HOTARARE Nr
HOTARARE Nr. 250 din 31 martie 2005
pentru aprobarea amendamentelor convenite prin schimb de scrisori, semnate la
Bucuresti la 24 noiembrie 2004 si la Zagreb la 29 decembrie 2004, intre
Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare,
la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru
Reconstructie si Dezvoltare privind finantarea Proiectului de inchidere a
minelor si de atenuare a impactului social, in valoare de 44,5 milioane dolari
S.U.A., semnat la Bucuresti la 13 octombrie 1999
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 314 din 14 aprilie 2005
In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, al art. 20 din
Legea nr. 590/2003 privind tratatele si al art. 5 alin. (3) din Ordonanta
Guvernului nr. 11/2000 pentru ratificarea Acordului de imprumut dintre Romania
si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare privind finantarea
Proiectului de inchidere a minelor si de atenuare a impactului social, in
valoare de 44,5 milioane dolari S.U.A., semnat la Bucuresti la 13 octombrie
1999, aprobata cu modificari prin Legea nr. 168/2000, cu modificarile si
completarile ulterioare,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
ARTICOL UNIC
Se aproba amendamentele convenite prin schimb de scrisori*), semnate la
Bucuresti la 24 noiembrie 2004 si la Zagreb la 29 decembrie 2004, intre
Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare,
la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru
Reconstructie si Dezvoltare privind finantarea Proiectului de inchidere a
minelor si de atenuare a impactului social, in valoare de 44,5 milioane dolari
S.U.A., semnat la Bucuresti la 13 octombrie 1999, ratificat prin Ordonanta
Guvernului nr. 11/2000, aprobata cu modificari prin Legea nr. 168/2000, cu
modificarile si completarile ulterioare.
------------
*) Traducere.
PRIM-MINISTRU
CALIN POPESCU-TARICEANU
Contrasemneaza:
p. Ministrul finantelor publice,
Sebastian Bodu,
secretar de stat
Ministrul economiei si comertului,
Codrut Ioan Seres
p. Ministrul afacerilor externe,
Valentin Naumescu,
secretar de stat
ROMANIA
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Pentru: Anand K. Seth,
director
Unitatea de Tara Europa de Sud si Centrala
Banca Mondiala
Fax: 385.1.235.72.93
De la: Paul Ichim,
secretar de stat
Fax: 401.312.67.92
Ref: Proiectul privind inchiderea minelor si atenuarea impactului social -
Imprumut 4509
24 noiembrie 2004
Stimate domn,
Ca urmare a analizei efectuate de ultima misiune a Bancii Internationale
pentru Reconstructie si Dezvoltare (BIRD) cu reprezentantii Imprumutatului si
ai Unitatii de Management al Proiectului, la solicitarea Ministerului Economiei
si Comertului, va rugam sa fiti de acord cu amendarea acordului de imprumut
mentionat mai sus.
Amendarea va consta in realocarea sumelor imprumutului pe categorii de
cheltuieli (anexa nr. 1) si extinderea cu optsprezece luni a datei-limita de
tragere, respectiv de la 30 iunie 2005 la 31 decembrie 2006 (Sectiunea 2.03).
Extinderea datei-limita de tragere va asigura timpul necesar pentru: a)
derularea schemei de stimulente financiare; si b) implementarea schemei de
dezvoltare sociala a comunitatilor miniere.
Pe de alta parte, Agentia Nationala pentru Dezvoltarea si Implementarea
Programelor de Reconstructie a Zonelor Miniere (AND) a primit numeroase
solicitari pentru plati stimulative care nu pot fi onorate datorita lipsei
fondurilor.
In acest context, 1.252.941 USD de la "Lucrari (cu exceptia partii B1
a Proiectului)", 232.361 USD de la "Servicii de consultanta si
pregatire", 261.090 USD de la "Bunuri (cu exceptia partii B1 a
Proiectului)" si 86.608 USD de la "Nealocate" pot fi realocate
dupa cum urmeaza: 1.500.000 USD la "Credite in cadrul partii B1 a
Proiectului", 133.000 USD la "Costuri operationale aditionale"
si 200.000 USD la "Servicii de consultanta si pregatire", prin
modificarea in mod corespunzator a tabelului din anexa nr. 1 la acordul de
imprumut (dupa cum este anexat).
In acest sens, numeroase cereri pentru schema de stimulente financiare,
contractarea studiului de fezabilitate pentru mina Aninoasa si asigurarea
fondurilor pentru acoperirea costurilor operationale aditionale, aferente
extinderii perioadei de implementare, sunt motivele pentru care este necesara
aceasta realocare.
Anexam noua anexa nr. 1 propusa, impreuna cu planurile de achizitii si
trageri actualizate.
Sperand ca solicitarea noastra se va bucura de intelegerea si sprijinul
dumneavoastra, astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra prompt.
Al dumneavoastra,
Paul Ichim,
secretar de stat
Copie: Dl. Owaise Saadat, seful Misiunii Rezidente a Bancii Mondiale,
Romania;
Dl. John Strongman, sef de proiect.
ANEXA 1*)
*) Anexa nr. 1 este reprodusa in facsimil.
TRAGEREA SUMELOR DIN IMPRUMUT
A. Generalitati
1. Tabelul de mai jos precizeaza categoriile de articole care vor fi
finantate din sumele imprumutului, alocarea sumelor imprumutului pe fiecare
categorie si procentul cheltuielilor pentru pozitiile care vor fi astfel
finantate din fiecare categorie:
______________________________________________________________________________
| Categoria | Suma alocata | Procentul din cheltuielile
care|
| | din imprumut | vor fi finantate
|
| | (exprimata in |
|
| | dolari S.U.A.) |
|
|____________________________|________________|________________________________|
| (1) Lucrari (cu exceptia | 15.908.148 | 78%
|
| partii B1 a Proiectului) | |
|
|____________________________|________________|________________________________|
| (2) Bunuri (cu exceptia | 2.742.784 | 100% din cheltuielile
|
| partii B1 a Proiectului) | | externe, 100% din cheltuielile
|
| | | locale (costuri franco-uzina)
|
| | | si 85% din cheltuielile locale
|
| | | pentru alte articole
|
| | | achizitionate pe plan local
|
|____________________________|________________|________________________________|
| (3) Servicii de consultanta| 9.351.110 | 100%
|
| si pregatire | |
|
|____________________________|________________|________________________________|
| (4) Credite in cadrul | 5.100.000 | 100%
|
| partii B1 a Proiectului | |
|
|____________________________|________________|________________________________|
| (5) Plati stimulative in | 4.350.000 | 100%
|
| cadrul partii B3 a | |
|
| Proiectului | |
|
|____________________________|________________|________________________________|
| (6) Costuri operationale | 1.653.058 | 100% (cu exceptia bunurilor
|
| aditionale | | produse pe plan local - 85%)
|
|____________________________|________________|________________________________|
| (7) Avans pentru pregatirea| 77.179,45 | Suma datorata in cadrul
|
| Proiectului | | sectiunii 2.02 b) din acest
|
| | | acord |
|____________________________|________________|________________________________|
| (8) Granturi pentru | 5.000.000 | 100%
|
| subproiecte pentru | |
|
| S.D.S.C.M. | |
|
|____________________________|________________|________________________________|
| (9) Nealocate | 317.720,55 |
|
|____________________________|________________|________________________________|
| TOTAL: | 44.500.000 |
|
|____________________________|________________|________________________________|
MINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI
PLANUL DE ACHIZITII
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - Nr. pachete
B - Metoda de achizitie
C - Invitatia la licitatie
D - Semnarea contractului
E - Finalizarea contractului
______________________________________________________________________________
|Componenta |Numar | Descrierea | Categoria | A | B | C | D | E
|
|proiectului|pachet| pachetului | | | | | | |
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Lucrari | 1 |Inchidere si |Lucrari | 3 | | | |
|
|inchideri | |ecologizare | | | | | |
|
|mine | |mine Grup I | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
| | |Inchidere si |Lucrari | | ICB |Aug. |Mai |Iul.
|
| | |ecologizare | | | |- 02 |- 03 |- 04
|
| | |mine Grup IA | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
| | |Inchidere si |Lucrari | | ICB |Sep. |Mai |Dec.
|
| | |ecologizare | | | |- 02 |- 03 |- 04
|
| | |mine Grup IB | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
| | |Inchidere si | | | ICB |Sep. |Mai |Nov.
|
| | |ecologizare | | | |- 02 |- 03 |- 04
|
| | |mine Grup IC | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Lucrari | 2 |Inchidere si |Lucrari | 1 | ICB |Apr. |Ian. |Dec.
|
|inchideri | |ecologizare | | | |- 02 |- 03 |- 04
|
|mine | |mine Grup II | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Lucrari | 3 |Inchidere si |Lucrari | 1 | ICB |Dec. |Iul. |Feb.
|
|inchideri | |ecologizare | | | |- 01 |- 02 |- 05
|
|mine | |mine Grup III | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Lucrari | 4 |Inchidere si |Lucrari | 1 | ICB |Dec. |Iun. |Aug.
|
|inchideri | |ecologizare | | | |- 00 |- 01 |- 02
|
|mine | |mine Grup IV | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Lucrari | 4* |Inchidere si |Lucrari | 1 | ICB |Mai |Dec. |Dec.
|
|inchideri | |ecologizare - | | | |- 04 |- 04 |- 05
|
|mine | |Grup V (mina | | | | | |
|
| | |Dalja) | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Lucrari | 4* |Inchidere si |Lucrari | 1 | ICB |Mai |Dec. |Dec. |
|inchideri | |ecologizare - | | | |- 04 |- 04 |- 05
|
|mine | |Grup VI (mina | | | | | |
|
| | |Somova) | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Lucrari | 5 |Asistenta | | 1 |Donatie| - | - | -
|
|inchideri | |tehnica - | | | | | |
|
|mine | |finantare DFID | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Lucrari | 6 |Training |Asistenta | 1 | QBS |Iun. |Oct. |Apr.
|
|inchideri | | |tehnica | | |- 00 |- 00 |- 01
|
|mine | | | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Lucrari | 7 |Echipamente UIP |Bunuri | 1 | IS |Oct. |Mar. |Iun.
|
|inchideri | | | | | |- 99 |- 00 |- 00
|
|mine | | | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Lucrari | 8 |Mobilier UIP |Bunuri | 1 | NS |Nov. |Mar. |Mai.
|
|inchideri | | | | | |- 99 |- 00 |- 00
|
|mine | | | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Lucrari | 9 |Vehicule UIP |Bunuri | 1 | IS |Ian. |Mai |Iun.
|
|inchideri | | | | | |- 00 |- 00 |- 00
|
|mine | | | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Lucrari | 45 |Studiu de |Asistenta | 1 | QCBS |Ian. |Apr. |Iun.
|
|inchideri | |fezabilitate |tehnica | | |- 05 |- 05 |- 05
|
|mine | |pentru | | | | | |
|
| | |transformarea | | | | | |
|
| | |minei Aninoasa | | | | | |
|
| | |in Muzeul | | | | | |
|
| | |mineritului | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Studii |35+36 |Studiu privind |Asistenta | 1 | QCBS |Iul. |Mai. |Dec.
|
| | |restructurarea |tehnica | | |- 00 |- 01 |- 02
|
| | |industriei | | | | | |
|
| | |miniere | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Altele | 37 |Cheltuieli |Costuri | | - | - | - | -
|
| | |operationale | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Altele | 38 |Echipamente UMP |Bunuri | 1 | NS |Sep. |Dec. |Feb.
|
| | | | | | |- 99 |- 99 |- 00
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Altele | 39 |Mobilier UMP |Bunuri | 1 | NS |Sep. |Dec. |Dec.
|
| | | | | | |- 99 |- 99 |- 99
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Altele | 40 |Vehicule UMP |Bunuri | 1 | NS |Sep. |Dec. |Dec.
|
| | | | | | |- 99 |- 99 |- 99
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Altele | 41 |Sistem |Asistenta | 1 | QCBS |Oct. |Dec. |Feb.
|
| | |management |tehnica | | |- 99 |- 99 |- 00
|
| | |financiar | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Altele | 42 |Alte costuri |Costuri | | - | - | - | -
|
| | |operationale |operationale| | | | |
|
| | |(finantate | | | | | |
|
| | |din APP) | | | | | |
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
|Altele | 43 |Servicii audit |Costuri | 1 | LCS |Ian. |Mar. |Apr.
|
| | | |operationale| | |- 00 |- 00 |- 07
|
|___________|______|________________|____________|___|_______|_____|_____|_____|
UIP ANDIPRZM, Componenta de Atenuare a Impactului Social
Plan de achizitii actualizat - 22 noiembrie 2004
______________________________________________________________________________
|Pachet Nr.|Pachet descriere/ |Numar | Categorie |Metoda de|Documente
|
| |Contracte |contract | |achizitie|la Banca
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|11+12/1 |Fond Microcredite/ |16/2002 |AT, |QCBS |Mar. - 01
|
| |Administrarea Schemei | |microcredite| |
|
| |de microcredite, | | | |
|
| |Regiunea 1 (conform | | | |
|
| |H.G. nr. 1365/2000) | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|11+12/2 |Fond Microcredite/ |17/2002 |AT |QCBS |Mai - 01
|
| |Administrarea Schemei | |microcredite| |
|
| |de microcredite, | | | | |
| |Regiunea 2 (conform | | | |
|
| |H.G. nr. 1365/2000) | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|11+12/3 |Fond Microcredite/ |18/2002 |AT |QCBS |Oct. - 01
|
| |Administrarea Schemei | |microcredite| |
|
| |de microcredite, | | | |
|
| |Regiunea 3 (conform | | | |
|
| |H.G. nr. 1365/2000) | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|11+12/4 |Fond Microcredite/ |19/2002 |AT |QCBS |Mai - 01
|
| |Administrarea Schemei | |microcredite| |
|
| |de microcredite, | | | |
|
| |Regiunea 4 (conform | | | |
|
| |H.G. nr. 1365/2000) | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|11+12/5 |Fond Microcredite/ |20/2003 |AT |QCBS |Mai - 01
|
| |Administrarea Schemei | |microcredite| |
|
| |de microcredite, | | | |
|
| |Regiunea 5 (conform | | | | |
| |H.G. nr. 1365/2000)* | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|13+20/1+2 |Sprijin |13/2002 |AT |QCBS |Dec. - 00
|
| |intreprinzatori/ | | | |
|
| |Administrare centre de| | | |
|
| |afaceri, Reg. 1+2 | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|13+20/3 |Sprijin |9/2001 |AT |QCBS |Mar. - 01
|
| |intreprinzatori/ | | | |
|
| |Administrare centre de| | | |
|
| |afaceri, Reg. 3 | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|13+20/4 |Sprijin |12/2002 |AT |QCBS |Feb. - 01
|
| |intreprinzatori/ | | | |
|
| |Administrare centre de| | | |
|
| |afaceri, Reg. 4 | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|13+20/5 |Sprijin |14/2002 |AT |QCBS |Iun. - 01
|
| |intreprinzatori/ | | | |
|
| |Administrare centre de| | | |
|
| |afaceri, Reg. 5 | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|14/1 |Reparatii centre de |21/2003 |Lucrari |ICB |Sept. -
02|
| |afaceri, pachet 1 | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|14/2/1 |Reparatii centre de |23/2003 |Lucrari |ICB |Iul. - 02
|
| |afaceri, pachet 2 | | | |
|
| |Anina | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|14/2/2 |Reparatii centre de |24/2003 |Lucrari |ICB |Iul. - 02
|
| |afaceri, pachet 2 | | | |
|
| |Moldova Noua | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|14/3 |Reparatii centre de |27/2003 |Lucrari |ICB |Dec. - 02
|
| |afaceri, pachet 3 | | | |
|
| |Nistru | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|14/3 |Reparatii centre de |26/2003 |Lucrari |ICB |Dec. - 02
|
| |afaceri, pachet 3 | | | |
|
| |Varzari | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|14/3 |Reparatii centre de |28/2003 |Lucrari |ICB |Dec. - 02
|
| |afaceri, pachet 3 | | | |
|
| |Rodna | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|14/4/1 |Reparatii centre de |22/2003 |Lucrari |ICB |Oct. - 02
|
| |afaceri, pachet 4/1 | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|14/4/2 |Reparatii centre de |25/2003 |Lucrari |ICB |Feb. - 03
|
| |afaceri, pachet 4/2 | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|14/5 |Mici lucrari pentru |- |Lucrari |NCB, S |Dec. - 04
|
| |centrele de afaceri | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|15/1 |Proiectare centre de |6/2001 |AT |QCBS |Iul. - 00
|
| |afaceri, pachet 1 | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|15/2 |Proiectare centre de |7/2001 |AT |QCBS |Sep. - 00
|
| |afaceri, pachet 2 | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|15/3 |Proiectare centre de |10/2002 |AT |QCBS |Feb. - 01
|
| |afaceri, pachet 3 | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|15/4 |Proiectare centre de |11/2002 |AT |QCBS |Iun. - 01
|
| |afaceri, pachet 4 | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|16 |Echipamente centre de |30/2004 |B |ICB |Aug. - 03
|
| |afaceri | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|17 |Mobilier centre de |29/2004 |B |ICB |Aug. - 03
|
| |afaceri | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|18+19 |Schema de stimulente |Multiple |Stimulente |Ghid |Iun. - 00
|
| |financiare pentru |contracte | | |
|
| |angajare si instruire:| | | |
|
| |fond Banca Mondiala + | | | |
|
| |fond Romania (conform | | | |
|
| |H.G. nr. 1005/2000) | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|21 |Informare Publica/ |8/2001 |AT |QCBS |Mai - 00
|
| |Dialog Social | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|22/1 |Sistemul de Management|1/2001 |B |NS |Nov. - 99
|
| |al Informatiei - | | | |
|
| |Echipamente de birou | | | |
|
| |pentru UIP-ANDIPRZM | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|22/2 |Sistemul de Management|5/2000 |B |IS |Aug. - 00
|
| |al Informatiei - | | | |
|
| |Carduri sociale de | | | |
|
| |identificare | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|22/3 |Sistemul de Management|15/2002 |B |ICB |Dec. - 01
|
| |al Informatiei - | | | |
|
| |ANDIPRZM | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|23 |Monitorizarea |2/2002 |AT |QCBS |Mar. - 00
|
| |Impactului Social | | | | |
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|24/1 |Vehicule |3/2002 |B |ICB |Oct. - 99
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|24/2 |Vehicule |4/2002 |B |ICB |Oct. - 99
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|Pachet nou|Schema de Dezvoltare |FRDS |AT |HG |Oct. - 03
|
| |Sociala a Regiunilor | | | |
|
| |Miniere | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|Pachet nou|Schema de Dezvoltare |FRDS |Granturi |HG |Oct. - 03
|
| |Sociala a Regiunilor | | | |
|
| |Miniere | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|Pachet nou|Evaluare |31, |AT |IC |Mar. - 04
|
| |institutionala si |32/2004 | | |
|
| |dezvoltare | | | |
|
| |organizationala | | | |
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
|Pachet nou|Evaluare tehnica |33/2004 |AT |IC |Mai - 04
|
|__________|______________________|__________|____________|_________|__________|
- continuare -
______________________________________________________________________________
|Pachet Nr.|Pachet descriere/ |Invitatie la |Data estimata |Finalizare
|
| |Contracte |licitatie |pentru semnare |contract
|
| | | |contract/ |
|
| | | |incepere | |
| | | |activitate |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|11+12/1 |Fond Microcredite/ |Mai - 01 |Nov. - 02 |Dec. 05
|
| |Administrarea Schemei | | |
|
| |de microcredite, | | |
|
| |Regiunea 1 (conform | | |
|
| |H.G. nr. 1365/2000) | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|11+12/2 |Fond Microcredite/ |Mai - 01 |Nov. - 02 |Dec. 05
|
| |Administrarea Schemei | | |
|
| |de microcredite, | | |
|
| |Regiunea 2 (conform | | |
|
| |H.G. nr. 1365/2000) | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|11+12/3 |Fond Microcredite/ |Nov. - 01 |Nov. - 02 |Dec. 05
|
| |Administrarea Schemei | | |
|
| |de microcredite, | | |
|
| |Regiunea 3 (conform | | |
|
| |H.G. nr. 1365/2000) | | | |
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|11+12/4 |Fond Microcredite/ |Mai - 01 |Nov. - 02 |Dec. 05
|
| |Administrarea Schemei | | |
|
| |de microcredite, | | |
|
| |Regiunea 4 (conform | | |
|
| |H.G. nr. 1365/2000) | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|11+12/5 |Fond Microcredite/ |Mai - 01 |Apr. - 03 |Dec. 05
|
| |Administrarea Schemei | | |
|
| |de microcredite, | | |
|
| |Regiunea 5 (conform | | |
|
| |H.G. nr. 1365/2000) | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|13+20/1+2 |Sprijin |Feb. - 01 |Iulie 8, 02 |Apr. 05
|
| |intreprinzatori/ | | |
|
| |Administrare centre de| | |
|
| |afaceri, Reg. 1+2 | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|13+20/3 |Sprijin |Mar. - 01 |Nov. 5, 01 |Apr. 05
|
| |intreprinzatori/ | | |
|
| |Administrare centre de| | |
|
| |afaceri, Reg. 3 | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|13+20/4 |Sprijin |Mar. - 01 |Ian. 21, 02 |Apr. 05
|
| |intreprinzatori/ | | |
|
| |Administrare centre de| | |
|
| |afaceri, Reg. 4 | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|13+20/5 |Sprijin |Iul. - 01 |Iul. 8, 02 |Apr. 05
|
| |intreprinzatori/ | | |
|
| |Administrare centre de| | |
|
| |afaceri, Reg. 5 | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|14/1 |Reparatii centre de |Oct. - 02 |Apr. - 03 |Iul. 04
|
| |afaceri, pachet 1 | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|14/2/1 |Reparatii centre de |Sept. - 02 |Apr. - 03 |Dec. 04
|
| |afaceri, pachet 2 | | |
|
| |Anina | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|14/2/2 |Reparatii centre de |Sept. - 02 |Mai - 03 |Iun. 04 |
| |afaceri, pachet 2 | | |
|
| |Moldova Noua | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|14/3 |Reparatii centre de |Ian. - 03 |Aug. - 03 |Iun. 04
|
| |afaceri, pachet 3 | | |
|
| |Nistru | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|14/3 |Reparatii centre de |Ian. - 03 |Sept. - 03 |Aug. 04
|
| |afaceri, pachet 3 | | |
|
| |Varzari | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|14/3 |Reparatii centre de |Ian. - 03 |Aug. - 03 |Iul. 04
|
| |afaceri, pachet 3 | | |
|
| |Rodna | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|14/4/1 |Reparatii centre de |Nov. - 02 |Apr. - 03 |Iul. 04
|
| |afaceri, pachet 4/1 | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|14/4/2 |Reparatii centre de |Apr. - 03 |Iul. - 03 |Dec. 04 |
| |afaceri, pachet 4/2 | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|14/5 |Mici lucrari pentru |Ian. - 05 |Mar. - 05 |Dec. - 05
|
| |centrele de afaceri | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|15/1 |Proiectare centre de |Nov. - 00 |Iul. 18, 01 |Dec. 04
|
| |afaceri, pachet 1 | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|15/2 |Proiectare centre de |Nov. - 00 |Oct. 8, 01 |Dec. 04
|
| |afaceri, pachet 2 | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|15/3 |Proiectare centre de |Iul. - 01 |Feb. 04, 02 |Dec. 04
|
| |afaceri, pachet 3 | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|15/4 |Proiectare centre de |Iul. - 01 |Ian. 25, 02 |Dec. 04
|
| |afaceri, pachet 4 | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|16 |Echipamente centre de |Sept. - 03 |Ian. 21, 04 |Dec. 04
|
| |afaceri | | | |
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|17 |Mobilier centre de |Sept. - 03 |Ian. 21, 04 |Iul. 04
|
| |afaceri | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|18+19 |Schema de stimulente |Nov. - 00 |Multiple |Feb. - 06
|
| |financiare pentru | |contracte |
|
| |angajare si instruire:| | |
|
| |fond Banca Mondiala + | | |
|
| |fond Romania (conform | | |
|
| |H.G. nr. 1005/2000) | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|21 |Informare Publica/ |Oct. - 00 |Sept. 27, 01 |Reziliat
|
| |Dialog Social | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|22/1 |Sistemul de Management|Dec. - 99 |Mar. 15, 00 |Iun. 00
|
| |al Informatiei - | | |
|
| |Echipamente de birou | | |
|
| |pentru UIP-ANDIPRZM | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|22/2 |Sistemul de Management|Sep. - 00 |Dec. - 00 |Mar. 01
|
| |al Informatiei - | | |
|
| |Carduri sociale de | | |
|
| |identificare | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|22/3 |Sistemul de Management|Ian. - 02 |Sept. - 02 |Dec. 03
|
| |al Informatiei - | | |
|
| |ANDIPRZM | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|23 |Monitorizarea |Mar. - 00 |Sept. 30, 2000 |Iun. 05
|
| |Impactului Social | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|24/1 |Vehicule |Nov. - 99 |Dec. - 00 |Mar. - 01
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|24/2 |Vehicule |Nov. - 99 |Dec. - 00 |Mar. - 01
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|Pachet nou|Schema de Dezvoltare |NA |Mai - 04 |Dec. - 06
|
| |Sociala a Regiunilor | | |
|
| |Miniere | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|Pachet nou|Schema de Dezvoltare |NA |Mai - 04 |Dec. - 06
|
| |Sociala a Regiunilor | | | |
| |Miniere | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|Pachet nou|Evaluare |Mar. - 04 |Mai - 04 |Dec. - 04
|
| |institutionala si | | |
|
| |dezvoltare | | |
|
| |organizationala | | |
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
|Pachet nou|Evaluare tehnica |Mai - 04 |Iun. - 04 |Dec. - 04
|
|__________|______________________|_____________|________________|_____________|
Agentia Nationala pentru Resurse Minerale
Unitatea de Implementare a Proiectului
PLAN DE ACHIZITII
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - Categoria
B - Nr. pachete
C - Metoda de achizitie
D - Total cost estimat (mil. USD)
E - Documentele trimise la Banca
F - Invitatia la licitatie
G - Adjudecarea contractului
H - Finalizarea contractului
Revizuit la 23.11.2004
III. Componenta de consolidare A B C D E F G H
institutionala
1. (25) Echipament pentru GD 1 ICB 0,94 Sep. Apr. Oct. Iun.
cadastru minier - 01 - 02 - 02 - 05
2. (26) Cadastru minier - TA 1 QCBS 0,97 Iun. Oct. Iul. Iun.
asistenta tehnica - 99 - 99 - 00 - 05
3. (27) Inspectia explorarii si GD 1 IS 0,16 Apr. Mai Aug. Dec.
exploatarii concesiunilor - 04 - 04 - 04 - 04
4. (28) Inspectia explorarii si TR 1 QBS 0,04 Oct. Nov. Mar. Oct.
exploatarii concesiunilor (ST) - 00 - 00 - 01 - 01
(FINALIZAT)
5. (29) Legea minelor, cerinte TA 1 QCBS 0,16 Iun. Oct. Mar. Apr.
legale si institutionale - 99 - 99 - 00 - 01
(FINALIZAT)
6. (31) Management de mediu TA 1 QBS 0,09 Ian. Mai Dec. Oct.
(FINALIZAT) - 01 - 01 - 01 - 02
7. (30 si 32) Management de mediu TA 1 QBS 0,20 Nov. Mar. Iul. Dec.
(FINALIZAT - 01 - 02 - 02 - 02
8. (33) Studiu pentru investitii TA 1 QBS 0,11 Apr. Aug. Dec. Sep.
in sectorul privat (FINALIZAT) - 00 - 01 - 01 - 02
9. (34) Studiu Sectorial de Mediu TA 1 QCBS 0,57 Oct. Dec. Mai Dec.
inclusiv extensia SEA - 99 - 99 - 00 - 03
(Adendum 3) (FINALIZAT)
1. Plan de actiune - management GD 1 ICB 0,50 Dec. Feb. Apr. Iun.
de mediu - 04 - 04 - 04 - 05
2. Plan de actiune - management TA + 1 QCBS 0,40 Iul. Aug. Dec. Iun.
de mediul I TR - 04 - 04 - 04 - 05
ANEXA 4
Total
Cheltuieli Trim. I Trim. II Trim. III Trim. IV Total an cheltuieli
pana la 31 2004 2004 2004 2004 2004 pana la 31
decembrie decembrie
2003 2004
MEC 4,999,145 248,817 443,855 624,330 1,025,149 2,342,151 7,341,296
AND 7,107,260 1,158,793 2,379,412 1,906,009 1,893,641 7,337,855 14,445,115
ANRM 2,500,062 21,440 64,538 41,796 158,520 286,294 2,786,356
__________________________________________________________________________
Total 14,606,467 1,429,050 2,887,805 2,572,135 3,077,310 9,966,300 24,572,767
__________________________________________________________________________
Total
Cheltuieli Trim. I Trim. II Trim. III Trim. IV Total an cheltuieli
pana la 31 2004 2004 2004 2004 2004 pana la 31
Decembrie Decembrie
2003 2004
MEC 7,341,296 2,775,059 1,282,800 982,800 146,375 5,187,034 12,528,330
AND 14,445,115 2,000,000 2,000,000 2,400,000 2,400,000 8,800,000 23,245,115
ANRM 2,786,356 505,685 505,685 202,274 1,213,644 4,000,000
__________________________________________________________________________
Total 24,572,767 5,280,744 3,788,485 3,385,074 2,546,375 15,200,678 39,773,445
__________________________________________________________________________
Total
Cheltuieli Trim. I Trim. II Trim. III Trim. IV Total an cheltuieli
pana la 31 2004 2004 2004 2004 2004 pana la 31
Decembrie Decembrie
2003 2004
MEC 12,528,330 75,000 75,000 75,000 75,000 300,000 12,828,330
AND 23,245,115 700,000 1,500,000 1,600,000 626,555 4,426,555 27,671,670
ANRM 4,000,000 - 4,000,000
__________________________________________________________________________
Total 39,773,445 775,000 1,575,000 1,675,000 701,555 4,726,555 44,500,000
__________________________________________________________________________
BANCA MONDIALA
BANCA INTERNATIONALA PENTRU
RECONSTRUCTIE SI DEZVOLTARE
Asociatia Internationala
pentru Dezvoltare
Biroul Regional Europa de Sud si Centrala
Trg J.F. Kennedya 6B
Zagreb 10000, Croatia
Tel: (385)1235-7222
Fax: (385)1235-7293
29 decembrie 2004
Domnul Paul Ichim,
secretar de stat
Ministerul Finantelor Publice
Bucuresti, Romania
ROMANIA - Proiectul privind inchiderea minelor si atenuarea impactului
social (Acordul de imprumut nr. 4509-RO)
Stimate domnule Ichim,
Multumesc pentru scrisoarea dumneavoastra din data de 24 noiembrie 2004, in
care solicitati o realocare a sumelor imprumutului si o extindere a
datei-limita de tragere de la 30 iunie 2005 la 31 decembrie 2006 (Sectiunea
2.03 a acordului de imprumut).
Suntem foarte multumiti de faptul ca proiectul a inregistrat economii
semnificative, in special pentru activitatile de inchidere a minelor, si suntem
foarte deschisi la propunerea de a realoca si de a utiliza economiile pentru
atenuarea suplimentara a impactului social si pentru activitatile de creare a
locurilor de munca.
Fata de cele de mai sus, Banca Internationala pentru Reconstructie si
Dezvoltare (Banca) realoca prin prezenta sumele imprumutului, dupa cum au fost
stabilite in tabelul din paragraful 1, partea A, din anexa nr. 1 la acordul de
imprumut, dupa cum urmeaza: 1.252.941 USD de la categoria 1 "Lucrari (cu
exceptia partii B1 a Proiectului)", 32.361 USD de la categoria 3
"Servicii de consultanta si pregatire", 261.090 USD de la categoria 2
"Bunuri (cu exceptia partii B1 a Proiectului)" si 86.608 USD de la "Nealocate"
sunt realocate dupa cum urmeaza: 1.500.000 USD la categoria 4 "Credite in
cadrul partii B1 a Proiectului", precum si 133.000 USD la categoria 6
"Costuri operationale aditionale".
In ceea ce priveste solicitarea de extindere a datei-limita de tragere,
recunoastem pe deplin ca timpul suplimentar va fi solicitat in vederea
utilizarii fondurilor realocate si am apreciat planul de achizitii actualizat
si estimarea tragerilor trimestriale pe care ni le-ati furnizat. Pe baza
informatiei transmise extindem prin prezenta data-limita de tragere (Sectiunea
2.03 a acordului de imprumut) cu douasprezece luni, de la 30 iunie 2005 la 30
iunie 2006. Va solicitam cu toata convingerea sa va asigurati ca toate
fondurile sunt complet angajate prin contractele semnate pana la 30 iunie 2005,
precum si sa utilizati perioada de extindere pentru finalizarea implementarii.
Ne asteptam ca toate tragerile restante la 30 iunie 2006 sa fie
administrate impreuna cu proiectul privind inchiderea minelor, refacerea
mediului si regenerarea socioeconomica (Acordul de imprumut nr. 4759-RO),
aprobat la 16 decembrie 2004.
Cu cele mai bune urari,
a dumneavoastra,
Nevena Alexieva,
director adjunct
Unitatea de tara Europa de Sud si Centrala
Europa si Regiunea Asia Centrala
ANEXA 1
TRAGEREA SUMELOR DIN IMPRUMUT
1. Tabelul de mai jos precizeaza categoriile de articole care vor fi finantate
din sumele imprumutului, alocarea sumelor imprumutului pe fiecare categorie si
procentul cheltuielilor pentru pozitiile care vor fi astfel finantate din
fiecare categorie:
______________________________________________________________________________
| Categoria | Suma alocata | Procentul din cheltuielile
care|
| | din imprumut | vor fi finantate
|
| | (exprimata in |
|
| | dolari S.U.A.) |
|
|____________________________|________________|________________________________|
| (1) Lucrari (cu exceptia | 15.908.148 | 78%
|
| partii B1 a Proiectului) | |
|
|____________________________|________________|________________________________|
| (2) Bunuri (cu exceptia | 2.742.784 | 100% din cheltuielile externe,
|
| partii B1 a Proiectului) | | 100% din cheltuielile locale
|
| | | (costuri franco-uzina) si 85%
|
| | | din cheltuielile locale pentru
|
| | | alte articole achizitionate pe
|
| | | plan local
|
|____________________________|________________|________________________________|
| (3) Servicii de consultanta| 9.351.110 | 100% |
| si pregatire | |
|
|____________________________|________________|________________________________|
| (4) Credite in cadrul | 5.100.000 | 100% |
| partii B1 a Proiectului | |
|
|____________________________|________________|________________________________|
| (5) Plati stimulative in | 4.350.000 | 100%
|
| cadrul partii B3 a | |
|
| Proiectului | |
|
|____________________________|________________|________________________________|
| (6) Costuri operationale | 1.653.058 | 100% (cu exceptia bunurilor
|
| aditionale | | produse pe plan local - 85%)
|
|____________________________|________________|________________________________|
| (7) Avans pentru pregatirea| 77.179,45 | Suma datorata in cadrul
|
| Proiectului | | Sectiunii 2.02 b) din acest
|
| | | acord
|
|____________________________|________________|________________________________|
| (8) Granturi pentru | 5.000.000 | 100%
|
| subproiecte pentru | |
|
| S.D.S.C.M. | | |
|____________________________|________________|________________________________|
| (9) Nealocate | 317.720,55 |
|
|____________________________|________________|________________________________|
| TOTAL: | 44.500.000 |
|
|____________________________|________________|________________________________|
|