Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 274 din 21 martie 2002

pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Armenia privind colaborarea si asistenta reciproca in domeniul vamal, semnat la Erevan la 31 octombrie 2001

ACT EMIS DE:                GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 221 din  2 aprilie 2002


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 5 alin. 1 din Legea nr. 4/1991 privind incheierea si ratificarea tratatelor,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Armenia privind colaborarea si asistenta reciproca in domeniul vamal, semnat la Erevan la 31 octombrie 2001.
    Art. 2
    (1) Directia Generala a Vamilor este autorizata sa aduca la indeplinire prevederile prezentului acord.
    (2) Cheltuielile necesare punerii in aplicare a prevederilor prezentului acord se suporta din bugetul aprobat anual Directiei Generale a Vamilor.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

                         Ministrul afacerilor externe,
                         Mircea Geoana

                                ACORD
intre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Armenia privind colaborarea si asistenta reciproca in domeniul vamal

    Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Armenia, denumite in cele ce urmeaza parti contractante,
    luand in considerare ca infractiunile vamale prejudiciaza interesele economice, comerciale, financiare, sociale si culturale,
    luand in considerare importanta asigurarii stabilirii si perceperii exacte a drepturilor vamale, impozitelor si a altor taxe la importul sau exportul marfurilor, precum si aplicarea corecta a dispozitiilor referitoare la prohibitie, restrictionare si control,
    avand convingerea ca actiunile impotriva infractiunilor vamale pot deveni mai eficiente printr-o stransa colaborare intre administratiile lor vamale,
    luand nota cu ingrijorare de proportiile si tendintele de crestere a traficului ilicit de droguri si substante psihotrope si considerand ca acestea constituie un pericol la adresa sanatatii publice si a societatii,
    avand in vedere, de asemenea, conventiile internationale in vigoare relevante pentru partile contractante, care incurajeaza asistenta bilaterala reciproca, precum si Recomandarile Organizatiei Mondiale a Vamilor,
    au convenit urmatoarele:

    Art. 1
    Definitii
    In sensul prezentului acord se intelege prin:
    a) administratie vamala: in Romania - Directia Generala a Vamilor din cadrul Ministerului Finantelor Publice;
    in Republica Armenia - Comitetul de Stat al Vamilor din subordinea Guvernului Republicii Armenia;
    b) legislatie vamala: prevederile actelor normative in vigoare privind importul, exportul, tranzitul marfurilor sau alte proceduri vamale referitoare la drepturile vamale, taxe si alte impozite incasate de administratiile vamale sau la masurile de prohibitie, restrictie ori control aplicate de administratiile vamale;
    c) infractiune vamala: orice incalcare a legilor vamale, precum si orice tentativa de incalcare a acestora, prevazute de legislatia interna a statului fiecarei parti contractante;
    d) parte contractanta solicitanta: administratia vamala care formuleaza o cerere de asistenta;
    e) parte contractanta solicitata: administratia vamala careia i se solicita asistenta;
    f) drog: orice substanta de origine naturala sau sintetica, enumerata pe Lista I sau Lista II a Conventiei unice asupra stupefiantelor, incheiata la New York la 30 martie 1961 (cu amendamentele relevante);
    g) substanta psihotropa: orice substanta de origine naturala sau sintetica, enumerata pe listele I, II, III sau IV ale Conventiei asupra substantelor psihotrope, elaborata sub auspiciile O.N.U. la Viena la 21 februarie 1971;
    h) precursori: substante chimice controlate, utilizate in producerea drogurilor si a substantelor psihotrope, enumerate pe listele I si II ale Conventiei Natiunilor Unite impotriva traficului ilicit de stupefiante si substante psihotrope, adoptata la Viena la 20 decembrie 1988;
    i) livrare controlata: tehnica de a permite transporturilor ilicite sau suspecte de droguri, substante psihotrope si precursori sau substante inlocuitoare ale acestora sa iasa, sa tranziteze sau sa intre pe teritoriul uneia sau mai multor tari, cu stiinta si sub supravegherea autoritatilor lor competente, cu scopul de a identifica persoanele implicate in comiterea infractiunilor.
    Art. 2
    Domeniul de aplicare a acordului
    1. Partile contractante isi acorda reciproc asistenta, in conformitate cu prevederile prezentului acord, pentru asigurarea respectarii dispozitiilor prevazute de legislatia vamala, dupa cum urmeaza:
    a) vor intreprinde masurile necesare pentru a facilita si a accelera fluxul de marfuri si calatori;
    b) vor coopera si se vor sprijini reciproc in prevenirea si investigarea infractiunilor la legislatia vamala;
    c) la cerere, isi vor furniza si alte informatii spre a fi folosite la aplicarea legislatiei vamale;
    d) se vor stradui sa coopereze in cercetarea, dezvoltarea si aplicarea noilor proceduri vamale, in pregatirea si schimbul de personal, precum si in alte domenii de interes reciproc.
    2. Asistenta reciproca prevazuta in prezentul acord va fi furnizata in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitate si in cadrul competentelor si resurselor sale disponibile.
    Art. 3
    Supravegherea persoanelor, bunurilor si mijloacelor de transport
    Din proprie initiativa sau la cerere, administratiile vamale vor organiza controale asupra:
    a) persoanelor identificate sau suspectate de a fi comis infractiuni vamale ori care sunt implicate in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    b) marfurilor cunoscute sau suspectate de a fi folosite in comiterea unor infractiuni vamale ori in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    c) oricarui mijloc de transport cunoscut sau suspectat de a fi folosit in comiterea unor infractiuni vamale ori in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    d) coletelor postale suspecte de a fi folosite in traficul ilicit.
    Art. 4
    Actiuni impotriva traficului ilicit de marfuri sensibile
    Din proprie initiativa sau la cerere, administratiile vamale isi vor furniza reciproc toate informatiile relevante despre intentia sau fapta unei persoane de a comite o infractiune la legislatia vamala in vigoare pe teritoriul statului uneia dintre partile contractante, privind:
    a) traficul de droguri, substante psihotrope si precursori;
    b) traficul de arme, munitii, materiale explozive si nucleare, precum si de alte substante periculoase pentru mediu si sanatatea publica;
    c) traficul de lucrari de arta cu valoare semnificativa istorica, culturala sau arheologica;
    d) traficul de marfuri supuse unor rate mari ale taxelor sau drepturilor vamale.
    Art. 5
    Livrari controlate
    1. Administratiile vamale vor coopera, in limitele competentei lor, pentru aplicarea metodelor de livrari controlate.
    2. Decizia de a aplica procedura livrarilor controlate va fi luata, dupa caz, in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriile statelor partilor contractante.
    Art. 6
    Schimbul de informatii
    1. Administratiile vamale isi vor furniza, din proprie initiativa sau la cerere, orice informatie care ar putea sprijini aplicarea unor proceduri mai eficace privind:
    a) stabilirea valorii in vama si certificarea documentatiei la importul si exportul marfurilor, precum si autenticitatea datelor continute in aceasta;
    b) incadrarea tarifara a marfurilor care fac obiectul activitatii de comert exterior si efectuarea analizelor de laborator, in scopul incadrarii tarifare corespunzatoare a marfurilor;
    c) stabilirea originii marfurilor si verificarea certificatului de origine prezentat la export si controlul procedurii vamale aplicate marfurilor in tara exportatoare (tranzit sub supraveghere vamala, antrepozitare vamala, admitere temporara, zone de comert liber, export dupa perfectionare activa etc.).
    2. Administratiile vamale isi vor furniza, la cerere, urmatoarele informatii privind:
    a) marfurile importate pe teritoriul statului uneia dintre partile contractante, care au fost legal exportate de pe teritoriul statului celeilalte parti contractante;
    b) marfurile exportate de pe teritoriul statului uneia dintre partile contractante, care au fost legal importate pe teritoriul statului celeilalte parti contractante.
    3. La cerere sau din proprie initiativa, administratiile vamale isi vor furniza orice informatie referitoare la infractiunile prevazute de legislatia vamala in vigoare pe teritoriile celor doua state si, in special, informatii privind:
    a) persoanele fizice sau juridice cunoscute ori suspectate de a fi comis infractiuni vamale sau care sunt implicate in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    b) marfurile cunoscute sau suspectate de a fi obiectul unor infractiuni vamale ori al traficului ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    c) mijloacele de transport cunoscute sau suspectate de a fi folosite in comiterea unor infractiuni vamale ori in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori.
    4. In cazul in care administratia vamala solicitata nu detine informatiile solicitate, ea va intreprinde masurile necesare pentru a obtine informatiile respective, in limitele competentei si ale resurselor sale disponibile, ca si cand ar actiona pe cont propriu, si in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului sau.
    5. La cerere sau din proprie initiativa, administratia vamala a uneia dintre partile contractante va furniza administratiei vamale a celeilalte parti contractante documentele vamale, de transport, evidente si copii certificate de pe acestea, precum si informatii despre actiunile efectuate sau planificate care constituie ori ar putea constitui infractiuni la legislatia vamala in vigoare pe teritoriul celuilalt stat.
    6. Informatiile furnizate administratiei vamale a celeilalte parti contractante pot fi transmise prin orice mijloc electronic in locul documentelor specificate in prezentul acord. Acestea vor contine explicatiile necesare pentru interpretarea si folosirea respectivelor informatii.
    Art. 7
    Forma si continutul cererilor de asistenta
    1. Cererile formulate in conformitate cu prezentul acord vor fi redactate in scris. Cererile vor contine anexele necesare pentru solutionarea lor. In cazuri exceptionale cererile pot fi facute si verbal, dar vor fi confirmate imediat in scris.
    2. Cererile formulate in conformitate cu pct. 1 vor contine urmatoarele informatii:
    a) denumirea administratiei vamale care face cererea;
    b) masurile solicitate;
    c) obiectul si motivul cererii;
    d) legile si alte reglementari juridice referitoare la obiectul cererii;
    e) indicatii cat mai exacte si cuprinzatoare despre persoanele fizice sau juridice implicate in investigatie;
    f) un rezumat al faptelor relevante privind obiectul cererii.
    3. Cererile vor fi inaintate in limba oficiala a statului partii contractante solicitate, in engleza sau in franceza.
    4. Daca o cerere nu indeplineste conditiile prevazute la pct. 2 si 3, va fi ceruta completarea ei.
    Art. 8
    Investigatii vamale
    1. La solicitarea administratiei vamale a uneia dintre partile contractante, administratia vamala a celeilalte parti contractante va initia investigatii in legatura cu operatiunile care incalca sau ar putea incalca legislatia vamala in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitante. Rezultatele acestor investigatii vor fi aduse la cunostinta partii contractante solicitante.
    2. Aceste investigatii vor fi efectuate in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitate. Partea contractanta solicitata va proceda ca si cand ar actiona in propriul interes.
    3. Functionarii administratiei vamale a unei parti contractante pot, in anumite cazuri, cu acordul administratiei vamale a celeilalte parti contractante, sa fie prezenti pe teritoriul statului acesteia din urma la investigatiile legate de infractiunile la legislatia vamala a statului in cauza. Aceste persoane trebuie sa faca dovada calitatii lor oficiale.
    4. Un functionar al partii contractante solicitante, prezent pe teritoriul statului partii contractante solicitate conform pct. 3, va actiona numai in calitate de consultant si sub nici o forma nu va participa activ la investigatie, nu se va intalni cu persoane interogate si nu va lua parte la nici o activitate investigativa.
    Art. 9
    Folosirea informatiilor si a documentatiei
    1. Informatiile, documentele si datele obtinute in conformitate cu prezentul acord nu vor fi folosite decat in sensul prezentului acord. Ele pot fi folosite in alte scopuri numai cu acordul scris al administratiei vamale care le-a furnizat.
    2. Informatiile si documentele referitoare la traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori pot fi transmise si celorlalte autoritati guvernamentale ale statelor partilor contractante, implicate in activitati de control al abuzului de droguri si al traficului ilicit de stupefiante, substante psihotrope si precursori.
    3. Orice cerere facuta ori informatie comunicata sub orice forma, in conformitate cu prezentul acord, are caracter confidential. Ea va fi pastrata in confidentialitate si va beneficia de protectia acordata aceluiasi tip de informatii si documente prin legile in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitate.
    4. Administratia vamala care primeste informatii si documente in conformitate cu prezentul acord poate, in functie de scopurile si obiectivele sale, sa le foloseasca drept probe, inclusiv in cursul procedurilor administrative si judiciare.
    5. Aceste documentatii si informatii pot fi folosite ca probe in instanta, iar valoarea lor probanta va fi stabilita in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului partii contractante primitoare.
    Art. 10
    Experti si martori
    1. La cerere, partea contractanta solicitata poate autoriza persoane oficiale, cu consimtamantul acestora, sa aiba calitatea de experti sau martori in fata autoritatilor judiciare sau administrative ale partii contractante solicitante. Persoanele oficiale respective vor depune marturie in legatura cu constatarile facute de ele in exercitiul functiunii.
    2. Administratia vamala solicitanta este obligata in mod oficial sa ia toate masurile necesare pentru asigurarea securitatii acestor persoane pe parcursul sederii lor pe teritoriul statului acesteia, conform pct. 1. Transportul si cheltuielile zilnice pentru aceste persoane oficiale vor fi suportate de administratia vamala solicitanta.
    3. Cererea prin care se solicita prezenta acestor persoane trebuie sa indice precis cauza si calitatea pe care urmeaza sa o aiba persoana respectiva.
    4. Cererea prin care se solicita prezenta functionarilor vamali in calitate de experti si martori va fi intocmita in conformitate cu legislatia statului partii contractante solicitate.
    Art. 11
    Exceptii de la obligatia de a acorda asistenta
    1. In cazul in care partea contractanta solicitata considera ca indeplinirea unei cereri este susceptibila de a prejudicia suveranitatea, securitatea sau alte interese esentiale ale statului sau, aceasta poate refuza sa acorde asistenta solicitata conform prezentului acord, in totalitate sau partial, sau poate conditiona acordarea asistentei solicitate in functie de anumite circumstante.
    2. In cazul in care partea contractanta solicitanta cere o asistenta pe care ea insasi nu ar putea sa o acorde administratiei vamale a celeilalte parti contractante, ea va mentiona aceasta in cerere. Partea contractanta solicitata va decide in legatura cu modul de solutionare a cererii.
    3. Daca asistenta este refuzata, motivele refuzului trebuie notificate in scris imediat partii contractante solicitante.
    Art. 12
    Simplificarea formalitatilor vamale
    Administratiile vamale vor intreprinde de comun acord toate masurile necesare pentru simplificarea formalitatilor vamale, in scopul facilitarii si accelerarii circulatiei marfurilor intre teritoriile statelor partilor contractante.
    Art. 13
    Asistenta tehnica
    Administratiile vamale isi pot acorda asistenta tehnica in domeniul vamal, dupa cum urmeaza:
    a) schimb de functionari vamali pentru a le fi prezentate mijloacele avansate folosite la controlul vamal;
    b) schimb de informatii si experienta in folosirea echipamentului tehnic de control;
    c) pregatirea si perfectionarea functionarilor vamali;
    d) schimb de experti in domeniul vamal;
    e) schimb de informatii specifice, stiintifice si tehnice, referitoare la aplicarea prevederilor vamale.
    Art. 14
    Cheltuieli
    Partile contractante renunta reciproc la pretentiile de rambursare a cheltuielilor rezultate din aplicarea prezentului acord, cu exceptia cheltuielilor pentru experti si martori, precum si pentru interpreti si traducatori, care nu apartin serviciilor publice.
    Art. 15
    Aplicarea acordului
    1. Administratiile vamale ale partilor contractante sunt insarcinate cu indeplinirea cooperarii si acordarea asistentei reciproce prevazute in prezentul acord. Aceste autoritati vor stabili de comun acord documentatia necesara in acest scop.
    2. Reprezentantii administratiilor vamale ale partilor contractante se vor intalni ori de cate ori va fi necesar, dar cel putin o data pe an, alternativ in cele doua state, pentru a analiza aplicarea prevederilor prezentului acord si a solutiona alte probleme de ordin practic privind cooperarea si asistenta reciproca dintre administratiile vamale ale partilor contractante.
    3. Administratiile vamale ale partilor contractante vor stabili in comun modalitatile practice de aplicare a prezentului acord.
    4. Pentru indeplinirea scopurilor prezentului acord administratiile vamale ale partilor contractante vor desemna persoanele oficiale de legatura si vor face schimb de liste indicand numele, functiile, numerele de telefon si fax ale acestor persoane. Ele pot, de asemenea, sa convina ca serviciile lor de investigatii sa aiba intre ele contacte directe.
    Art. 16
    Solutionarea diferendelor
    Orice diferend aparut in cursul aplicarii si interpretarii prezentului acord va fi solutionat prin consultari intre administratiile vamale ale partilor contractante. Diferendele care nu pot fi solutionate prin consultari intre administratiile vamale vor fi rezolvate pe cale diplomatica.
    Art. 17
    Intrarea in vigoare
    1. Prezentul acord va intra in vigoare in cea de-a 30-a zi de la data primirii ultimei notificari prin care partile contractante se informeaza pe cale diplomatica despre indeplinirea procedurilor legale interne necesare intrarii sale in vigoare.
    2. Prezentul acord se incheie pentru o perioada de 5 ani si se va prelungi in mod automat pentru noi perioade de cate un an.
    3. Fiecare parte contractanta poate denunta prezentul acord printr-o notificare scrisa adresata celeilalte parti contractante pe cai diplomatice. Prezentul acord isi inceteaza valabilitatea dupa 3 luni de la data primirii respectivei notificari.
    Incheiat la Erevan la 31 octombrie 2001, in cate doua exemplare originale, in limbile romana, armeana si engleza, toate textele fiind egal autentice. In caz de divergente de interpretare intre textele in limbile romana si armeana, va prevala textul in limba engleza.

                        Pentru Guvernul Romaniei,
                            Cristian Niculescu

                    Pentru Guvernul Republicii Armenia,
                              Armen Avetisyan



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 274/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 274 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 274/2002
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu