53.053,08

79,87

TOTAL GENERAL:

74.366,94

67.018,84

100,00

ANEXA Nr. 4

PARCUL   AUTO

pentru activităţi specifice

Nr. crt.

Activitatea

Tipul mijlocului de transport

Numărul maxim

- bucăţi -

Consumul maxim

de carburanţi/autovehicul

- litri/lună -

1.

Inspecţie si control

Autoturism

27

450

2.

Transport delegatii

Autovehicul pentru transport persoane

4

450

3.

Program PHARE

Autoturism Autoturism de teren

3

450

4.

Unitate de finanţare şi implementare programe comunitare

Autoturism

6

450

5.

Aprovizionare

Autovehicul pentru transport de marfă

5

450

NOTĂ:

Pentru transportul demnitarilor şi parcul comun, numărul de autoturisme se stabileşte potrivit Ordonanţei Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 367/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 367 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 367/2001
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu