HOTARARE Nr.
1607 din 8 noiembrie 2006
privind preluarea unui
sector de drum de interes local din domeniul public al municipiului Cluj-Napoca
si din administrarea Consiliului Local al Municipiului Cluj-Napoca in domeniul
public al statului si in administrarea Ministerului Transporturilor,
Constructiilor si Turismului, in vederea realizarii de catre Compania Nationala
de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. a activitatilor de
interes national in domeniul administrarii drumurilor nationale, precum si
incadrarea acestuia in categoria functionala a drumurilor nationale
ACT EMIS DE: GUVERNUL
ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 947 din 23 noiembrie 2006
In temeiul art. 108 din Constituţia României,
republicată, al art. 9 alin. (2) şi al art. 12 alin. (1) şi (2) din Legea nr.
213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, cu
modificările şi completările ulterioare, al art. 12 şi al art. 221 din Ordonanţa Guvernului nr.
43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi al art. 1 alin.
(6) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea
Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin
reorganizarea Regiei Autonome „Administraţia Naţională a Drumurilor din
România", aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 47/2004,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă preluarea unui sector de drum de
interes local, având datele de identificare prevăzute în anexa care face parte
integrantă din prezenta hotărâre, din domeniul public al municipiului
Cluj-Napoca şi din administrarea Consiliului Local al Municipiului Cluj-Napoca
în domeniul public al statului şi în administrarea Ministerului
Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, în vederea realizării de către
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. a
activităţilor de interes naţional în domeniul administrării drumurilor
naţionale, precum şi încadrarea acestuia în categoria funcţională a drumurilor
naţionale.
Art. 2. - Predarea-preluarea sectorului de drum
prevăzut la art. 1 se face pe bază de protocol încheiat între părţile
interesate, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei
hotărâri.
Art. 3. - Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr.
540/2000 privind aprobarea încadrării în categorii funcţionale a drumurilor
publice şi a drumurilor de utilitate privată deschise circulaţiei publice,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 338 şi 338 bis din 20 iulie 2000, cu modificările şi
completările ulterioare, se completează în mod corespunzător.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul administraţiei şi internelor,
Vasile Blaga
Ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului,
Radu Mircea Berceanu
Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu
ANEXA
DATELE DE IDENTIFICARE
a sectorului de drum de interes local care se preia
din domeniul public al municipiului Cluj-Napoca şi din administrarea Consiliului Local al Municipiului Cluj-Napoca în domeniul public al
statului şi în administrarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, în
vederea realizării de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. a
activităţilor de interes naţional în domeniul administrării drumurilor naţionale
Denumirea sectorului de drum
|
Persoana juridică de la care se transmite sectorul de drum
|
Persoana juridică
la care se transmite
sectorul de drum
|
Lungimea totală (km)
|
Indicativ vechi
|
Indicativ nou
|
Str. Bună Ziua,sectorul cuprins între Calea Turzii, intersecţie
cu str. Bună Ziua, şi Str. Fagului, intersecţie cu str.Constantin Brâncuşi
|
Municipiul Cluj-Napoca, din administrarea
Consiliului Local al Municipiului Cluj-Napoca, judeţul Cluj
|
Statul român, în administrarea Ministerului
Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului - Compania Naţională de
Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.
|
3,00
|
Str. Bună Ziua
|
Varianta trafic greu -intravilan Cluj
|