Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 2402 din 21 decembrie 2004

pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Azerbaidjan privind colaborarea si asistenta reciproca in domeniul vamal, semnat la Bucuresti la 11 octombrie 2004

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 43 din 13 ianuarie 2005


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 20 din Legea nr. 590/2003 privind tratatele,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Azerbaidjan privind colaborarea si asistenta reciproca in domeniul vamal, semnat la Bucuresti la 11 octombrie 2004.
    Art. 2
    (1) Autoritatea Nationala a Vamilor este autorizata sa duca la indeplinire prevederile acordului prevazut la art. 1.
    (2) Finantarea cheltuielilor necesare punerii in aplicare a prevederilor acordului prevazut la art. 1 se asigura din bugetul anual aprobat pentru Autoritatea Nationala a Vamilor.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul delegat pentru coordonarea
                         autoritatilor de control,
                         Ionel Blanculescu

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat

                                 ACORD
intre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Azerbaidjan privind colaborarea si asistenta reciproca in domeniul vamal

    Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Azerbaidjan, denumite in cele ce urmeaza parti contractante,
    luand in considerare ca infractiunile vamale prejudiciaza interesele economice, comerciale, financiare, sociale si culturale,
    luand in considerare importanta asigurarii stabilirii si perceperii exacte a drepturilor vamale, impozitelor si a altor taxe la importul sau exportul marfurilor, ca si aplicarea corecta a dispozitiilor referitoare la prohibitie, restrictionare si control,
    avand convingerea ca actiunile impotriva infractiunilor vamale pot deveni mai eficiente printr-o stransa colaborare intre administratiile lor vamale,
    luand nota cu ingrijorare de proportiile si de tendintele de crestere a traficului ilicit de droguri si de substante psihotrope si considerand ca acestea constituie un pericol la adresa sanatatii publice si a societatii,
    avand in vedere, de asemenea, conventiile internationale in vigoare relevante pentru partile contractante, care incurajeaza asistenta bilaterala reciproca, precum si recomandarile Organizatiei Mondiale a Vamilor,
    au convenit urmatoarele:

    Art. 1
    Definitii
    In sensul prezentului acord, termenii si expresiile de mai jos au urmatoarele semnificatii:
    a) administratie vamala:
    - in Romania - Autoritatea Nationala a Vamilor din subordinea Autoritatii Nationale de Control;
    - in Republica Azerbaidjan - Comitetul de Stat al Vamilor;
    b) legislatie vamala: prevederile actelor normative in vigoare privind importul, exportul, tranzitul marfurilor sau alte proceduri vamale referitoare la drepturile vamale, taxe si alte impozite incasate de administratiile vamale ori la masurile de prohibitie, restrictie sau control aplicate de administratiile vamale;
    c) infractiune vamala: orice incalcare a legilor vamale, precum si orice tentativa de incalcare a acestora, prevazute de legislatia interna a statului fiecarei parti contractante;
    d) parte contractanta solicitanta: administratia vamala care formuleaza o cerere de asistenta;
    e) parte contractanta solicitata: administratia vamala careia i se solicita asistenta;
    f) drog: orice substanta de origine naturala sau sintetica, enumerata pe Lista I sau pe Lista II a Conventiei unice asupra stupefiantelor, adoptata la New York la 30 martie 1961 (cu amendamentele relevante);
    g) substanta psihotropa: orice substanta de origine naturala sau sintetica, enumerata pe listele I, II, III sau IV ale Conventiei asupra substantelor psihotrope, elaborata sub auspiciile O.N.U. la Viena la 21 februarie 1971;
    h) precursori: substante chimice controlate, utilizate in producerea drogurilor si a substantelor psihotrope, enumerate pe listele I si II ale Conventiei Natiunilor Unite impotriva traficului ilicit de stupefiante si substante psihotrope, adoptata la Viena la 20 decembrie 1988;
    i) livrare controlata: tehnica de a permite transporturilor ilicite sau suspecte de droguri, substante psihotrope si precursori ori substante inlocuitoare ale acestora sa iasa, sa tranziteze sau sa intre pe teritoriul uneia ori mai multor tari, cu stiinta si sub supravegherea autoritatilor lor competente, in scopul de a identifica persoanele implicate in comiterea infractiunilor;
    j) persoana: orice persoana fizica sau juridica.
    Art. 2
    Domeniul de aplicare a acordului
    1. Partile contractante isi acorda reciproc asistenta in conformitate cu prevederile prezentului acord pentru asigurarea respectarii dispozitiilor prevazute de legislatia vamala, dupa cum urmeaza:
    a) vor intreprinde masurile necesare pentru a facilita si accelera fluxul de marfuri si calatori;
    b) vor coopera si se vor sprijini reciproc in prevenirea si investigarea infractiunilor la legislatia vamala;
    c) la cerere, isi vor furniza si alte informatii spre a fi folosite la aplicarea legislatiei vamale;
    d) se vor stradui sa coopereze in cercetarea, dezvoltarea si aplicarea noilor proceduri vamale, in pregatirea si schimbul de personal, precum si in alte domenii de interes reciproc.
    2. Asistenta reciproca prevazuta prin prezentul acord va fi furnizata in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitate si in cadrul competentelor si resurselor sale disponibile.
    Art. 3
    Supravegherea persoanelor, bunurilor si mijloacelor de transport
    Din proprie initiativa sau la cerere, administratiile vamale vor organiza controale asupra:
    a) persoanelor identificate sau suspectate de a fi comis infractiuni vamale ori care sunt implicate in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    b) marfurilor cunoscute sau suspectate de a fi folosite in comiterea unor infractiuni vamale ori in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    c) oricarui mijloc de transport cunoscut sau suspectat de a fi folosit in comiterea unor infractiuni vamale ori in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    d) coletelor postale suspecte de a fi folosite in traficul ilicit.
    Art. 4
    Actiuni impotriva traficului ilicit de marfuri speciale
    Din proprie initiativa sau la cerere, administratiile vamale isi vor furniza reciproc toate informatiile relevante despre intentia sau fapta unei persoane de a comite o infractiune la legislatia vamala in vigoare pe teritoriul statului uneia dintre partile contractante privind:
    a) traficul de droguri, substante psihotrope si precursori;
    b) traficul de arme, munitii, materiale explozive si nucleare, precum si alte substante periculoase pentru mediu si sanatatea publica;
    c) traficul de lucrari de arta cu valoare semnificativa istorica, culturala sau arheologica;
    d) traficul de marfuri supuse unor taxe sau drepturi vamale mari.
    Art. 5
    Livrari controlate
    1. Administratiile vamale vor coopera, in limitele competentei lor, pentru aplicarea metodelor de livrari controlate.
    2. Decizia de a aplica procedura livrarilor controlate va fi luata, dupa caz, in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriile statelor partilor contractante.
    Art. 6
    Schimbul de informatii
    1. Administratiile vamale isi vor furniza, din proprie initiativa sau la cerere, orice informatie care ar putea sprijini aplicarea unor proceduri mai eficace privind:
    a) stabilirea valorii in vama si certificarea documentatiei prezentate la importul sau la exportul marfurilor, precum si autenticitatea datelor continute in aceasta;
    b) incadrarea tarifara a marfurilor care fac obiectul activitatii de comert exterior si efectuarea analizelor de laborator, in scopul incadrarii tarifare corespunzatoare a marfurilor;
    c) stabilirea originii marfurilor, verificarea certificatului de origine prezentat la export si controlul procedurii vamale aplicate marfurilor in tara exportatoare (tranzit sub supraveghere vamala, antrepozitare vamala, admitere temporara, zone libere, export dupa perfectionare activa etc.).
    2. Administratiile vamale isi vor furniza, la cerere, urmatoarele informatii privind:
    a) marfurile importate pe teritoriul statului uneia dintre partile contractante care au fost legal exportate de pe teritoriul statului celeilalte parti contractante;
    b) marfurile exportate de pe teritoriul statului uneia dintre partile contractante care au fost legal importate pe teritoriul statului celeilalte parti contractante.
    3. La cerere sau din proprie initiativa, administratiile vamale isi vor furniza orice informatie referitoare la infractiunile prevazute de legislatia vamala in vigoare pe teritoriile celor doua state si, in special, informatii privind:
    a) persoanele fizice sau juridice cunoscute ori suspectate de a fi comis infractiuni vamale sau care sunt implicate in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    b) marfurile cunoscute sau suspectate de a fi obiectul unor infractiuni vamale ori al traficului ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori;
    c) mijloacele de transport cunoscute sau suspectate de a fi folosite in comiterea unor infractiuni vamale ori in traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori.
    4. In cazul in care administratia vamala solicitata nu detine informatiile solicitate, ea va intreprinde masurile necesare pentru a obtine informatiile respective, in limitele competentei si ale resurselor sale disponibile, ca si cand ar actiona pe cont propriu, si in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului sau.
    5. La cerere sau din proprie initiativa, administratia vamala a uneia dintre partile contractante va furniza administratiei vamale a celeilalte parti contractante documentele vamale, de transport, evidente si copii certificate ale acestora, precum si informatii despre actiunile efectuate sau planificate care constituie ori ar putea constitui infractiuni la legislatia vamala in vigoare pe teritoriul celuilalt stat.
    6. Informatiile furnizate administratiei vamale a celeilalte parti contractante pot fi transmise prin orice mijloc electronic in locul documentelor specificate in prezentul acord. Acestea vor contine explicatiile necesare pentru interpretarea si folosirea respectivelor informatii.
    Art. 7
    Forma si continutul cererilor de asistenta
    1. Cererile formulate in conformitate cu prezentul acord vor fi redactate in scris. Cererile vor contine anexele necesare pentru solutionarea lor. In cazuri exceptionale, cererile pot fi facute si verbal, dar vor fi confirmate imediat in scris.
    2. Cererile formulate in conformitate cu alin. 1 al prezentului articol vor contine urmatoarele informatii:
    a) numele administratiei vamale care face cererea;
    b) masurile solicitate;
    c) obiectul si motivul cererii;
    d) legile si alte reglementari juridice referitoare la obiectul cererii;
    e) indicatii cat mai exacte si cuprinzatoare despre persoanele fizice sau juridice implicate in investigatie;
    f) un rezumat al faptelor relevante privind obiectul cererii.
    3. Cererile vor fi inaintate in limba oficiala a statului partii contractante solicitate, in limba engleza sau in limba franceza.
    4. Daca o cerere nu indeplineste conditiile prevazute la alin. 2 si 3 ale prezentului articol, va fi ceruta completarea ei.
    Art. 8
    Investigatii vamale
    1. La solicitarea administratiei vamale a uneia dintre partile contractante, administratia vamala a celeilalte parti contractante va initia investigatii in legatura cu operatiunile care incalca sau ar putea incalca legislatia vamala in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitante. Rezultatele acestor investigatii vor fi aduse la cunostinta partii contractante solicitante.
    2. Aceste investigatii vor fi efectuate in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitate. Partea contractanta solicitata va proceda ca si cand ar actiona in propriul interes.
    3. Functionarii administratiei vamale a unei parti contractante pot in anumite cazuri, cu acordul administratiei vamale a celeilalte parti contractante, sa fie prezenti pe teritoriul statului acesteia din urma la investigatiile legate de infractiunile la legislatia vamala a statului in cauza. Aceste persoane trebuie sa faca dovada calitatii lor oficiale.
    4. Un functionar al partii contractante solicitante, prezent pe teritoriul statului partii contractante solicitate, conform alin. 3, va actiona numai in calitate de consultant si sub nici o forma nu va participa activ la investigatie, nu se va intalni cu persoane interogate si nu va lua parte la nici o activitate investigativa.
    Art. 9
    Folosirea informatiilor si a documentatiei
    1. Informatiile, documentele si datele obtinute in conformitate cu prezentul acord nu vor fi folosite decat in sensul acestuia. Ele pot fi folosite in alte scopuri numai cu acordul scris al administratiei vamale care le-a furnizat.
    2. Informatiile si documentele referitoare la traficul ilicit de droguri, substante psihotrope si precursori pot fi transmise si celorlalte autoritati guvernamentale ale statelor partilor contractante implicate in activitati de control al abuzului de droguri si al traficului ilicit de stupefiante, substante psihotrope si precursori.
    3. Orice cerere facuta si orice informatie comunicata sub orice forma, in conformitate cu prezentul acord, au caracter confidential. Ele vor fi pastrate in confidentialitate si vor beneficia de protectia acordata aceluiasi tip de informatii si documente prin legile in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitate.
    4. Administratia vamala care primeste informatii si documente in conformitate cu prezentul acord poate, in functie de scopurile si de obiectivele sale, sa le foloseasca drept probe, inclusiv in cursul procedurilor administrative si judiciare.
    5. Aceste documentatii si informatii pot fi folosite ca probe in instanta, iar valoarea lor probanta va fi stabilita in conformitate cu legislatia interna in vigoare pe teritoriul statului partii contractante primitoare.
    6. In cazul in care exista un schimb de date personale in cadrul prezentului acord, partile contractante le vor asigura aceeasi protectie ca si cea aplicata de partea contractanta care le furnizeaza, in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului acelei parti.
    Art. 10
    Experti si martori
    1. La cerere, partea contractanta solicitata poate autoriza persoane oficiale, cu consimtamantul acestora, sa aiba calitatea de expert sau de martor in fata autoritatilor judiciare ori administrative ale partii contractante solicitante. Persoanele oficiale respective vor depune marturii in legatura cu constatarile facute de ele in exercitiul functiunii.
    2. Administratia vamala solicitanta este obligata in mod oficial sa ia toate masurile necesare pentru asigurarea securitatii acestor persoane pe parcursul sederii lor pe teritoriul statului acesteia, conform alin. 1 al prezentului articol. Transportul si cheltuielile zilnice pentru aceste persoane oficiale vor fi suportate de administratia vamala solicitanta.
    3. Cererea prin care se solicita prezenta acestor persoane trebuie sa indice precis cazul si calitatea pe care urmeaza sa o aiba persoana respectiva.
    4. Cererea prin care se solicita prezenta functionarilor vamali in calitate de expert si martor va fi intocmita in conformitate cu legislatia statului partii contractante solicitate.
    Art. 11
    Exceptii de la obligatia de a acorda asistenta
    1. In cazul in care partea contractanta solicitata considera ca indeplinirea unei cereri este susceptibila de a prejudicia suveranitatea, securitatea sau alte interese esentiale ale statului sau, aceasta poate refuza sa acorde asistenta solicitata conform prezentului acord, in totalitate sau partial, ori poate conditiona acordarea asistentei solicitate in functie de anumite circumstante.
    2. In cazul in care partea contractanta solicitanta cere o asistenta pe care ea insasi nu ar putea sa o acorde administratiei vamale a celeilalte parti contractante, ea va mentiona aceasta in cerere. Partea contractanta solicitata va decide in legatura cu modul de solutionare a cererii.
    3. Daca asistenta este refuzata, motivele refuzului trebuie notificate in scris imediat partii contractante solicitante.
    Art. 12
    Simplificarea formalitatilor vamale
    Administratiile vamale vor intreprinde de comun acord masurile necesare pentru simplificarea formalitatilor vamale, in scopul facilitarii si accelerarii circulatiei marfurilor intre teritoriile statelor partilor contractante.
    Art. 13
    Asistenta tehnica
    Administratiile vamale isi pot acorda asistenta tehnica in domeniul vamal dupa cum urmeaza:
    a) schimb de functionari vamali pentru a le fi prezentate mijloacele avansate folosite la controlul vamal;
    b) schimb de informatii si experienta in folosirea echipamentului tehnic de control;
    c) pregatirea si perfectionarea functionarilor vamali;
    d) schimb de experti in domeniul vamal;
    e) schimb de informatii specifice, stiintifice si tehnice, referitoare la aplicarea prevederilor vamale.
    Art. 14
    Cheltuieli
    1. Partile contractante renunta reciproc la toate pretentiile de rambursare a cheltuielilor rezultate din aplicarea prezentului acord, cu exceptia cheltuielilor pentru experti si martori, precum si pentru interpreti si traducatori, care nu apartin serviciilor publice.
    2. Daca solutionarea cererii implica cheltuieli substantiale sau extraordinare, administratiile vamale se vor consulta in legatura cu stabilirea termenelor si a conditiilor in care se va executa cererea de asistenta, precum si cu modul in care vor fi suportate cheltuielile.
    Art. 15
    Aplicarea acordului
    1. Administratiile vamale ale partilor contractante sunt insarcinate cu indeplinirea cooperarii si acordarea asistentei reciproce prevazute in prezentul acord. Aceste autoritati vor stabili de comun acord documentatia necesara in acest scop.
    2. Reprezentantii administratiilor vamale ale partilor contractante se vor intalni ori de cate ori va fi necesar, dar cel putin o data pe an, alternativ in cele doua state, pentru a analiza aplicarea prevederilor prezentului acord si pentru a solutiona alte probleme de ordin practic privind cooperarea si asistenta reciproca dintre administratiile vamale ale partilor contractante.
    3. Administratiile vamale ale partilor contractante vor stabili in comun modalitatile practice de aplicare a prezentului acord.
    4. Pentru indeplinirea scopurilor prezentului acord, administratiile vamale ale partilor contractante vor desemna persoanele oficiale de legatura si vor face schimb de liste, indicand numele, functiile si numerele de telefon si de fax ale acestor persoane. Ele pot, de asemenea, sa convina ca serviciile lor de investigatii sa aiba intre ele contacte directe.
    Art. 16
    Solutionarea diferendelor
    Orice diferende aparute in cursul aplicarii sau interpretarii prezentului acord vor fi solutionate prin consultari intre administratiile vamale ale partilor contractante.
    Diferendele care nu pot fi solutionate prin consultari intre administratiile vamale vor fi rezolvate pe cale diplomatica.
    Art. 17
    Intrarea in vigoare
    1. Prezentul acord va intra in vigoare in cea de-a 30-a zi de la data primirii ultimei notificari prin care partile contractante se informeaza, pe cale diplomatica, despre indeplinirea procedurilor legale interne necesare intrarii sale in vigoare.
    2. Prezentul acord se incheie pentru o perioada de 5 ani si se va prelungi in mod automat pentru noi perioade de cate un an, dar fiecare parte contractanta il poate denunta oricand printr-o notificare scrisa transmisa prin canale diplomatice.
    3. Prezentul acord isi va inceta valabilitatea dupa 3 luni de la data notificarii scrise de denuntare, transmisa pe cai diplomatice celeilalte parti contractante. Procedurile in curs de desfasurare, in momentul incetarii valabilitatii, vor fi incheiate, totusi, in conformitate cu prevederile prezentului acord.
    Semnat la Bucuresti la 11 octombrie 2004, in doua exemplare originale, in limbile romana, azera si engleza, toate textele fiind egal autentice. In caz de divergente de interpretare, va prevala textul in limba engleza.

                          Pentru Guvernul Romaniei,
                              Tudor Tanasescu

                  Pentru Guvernul Republicii Azerbaidjan,
                              Yagub Eyyubov



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 2402/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 2402 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 2402/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu