HOTARARE Nr.
345 din 11 aprilie 2007
privind aprobarea Actului
aditional pe anul 2007 la Contractul de servicii publice pentru perioada
2004-2007 al Societatii Nationale de Transport Feroviar de Calatori „C.F.R.
Calatori" - S.A.
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 286 din 2 mai 2007
In temeiul art. 108 din Constituţia României,
republicată, al art. 39 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998
privind transportul pe căile ferate române şi reorganizarea Societăţii
Naţionale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, şi al art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 1.387/2004 privind aprobarea
Contractului de activitate a Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R." -
S.A. şi a Contractului de activitate a Societăţii Naţionale de Transport
Feroviar de Călători „C.F.R. Călători" - S.A.*) pentru perioada 2004-2007,
cu modificările ulterioare,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Articol unic. - Se aprobă Actul adiţional pe anul 2007
la Contractul de servicii publice pentru perioada 2004 - 2007 al
Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători" - S.A., prevăzut în
anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor,
Ludovic Orban
Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian
ANEXĂ
ACTUL ADIŢIONAL PE ANUL 2007
la Contractul de servicii publice pentru perioada
2004-2007 al Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători"
- S.A.
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
ARTICOLUL 1
Părţile contractante
Prezentul act adiţional la Contractul de servicii
publice pentru perioada 2004-2007 constituie contractul de servicii publice pe
anul 2007, ce se încheie între Ministerul Transporturilor, în numele statului,
şi Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători"
- S.A., denumită în continuare C.F.R. Călători, în concordanţă cu
prevederile art. 38 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998 privind
transportul pe căile ferate române şi reorganizarea Societăţii Naţionale a
Căilor Ferate Române, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr.
89/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 16
din Hotărârea Guvernului nr. 584/1998 privind înfiinţarea Societăţii Naţionale
de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători" - S.A. prin
reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, cu modificările şi
completările ulterioare, şi ale art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 1.387/2004
privind aprobarea Contractului de activitate a Companiei Naţionale de Căi
Ferate „C.F.R." - S.A. şi a Contractului de activitate a Societăţii
Naţionale de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători" - S.A.*)
pentru perioada 2004-2007.
ARTICOLUL 2
Obiectul şi durata actului adiţional la contractul de servicii publice
(1) Prezentul act adiţional conţine, în conformitate
cu art. 38 din Ordonanţa de urgenţă nr. 12/1998, republicată, cu modificările
şi completările ulterioare, prevederile specifice Contractului de servicii
publice al Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători „C.F.R.
Călători" - S.A. pentru anul 2007.
(2) Prezentul act adiţional la Contractul de servicii
publice pentru perioada 2004-2007 se încheie pentru anul 2007.
CAPITOLUL II
Obligaţii specifice
ale părţilor pe anul 2007
ARTICOLUL 3
Obligaţii specifice ale C.F.R. Călători pe anul 2007
(1) Pe durata de valabilitate a prezentului act
adiţional - contractul de servicii publice, C.F.R. Călători se obligă să
pregătească şi să pună în circulaţie numărul şi categoriile de trenuri necesare
pentru asigurarea caracterului de serviciu public social pentru transportul
feroviar public de călători. Numărul minim şi categoriile de trenuri care vor
circula, pe secţii de circulaţie, care reprezintă pachetul minim social, se
poate modifica prin ordin al ministrului transporturilor, pentru adaptarea la
condiţiile concrete de piaţă sau la eventuale modificări intervenite la starea
tehnică a infrastructurii.
*) devenit „contract de servicii publice",
potrivit art. 38 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998, republicată,
cu modificările şi completările ulterioare.
(2) Pe durata de valabilitate a prezentului act
adiţional la contractul de servicii publice, C.F.R. Călători se obligă să pună
la dispoziţia publicului capacităţile de transport, în funcţie de evoluţia şi
de cerinţele pieţei.
(3) Oferta de servicii se structurează pe următoarele
categorii de trenuri:
a) intercity;
b) rapide;
c) accelerate;
d) personale.
(4) C.F.R. Călători va asigura publicului călător
următoarele tipuri de servicii:
a) transportul de călători în trafic intern şi
internaţional cu trenuri prevăzute în planul de mers al trenurilor, cu trenuri
suplimentare sau cu trenuri special comandate;
b) capacităţi de transport diferenţiate pe criterii
de confort şi de servicii: vagoane clasa I şi clasa a II-a, compartimentate şi necompartimentate, vagoane de
dormit clasa I-a şi clasa a II-a, vagoane-cuşetă, salon, business, restaurant
şi bar;
c) posibilitatea închirierii
de vagoane de călători de diverse tipuri şi categorii;
d) vânzarea legitimaţiilor de călătorie cu anticipaţie
de până la 30 de zile în trafic intern şi de până la 60 de zile în trafic
internaţional;
(5) C.F.R. Călători va asigura pe toată durata
contractului de servicii publice condiţiile minime obligatorii privind viteza
comercială, confortul şi serviciile la bord, în funcţie de categoria trenului.
(6) Strategia de dezvoltare şi modernizare a C.F.R.
Călători va fi în concordanţă cu legislaţia europeană în domeniul transportului
feroviar de călători şi va asigura condiţiile necesare pentru integrarea
europeană.
(7) C.F.R. Călători se obligă ca prin politica de
marketing pe care o va promova să asigure satisfacerea cerinţei pieţei de
transport feroviar public de călători.
(8) C.F.R. Călători se obligă să promoveze o politică
tarifară corelată cu legislaţia în vigoare privind regimul tarifelor pentru
serviciile publice cu caracter social, precum şi cu evoluţia pieţei de
transport.
(9) Facilităţile acordate de C.F.R. Călători,
potrivit reglementărilor în vigoare, pentru serviciile prestate anumitor
categorii de persoane sunt prevăzute în anexa nr. 1.
(10) C.F.R. Călători se obligă să acţioneze permanent
pentru utilizarea eficientă a resurselor materiale şi umane, asigurând astfel
reducerea cheltuielilor reale de transport.
(11) Pentru utilizarea infrastructurii feroviare
publice, C.F.R. Călători va plăti Companiei Naţionale de Căi Ferate
„C.F.R." - S.A. tarifele de utilizare, care se stabilesc conform prevederilor legale.
ARTICOLUL 4
Lista programelor prioritare
Principalele programe prioritare de dezvoltare,
modernizare şi investiţii ale C.F.R. Călători pentru perioda de valabilitate a
prezentului act adiţional sunt prevăzute în tabelul 1.
Tabelul nr. 1
Nr. crt.
|
Denumirea programului prioritar
|
1.
|
Program de dotare cu rame automotoare
|
2.
|
Program de realizare a sistemului automat de eliberare si
rezervare bilete
|
3.
|
Program de dotare cu rame electrice de scurt, mediu şi lung parcurs
|
4.
|
Program de modernizare a locomotivelor pentru transportul de
călători
|
5.
|
Program de dotare şi modernizare a vagoanelor de călători
|
ARTICOLUL 5
Obligaţiile specifice ale Ministerului
Transporturilor
1. Ministerul Transporturilor va aloca lunar sumele cuvenite C.F.R. Călători ca diferenţă între tarifele
stabilite cu avizul autoritaţiilor publice competente şi costurile reale de
transport, la care se adaugă o cotă de profit între 3% şi 5% din costul
respectiv, prevăzute prin bugetul de venituri şi cheltuieli, urmând ca până la
data de 31 ianuarie a anului următor societatea să prezinte la Ministerul
Transporturilor dovada confirmată de Compania Naţională de Căi Ferate
„C.F.R." - S.A. a efectuării pachetului minim social ce îi revenea.
2. Pentru facilităţile de
călătorie acordate, potrivit legii, anumitor categorii de persoane, C.F.R.
Călători va primi compensaţii corespunzătoare, în baza documentelor
justificative prezentate de aceasta.
3. Ministerul Transporturilor va susţine finanţarea
de la bugetul de stat sau din credite contractate de stat şi subîmprumutate
Ministerului Transporturilor ori C.F.R. Călători şi rambursate de la bugetul de
stat, în condiţiile legii, a investiţiilor pentru realizarea programelor
prioritare, precum şi a proiectelor care asigură integrarea României în
sistemul de transport feroviar european.
CAPITOLUL III
Condiţii specifice de funcţionare a C.F.R. Călători
pe anul 2007
ARTICOLUL 6
Parametrii de performanţă ai C.F.R. Călători pe anul
2007
Indicatorii de cantitate şi
calitate ai activităţii de transport feroviar de călători privind funcţionarea
C.F.R. Călători pe anul 2007 sunt:
Indicatorul
|
Programat 2007
|
Tren km (mii)
|
66.315
|
Călători km (milioane)
|
8.130
|
Număr maxim de trenuri, din care:
|
1.678
|
intercity
|
44
|
rapide
|
170
|
accelerate
|
69
|
personale
|
1.381
|
sezoniere
|
14
|
ARTICOLUL 7
Lista trenurilor de călători incluse în pachetul
minim social
Numărul trenurilor de călători pe fiecare categorie,
care vor circula pe reţeaua feroviară, este cuprins în anexa la Contractul de activitate al Companiei
Naţionale de Căi Ferate „C.F.R." - S.A.
ARTICOLUL 8
Preţul prestaţiilor
(1) Preţul prestaţiilor ce fac obiectul actului
adiţional la contractul de servicii publice în vigoare la data aprobării
contractului este de 878.582 mii lei, la care se adaugă veniturile tarifare
obţinute de C.F.R. Călători în urma aplicării tarifelor stabilite cu avizul
autorităţilor publice competente, astfel încât să se prevadă o cotă de profit
între 3% şi 5% referitor la costurile reale de transport.
(2) Preţul contractului poate fi revizuit pe baza
solicitării justificate prezentate de societate.
ARTICOLUL 9
Programul de reparaţii, modernizare şi achiziţii de
material rulant
Programul de reparaţii, modernizare şi achiziţii de
material rulant se asigură din fonduri proprii, din fonduri de la buget şi din
finanţări externe şi se aprobă de către consiliul de administraţie, corelat cu
starea tehnică a parcului, normele tehnice date de constructori şi
reglementările specifice emise de Autoritatea Feroviară Română.
ARTICOLUL 10
Principalele elemente de cheltuieli necesare pentru
asigurarea pachetului minim social
Principalele elemente de cheltuieli utilizate pentru
determinarea costurilor transportului public feroviar de călători sunt:
cheltuieli cu combustibil şi
lubrifianţi, cheltuieli cu energia electrică, cheltuieli cu utilizarea
infrastructurii feroviare, cheltuieli cu reparaţiile, cheltuieli cu personalul,
cheltuieli cu amortizarea, alte cheltuieli de exploatare, se dimensionează de
consiliul de administraţie al societăţii, corelat cu programul de transport, şi
se aprobă prin bugetul de venituri şi cheltuieli al societăţii, potrivit
prevederilor legii.
ARTICOLUL 11
Stabilirea nivelului devenituri prognozat pentru
pachetul minim social şi politica tarifară
(1) C.F.R. Călători poate, după caz, să stabilească,
în condiţiile legii, şi să adapteze la condiţiile pieţei tarifele pentru
transportul feroviar public de călători, precum şi pentru alte prestaţii şi
servicii din domeniul său de activitate, în scop comercial, în vederea
menţinerii, sporirii sau creării unui anumit trafic în transportul de călători.
(2) Veniturile din transportul de călători pentru
anul 2007 au fost estimate pornindu-se de la un nivel al indicatorului călători
km de 8.130 milioane călători km şi de la prevederile art. 1 şi 2 din Ordonanţa
de urgenţă a Guvernului nr. 79/2006 privind majorarea tarifelor în transportul
feroviar de călători pe teritoriul României.
ARTICOLUL 12
Obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor şi cheltuielilor
In vederea realizării programului de transport public
feroviar în condiţiile definite prin prezentul contract şi a asigurării
echilibrului economico-financiar al societăţii, consiliul de administraţie va
aproba, va analiza permanent şi
va adapta la condiţii concrete şi evoluţia preţurilor şi tarifelor - obiective
cu efect cuantificat în nivelul veniturilor şi cheltuielilor.
ARTICOLUL 13
Nivelul contribuţiei de la bugetul de stat ca plată
a serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei dintre nivelul costurilor şi cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate
Metodologia de calcul şi nivelul sumelor lunare
necesare pentru acoperirea serviciului public social, ca diferenţă între
tarifele stabilite cu avizul autorităţilor publice competente şi costurile
reale de transport, la care se adaugă cota de profit între 3% şi 5%, se
stabilesc de Ministerul Economiei şi Finanţelor şi Ministerul Transporturilor,
în conformitate cu Normele privind fundamentarea, acordarea şi justificarea
sumelor primite de la bugetul de stat pentru unele activităţi desfăşurate de
unii agenţi economici, prin bugetul Ministerului Transporturilor,
Construcţiilor şi Turismului, precum şi a transferurilor consolidabile acordate
bugetelor locale pentru străzile care se vor amenaja în perimetrele destinate
construcţiilor de cvartale de locuinţe noi în localităţile rurale şi urbane,
aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice şi al ministrului
transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 504/501/2005, şi cu Hotărârea
Guvernului nr. 2.408/2004 privind metodologia de acordare de la bugetul de stat
şi/sau de la bugetele locale a diferenţei dintre tarife şi costuri în
transportul feroviar public de călători, cu modificările şi completările
ulterioare.
ARTICOLUL 14
Regulile privind amendamentele şi modificările la
contract
(1) Modificările la prezentul act adiţional se fac cu
acordul ambelor părţi, potrivit legii.
(2) Pentru evenimente de forţă majoră - calamităţi
naturale, grevă, ce se vor manifesta pe durata de valabilitate a prezentului
act adiţional, sunt stabilite principii generale de continuare a derulării
contractului.
(3) In cazul conflictelor de muncă, greva este permisă
cu condiţia ca organizatorii şi conducătorii grevei să asigure serviciile
esenţiale, dar nu mai puţin de o treime din activitatea normală, cu
satisfacerea necesităţilor minime de viaţă ale comunităţilor locale.
(4) Forţa majoră, conform prezentului act adiţional,
reprezintă orice eveniment sau cauză, imprevizibile şi de neînlăturat, produse
fără vina părţilor contractante, ce nu au putut fi anticipate la încheierea
actului adiţional şi care exonerează oricare dintre părţi de îndeplinirea
totală sau parţială a obligaţiilor ce decurg din acest act adiţional.
(5) Partea care invocă forţa
majoră va notifica imediat în scris celeilalte părţi producerea sau terminarea
evenimentului de forţă majoră. Autoritatea calificată va confirma orice
eveniment de forţă majoră, menţionând circumstanţele producerii acestuia.
ARTICOLUL 15
Răspunderea contractuală
(1) Părţile se obligă să execute prezentul act
adiţional întocmai şi cu bună-credinţă.
(2) Pentru neexecutarea sau executarea
necorespunzătoare a obligaţiilor contractuale, partea în culpă datorează
despăgubiri potrivit dispoziţiilor dreptului comun.
ARTICOLUL 16
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul act
adiţional.
ANEXA Nr. 1 la actul adiţionat
LISTA
facilităţilor de călătorie aprobate prin acte
normative
Nr. crt.
|
Beneficiarul facilităţii
|
Facilitatea
|
Act normativ
|
Cine
tipăreşte legitimaţiile
|
Cine distribuie legitimaţiile
|
Cine suportă
cheltuielile pentru facilitate
|
1.
|
Secretariatul de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor din
Decembrie 1989
|
12 călătorii gratuite dus-întors, clasa I,
tren de orice rang
|
Legea
nr. 341/2004
|
C.F.R.
Călători (prin Imprimeria „Filaret")
|
Secretariatul de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor din
Decembrie 1989
|
Bugetul MT, cap. 60.01
|
2.
|
Asociaţia Foştilor Deţinuţi Politici din România
|
12 călătorii simple, gratuite, clasa I,
tren de orice rang, pe baza cuponului cu reducere pentru transport
|
Decretul-lege nr. 118/1990, republicat, cu modificările şi
completările ulterioare
|
MMFES, prin Casa Naţională de Pensii
|
MMFES, prin Casa Naţională de Pensii (Poşta Română)
|
Bugetul de stat, prin MMFES
|
3.
|
Persecutaţii pe motive etnice
|
6 călătorii dus+întors, gratuite, clasa I,
tren de orice rang, pe baza cuponului cu reducere pentru transport
|
Legea nr. 189/2000,
completată cu Legea
nr. 367/2001, republicată
|
MMFES, prin Casa Naţională de Pensii
|
MMFES, prin Casa Naţională de Pensii
(Poşta Română)
|
Bugetul de stat, prin MMFES
|
4.
|
Veteranii de război şi urmaşii acestora
|
12 călătorii simple sau 6 călătorii dus-întors, gratuite, clasa I sau a II-a, tren de orice rana
|
Legea nr. 44/1994,
cu modificările şi completările
ulterioare
|
MT (prin Imprimeria
„Filaret")
|
Asociaţiile veteranilor de război legal constituite
|
Bugetul MT, cap. 60.01
|
5.
|
Secretariatul de Stat pentru Persoanele cu Handicap
|
12 călătorii sau 6 călătorii dus-întors, clasa a II-a, tren,
rangul de tren urmează a se stabili
|
Legea
nr. 448/2006
|
C.F.R.
Călători (prin Imprimeria „Filaret")
|
Secretariatul de Stat pentru Persoanele cu Handicap, prin
asociaţiile iudetene
|
Bugetul de stat, prin consiliile judeţene
|
6.
|
Elevi şi studenţi
|
50% reducere, tarif tren personal, clasa
a II-a, abonamente lunare cu număr nelimitat de călătorii pentru elevi si
studenţi. Studenţii -50% reducere, tarif tren accelerat şi rapid, clasa a
II-a
|
Legea învăţământului nr. 84/1995,
republicată, cu modificările ulterioare
|
C.F.R. Călători (prin Imprimeria
„Filaret") Bilete de călătorie cu 50% reducere, abonamente cu 50%
reducere
|
C.F.R. Călători, MECT distribuie cupoanele 50% reducere tren
accelerat pentru studenţi
|
Bugetul MT, cap. 60.01
|
7.
|
Pensionari
|
6 călătorii simple 50% reducere, tarif tren personal sau tren
accelerat şi rapid fără regim de rezervare, clasa a II-a, pe baza cuponului
cu reducere pentru transport
|
Legea nr. 147/2000,
cu modificările ulterioare
|
C.F.R. Călători (prin Imprimeria
„Filaret") -se eliberează în baza cupoanelor de transport, tipărite de
MMFES
|
MMFES, prin oficiile de pensii, distribuie cupoanele
|
Bugetul MT, cap. 60.01
|
8.
|
Locuitorii Munţilor Apuseni titulari ai „Carnetului de Moţ"
|
50% reducere la tariful legitimaţiilor de călătorie clasa a II-a,
la toate categoriile de trenuri de călători
|
Legea nr. 33/1996,
cu modificările ulterioare
|
C.F.R. Călători - se eliberează bilete bianco
|
Se eliberează bilete bianco în baza „Legitimaţiei de Moţ"
|
Bugetul MT, cap. 60.01
|
9.
|
Senatori şi deputaţi
|
100% reducere, clasa I, tren de orice rang+vagon de dormit
|
Legea nr. 4/1990,
cu modificările ulterioare
|
MT, bilete tip permise de călătorie
|
Parlamentul
|
|
10.
|
Academicieni
|
100% reducere, clasa I, tren de orice rang
|
Legea nr. 59/2000,
cu completările ulterioare
|
MT, bilete tip foaie
|
Academia Română
|
|
ANEXA Nr. 2 la actul adiţionat
CONDIŢII MINIME DE CONFORT
pe categorii de trenuri în trafic intern, valabile
pentru planul de mers 2006/2007
Elemente de confort
|
Intercity
|
Rapid
|
Accelerat
|
Personal
|
clasa I
|
clasa a II-a
|
clasa I
|
clasa a II-a
|
clasa I
|
clasa a II-a
|
clasa I
|
clasa a II-a
|
Viteza minimă comercială (km/h)
|
65
|
55
|
45
|
35
|
Vagoane-restaurant sau bar în compunere
|
*)
|
*)
|
*)
|
|
Servicii în vagoane clasă:
|
|
|
|
|
- servire, la cerere, cu produse alimentare
|
**)
|
*)
|
*)
|
|
- anunţarea opririlor
|
**)
|
*)
|
*)
|
|
- ajutor acordat călătorilor la urcarea/coborârea în/din vagoane
|
**)
|
*)
|
*)
|
|
- difuzarea presei cotidiene
|
*)
|
*)
|
*)
|
|
- pliante şi broşuri cu mersul trenului
|
**)
|
**)
|
*)
|
|
Dotări ale vagoanelor:
|
|
|
|
|
- fotolii tapiţate cu stofă
|
**)
|
**)
|
**)
|
*)
|
**)
|
*)
|
**)
|
*)
|
- huse tetiere
|
**)
|
**)
|
*)
|
*)
|
*)
|
*)
|
|
|
- perdele în compartimente
|
**)
|
**)
|
**)
|
**)
|
**)
|
*)
|
|
|
- iluminat fluorescent
|
**)
|
**)
|
**)
|
**)
|
**)
|
**)
|
*)
|
*)
|
- iluminat incandescent (de siguranţă)
|
**)
|
**)
|
**)
|
**)
|
**)
|
**)
|
**)
|
**)
|
- iluminat lizieră
|
**)
|
**)
|
*)
|
|
*)
|
|
|
|
- ventilaţie
|
**)
|
**)
|
*)
|
*)
|
*)
|
*)
|
|
|
- climatizare (aer condiţionat)
|
**)
|
*)
|
*)
|
*)
|
*)
|
*)
|
|
|
- sonorizare în compartiment
|
**)
|
**)
|
*)
|
*)
|
*)
|
*)
|
|
|
Cabină de toaletă dotată cu următoarele materiale consumabile:
|
|
|
|
|
- hârtie igienică şi săpun
|
**)
|
**)
|
**)
|
**)
|
- şervetele
|
**)
|
**)
|
*)
|
*)
|
- odorizante în cabina WC
|
**)
|
**)
|
**)
|
**)
|
*) Caracter facultativ.
**) Caracter obligatoriu.
1) Cu excepţia vagoanelor nou-construite, modernizate.
ANEXA Nr. 3 la actul adiţional
LISTA
poziţiei „Alte cheltuieli de investiţii",
defalcată pe categorii de bunuri: dotări independente cu finanţare de la bugetul de stat pe anul 2007
Nr. crt.
|
Nominalizarea achiziţiei de bunuri
şi a altor cheltuieli de investiţii
|
U.M.
|
Cantitate
|
Valoare (mii lei)
|
|
Dotări independente - total, din
care:
|
|
|
174.054
|
I.
|
VAGOANE, din care:
|
buc.
|
189
|
119.384
|
I.1.
|
Inlocuirea vagoanelor de călători cu durată de viaţă expirată
prin dotarea cu vagoane noi
|
buc.
|
20
|
60.786
|
I.2.
|
Modernizarea şi dezvoltarea parcului de vagoane
|
buc.
|
89
|
58.598
|
II.
|
MODERNIZĂRI LOCOMOTIVE
|
buc.
|
203
|
36.910
|
II.1.
|
Modernizări locomotive electrice pentru creşterea fiabilităţii, a
randamentelor şi interoperabile cu MAV
|
buc.
|
178
|
23.234
|
II.2.
|
Modernizări locomotive diesel electrice pentru asigurarea
încălzirii electrice si reducerea consumurilor
|
buc.
|
13
|
5.317
|
II.3.
|
Modernizarea locomotivelor diesel hidraulice
|
buc.
|
12
|
8.359
|
II.4.
|
Rame electrice pentru mediu parcurs
|
buc.
|
8
|
17.760
|