HOTARARE Nr.
157 din 23 februarie 2011
pentru aprobarea
indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii „Varianta de
ocolire Gaesti"
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 153 din 2 martie 2011
In temeiul art. 108 din Constituţia României,
republicată, al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind
finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 11
alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 84/2003 pentru
înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România
- S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome „Administraţia Naţională a Drumurilor
din România", aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 47/2004,
cu modificările ulterioare,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă indicatorii
tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Varianta de ocolire
Găeşti", judeţul Dâmboviţa, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă
din prezenta hotărâre.
Art. 2. - Finanţarea obiectivului de investiţii
menţionat la art. 1 se face de la bugetul de stat, prin
bugetul Ministerului Transporturilor şi
Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie,
precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii
publice aprobate potrivit legii.
Art. 3. - Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
răspunde de modul de utilizare a sumei prevăzute în anexă, în conformitate cu
prevederile legale în vigoare.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Ministrul dezvoltării regionale şi turismului,
Elena Gabriela Udrea
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Ialomiţianu
ANEXA
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
Ai obiectivului de
investiţii „Varianta de ocolire Găeşti"
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România - S.A.
Amplasament: judeţul Dâmboviţa
Indicatori tehnico-economici
- Valoarea totală a investiţiei, inclusiv TVA
(în preţuri la data de 1 octombrie 2010/1
euro = 4,2672 lei), din care:
|
|
mii lei
|
79.856*)
|
- construcţii-montaj (C+M)
|
|
mii lei
|
53.969
|
- Eşalonarea investiţiei:
|
INV C+M
|
|
|
Anul I
|
|
mii lei
mii lei
|
5.831 4.100
|
Anul II
|
|
mii lei
mii lei
|
33.013 23.201
|
Anul III
|
|
mii lei
mii lei
|
41.012 26.668
|
- Capacităţi:
|
|
|
|
- Lungime traseu
|
|
km
|
5,981
|
- Lăţime platformă
|
|
m
|
9,00
|
- Lăţime parte carosabilă
|
|
m
|
2x3,50
|
- Lăţime acostamente, din care:
|
|
m
|
2x1,00
|
- benzi de încadrare
|
|
m
|
2x0,50
|
- Poduri noi (clasa de încărcare E)
|
|
buc.
|
4
|
- Intersecţii la nivel
|
|
buc.
|
4
|
- Parcări
|
|
buc.
|
2
|
- Structura rutieră dimensionată pentru sarcina de 11,5 tone
|
|
|
|
- Durata de realizare a investiţiei
|
|
luni
|
36
|
Factori de risc
Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic
conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la
bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii,
în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte
surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate
potrivit legii.
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.