Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 345 din 11 aprilie 2007

privind aprobarea Actului aditional pe anul 2007 la Contractul de servicii publice pentru perioada 2004-2007 al Societatii Nationale de Transport Feroviar de Calatori „C.F.R. Calatori" - S.A.

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 286 din 2 mai 2007



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 39 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române şi reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 1.387/2004 privind aprobarea Contractului de activitate a Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R." - S.A. şi a Contractului de activitate a Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători" - S.A.*) pentru perioada 2004-2007, cu modificările ulterioare,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Articol unic. - Se aprobă Actul adiţional pe anul 2007 la Contractul de servicii publice pentru perioada 2004 - 2007   al   Societăţii   Naţionale   de   Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători" - S.A., prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul transporturilor,

Ludovic Orban

Ministrul economiei şi finanţelor,

Varujan Vosganian

ANEXĂ

ACTUL   ADIŢIONAL   PE   ANUL 2007

la Contractul de servicii publice pentru perioada 2004-2007 al Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători" - S.A.

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

ARTICOLUL 1

Părţile contractante

Prezentul act adiţional la Contractul de servicii publice pentru perioada 2004-2007 constituie contractul de servicii publice pe anul 2007, ce se încheie între Ministerul Transporturilor, în numele statului, şi Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători" - S.A., denumită în continuare C.F.R. Călători, în concordanţă cu prevederile art. 38 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române şi reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 89/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 16 din Hotărârea Guvernului nr. 584/1998 privind înfiinţarea Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători" - S.A. prin reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 1.387/2004 privind aprobarea Contractului de activitate a Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R." - S.A. şi a Contractului de activitate a Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători" - S.A.*) pentru perioada 2004-2007.

ARTICOLUL 2

Obiectul şi durata actului adiţional la contractul de servicii publice

(1)   Prezentul act adiţional conţine, în conformitate cu art. 38 din Ordonanţa de urgenţă nr. 12/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, prevederile specifice Contractului de servicii publice al Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători" - S.A. pentru anul 2007.

(2)   Prezentul act adiţional la Contractul de servicii publice pentru perioada 2004-2007 se încheie pentru anul 2007.

CAPITOLUL II

Obligaţii specifice ale părţilor pe anul 2007

ARTICOLUL 3

Obligaţii specifice ale C.F.R. Călători pe anul 2007

(1) Pe durata de valabilitate a prezentului act adiţional - contractul de servicii publice, C.F.R. Călători se obligă să pregătească şi să pună în circulaţie numărul şi categoriile de trenuri necesare pentru asigurarea caracterului de serviciu public social pentru transportul feroviar public de călători. Numărul minim şi categoriile de trenuri care vor circula, pe secţii de circulaţie, care reprezintă pachetul minim social, se poate modifica prin ordin al ministrului transporturilor, pentru adaptarea la condiţiile concrete de piaţă sau la eventuale modificări intervenite la starea tehnică a infrastructurii.

*) devenit „contract de servicii publice", potrivit art. 38 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

(2)   Pe durata de valabilitate a prezentului act adiţional la contractul de servicii publice, C.F.R. Călători se obligă să pună la dispoziţia publicului capacităţile de transport, în funcţie de evoluţia şi de cerinţele pieţei.

(3)   Oferta de servicii se structurează pe următoarele categorii de trenuri:

a)  intercity;

b)  rapide;

c)  accelerate;

d)  personale.

(4)    C.F.R. Călători va asigura publicului călător următoarele tipuri de servicii:

a)  transportul de călători în trafic intern şi internaţional cu trenuri prevăzute în planul de mers al trenurilor, cu trenuri suplimentare sau cu trenuri special comandate;

b)   capacităţi de transport diferenţiate pe criterii de confort şi de servicii: vagoane clasa I şi clasa a II-a, compartimentate şi necompartimentate, vagoane de dormit clasa I-a şi clasa a II-a, vagoane-cuşetă, salon, business, restaurant şi bar;

c)   posibilitatea închirierii de vagoane de călători de diverse tipuri şi categorii;

d)  vânzarea legitimaţiilor de călătorie cu anticipaţie de până la 30 de zile în trafic intern şi de până la 60 de zile în trafic internaţional;

(5)    C.F.R. Călători va asigura pe toată durata contractului de servicii publice condiţiile minime obligatorii privind viteza comercială, confortul şi serviciile la bord, în funcţie de categoria trenului.

(6)   Strategia de dezvoltare şi modernizare a C.F.R. Călători va fi în concordanţă cu legislaţia europeană în domeniul transportului feroviar de călători şi va asigura condiţiile necesare pentru integrarea europeană.

(7)   C.F.R. Călători se obligă ca prin politica de marketing pe care o va promova să asigure satisfacerea cerinţei pieţei de transport feroviar public de călători.

(8)   C.F.R. Călători se obligă să promoveze o politică tarifară corelată cu legislaţia în vigoare privind regimul tarifelor pentru serviciile publice cu caracter social, precum şi cu evoluţia pieţei de transport.

(9)   Facilităţile acordate de C.F.R. Călători, potrivit reglementărilor în vigoare, pentru serviciile prestate anumitor categorii de persoane sunt prevăzute în anexa nr. 1.

(10)   C.F.R. Călători se obligă să acţioneze permanent pentru utilizarea eficientă a resurselor materiale şi umane, asigurând astfel reducerea cheltuielilor reale de transport.

(11)   Pentru utilizarea infrastructurii feroviare publice, C.F.R. Călători va plăti Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R." - S.A. tarifele de utilizare, care se stabilesc conform prevederilor legale.

ARTICOLUL 4

Lista programelor prioritare

Principalele programe prioritare de dezvoltare, modernizare şi investiţii ale C.F.R. Călători pentru perioda de valabilitate a prezentului act adiţional sunt prevăzute în tabelul 1.

Tabelul nr. 1

Nr. crt.

Denumirea programului prioritar

1.

Program de dotare cu rame automotoare

2.

Program  de   realizare  a  sistemului   automat  de eliberare si rezervare bilete

3.

Program de dotare cu rame electrice de scurt, mediu şi lung parcurs

4.

Program de modernizare a locomotivelor pentru transportul de călători

5.

Program de dotare şi modernizare a vagoanelor de călători

ARTICOLUL 5

Obligaţiile specifice ale Ministerului Transporturilor

1.   Ministerul Transporturilor va aloca lunar sumele cuvenite C.F.R. Călători ca diferenţă între tarifele stabilite cu avizul autoritaţiilor publice competente şi costurile reale de transport, la care se adaugă o cotă de profit între 3% şi 5% din costul respectiv, prevăzute prin bugetul de venituri şi cheltuieli, urmând ca până la data de 31 ianuarie a anului următor societatea să prezinte la Ministerul Transporturilor dovada confirmată de Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." - S.A. a efectuării pachetului minim social ce îi revenea.

2.   Pentru facilităţile de călătorie acordate, potrivit legii, anumitor categorii de persoane, C.F.R. Călători va primi compensaţii corespunzătoare, în baza documentelor justificative prezentate de aceasta.

3.   Ministerul Transporturilor va susţine finanţarea de la bugetul de stat sau din credite contractate de stat şi subîmprumutate Ministerului Transporturilor ori C.F.R. Călători şi rambursate de la bugetul de stat, în condiţiile legii, a investiţiilor pentru realizarea programelor prioritare, precum şi a proiectelor care asigură integrarea României în sistemul de transport feroviar european.

CAPITOLUL III

Condiţii specifice de funcţionare a C.F.R. Călători pe anul 2007

ARTICOLUL 6

Parametrii de performanţă ai C.F.R. Călători pe anul 2007

Indicatorii de cantitate şi calitate ai activităţii de transport feroviar de călători privind funcţionarea C.F.R. Călători pe anul 2007 sunt:

Indicatorul

Programat 2007

Tren km (mii)

66.315

Călători km (milioane)

8.130

Număr maxim de trenuri, din care:

1.678

intercity

44

rapide

170

accelerate

69

personale

1.381

sezoniere

14

ARTICOLUL 7

Lista trenurilor de călători incluse în pachetul minim social

Numărul trenurilor de călători pe fiecare categorie, care vor circula pe reţeaua feroviară, este cuprins în anexa la Contractul de activitate al Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R." - S.A.

ARTICOLUL 8

Preţul prestaţiilor

(1)   Preţul prestaţiilor ce fac obiectul actului adiţional la contractul de servicii publice în vigoare la data aprobării contractului este de 878.582 mii lei, la care se adaugă veniturile tarifare obţinute de C.F.R. Călători în urma aplicării tarifelor stabilite cu avizul autorităţilor publice competente, astfel încât să se prevadă o cotă de profit între 3% şi 5% referitor la costurile reale de transport.

(2)  Preţul contractului poate fi revizuit pe baza solicitării justificate prezentate de societate.

ARTICOLUL 9

Programul de reparaţii, modernizare şi achiziţii de material rulant

Programul de reparaţii, modernizare şi achiziţii de material rulant se asigură din fonduri proprii, din fonduri de la buget şi din finanţări externe şi se aprobă de către consiliul de administraţie, corelat cu starea tehnică a parcului, normele tehnice date de constructori şi reglementările specifice emise de Autoritatea Feroviară Română.

ARTICOLUL 10

Principalele elemente de cheltuieli necesare pentru asigurarea pachetului minim social

Principalele elemente de cheltuieli utilizate pentru determinarea costurilor transportului public feroviar de călători sunt: cheltuieli cu combustibil şi lubrifianţi, cheltuieli cu energia electrică, cheltuieli cu utilizarea infrastructurii feroviare, cheltuieli cu reparaţiile, cheltuieli cu personalul, cheltuieli cu amortizarea, alte cheltuieli de exploatare, se dimensionează de consiliul de administraţie al societăţii, corelat cu programul de transport, şi se aprobă prin bugetul de venituri şi cheltuieli al societăţii, potrivit prevederilor legii.

ARTICOLUL 11

Stabilirea nivelului devenituri prognozat pentru pachetul minim social şi politica tarifară

(1)   C.F.R. Călători poate, după caz, să stabilească, în condiţiile legii, şi să adapteze la condiţiile pieţei tarifele pentru transportul feroviar public de călători, precum şi pentru alte prestaţii şi servicii din domeniul său de activitate, în scop comercial, în vederea menţinerii, sporirii sau creării unui anumit trafic în transportul de călători.

(2)   Veniturile din transportul de călători pentru anul 2007 au fost estimate pornindu-se de la un nivel al indicatorului călători km de 8.130 milioane călători km şi de la prevederile art. 1 şi 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 79/2006 privind majorarea tarifelor în transportul feroviar de călători pe teritoriul României.

ARTICOLUL 12

Obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor şi cheltuielilor

In vederea realizării programului de transport public feroviar în condiţiile definite prin prezentul contract şi a asigurării echilibrului economico-financiar al societăţii, consiliul de administraţie va aproba, va analiza permanent şi va adapta la condiţii concrete şi evoluţia preţurilor şi tarifelor - obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor şi cheltuielilor.

ARTICOLUL 13

Nivelul contribuţiei de la bugetul de stat ca plată a serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei dintre nivelul costurilor şi cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate

Metodologia de calcul şi nivelul sumelor lunare necesare pentru acoperirea serviciului public social, ca diferenţă între tarifele stabilite cu avizul autorităţilor publice competente şi costurile reale de transport, la care se adaugă cota de profit între 3% şi 5%, se stabilesc de Ministerul Economiei şi Finanţelor şi Ministerul Transporturilor, în conformitate cu Normele privind fundamentarea, acordarea şi justificarea sumelor primite de la bugetul de stat pentru unele activităţi desfăşurate de unii agenţi economici, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, precum şi a transferurilor consolidabile acordate bugetelor locale pentru străzile care se vor amenaja în perimetrele destinate construcţiilor de cvartale de locuinţe noi în localităţile rurale şi urbane, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice şi al ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 504/501/2005, şi cu Hotărârea Guvernului nr. 2.408/2004 privind metodologia de acordare de la bugetul de stat şi/sau de la bugetele locale a diferenţei dintre tarife şi costuri în transportul feroviar public de călători, cu modificările şi completările ulterioare.

ARTICOLUL 14

Regulile privind amendamentele şi modificările la contract

(1)   Modificările la prezentul act adiţional se fac cu acordul ambelor părţi, potrivit legii.

(2)   Pentru evenimente de forţă majoră - calamităţi naturale, grevă, ce se vor manifesta pe durata de valabilitate a prezentului act adiţional, sunt stabilite principii generale de continuare a derulării contractului.

(3)  In cazul conflictelor de muncă, greva este permisă cu condiţia ca organizatorii şi conducătorii grevei să asigure serviciile esenţiale, dar nu mai puţin de o treime din activitatea normală, cu satisfacerea necesităţilor minime de viaţă ale comunităţilor locale.

(4)   Forţa majoră, conform prezentului act adiţional, reprezintă orice eveniment sau cauză, imprevizibile şi de neînlăturat, produse fără vina părţilor contractante, ce nu au putut fi anticipate la încheierea actului adiţional şi care exonerează oricare dintre părţi de îndeplinirea totală sau parţială a obligaţiilor ce decurg din acest act adiţional.

(5)   Partea care invocă forţa majoră va notifica imediat în scris celeilalte părţi producerea sau terminarea evenimentului de forţă majoră. Autoritatea calificată va confirma orice eveniment de forţă majoră, menţionând circumstanţele producerii acestuia.

ARTICOLUL 15

Răspunderea contractuală

(1)   Părţile se obligă să execute prezentul act adiţional întocmai şi cu bună-credinţă.

(2)  Pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiilor contractuale, partea în culpă datorează despăgubiri potrivit dispoziţiilor dreptului comun.

ARTICOLUL 16

Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul act adiţional.

ANEXA Nr. 1 la actul adiţionat

LISTA

facilităţilor de călătorie aprobate prin acte normative

Nr. crt.

Beneficiarul facilităţii

Facilitatea

Act normativ

Cine tipăreşte legitimaţiile

Cine distribuie legitimaţiile

Cine suportă

cheltuielile pentru facilitate

1.

Secretariatul de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor din Decembrie 1989

12 călătorii gratuite dus-întors, clasa I, tren de orice rang

Legea

nr. 341/2004

C.F.R.

Călători (prin Imprimeria „Filaret")

Secretariatul de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor din Decembrie 1989

Bugetul MT, cap. 60.01

2.

Asociaţia Foştilor Deţinuţi Politici din România

12 călătorii simple, gratuite, clasa I, tren de orice rang, pe baza cuponului cu reducere pentru transport

Decretul-lege nr. 118/1990, republicat, cu modificările şi completările ulterioare

MMFES, prin Casa Naţională de Pensii

MMFES, prin Casa Naţională de Pensii (Poşta Română)

Bugetul de stat, prin MMFES

3.

Persecutaţii pe motive etnice

6 călătorii dus+întors, gratuite, clasa I, tren de orice rang, pe baza cuponului cu reducere pentru transport

Legea nr. 189/2000,

completată cu Legea

nr. 367/2001, republicată

MMFES, prin Casa Naţională de Pensii

MMFES, prin Casa Naţională de Pensii (Poşta Română)

Bugetul de stat, prin MMFES

4.

Veteranii de război şi urmaşii acestora

12 călătorii simple sau 6 călătorii dus-întors, gratuite, clasa I sau a II-a, tren de orice rana

Legea nr. 44/1994,

cu modificările şi completările ulterioare

MT (prin Imprimeria

„Filaret")

Asociaţiile veteranilor de război legal constituite

Bugetul MT, cap. 60.01

5.

Secretariatul de Stat pentru Persoanele cu Handicap

12 călătorii sau 6 călătorii dus-întors, clasa a II-a, tren, rangul de tren urmează a se stabili

Legea

nr. 448/2006

C.F.R.

Călători (prin Imprimeria „Filaret")

Secretariatul de Stat pentru Persoanele cu Handicap, prin asociaţiile iudetene

Bugetul de stat, prin consiliile judeţene

6.

Elevi şi studenţi

50% reducere, tarif tren personal, clasa a II-a, abonamente lunare cu număr nelimitat de călătorii pentru elevi si studenţi. Studenţii -50% reducere, tarif tren accelerat şi rapid, clasa a II-a

Legea învăţământului nr. 84/1995, republicată, cu modificările ulterioare

C.F.R. Călători (prin Imprimeria „Filaret") Bilete de călătorie cu 50% reducere, abonamente cu 50% reducere

C.F.R. Călători, MECT distribuie cupoanele 50% reducere tren accelerat pentru studenţi

Bugetul MT, cap. 60.01

7.

Pensionari

6 călătorii simple 50% reducere, tarif tren personal sau tren accelerat şi rapid fără regim de rezervare, clasa a II-a, pe baza cuponului cu reducere pentru transport

Legea nr. 147/2000,

cu modificările ulterioare

C.F.R. Călători (prin Imprimeria „Filaret") -se eliberează în baza cupoanelor de transport, tipărite de MMFES

MMFES, prin oficiile de pensii, distribuie cupoanele

Bugetul MT, cap. 60.01

8.

Locuitorii Munţilor Apuseni titulari ai „Carnetului de Moţ"

50% reducere la tariful legitimaţiilor de călătorie clasa a II-a, la toate categoriile de trenuri de călători

Legea nr. 33/1996,

cu modificările ulterioare

C.F.R. Călători - se eliberează bilete bianco

Se eliberează bilete bianco în baza „Legitimaţiei de Moţ"

Bugetul MT, cap. 60.01

9.

Senatori şi deputaţi

100% reducere, clasa I, tren de orice rang+vagon de dormit

Legea nr. 4/1990,

cu modificările ulterioare

MT, bilete tip permise de călătorie

Parlamentul

10.

Academicieni

100% reducere, clasa I, tren de orice rang

Legea nr. 59/2000,

cu completările ulterioare

MT, bilete tip foaie

Academia Română

ANEXA Nr. 2  la actul adiţionat

CONDIŢII   MINIME   DE   CONFORT

pe categorii de trenuri în trafic intern, valabile pentru planul de mers 2006/2007

Elemente de confort

Intercity

Rapid

Accelerat

Personal

clasa I

clasa a II-a

clasa I

clasa a II-a

clasa I

clasa a II-a

clasa I

clasa a II-a

Viteza minimă comercială (km/h)

65

55

45

35

Vagoane-restaurant sau bar în compunere

*)

*)

*)

Servicii în vagoane clasă:

- servire, la cerere, cu produse alimentare

**)

*)

*)

- anunţarea opririlor

**)

*)

*)

- ajutor acordat călătorilor la urcarea/coborârea în/din vagoane

**)

*)

*)

- difuzarea presei cotidiene

*)

*)

*)

- pliante şi broşuri cu mersul trenului

**)

**)

*)

Dotări ale vagoanelor:

- fotolii tapiţate cu stofă

**)

**)

**)

*)

**)

*)

**)

*)

- huse tetiere

**)

**)

*)

*)

*)

*)

- perdele în compartimente

**)

**)

**)

**)

**)

*)

- iluminat fluorescent

**)

**)

**)

**)

**)

**)

*)

*)

- iluminat incandescent (de siguranţă)

**)

**)

**)

**)

**)

**)

**)

**)

- iluminat lizieră

**)

**)

*)

*)

- ventilaţie

**)

**)

*)

*)

*)

*)

- climatizare (aer condiţionat)

**)

*)

*)

*)

*)

*)

- sonorizare în compartiment

**)

**)

*)

*)

*)

*)

Cabină de toaletă dotată cu următoarele materiale consumabile:

- hârtie igienică şi săpun

**)

**)

**)

**)

- şervetele

**)

**)

*)

*)

- odorizante în cabina WC

**)

**)

**)

**)

*) Caracter facultativ.

**) Caracter obligatoriu.

1) Cu excepţia vagoanelor nou-construite, modernizate.

ANEXA Nr. 3  la actul adiţional

LISTA

poziţiei „Alte cheltuieli de investiţii", defalcată pe categorii de bunuri: dotări independente cu finanţare de la bugetul de stat pe anul 2007

Nr. crt.

Nominalizarea achiziţiei de bunuri şi a altor cheltuieli de investiţii

U.M.

Cantitate

Valoare (mii lei)

Dotări independente - total, din care:

174.054

I.

VAGOANE, din care:

buc.

189

119.384

I.1.

Inlocuirea vagoanelor de călători cu durată de viaţă expirată prin dotarea cu vagoane noi

buc.

20

60.786

I.2.

Modernizarea şi dezvoltarea parcului de vagoane

buc.

89

58.598

II.

MODERNIZĂRI LOCOMOTIVE

buc.

203

36.910

II.1.

Modernizări locomotive electrice pentru creşterea fiabilităţii, a randamentelor şi interoperabile cu MAV

buc.

178

23.234

II.2.

Modernizări locomotive diesel electrice pentru asigurarea încălzirii electrice si reducerea consumurilor

buc.

13

5.317

II.3.

Modernizarea locomotivelor diesel hidraulice

buc.

12

8.359

II.4.

Rame electrice pentru mediu parcurs

buc.

8

17.760


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 345/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 345 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 345/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu