Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1554 din 1 noiembrie 2006

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului national de admitere la programele de formare specializata in administratia publica - anul de studii 2006-2007

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 915 din 10 noiembrie 2006



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 6 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 81/2001 privind înfiinţarea şi organizarea Institutului Naţional de Administraţie, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 106/2002, cu modificările şi completările ulterioare,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Articol unic. - Se aprobă Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului naţional de admitere   la   programele   de   formare   specializată   în administraţia publică - anul de studii 2006 - 2007, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul administraţiei şi internelor,

Vasile Blaga

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

ANEXĂ

REGULAMENT

privind organizarea şi desfăşurarea concursului naţional de admitere la programele de formare specializată în administraţia publică - anul de studii 2006-2007

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Institutul Naţional de Administraţie, denumit în continuare Institutul, organizează în anul de studii 2006- 2007 următoarele programe de formare specializată în administraţia publică, cu durata de un an, în condiţiile legislaţiei în domeniu, după cum urmează:

a)    programul de formare specializată, destinat înalţilor funcţionari publici;

b)    programul de formare specializată, destinat funcţionarilor publici de conducere.

Art. 2. - (1) Pentru organizarea şi desfăşurarea concursului naţional de admitere la programele prevăzute la art. 1 se constituie: comisia de organizare, comisia de admitere şi comisia de contestaţii.

(2)   Componenţa nominală ă comisiilor menţionate la alin. (1) se stabileşte prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor, la propunerea Institutului.

(3)   Aceeaşi persoană nu poate face parte din mai multe comisii.

Art. 3. - (1) Comisia de organizare gestionează organizarea concursului, selectează dosarele de concurs şi gestionează înscrierea candidaţilor admişi la programele prevăzute la art. 1.

(2)  Comisia de organizare este compusă din:

a)  comisia centrală, organizată la nivelul Institutului;

b)   comisiile teritoriale, organizate la nivelul centrelor regionale de formare continuă pentru administraţia publică locală, denumite în continuare centre regionale, după caz.

(3)   Fiecare dintre comisiile prevăzute la alin. (2) este compusă din câte 3 membri: un reprezentant desemnat de Institut, un reprezentant desemnat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici şi un reprezentant desemnat de Unitatea Centrală pentru Reforma în Administraţia Publică.

(4)   Institutul asigură logistica şi secretariatul comisiei centrale, iar centrele regionale asigură logistica şi secretariatul comisiilor teritoriale corespondente.

Art. 4. - (1) Comisia de admitere gestionează procedura de evaluare a candidaţilor la programele prevăzute la art. 1 şi este compusă din subcomisii organizate la nivelul Institutului şi la nivelul centrelor regionale, în funcţie de numărul de candidaţi înscrişi la programe.

(2)   Fiecare dintre subcomisiile prevăzute la alin. (1) are câte 3 membri: un reprezentant desemnat de Institut, un reprezentant desemnat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici şi un reprezentant desemnat de Unitatea Centrală pentru Reforma în Administraţia Publică.

(3)   Institutul asigură logistica şi secretariatul comisiei centrale, iar centrele regionale asigură logistica şi secretariatul comisiilor teritoriale corespondente.

Art. 5. - (1) Comisia de contestaţii primeşte şi rezolvă contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la selectarea dosarelor şi la proba de interviu, prevăzute pentru programele menţionate la art. 1.

(2)   Comisia de contestaţii se constituie la nivelul Institutului şi este compusă din 3 membri: un reprezentant al Institutului, un reprezentant al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi un reprezentant al Unităţii Centrale pentru Reforma în Administraţia Publică.

(3)   Institutul asigură logistica şi secretariatul comisiei de contestaţii.

Art. 6. - (1) Tarifele de participare la fiecare program prevăzut la art. 1, ce cuprind tariful de înscriere la concurs şi tariful de şcolarizare, precum şi modalităţile privind plata acestora se stabilesc prin ordin ăl ministrului administraţiei si internelor, la propunerea Institutului, cu cel puţin 5 zile inainte de desfăşurarea concursului, pentru fiecare program.

(2)   Tarifele prevăzute la alin. (1) se plătesc de către autorităţile sau instituţiile publice în cadrul cărora participanţii îşi desfăşoară activitatea, dacă prin contractele de şcolarizare încheiate cu Institutul nu se prevede altfel.

(3)   Din sumele încasate în condiţiile alin. (1) Institutul poate acorda indemnizaţii membrilor comisiilor constituite conform art. 2 alin. (1), pentru activitatea desfăşurată în aceste comisii, în condiţiile stabilite prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor, cu respectarea prevederilor legale.

CAPITOLUL II

Organizarea concursului de admitere pentru programele de formare specializată în administraţia publică destinate înalţilor funcţionari publici şi funcţionarilor publici de conducere

Art. 7. - La concursul pentru programul de formare specializată destinat înalţilor funcţionari publici pot participa persoanele care ocupă sau îndeplinesc condiţiile pentru a ocupa o funcţie din categoria corespunzătoare înalţilor funcţionari publici, conform legislaţiei în vigoare.

Art. 8. - (1) Cifra de şcolarizare pentru programul de formare specializată destinat înalţilor funcţionari publici este de maximum 150 de locuri.

(2) Calendarul de desfăşurare a concursului pentru programul de formare specializată destinat înalţilor funcţionari publici se aprobă prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor, la propunerea Institutului.

Art. 9. - La concursul pentru programul de formare specializată destinat funcţionarilor publici de conducere pot participa funcţionari publici de conducere din autorităţile şi instituţiile publice locale şi centrale, precum şi persoane care îndeplinesc condiţiile pentru a ocupa funcţii publice de conducere în autorităţile şi în instituţiile publice locale şi centrale, în condiţiile legii.

Art. 10. - (1) Cifra de şcolarizare pentru programul de formare specializată destinat funcţionarilor publici de conducere este de maximum 1.000 de locuri.

(2) Calendarul de desfăşurare a concursului pentru programul de formare specializată destinat funcţionarilor publici de conducere se aprobă prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor, la propunerea Institutului.

Art. 11. - Repartizarea candidaţilor admişi la concursul de admitere pentru programul de formare specializată destinat funcţionarilor publici de conducere pentru a studia la Institut sau la centrele regionale, după caz, se face de comisia de organizare, pe baza rezultatului obţinut la concurs, în funcţie de opţiunile candidaţilor şi de numărul de locuri scoase la concurs.

CAPITOLUL III

Admiterea la programele de formare specializată în administraţia publică pentru înalţii funcţionari publici şi funcţionarii publici de conducere

Art. 12. - (1) Inscrierile pentru programele prevăzute la art. 1 se fac la sediul Institutului din Bucureşti, precum şi la sediile centrelor regionale, conform calendarului de desfăşurare a concursului pentru fiecare program, aprobat prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor.

(2) Inscrierea la concursul de admitere se face pe baza unui dosar care conţine următoarele documente:

a) cerere-tip de înscriere, potrivit modelului pus la dispoziţie pe site-ul www.ina.gov.ro;

b)   o adresă din partea autorităţii sau instituţiei publice în cadrul căreia candidatul îşi desfăşoară activitatea, prin care se atestă acceptul acesteia de a-i permite candidatului să participe la programul de formare specializată pe toată durata acestuia şi, respectiv, de a achita tariful de participare, în cazul finanţării de către instituţie;

c)  copie de pe diploma de licenţă sau de pe diploma echivalentă acesteia;

d)  copie de pe certificatul de naştere;

e)  copie de pe certificatul de căsătorie, dacă este cazul;

f)   copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţă din partea autorităţii publice, instituţiei publice, angajatorului, referitoare la vechimea în specialitate a candidatului;

g)  4 fotografii tip paşaport;

h) chitanţa de plată a taxei de înscriere;

i) curricuium vitae, în format european, al candidatului;

j) o scrisoare de intenţie, prin care candidatul prezintă motivele pentru care doreşte să participe la programul de formare specializată.

(3)   Documentele prevăzute la alin. (2) lit. c)-f) se prezintă în copie legalizată sau împreună cu originalul, care se va restitui după certificarea conformităţii copiei.

(4)   Secretariatul comisiei de organizare a concursului primeşte şi gestionează documentele prevăzute la alin. (2) şi certifică conformitatea copiilor.

Art. 13. - (1) Comisia de organizare selectează toate dosarele de înscriere, pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la concurs.

(2)  Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afişează, cu menţiunea admis sau respins, la sediul Institutului' şi la centrele regionale, după caz, conform calendarului de desfăşurare a concursului pentru fiecare program, aprobat prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor.

(3)   Candidaţii respinşi la selectarea dosarelor pot contesta rezultatele selectării dosarelor, sesizând în acest sens comisia de contestaţii, în termen de 24 de ore de la afişarea rezultatelor.

(4)   Rezultatele contestaţiilor se stabilesc în termen de 24 de ore de la depunerea lor şi se afişează la sediul Institutului sau al centrelor regionale, după caz, precum şi pe site-ul www.ina.gov.ro.

Art. 14. - Comisia de organizare afişează, cu cel puţin 24 de ore înaintea începerii concursului, listele nominale ale candidaţilor înscrişi, repartizaţi pe săli în ordine alfabetică, şi programul desfăşurării probelor.

Art. 15. - Candidaţilor înscrişi li se eliberează legitimaţii de concurs. Pe parcursul desfăşurării concursului candidaţii vor avea asupra lor actul de identitate şi legitimaţia de concurs.

Art. 16. - Candidaţii au obligaţia de a verifica exactitatea datelor înscrise pe listele afişate şi de a sesiza imediat comisia de organizare cu privire la eventualele neconcordanţe cu datele precizate în cererea de înscriere. Orice modificări pe listele afişate se fac numai înaintea începerii concursului.

Art. 17. - (1) Concursul de admitere la programul de formare specializată destinat înalţilor funcţionari publici se organizează la sediul Institutului şi consta într-un interviu care testează cunoştinţele generale de administraţie publică şi abilităţile manageriale.

(2)   Bibliografia pentru interviu va fi afişată la sediul Institutului, precum şi pe site-ul www.ina.gov.ro.

(3)   Sunt declaraţi admişi la program candidaţii care promovează interviul.

Art. 18. - (1) Concursul de admitere la programul de formare specializată destinat funcţionarilor publici de conducere constă într-un interviu prin care se testează cunoştinţele generale de administraţie publică şi abilităţile manageriale.

(2) Bibliografia pentru interviu va fi afişată la sediul Institutului şi la sediile centrelor regionale, precum şi pe site-ul www.ina.gov.ro.

(3) Sunt declaraţi admişi la program candidaţii care promovează interviul.

Art. 19. - (1) Proba de interviu la concursul prevăzut la art. 18 alin. (1) se desfăşoară la sediul Institutului sau la sediile centrelor regionale.

(2) Elaborarea criteriilor de evaluare şi punctajul aferent fiecărui criteriu sunt de competenţa comisiei de admitere.

Art. 20. - (1) Comisia de admitere va alcătui un set de criterii de evaluare pentru interviu şi va aloca un punctaj de la 1 la 5 pentru fiecare criteriu, unde 1 este calificativul minim, iar 5 este calificativul maxim.

(2) Setul de criterii de evaluare cu punctajul aferent este semnat de toţi membrii comisiei de admitere şi se afişează pe site-ul www.ina.gov.ro, precum şi la sediul Institutului şi la sediile centrelor regionale, cu cel puţin 5 zile înainte de data desfăşurării acestei probe.

Art. 21. - (1) Proba de interviu se desfăşoară în săli care pot să asigure prezenţa doar a candidatului intervievat, a membrilor comisiei de admitere şi a persoanelor care asigură secretariatul.

(2) Este interzisă introducerea în săli a oricăror aparate şi dispozitive electronice, precum şi a materialelor bibliografice care ar putea influenţa desfăşurarea concursului.

Art. 22. - (1) Accesul candidaţilor în săli este permis, conform listelor afişate, sub supravegherea persoanelor care asigură secretariatul sau a responsabilului de sală desemnat de comisia de organizare.

(2)  Candidaţii au obligaţia de a prezenta la intrare actul de identitate - carte de identitate, buletin de identitate sau paşaport - şi legitimaţia de concurs. Acestea vor rămâne pe masa candidatului pe toată durata probei, pentru a putea fi efectuate verificări suplimentare.

(3)   Responsabilul de sală notează într-un catalog candidaţii prezenţi şi absenţi.

(4)   Durata interviului nu poate depăşi 45 de minute pentru fiecare candidat.

Art. 23. - Alocarea punctajelor pe fiecare criteriu de evaluare se face individual de către fiecare membru al comisiei de admitere, iar punctajul final se va calcula conform mediei aritmetice a punctajelor acordate de fiecare membru al comisiei de admitere care a intervievat candidatul.

Art. 24. - (1) Proba de interviu se notează cu puncte de la 1 la 5. Punctajul minim pentru promovarea interviului este de 3 puncte, cu condiţia ca pentru fiecare criteriu de evaluare punctajul stabilit de comisie pentru candidat să fie de minimum 3.

(2) Consemnarea întrebărilor şi răspunsurilor din cadrul interviului este obligatorie.

Art. 25. - Rezultatele concursului de admitere se afişează la sediul Institutului şi la sediile centrelor regionale, după caz, şi se publică pe site-ul www.ina.gov.ro.

Art. 26. - Candidaţii declaraţi respinşi la proba de interviu pot contesta punctajul obţinut la această probă, sesizând în scris comisia de contestaţii în termen de 24 de ore de la afişarea rezultatelor.

Art. 27. - (1) Rezultatele contestaţiilor se stabilesc în termen de 24 de ore de la depunerea lor şi se afişează la sediul Institutului şi la sediile centrelor regionale, după caz, precum şi pe site-ul www.ina.gov.ro.

(2) După rezolvarea contestaţiilor, rezultatele concursului de admitere rămân definitive.

Art. 28. - Candidaţii declaraţi admişi la programele prevăzute la art. 1 se înscriu în registrul matricol, la Institut, prin ordin al directorului general al Institutului.

CAPITOLUL IV

Dispoziţii finale

Art. 29. - Ordinele ministrului administraţiei si internelor prevăzute la art. 2 alin. (2), art. 6 alin. (1), art.'8 alin. (2) şi art. 10 alin. (2) se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, precum şi pe site-ul www.ina.gov.ro.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1554/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1554 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1554/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu