Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 292 din 14 aprilie 1999

pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Bulgaria privind colaborarea si asistenta reciproca in domeniul vamal, semnat la Bucuresti la 10 noiembrie 1998

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 188 din 30 aprilie 1999


SmartCity3


    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se aproba Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Bulgaria privind colaborarea si asistenta reciproca in domeniul vamal, semnat la Bucuresti la 10 noiembrie 1998.
    Art. 2
    Directia Generala a Vamilor este autorizata sa aduca la indeplinire prevederile prezentului acord.
    Cheltuielile necesare pentru realizarea actiunilor prevazute la art. 1 se suporta din bugetul aprobat anual Directiei Generale a Vamilor.

                 PRIM-MINISTRU
                  RADU VASILE

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul finantelor,
                       Decebal Traian Remes

                       p. Ministrul afacerilor externe,
                       Mihai Razvan Ungureanu,
                       secretar de stat


                                ACORD
intre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Bulgaria privind colaborarea si asistenta reciproca in domeniul vamal

    Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Bulgaria, denumite in cele ce urmeaza parti contractante,
    luand in considerare faptul ca infractiunile la legislatia vamala prejudiciaza interesele economice, comerciale, financiare, sociale si culturale,
    luand in considerare importanta asigurarii evaluarii si perceperii exacte a drepturilor vamale, a impozitelor si a altor taxe la exportul si importul marfurilor, precum si aplicarea corecta a masurilor de prohibitie, de restrictionare si de control,
    avand convingerea ca actiunile impotriva infractiunilor vamale pot deveni mai eficiente printr-o stransa colaborare intre administratiile lor vamale,
    luand nota cu ingrijorare de proportiile si tendintele de crestere a traficului ilicit de droguri si substante psihotrope si considerand ca acesta constituie un pericol la adresa sanatatii publice si a societatii,
    avand in vedere, de asemenea, conventiile internationale in vigoare, relevante pentru partile contractante, care incurajeaza asistenta bilaterala reciproca, precum si recomandarile Organizatiei Mondiale a Vamilor,
    au convenit urmatoarele:

    Definitii
    Art. 1
    In sensul prezentului acord, se intelege prin:
    a) administratie vamala:
    - in Romania - Directia Generala a Vamilor din cadrul Ministerului Finantelor;
    - in Republica Bulgaria - Directia Generala a Vamilor din cadrul Ministerului Finantelor;
    b) legislatie vamala - prevederile legilor si alte reglementari privind importul, exportul, tranzitul marfurilor sau alte proceduri vamale referitoare la drepturile vamale, la taxe si alte impozite incasate de administratiile vamale sau la masurile de prohibitie, de restrictie si de control aplicate de administratiile vamale;
    c) infractiune vamala - orice incalcare sau tentativa de incalcare a legislatiei vamale;
    d) parte contractanta solicitanta - administratia vamala care formuleaza o cerere de asistenta;
    e) parte contractanta solicitata - administratia vamala careia i se solicita asistenta;
    f) drog - orice substanta de origine naturala sau sintetica, enumerata in listele I si II din Conventia unica asupra drogurilor din anul 1961 (cu amendamentele relevante);
    g) substanta psihotropa - orice substanta de origine naturala sau sintetica, enumerata in listele I, II, III si IV din Conventia Natiunilor Unite din anul 1971 asupra substantelor psihotrope;
    h) precursori - substante chimice controlate, utilizate in producerea drogurilor si a substantelor psihotrope, enumerate in listele I si II din Conventia Natiunilor Unite impotriva traficului ilicit cu droguri si substante psihotrope din anul 1988;
    i) livrare controlata - tehnica de a permite transporturilor ilicite sau suspecte de droguri, substante psihotrope si precursori ori de substante inlocuitoare ale acestora sa iasa, sa tranziteze sau sa intre pe teritoriul uneia sau mai multor tari, cu stiinta si sub supravegherea autoritatilor lor competente, cu scopul de a identifica persoanele implicate in comiterea infractiunilor.

    Domeniul de aplicare a acordului
    Art. 2
    1. Partile contractante isi acorda reciproc asistenta in conformitate cu prevederile prezentului acord, pentru asigurarea aplicarii corecte a legislatiei vamale, dupa cum urmeaza:
    a) vor intreprinde masurile necesare pentru a facilita si a accelera fluxul de calatori si de marfuri;
    b) vor coopera si se vor sprijini reciproc in prevenirea si investigarea infractiunilor la legislatia vamala;
    c) isi vor furniza, la cerere, alte informatii spre a fi folosite in aplicarea legislatiei vamale;
    d) se vor stradui sa coopereze in cercetarea, dezvoltarea si aplicarea noilor proceduri vamale, in pregatirea si schimbul de personal, precum si in alte domenii de interes reciproc.
    2. Asistenta reciproca prevazuta in prezentul acord va fi furnizata in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitate si in cadrul competentelor si resurselor administratiilor vamale.

    Supravegherea persoanelor, a bunurilor si a mijloacelor de transport
    Art. 3
    Din proprie initiativa sau la cerere, administratiile vamale vor organiza controale asupra:
    a) persoanelor cunoscute sau banuite de a fi comis infractiuni la legislatia vamala sau care sunt implicate in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    b) marfurilor cunoscute sau suspectate de a fi folosite in comiterea unor infractiuni vamale sau in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    c) oricarui mijloc de transport cunoscut sau suspectat de a fi folosit in comiterea unor infractiuni vamale sau in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    d) coletelor postale suspecte de a fi folosite in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori.

    Actiuni impotriva traficului ilicit de marfuri sensibile
    Art. 4
    Din proprie initiativa sau la cerere, administratiile vamale isi vor furniza toate informatiile relevante despre orice actiune organizata, aflata in faza de intentie sau deja indeplinita care constituie sau ar putea constitui o infractiune la legislatia vamala a uneia dintre partile contractante, privind:
    a) traficul de droguri, substante psihotrope si precursori;
    b) traficul de arme, munitii, materiale explozive si nucleare, precum si de alte substante periculoase pentru mediu si sanatatea publica;
    c) traficul de lucrari de arta cu valoare semnificativa istorica, culturala sau arheologica;
    d) traficul de marfuri supuse unor rate mari ale taxelor sau drepturilor vamale.

    Livrari controlate
    Art. 5
    1. Administratiile vamale vor coopera, in limitele competentelor lor, la implementarea metodelor de livrari controlate.
    2. Decizia de a aplica procedura livrarilor controlate va fi luata dupa caz, in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriile statelor partilor contractante.

    Schimbul de informatii
    Art. 6
    Administratiile vamale isi vor furniza, din proprie initiativa sau la cerere, orice informatie care ar putea sprijini implementarea unor proceduri mai eficiente privind:
    a) stabilirea valorii in vama si certificarea documentatiei la importul si exportul marfurilor, precum si autenticitatea datelor continute in aceasta;
    b) incadrarea marfurilor conform tarifului vamal si efectuarea analizelor de laborator, in scopul incadrarii tarifare a marfurilor conform pozitiilor tarifare;
    c) stabilirea originii marfurilor, controlul certificatului de origine prezentat la export si controlul procedurii vamale aplicate marfurilor in tara exportatoare (tranzit sub supraveghere vamala, antrepozitare vamala, admitere temporara, zone de comert liber, export dupa prelucrare activa etc.).
    Art. 7
    Administratiile vamale isi vor furniza, din proprie initiativa sau la cerere, urmatoarele informatii:
    a) daca marfurile importate pe teritoriul statului unei parti contractante au fost legal exportate din teritoriul statului celeilalte parti contractante;
    b) daca marfurile exportate din teritoriul statului unei parti contractante au fost legal importate in teritoriul statului celeilalte parti contractante.
    Art. 8
    La cerere sau din proprie initiativa, administratiile vamale isi vor furniza orice informatie privitoare la infractiunile la legislatia vamala, in vigoare pe teritoriile celor doua state, si, in special, informatii privind:
    a) persoanele fizice sau juridice cunoscute sau suspectate de a fi comis infractiuni la legislatia vamala sau care sunt implicate in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    b) marfurile cunoscute sau suspectate de a fi obiectul unor infractiuni vamale sau in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    c) mijloacele de transport cunoscute sau suspectate de a fi folosite in comiterea unor infractiuni la legislatia vamala sau in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori.
    Art. 9
    In cazul in care administratia vamala a partii contractante solicitate nu detine informatia solicitata, ea va intreprinde masurile necesare pentru a obtine informatiile respective ca si cand ar actiona pe cont propriu si in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului sau.
    Art. 10
    1. La cerere sau din proprie initiativa, administratia vamala a unei parti contractante va furniza administratiei vamale a celeilalte parti contractante documentele vamale, de transport, evidente si copii certificate de pe acestea, precum si informatii despre actiunile efectuate sau intentionate, care constituie sau ar putea constitui infractiuni la legislatia vamala in vigoare pe teritoriul celuilalt stat.
    2. Informatiile furnizate celeilalte parti contractante pot fi transmise prin orice mijloc electronic in locul documentelor specificate in prezentul acord. Acestea vor contine explicatiile necesare pentru interpretarea si folosirea respectivelor informatii.

    Forma si continutul cererilor de asistenta
    Art. 11
    1. Cererile formulate in conformitate cu prevederile prezentului acord vor fi facute in scris. Cererile vor contine anexele necesare pentru solutionarea lor. In cazuri exceptionale, cererile pot fi facute si verbal, dar vor fi confirmate imediat in scris.
    2. Cererile formulate in conformitate cu paragraful 1 vor contine urmatoarele informatii:
    a) numele administratiei vamale care face cererea;
    b) masurile solicitate;
    c) obiectul si motivul cererii;
    d) legile si alte reglementari juridice referitoare la obiectul cererii;
    e) indicatii cat mai exacte si cuprinzatoare despre persoanele fizice sau juridice implicate in investigatie;
    f) un rezumat al faptelor relevante privind obiectul cererii.
    3. Cererile inaintate vor fi redactate in limba oficiala a partii contractante solicitate, in limba engleza sau franceza.
    4. Daca o cerere nu indeplineste conditiile prevazute in paragrafele 2 si 3, poate fi ceruta modificarea ei.

    Investigatii vamale
    Art. 12
    1. La solicitarea administratiei vamale a unei parti contractante, administratia vamala a celeilalte parti contractante va initia investigatii in legatura cu operatiunile care incalca sau ar putea incalca legislatia vamala in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitante. Rezultatele acestor investigatii vor fi aduse la cunostinta partii contractante solicitante.
    2. Aceste investigatii vor fi efectuate in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitate. Partea contractanta solicitata va proceda ca si cand ar actiona in propriul interes.
    3. Persoanele oficiale ale administratiei vamale a unei parti contractante pot, in anumite cazuri, cu acordul administratiei vamale a celeilalte parti contractante, sa fie prezente pe teritoriul acesteia din urma la investigatiile legate de infractiunile la legislatia vamala a statului in cauza. Aceste persoane trebuie sa faca dovada calitatii lor oficiale.
    4. Un functionar al administratiei vamale a partii contractante solicitante, prezent pe teritoriul partii contractante solicitate conform paragrafului 3, va actiona numai in calitate de consultant si sub nici o forma nu va participa activ la investigatie, nu se va intalni cu persoane interogate si nu va lua parte la nici o activitate de investigatie.

    Folosirea informatiilor si a documentatiei
    Art. 13
    1. Informatiile, documentele si datele obtinute in conformitate cu prevederile prezentului acord nu vor fi folosite decat in scopul acestuia. Ele pot fi folosite in alte scopuri numai cu acordul scris al administratiei vamale care le-a furnizat.
    2. Informatiile si documentele referitoare la traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori pot fi transmise si celorlalte autoritati guvernamentale ale partilor contractante, implicate in activitati de control al abuzului de droguri si al traficului ilicit de stupefiante, substante psihotrope si precursori.
    3. Orice cerere facuta si orice informatie comunicata sub orice forma, in conformitate cu prevederile prezentului acord, are caracter confidential. Ea va fi pastrata in confidentialitate si va beneficia de protectia acordata aceluiasi tip de informatii si documente prin legile in vigoare in teritoriul statului partii contractante solicitate.
    Art. 14
    1. Administratia vamala care primeste informatii si documente in conformitate cu prevederile prezentului acord poate, in functie de scopurile si obiectivele sale, sa le foloseasca drept probe, inclusiv in cursul procedurilor administrative, judiciare si in urmarirea penala.
    2. Aceste documente si informatii pot fi folosite ca probe in instanta, iar valoarea lor probanta va fi stabilita in conformitate cu legislatia nationala a statului administratiei vamale beneficiare.

    Experti si martori
    Art. 15
    1. La cerere, administratia vamala a partii contractante solicitate poate autoriza persoanele oficiale, cu consimtamantul lor, sa compara ca experti sau ca martori in fata autoritatilor judiciare sau administrative ale partii contractante solicitante. Persoanele oficiale respective vor depune marturii in legatura cu constatarile facute de ele in exercitiul functiunii.
    2. Administratia vamala a partii contractante solicitante este obligata in mod oficial sa ia toate masurile necesare pentru protectia securitatii acestor persoane pe parcursul sederii lor pe teritoriul statului acesteia, conform prevederilor paragrafului 1. Transportul si cheltuielile zilnice pentru aceste persoane oficiale vor fi suportate de catre administratia vamala a partii contractante solicitante.
    3. Cererea prin care se solicita prezenta acestor persoane trebuie sa indice clar in ce caz si in ce calitate va comparea respectiva persoana.
    4. Cererea prin care se solicita prezenta functionarilor vamali in calitate de expert si de martor va fi intocmita in conformitate cu legislatiile partilor contractante.

    Exceptii de la obligatia de a acorda asistenta
    Art. 16
    1. In cazul in care partea contractanta solicitata considera ca indeplinirea unei cereri este susceptibila de a prejudicia suveranitatea, securitatea sau alte interese esentiale ale statului sau, aceasta poate refuza sa acorde asistenta solicitata conform prevederilor prezentului acord, in totalitate sau partial, sau sa conditioneze acordarea asistentei solicitate in functie de anumite circumstante.
    2. In cazul in care partea contractanta solicitanta cere o asistenta pe care ea insasi nu ar putea sa o acorde administratiei vamale a celeilalte parti contractante, ea va mentiona aceasta in cerere. Indeplinirea cererii respective va ramane la latitudinea administratiei vamale solicitate.
    3. Daca asistenta este refuzata, motivele refuzului trebuie notificate imediat, in scris, partii contractante solicitante.

    Simplificarea formalitatilor vamale
    Art. 17
    1. Administratiile vamale vor intreprinde de comun acord toate masurile necesare pentru simplificarea formalitatilor vamale, in scopul facilitarii si accelerarii circulatiei marfurilor intre teritoriile statelor partilor contractante.
    2. Administratiile vamale pot, de comun acord, sa faca uz de acelasi tip de documente vamale in limbile bulgara si/sau romana.

    Asistenta tehnica
    Art. 18
    Administratiile vamale isi pot acorda asistenta tehnica in domeniul vamal, dupa cum urmeaza:
    a) schimb de functionari vamali, pentru a le fi prezentate mijloacele avansate folosite la controlul vamal;
    b) schimb de informatii si experienta in folosirea echipamentului tehnic de control;
    c) pregatirea si reciclarea lucratorilor vamali;
    d) schimb de experti in domeniul vamal;
    e) schimb de informatii specifice, stiintifice si tehnice, referitoare la aplicarea prevederilor vamale.

    Cheltuieli
    Art. 19
    Partile contractante renunta reciproc la pretentiile de rambursare a cheltuielilor rezultate din aplicarea prezentului acord, cu exceptia cheltuielilor pentru experti si martori, precum si pentru interpreti si traducatori, care nu apartin serviciilor publice.

    Aplicarea acordului
    Art. 20
    1. Cooperarea si asistenta reciproca, conform prevederilor prezentului acord, sunt incredintate administratiilor vamale ale partilor contractante. Aceste autoritati vor stabili de comun acord documentatia necesara in acest scop.
    2. Reprezentantii administratiilor vamale ale partilor contractante se vor intalni ori de cate ori va fi necesar, cel putin o data pe an, alternativ in cele doua state, pentru a analiza aplicarea prevederilor acordului si a solutiona alte probleme de ordin practic privind cooperarea si asistenta reciproca intre administratiile vamale ale partilor contractante.
    3. Administratiile vamale ale partilor contractante vor stabili in comun modalitatile practice de aplicare a prezentului acord.
    4. Pentru indeplinirea scopurilor prezentului acord, administratiile vamale ale partilor contractante vor desemna persoanele oficiale de legatura si vor face schimb de liste cuprinzand numele, functiile, numerele de telefon si de fax ale acestor persoane. Ele pot, de asemenea, sa convina ca serviciile lor de investigatii sa aiba intre ele contacte directe.
    5. Conducatorii birourilor vamale de frontiera ale partilor contractante sau persoanele oficiale autorizate de acestia pot avea contacte directe in timpul indeplinirii sarcinilor de serviciu.
    Art. 21
    Prezentul acord se aplica pe teritoriile statelor partilor contractante.
    Art. 22
    Administratiile vamale ale partilor contractante sunt insarcinate cu indeplinirea prevederilor prezentului acord.

    Valabilitate
    Art. 23
    1. Prezentul acord va ramane in vigoare pentru o perioada de 5 ani si va fi prelungit automat pe perioade de un an.
    2. Prezentul acord isi va inceta valabilitatea dupa expirarea a 3 luni de la data primirii notificarii de denuntare de catre una dintre partile contractante.

    Intrarea in vigoare
    Art. 24
    1. Prezentul acord va intra in vigoare in a 30-a zi de la data primirii ultimei note transmise pe cale diplomatica, prin care cele doua parti contractante se informeaza reciproc despre intrarea sa in vigoare in conformitate cu prevederile legislatiei nationale.
    2. La data intrarii in vigoare a prezentului acord isi inceteaza valabilitatea, pentru cele doua parti contractante, Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Bulgariei privind colaborarea vamala, incheiata la Sofia la 24 noiembrie 1971.
    Semnat la Bucuresti la 10 noiembrie 1998, in doua exemplare originale, ambele in limbile romana, bulgara si engleza, toate textele fiind egal autentice. In caz de divergente in interpretare intre textele in limbile romana si bulgara, va prevala textul in limba engleza.

                         Pentru Guvernul Romaniei,
                         Nini Sapunaru

                         Pentru Guvernul
                         Republicii Bulgaria,
                         Plamen Minev



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 292/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 292 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 292/1999
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu