Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1513 din 16 septembrie 2004

pentru aprobarea Strategiei sectoriale a Ministerului Administratiei si Internelor privind reforma institutionala si a Planului de actiune, in perioada 2004 - 2006

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 908 din  6 octombrie 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Strategia sectoriala a Ministerului Administratiei si Internelor privind reforma institutionala in perioada 2004 - 2006 si Planul de actiune in perioada 2004 - 2006, prevazute in anexele nr. 1 si 2 care fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    Finantarea actiunilor prevazute in strategia si in planul mentionate la art. 1 se face in limita fondurilor aprobate anual prin legea bugetului de stat.
    Art. 3
    Planul de actiune prevazut la art. 1 se actualizeaza periodic, prin hotarare a Guvernului, la propunerea Ministerului Administratiei si Internelor.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         p. Ministrul de stat,
                         ministrul administratiei si internelor,
                         Mircea Alexandru,
                         secretar de stat

                         Ministrul delegat
                         pentru administratia publica,
                         Gheorghe Emacu

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat

    ANEXA 1

                          STRATEGIA SECTORIALA
a Ministerului Administratiei si Internelor privind reforma institutionala in perioada 2004 - 2006

    1. Argument

    Implementarea Strategiei actualizate a Guvernului Romaniei privind accelerarea reformei in administratia publica, 2004 - 2006, aprobata prin Hotararea Guvernului nr. 699 din 5 mai 2004, impune elaborarea si aplicarea la nivelul institutiilor responsabile a unor strategii sectoriale care sa asigure reforma institutionala previzionata pana la data integrarii Romaniei in Uniunea Europeana.

    2. Scop: crearea unei institutii functionale, moderne, compatibile cu institutiile similare din tarile membre ale Uniunii Europene.

    3. Obiectivul fundamental il reprezinta reorganizarea structurilor ministerului in vederea cresterii capacitatii institutionale si a eficientei activitatilor desfasurate si restructurarea profunda a administratiei publice prin asigurarea coerentei si stabilitatii cadrului legislativ, deconcentrarea/descentralizarea serviciilor publice, consolidarea autonomiei administrative si financiare, asigurarea coerentei actului administrativ, perfectionarea managementului in administratie si asigurarea ordinii publice nationale si sigurantei cetateanului.

    4. Analiza-diagnostic

    Strategia de reforma a Ministerului Administratiei si Internelor este rezultatul unei analize aprofundate si constructive a realitatilor Romaniei anului 2004. Strategia raspunde dublului imperativ al consolidarii democratiei in Romania si al pregatirii integrarii tarii noastre in Uniunea Europeana.
    Strategia genereaza noi modalitati de accelerare a transformarilor institutionale in administratia publica si sustine efortul de aprofundare a directiilor de modernizare si reforma convenite, inclusiv in plan operational, cu un plan de masuri cu scadente precise pe ani si trimestre.
    Conform analizei-diagnostic, au rezultat urmatoarele:

    - Principalele aspecte pozitive semnalate sunt:

    a) de ordin general:
    - infiintarea Ministerului Administratiei si Internelor ca minister integrat al cetateanului si comunitatii;
    - capacitatea de adaptare a structurilor functionale la schimbarile si cerintele mediului socioeconomic, precum si la obiectivele nationale de integrare europeana si euroatlantica;
    - elaborarea actelor normative in conformitate cu standardele Uniunii Europene si acquisul comunitar;
    - crearea cadrului institutional pentru desfasurarea procesului de descentralizare administrativa si financiara;
    - transparenta in relatiile cu mass-media;
    - insusirea si utilizarea unor noi instrumente de management in diferite domenii;
    - crearea si operationalizarea Institutului National de Administratie;
    - experienta in gestionarea programelor cu finantare externa;
    - relatii active cu institutii similare internationale.
    b) in domeniul administratiei publice:
    - punerea in aplicare a unor programe prioritare in domeniul administratiei publice;
    - crearea de noi posibilitati de formare continua a personalului;
    - crearea sistemului functiei publice;
    c) in domeniul ordinii si sigurantei publice:
    - demilitarizarea Politiei Romane si a unor structuri centrale ale ministerului;
    - lansarea programelor prioritare de actiune in domeniul ordinii si sigurantei publice;
    - crearea si operationalizarea de structuri specializate: Agentia Nationala Antidrog, Oficiul National pentru Protectia Martorilor;
    - structuri organizatorice flexibile si dinamice;
    - posibilitati multiple de pregatire si perfectionare profesionala;
    - mediu de lucru bine organizat si disciplinat.

    - Principalele puncte slabe sunt reprezentate de:

    a) de ordin general:
    - dificultati de comunicare interna, care genereaza o anumita rezistenta la schimbare;
    - lipsa de coerenta in adoptarea politicilor si strategiilor sectoriale;
    - deficiente in delimitarea atributiilor departamentale;
    - insuficienta spatiilor adecvate de lucru, echipamentelor IT si biroticii;
    - posibilitati reduse de motivare financiara a personalului existent si de atragere in corpul functionarilor publici a personalului tanar, cu pregatire profesionala corespunzatoare;
    b) in domeniul administratiei publice:
    - lipsa unor strategii proprii;
    - insuficienta resurselor financiare destinate perfectionarii profesionale a functionarilor publici, lipsa unei politici coerente de formare a acestora;
    - repartizarea neuniforma a personalului pe categorii de varsta;
    - insuficienta implementare a cadrului normativ si metodologic;
    - gradul ridicat de fluctuatie a functionarilor publici, fapt ce determina cheltuirea suplimentara a unor resurse financiare pentru profesionalizarea acestora;
    c) in domeniul ordinii si sigurantei publice:
    - deficitul de personal diminueaza capacitatea de actiune a structurilor de ordine publica;
    - disfunctionalitati in asigurarea cu mijloace materiale si financiare.
    Cele mai multe dintre aspectele negative mentionate au fost generate de constrangerile bugetare si de insuficienta numerica a personalului in raport cu activitatile desfasurate.
    Din punctul de vedere al gestiunii publice, tinandu-se cont de evolutiile europene in domeniu (incepand cu anul 2006, ca urmare a schimbarii ciclului bugetar al Comisiei Europene, in unele state membre urmeaza a se utiliza sistemul de bugetare bazat pe programe), la nivelul Ministerului Administratiei si Internelor este necesara pregatirea personalului din directiile specializate pentru a aplica in viitor acest sistem de bugetare.
    In ceea ce priveste noile tehnologii ale informatiilor si comunicatiilor, analizele efectuate au relevat faptul ca acestea sunt esentiale in reducerea costurilor de functionare a sistemului administratiei publice si cresterea eficientei activitatilor, asigurand un acces mai facil al cetatenilor la informatiile publice de interes national sau local.
    Din punctul de vedere al optimizarii procesului de fundamentare a actului decizional, un element deosebit de important il constituie imbunatatirea procesului de formulare a politicilor publice. De asemenea, s-a ajuns la concluzia ca nu exista mecanisme interinstitutionale care sa permita evaluarea impactului proiectelor actelor normative.

    4.1. Probleme critice ale domeniului
    Desi in Raportul de tara pe anul 2002 Comisia Europeana arata ca "evolutii importante au avut loc cu privire la lansarea unei reforme a administratiei publice din Romania", pe baza celor 4 documente programatice si de raportare utilizate de Comisia Europeana in relatia cu Romania (Foaia de parcurs pentru Romania, Parteneriatul de aderare a Romaniei, Programul National de Aderare a Romaniei si Raportul de tara pe anul 2002) pot fi identificate urmatoarele probleme critice, opozabile Ministerului Administratiei si Internelor:
    - administratia ramane caracterizata prin birocratia excesiva, lipsa de transparenta si capacitatea limitata de transpunere in practica a politicilor;
    - neindeplinirea in totalitate a atributiilor ce revin, conform legii, Agentiei Nationale a Functionarilor Publici in ceea ce priveste managementul functiei publice, datorita lipsei instrumentelor legale de autoritate si a resurselor;
    - legat de functia publica s-au inregistrat progrese minore in domenii precum: remunerarea, structura carierei si dezvoltarea responsabilitatii publice;
    - sistemele de gestionare a resurselor umane sunt subdezvoltate, formarea profesionala este limitata si se constata o fluctuatie mare in randul functionarilor publici;
    - cel mai adesea planurile de actiuni elaborate nu se bazeaza pe evaluari de impact/necesitati;
    - unele decizii sunt luate fara respectarea procedurilor interne normale, avand ca rezultat propuneri legislative insuficient elaborate, fara o consultare adecvata si fara o evaluare suficienta a fezabilitatii si impactului acestora;
    - ca regula generala, organizatiile neguvernamentale nu sunt atrase in dialogul asupra politicilor;
    - o problema majora este aceea a capacitatilor manageriale limitate de aplicare a responsabilitatilor descentralizate.
    Pornind de la aceste probleme critice, in cadrul acelorasi documente programatice si de raportare, Comisia Europeana face urmatoarele recomandari:
    - imbunatatirea coordonarii la nivelul expertilor din ministere pentru formularea politicilor sectoriale si elaborarea reglementarilor;
    - perfectionarea aplicarii reglementarilor privind evaluarea consecintelor economice si sociale ale proiectelor de acte normative;
    - continuarea reformei functiei publice.

    5. Principii directoare

    Corespunzator celor doua domenii de activitate gestionate de Ministerul Administratiei si Internelor, principiile directoare care guverneaza intreaga activitate sunt:
    a) in domeniul administratiei publice:
    - administrare prin lege si previzibilitate;
    - deschidere si transparenta;
    - responsabilitate institutionala;
    - eficienta;
    b) in domeniul ordinii si sigurantei publice:
    - legalitate, impartialitate si obiectivitate;
    - transparenta;
    - eficienta;
    - orientarea catre cetatean;
    - stabilitatea in exercitarea functiei publice;
    - adaptare si flexibilitate;
    - principiul prioritatii;
    - principiul viziunii globale si unitare;
    - principiul coordonarii si cooperarii unitare intre toate sectoarele implicate;
    - principiul profesionalizarii in toate domeniile de activitate;
    - principiul complementaritatii;
    - principiul continuitatii;
    - principiul confidentialitatii;
    - principiul respectarii drepturilor si libertatilor omului;
    - principiul nediscriminarii.

    6. Prioritatile reformei

    Modificarile de esenta in structura si atributiile Ministerului Administratiei si Internelor sunt concepute ca un proces gradual ce se desfasoara din interior, coerent si organizat cu etape si obiective clar definite, bazat pe criterii logice si aflat intr-o permanenta adaptare la dinamica realitatii sociale.
    Prioritatile identificate au in vedere:
    a) de ordin general:
    - cresterea capacitatii administrative a Ministerului Administratiei si Internelor;
    - reducerea numarului posturilor de conducere prin reorganizarea unor componente ale Ministerului Administratiei si Internelor vizand eliminarea paralelismelor si suprapunerilor de competente concomitent cu adoptarea unui management performant;
    - generalizarea standardizarii procedurale si actionale in scopul eliminarii procedurilor greoaie si a birocratiei, care continua sa greveze asupra serviciilor publice din Romania;
    - descentralizarea si deconcentrarea sporita a luarii deciziilor si alocarii resurselor pentru a aduce mai aproape de beneficiar planificarea si furnizarea serviciilor prin:
        - delimitarea clara a responsabilitatilor si definirea relatiilor dintre serviciile deconcentrate si cele descentralizate potrivit noilor competente;
        - transferarea, la nivelul componentelor teritoriale ale Ministerului Administratiei si Internelor (prefecturi, inspectorate si comandamente judetene), a unor competente privind activitatea de management al resurselor umane si financiare;
        - eficientizarea serviciilor publice si sporirea calitatii acestora;
    - clarificarea competentelor la diferite niveluri si structuri ale ministerului;
    - dezvoltarea capacitatii institutiei de a formula politici publice coerente in domeniile de responsabilitate;
    - stabilirea unei structuri organizatorice noi a Ministerului Administratiei si Internelor, compatibila cu structurile institutiilor similare din statele membre ale Uniunii Europene;
    - indeplinirea, in conditiile si la termenele stabilite, a obiectivelor si angajamentelor specifice din competenta Ministerului Administratiei si Internelor, asumate prin cap. 24 - JAI;
    - proiectarea si aplicarea unui sistem integrat de diagnoza a nevoilor de pregatire a personalului, precum si a unor indicatori de performanta ai sistemului de pregatire continua a personalului;
    - adaptarea sistemului universitar de invatamant la standardele Uniunii Europene in domeniu;
    - extinderea sistemului de formare initiala pe baza standardelor ocupationale;
    b) in domeniul administratiei publice:
    - redefinirea atributiilor prefectilor si consolidarea rolului acestora in gestionarea procesului de descentralizare/deconcentrare a serviciilor publice si in asigurarea unui management integrat pentru unele servicii publice;
    - regandirea sistemului de salarizare a functionarilor publici, astfel incat functia publica sa devina atractiva pentru persoanele cu o inalta calificare profesionala;
    c) in domeniul ordinii si sigurantei publice:
    - transferarea unor atributii ale componentelor Ministerului Administratiei si Internelor in competenta autoritatilor administratiei publice locale, corespunzator Legii-cadru nr. 339/2004 privind descentralizarea;
    - elaborarea unor solutii alternative care sa conduca la imbunatatirea activitatii in diferite sectoare si domenii;
    - instituirea unui sistem dual de ordine publica la nivel national, cu politisti si jandarmi, astfel:
        - mentinerea ordinii si sigurantei publice pe teritoriul localitatilor urbane si rurale se va asigura la nivel national de catre structurile specializate de ordine publica ale Politiei, iar pe timpul desfasurarii adunarilor, intrunirilor si manifestarilor publice se va face de catre structurile specializate ale Jandarmeriei Romane, care asigura fortele si mijloacele necesare la locurile de desfasurare;
        - paza obiectivelor, interventia si restabilirea ordinii publice la nivel national pe timpul desfasurarii manifestarilor publice, sportive sau a altor activitati cu participarea unui public numeros se realizeaza de catre structurile specializate ale Jandarmeriei Romane;
    - cresterea capacitatii operative a structurilor de interventie rapida in vederea gestionarii calificate a tuturor problemelor pe linie de ordine publica;
    - revizuirea integrala a conceptiei de actiune a fortelor de ordine publica in vederea reducerii nivelului criminalitatii;
    - calificarea muncii de culegere a informatiilor in vederea combaterii faptelor de coruptie;
    - realizarea efectiva a unui parteneriat cu societatea civila, necesar obtinerii sprijinului acesteia in efortul comun de prevenire si contracarare a fenomenului infractional prin:
        - intarirea capacitatii de promovare a unei imagini coerente, credibile si stabile a Ministerului Administratiei si Internelor;
        - adoptarea unei atitudini transparente, active si a unui limbaj adecvat.

    7. Directii de actiune si obiective specifice

    7.1. Directii de actiune
    - armonizarea legislativa, in concordanta cu modificarile de structuri preconizate;
    - reorganizarea si restructurarea institutiei pentru eliminarea paralelismelor, reducerea structurilor supradimensionate, eliminarea verigilor intermediare;
    - dezvoltarea mecanismului institutional de implementare, monitorizare si evaluare a procesului de formare continua;
    - implementarea strategiilor sectoriale si definirea in cadrul acestora a indicatorilor de progres si a resurselor necesare pentru implementarea planurilor de actiune;
    - imbunatatirea relatiilor cu societatea civila.

    7.2. Obiective specifice

    Etapa I - anul 2004 (in anexa nr. 1A - Organigrama Ministerului Administratiei si Internelor la finele anului 2004):
    - infiintarea si operationalizarea Unitatii de politici publice;
    - infiintarea si operationalizarea Unitatii de planificare strategica;
    a) in domeniul administratiei publice:
    - transformarea Unitatii centrale pentru reforma administratiei publice in directie generala, in scopul intaririi capacitatii acestei structuri in procesul de proiectare, coordonare si monitorizare a reformei la nivelul intregii administratii;
    - infiintarea Centrului Informatic National;
    - reorganizarea Directiei pentru zone defavorizate si parcuri industriale in teritoriu in Directia pentru zone asistate si ajutor de stat;
    - reorganizarea Directiei generale servicii de gospodarie comunala in Directia generala servicii de interes general si parteneriat cu asociatiile autoritatilor publice locale;
    - reorganizarea Directiei pentru comunitati locale si parteneriat cu asociatiile alesilor locali in Directia pentru comunitati locale;
    - constituirea Directiei regim permise de conducere si inmatriculare a vehiculelor;
    - infiintarea si operationalizarea Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta;
    - constituirea Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor;
    - constituirea Directiei Generale de Pasapoarte;
    b) in domeniul ordinii si sigurantei publice:
    - restructurarea Directiei generale de informatii si protectie interna, a Corpului de control al ministrului si a altor structuri de la nivelul inspectoratelor generale si comandamentelor de arma si infiintarea Diviziunii anticoruptie si standarde profesionale;
    - transferul unor atributii privind combaterea criminalitatii organizate ale Directiei generale de informatii si protectie interna la Inspectoratul General al Politiei Romane;
    - constituirea Centrului National de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenta Persoanelor;
    - infiintarea Inspectiei generale a ministrului.

    Etapa a II-a - anul 2005 (in anexa nr. 1B - Organigrama Ministerului Administratiei si Internelor la finele anului 2005):
    - organizarea Departamentului ordine si siguranta publica;
    - infiintarea Centrului de studii strategice si previzionare, prin unificarea Unitatii de politici publice cu Unitatea de planificare strategica;
    - reducerea la patru a functiilor de secretar de stat, prin cumularea atributiilor din domeniile conexe, astfel:
        - mentinerea functiilor de secretar de stat pentru relatia cu prefecturile, respectiv pentru comunitatile locale, concomitent cu desfiintarea functiei de secretar de stat pentru reforma in administratia publica;
        - mentinerea functiei de secretar de stat, sef al Departamentului ordine si siguranta publica;
        - infiintarea functiei de secretar de stat pentru integrare europeana si relatia cu Parlamentul, concomitent cu desfiintarea functiilor de secretar de stat pentru integrare europeana si relatii internationale si, respectiv, pentru relatia cu Parlamentul;
        - desfiintarea functiei de secretar de stat pentru logistica si transferarea atributiilor acestuia secretarului general din minister, in concordanta cu practicile europene in domeniu;
    - infiintarea functiei de adjunct al sefului Departamentului ordine si siguranta publica (la nivel de subsecretar de stat);
    a) in domeniul administratiei publice:
    - transformarea Directiei pentru serviciile publice deconcentrate in Serviciul pentru serviciile publice deconcentrate si includerea acestuia in structura Directiei generale pentru relatia cu prefecturile;
    - reorganizarea Directiei regim permise de conducere si inmatricularea vehiculelor si constituirea acesteia ca structura in cadrul Directiei generale pentru relatia cu prefecturile;
    b) in domeniul ordinii si sigurantei publice:
    - transferarea Agentiei Nationale Antidrog in subordinea Secretariatului General al Guvernului;
    - Inspectoratul General al Politiei, Comandamentul National al Jandarmeriei si Inspectoratul General al Politiei de Frontiera se vor constitui in Directia Generala a Politiei Nationale, Directia Generala a Jandarmeriei Romane si Directia Generala a Politiei de Frontiera, ca structuri in Departamentul ordine si siguranta publica.

    Etapa a III-a - anul 2006 (in anexa nr. 1C - Organigrama Ministerului Administratiei si Internelor la finele anului 2006):
    - transformarea Directiei generale integrare europeana si relatii internationale in Directia generala afaceri europene;
    a) in domeniul administratiei publice:
    - desfiintarea functiei de ministru delegat pentru administratia publica;
    - transformarea Unitatii centrale pentru reforma administratiei publice in Unitate de management public si transferarea acesteia in cadrul Centrului de studii strategice si previzionare;
    - transformarea Directiei pentru politici fiscale, bugetare si investitii locale in Directie generala si includerea in structura acesteia a Directiei pentru zone asistate si ajutor de stat;
    b) in domeniul ordinii si sigurantei publice:
    - externalizarea serviciilor privind hranirea efectivelor si intretinerea imobilelor.

    8. Masuri pentru managementul reformei

    - folosirea experientei institutiilor similare din alte state;
    - abordarea reformei ca un proces deschis;
    - respectarea prioritatilor strategice stabilite pentru fiecare etapa;
    - coordonarea procesului de reforma de catre conducerea Ministerului Administratiei si Internelor.

    9. Riscurile si oportunitatile pentru implementarea strategiei

    9.1. Riscuri
    Pentru ca reforma institutionala a administratiei publice sa aiba succes se impun in primul rand atragerea societatii civile si obtinerea sprijinului acesteia la punerea in aplicare a programelor de reforma in calitate de principal beneficiar, constituindu-se astfel suportul legitim al tuturor actiunilor propuse.
    Totodata, pe baza modelului dezvoltarii integrate a organizatiilor, au fost identificate patru tipuri de factori de blocaj in implementarea strategiei sectoriale: strategici (complexitatea decizionala), structurali (birocratia specifica oricarui sistem, mijloace umane si financiare limitate, dimensiunea si complexitatea), culturali (teama de risc, traditia "continuitatii", schimbarea mentalitatii) si comportamentali (absenta stimulentelor individuale, neintelegerea obiectivelor finale, demotivare si frustrari, comportamentele de asteptare).

    9.2. Oportunitati:
    - reforma administratiei publice constituie o prioritate pe agenda Guvernului Romaniei;
    - procesul de reforma a Ministerului Administratiei si Internelor este sustinut si se bucura de sprijinul partenerilor europeni;
    - existenta unui cadru legislativ coerent, bine armonizat cu acquisul comunitar;
    - existenta unei coeziuni, la nivelul tuturor partidelor si formatiunilor politice, cu privire la necesitatea continuarii reformei in administratie, precum si la nivelul structurilor de decizie, care permite o actiune concertata si o abordare multilaterala, integrata, echilibrata si participativa, in vederea atingerii obiectivelor stabilite prin strategie;
    - implementarea strategiei angajeaza un volum redus de cheltuieli, iar beneficiile reformei sunt opozabile intregii societati romanesti;
    - au fost identificate solutiile optime pentru reformarea institutionala a administratiei publice, precum si masurile alternative pentru sustinerea procesului de reforma.

    10. Mecanismul intern pentru revizuirea/actualizarea strategiei

    Sistemul de revizuire/actualizare a strategiei se va realiza pe baza planului de implementare a strategiei si monitorizare a performantelor, prin care se va consacra un dublu sistem de monitorizare: intern - pentru a asigura feed-back-ul necesar pe tot parcursul derularii procesului de reforma institutionala, a identifica disfunctionalitatile si a aplica corectivele necesare si, respectiv, extern - pentru a asigura independenta si neutralitate in monitorizarea procesului de reforma, precum si o transparenta reala pe parcursul derularii procesului.
    Actualizarea permanenta va tine seama de rezultatele/performantele obtinute in fiecare etapa de implementare a procesului de reforma.

    11. Resurse

    Aplicarea Strategiei sectoriale a Ministerului Administratiei si Internelor privind reforma institutionala in perioada 2004 - 2006 nu incumba resurse umane si financiare suplimentare fata de cele previzionate a fi alocate Ministerului Administratiei si Internelor prin legea bugetului de stat (in anexa nr. 1D - Evolutia fondurilor asigurate de la bugetul de stat Ministerului Administratiei si Internelor in perioada 2004 - 2006).

    ANEXA 1A *1)

    *1) Anexa nr. 1A este reprodusa in facsimil.

                                     2004
                                  ORGANIGRAMA
                    MINISTERULUI ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR

                             _____________
             _ _ _ _ _ _ _  |             |  _____________          ___________
            | COLEGIUL    | |             | | CABINETUL   |        |INSPECTIA  |
            | MINISTERULUI| |  MINISTRU   | | DEMNITARULUI|        |GENERALA A |
            |_ _ _ _ _ _ _| |             | |_____________|        |MINISTRULUI|
                            |_____________|                        | (la nivel |
                                                                   | directie  |
                                                                   | generala) |
                                                                   |___________|
                 _________                                          ___________
                | MODUL 1 |                                        | DIRECTIA  |
                |_________|                                        | AUDIT     |
                                                                   | INTERN    |
                                                                   |___________|
                                                             _________
                                                            | MODUL 2 |
                                                            |_________|

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
                                   _________
                                  | MODUL 3 |
                                  |_________|

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
                 _________                          _________
                | MODUL 4 |                        | MODUL 5 |
                |_________|                        |_________|


    MODUL 1

                    __________________   _____________
                   |                  | | CABINETUL   |
                   | MINISTRU DELEGAT | | DEMNITARULUI|
                   |__________________| |_____________|
                             |
                             |
                   ADMINISTRATIE PUBLICA
                             |
            _ _ _ _ _ _ _ _ _|_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 __________|___________   ___|________________   __________|___________
|SECRETAR DE STAT      | |SECRETAR DE STAT    | |SECRETAR DE STAT      |
|(pentru reforma in    | |(pentru relatia cu  | |(pentru comunitatile  |
|administratia publica)| |prefecturile)       | |locale)               |
|______________________| |____________________| |______________________|
 ______________________   ____________________   ______________________
|UNITATEA CENTRALA     | |DIRECTIA GENERALA   | |DIRECTIA GENERALA     |
|PENTRU REFORMA        | |PENTRU RELATIILE CU | |SERVICII DE INTERES   |
|ADMINISTRATIEI PUBLICE| |PREFECTURILE        | |GENERAL SI PARTENERIAT|
|(la nivel directie    | |____________________| |CU ASOCIATIILE        |
|generala)             |  ____________________  |ALESILOR LOCALI       |
|______________________| |DIRECTIA PENTRU     | |______________________|
                         |SERVICIILE PUBLICE  |  ______________________
                         |DECONCENTRATE       | |DIRECTIA PENTRU       |
                         |____________________| |COMUNITATI LOCALE     |
                          ____________________  |______________________|
                         |CENTRUL INFORMATIC  |  ______________________
                         |NATIONAL AL M.A.I.  | |DIRECTIA PENTRU       |
                         |____________________| |POLITICI FISCALE,     |
                                                |BUGETARE SI INVESTITII|
                                                |LOCALE                |
                                                |______________________|
                                                 ______________________
                                                |DIRECTIA PENTRU ZONE  |
                                                |ASISTATE SI AJUTOR    |
                                                |DE STAT               |
                                                |______________________|

    MODUL 2

 ______________   ____________   ___________   _______________
|SECRETAR      | |SECRETAR    | |SECRETAR   | |SECRETAR       |
|DE STAT       | |DE STAT     | |DE STAT    | |DE STAT        |
|(pentru       | |(pentru     | |(pentru    | |(sef al        |
|integrare     | |relatia cu  | |logistica) | |Departamentului|
|europeana)    | |Parlamentul)| |           | |ordine si      |  ______________
|              | |            | |           | |siguranta      | | SECRETAR     |
|              | |            | |           | |publica)       | | GENERAL      |
|______________| |____________| |___________| |_______________| |______________|
 ______________   ____________   ___________                     ______________
|DIRECTIA      | |DIRECTIA    | |DIRECTIA   |     ORDINE SI     | SECRETAR     |
|GENERALA      | |GENERALA    | |MANAGEMENT | SIGURANTA PUBLICA | GENERAL      |
|INTEGRARE     | |REGLEMENTARI| |LOGISTIC   |  _______________  | ADJUNCT      |
|EUROPEANA SI  | |JURIDICE SI | |           | |DIRECTIA       | |______________|
|RELATII       | |CONTENCIOS  | |           | |GENERALA       |  ______________
|INTERNATIONALE| |            | |           | |ORGANIZARE,    | | SECRETAR     |
|______________| |____________| |___________| |PLANIFICARE    | | GENERAL      |
                                 ___________  |MISIUNI SI     | | ADJUNCT      |
                                |DIRECTIA   | |RESURSE        | |______________|
                                |FINANCIARA | |_______________|  ______________
                                |___________|                   | DIRECTIA     |
                                 ___________                    | INFORMARE SI |
                                |DIRECTIA   |                   | RELATII      |
                                |COMUNICATII|                   | PUBLICE      |
                                |SI         |                   |______________|
                                |INFORMATICA|                    ______________
                                |___________|                   | SECRETARIATUL|
                                 ___________                    | GENERAL      |
                                |DIRECTIA   |                   | (la nivel    |
                                |MEDICALA   |                   | directie)    |
                                |___________|                   |______________|
     _____________    ___________    ___________
    |UNITATEA DE  |  |UNITATEA DE|  | DIRECTIA  |
    |POLITICI     |  |PLANIFICARE|  | MANAGEMENT|
    |PUBLICE      |  |STRATEGICA |  | RESURSE   |
    |(sectoriale) |  |           |  | UMANE     |
    |_____________|  |___________|  |___________|


    MODUL 3

 ____________*  _________________*  ______________*  _____________*  _________
|AGENTIA     | |AUTORITATEA      | |AGENTIA       | |INSTITUTUL   | |AGENTIA  |
|NATIONALA DE| |PENTRU URMARIREA | |NATIONALA A   | |NATIONAL DE  | |NATIONALA|
|CADASTRU SI | |APLICARII        | |FUNCTIONARILOR| |ADMINISTRATIE| |ANTIDROG |
|PUBLICITATE | |UNITARE A        | |PUBLICI       | |             | |         |
|IMOBILIARA  | |LEGII NR. 10/2001| |              | |             | |         |
|____________| |_________________| |______________| |_____________| |_________|


    MODUL 4

     ____________________________     _____________________________
    |                            |   | INSPECTORATUL NATIONAL      |
    |        PREFECTURI          |   | PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR |
    |____________________________|   |_____________________________|
     ____________________________     ____________________________
    | INSPECTORATUL GENERAL      |   | DIRECTIA GENERALA DE       |
    | PENTRU SITUATII DE URGENTA |   | PASAPOARTE                 |
    |____________________________|   |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA REGIM PERMISE DE  |
    | CONDUCERE SI INMATRICULARE |
    | A VEHICULELOR              |
    |____________________________|


    MODUL 5

 _________________   ______________   ____________   ___________  _____________
|OFICIUL NATIONAL | |DIRECTIA      | |UNITATI DE  | |POLITIA    ||DIRECTIA     |
|PENTRU REFUGIATI | |ECONOMICO-    | |INVATAMANT  | |ROMANA     ||GENERALA     |
|                 | |ADMINISTRATIVA| |            | |           ||DE INFORMATII|
|                 | |              | |            | |           ||SI PROTECTIE |
|                 | |              | |            | |           ||INTERNA      |
|_________________| |______________| |____________| |___________||_____________|
 _________________   ______________   ____________   ___________
|PUNCTUL NATIONAL | |BAZA CENTRALA | |STRUCTURI   | |POLITIA DE |
|FOCAL            | |PENTRU        | |SUBORDONATE | |FRONTIERA  |
|                 | |ASIGURAREA    | |UNOR UNITATI| |ROMANA     |
|                 | |TEHNICA A     | |CENTRALE    | |           |
|                 | |MISIUNILOR    | |            | |           |
|_________________| |______________| |____________| |___________|
 _________________   ______________   ____________   ___________
|CENTRUL NATIONAL | |S.C.          | |CLUBURI     | |JANDARMERIA|
|DE ADMINISTRARE A| |"RAMI-DACIA"  | |SPORTIVE    | |ROMANA     |
|BAZELOR DE DATE  | |S.A.          | |            | |           |
|PRIVIND EVIDENTA | |              | |            | |           |
|PERSOANELOR      | |              | |            | |           |
|_________________| |______________| |____________| |___________|
 _________________   ______________                  ___________
|ARHIVELE         | |S.C. COMICEX  |                |AUTORITATEA|
|NATIONALE        | |S.A.          |                |PENTRU     |
|                 | |              |                |STRAINI    |
|_________________| |______________|                |___________|
                     ______________                  ___________
                    |CASA DE PENSII|                |UNITATEA   |
                    |              |                |SPECIALA   |
                    |              |                |DE AVIATIE |
                    |______________|                |___________|

------------
    * In coordonarea ministrului delegat.

    ANEXA 1B *1)

    *1) Anexa nr. 1B este reprodusa in facsimil.

                                     2005
                                  ORGANIGRAMA
                    MINISTERULUI ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR

                        ____________                  ___________  ____________
         _ _ _ _ _ _ _ |            | _____________  |INSPECTIA  ||ACADEMIA DE |
        | COLEGIUL    ||            || CABINETUL   | |GENERALA A ||POLITIE     |
        | MINISTERULUI||  MINISTRU  || DEMNITARULUI| |MINISTRULUI||"A.I. CUZA" |
        |_ _ _ _ _ _ _||            ||_____________| | (la nivel ||            |
                       |____________|                | directie  ||            |
                                                     | generala) ||            |
                                                     |___________||____________|
                                                      ___________  ____________
                                                     |DIRECTIA   ||CENTRUL     |
                                                     |GENERALA DE||DE STUDII   |
                                                     |INFORMATII ||STRATEGICE  |
                                                     |SI         ||SI          |
                                                     |PROTECTIE  ||PREVIZIONARE|
                                                     |INTERNA    ||            |
                                                     |___________||____________|
                                                      ___________
                                                     | DIRECTIA  |
                                                     | AUDIT     |
                                                     | INTERN    |
                                                     |___________|
   _________         _________          _________          _________
  | MODUL 1 |       | MODUL 2 |        | MODUL 3 |        | MODUL 4 |
  |_________|       |_________|        |_________|        |_________|

                     _________
                    | MODUL 5 |
                    |_________|


    MODUL 1

 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
|                     ADMINISTRATIE PUBLICA                     |
|                 ______________________________                |
|                |       MINISTRU DELEGAT       |               |
|                |(pentru administratie publica)|               |
|                |______________________________|               |
|                                                               |
|            ____________________   ______________________      |
|           |SECRETAR DE STAT    | |SECRETAR DE STAT      |     |
|           |(pentru relatia cu  | |(pentru comunitatile  |     |
|           |prefecturile)       | |locale)               |     |
|           |____________________| |______________________|     |
|            ____________________   ______________________      |
|           |DIRECTIA GENERALA   | |DIRECTIA GENERALA     |     |
|           |PENTRU RELATIILE CU | |SERVICII DE INTERES   |     |
|           |PREFECTURILE        | |GENERAL SI PARTENERIAT|     |
|           |____________________| |CU ASOCIATIILE        |     |
|            ____________________  |ALESILOR LOCALI       |     |
|           |DIRECTIA GENERALA   | |______________________|     |
|           |DE PASAPOARTE       |  ______________________      |
|           |____________________| |DIRECTIA PENTRU       |     |
|            ____________________  |POLITICI FISCALE,     |     |
|           |CENTRUL INFORMATIC  | |BUGETARE SI INVESTITII|     |
|           |NATIONAL AL M.A.I.  | |LOCALE                |     |
|           |____________________| |______________________|     |
|                                   ______________________      |
|                                  |DIRECTIA PENTRU       |     |
|                                  |COMUNITATI LOCALE     |     |
|                                  |______________________|     |
|                                   ______________________      |
|                                  |DIRECTIA PENTRU ZONE  |     |
|                                  |ASISTATE SI AJUTOR    |     |
|                                  |DE STAT               |     |
|                                  |______________________|     |
|                                   ______________________      |
|                                  |INSPECTORATUL NATIONAL|     |
|                                  |PENTRU EVIDENTA       |     |
|                                  |PERSOANELOR           |     |
|                                  |______________________|     |
|                                   ______________________      |
|                                  |INSPECTORATUL GENERAL |     |
|                                  |PENTRU SITUATII DE    |     |
|                                  |URGENTA               |     |
|                                  |______________________|     |
|                    ______________________                     |
|                   |UNITATEA CENTRALA     |                    |
|                   |PENTRU REFORMA        |                    |
|                   |ADMINISTRATIEI PUBLICE|                    |
|                   |(la nivel directie    |                    |
|                   |generala)             |                    |
|                   |______________________|                    |
|_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|


    MODUL 2

                  ______________________
                 | SECRETAR DE STAT     |
                 | (pentru integrare    |
                 | europeana si relatia |
                 | cu Parlamentul)      |
                 |______________________|
                  ______________________
                 | DIRECTIA GENERALA    |
                 | REGLEMENTARI JURIDICE|
                 | SI CONTENCIOS        |
                 |______________________|
                  ______________________
                 | DIRECTIA GENERALA    |
                 | INTEGRARE EUROPEANA  |
                 | SI RELATII           |
                 | INTERNATIONALE       |
                 |______________________|
                  ______________________
                 | OFICIUL NATIONAL     |
                 | PENTRU REFUGIATI     |
                 |______________________|


    MODUL 3

      _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |                                                              |
     |                DEPARTAMENTUL ORDINE SI SIGURANTA             |
     |                              PUBLICA                         |
     |                      _______________________                 |
     |                     |    SECRETAR DE STAT   |                |
     |                     |(sef al Departamentului|                |
     |                     |Ordine si Siguranta    |                |
     |                     |Publica)               |                |
     |                     |_______________________|                |
     |                      _______________________                 |
     |                     |  SUBSECRETAR DE STAT  |                |
     |                     |(adjunct al sefului    |                |
     |                     |Departamentului Ordine |                |
     |                     |si Siguranta Publica)  |                |
     |                     |_______________________|                |
     |       ______________________        ______________________   |
     |      |DIRECTIA GENERALA     |      |DIRECTIA GENERALA A   |  |
     |      |MANAGEMENT OPERATIONAL|      |POLITIEI NATIONALE    |  |
     |      |______________________|      |______________________|  |
     |       ______________________        ______________________   |
     |      |DIRECTIA GENERALA A   |      |DIRECTIA GENERALA A   |  |
     |      |POLITIEI DE FRONTIERA |      |JANDARMERIEI ROMANE   |  |
     |      |______________________|      |______________________|  |
     |       ______________________        ______________________   |
     |      |UNITATEA SPECIALA     |      |AUTORITATEA PENTRU    |  |
     |      |DE AVIATIE            |      |STRAINI               |  |
     |      |______________________|      |______________________|  |
     |       ______________________        ______________________   |
     |      |CENTRUL NATIONAL DE   |      |PUNCTUL NATIONAL      |  |
     |      |ADMINISTRARE A BAZELOR|      |FOCAL                 |  |
     |      |DE DATE PRIVIND       |      |                      |  |
     |      |EVIDENTA PERSOANELOR  |      |                      |  |
     |      |______________________|      |______________________|  |
     |       ______________________        ______________________   |
     |      |UNITATI DE INVATAMANT |      |ARHIVELE NATIONALE    |  |
     |      |______________________|      |______________________|  |
     |                                                              |
     | _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|


    MODUL 4

                           _____________________
                          |                     |
                          |   SECRETAR GENERAL  |
                          |_____________________|
                           _____________________
                          |   SECRETAR GENERAL  |
                          |       ADJUNCT       |
                          |_____________________|
                           _____________________
                          |   SECRETAR GENERAL  |
                          |       ADJUNCT       |
                          |_____________________|
            _____________________         ______________________
           | DIRECTIA MANAGEMENT |       | DIRECTIA MANAGEMENT  |
           |   RESURSE UMANE     |       |       LOGISTIC       |
           |_____________________|       |______________________|
            _____________________         ______________________
           | DIRECTIA FINANCIARA |       | DIRECTIA COMUNICATII |
           |                     |       |    SI INFORMATICA    |
           |_____________________|       |______________________|
            _____________________         ______________________
           |  DIRECTIA MEDICALA  |       |  DIRECTIA INFORMARE  |
           |                     |       |  SI RELATII PUBLICE  |
           |_____________________|       |______________________|
                           _____________________
                          |SECRETARIATUL GENERAL|
                          | (la nivel directie) |
                          |_____________________|


    MODUL 5

 ____________*   _________________*   _____________*   ______________*
|AGENTIA     |  |AUTORITATEA      |  |INSTITUTUL   |  |AGENTIA       |
|NATIONALA DE|  |PENTRU URMARIREA |  |NATIONAL DE  |  |NATIONALA A   |
|CADASTRU SI |  |APLICARII        |  |ADMINISTRATIE|  |FUNCTIONARILOR|
|PUBLICITATE |  |UNITARE A        |  |             |  |PUBLICI       |
|IMOBILIARA  |  |LEGII NR. 10/2001|  |             |  |              |
|____________|  |_________________|  |_____________|  |______________|
 __________  ______________  __________  ______  _______  ___________  ________
|PREFECTURI||DIRECTIA      ||BAZA      ||S.C.  ||S.C.   ||STRUCTURI  ||CLUBURI |
|          ||ECONOMICO-    ||CENTRALA  ||"RAMI-||COMICEX||SUBORDONATE||SPORTIVE|
|          ||ADMINISTRATIVA||PENTRU    ||DACIA"||S.A.   ||UNOR       ||        |
|          ||              ||ASIGURAREA||S.A.  ||       ||UNITATI    ||        |
|          ||              ||TEHNICA A ||      ||       ||CENTRALE   ||        |
|          ||              ||MISIUNILOR||      ||       ||           ||        |
|__________||______________||__________||______||_______||___________||________|

------------
    * In coordonarea ministrului delegat.

    ANEXA 1C*)

    *) Anexa nr. 1C este reprodusa in facsimil.

                                     2006
                                  ORGANIGRAMA
                    MINISTERULUI ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR

                        ____________                  ___________  ____________
         _ _ _ _ _ _ _ |            | _____________  |INSPECTIA  ||ACADEMIA DE |
        | COLEGIUL    ||            || CABINETUL   | |GENERALA A ||POLITIE     |
        | MINISTERULUI||  MINISTRU  || DEMNITARULUI| |MINISTRULUI||"A.I. CUZA" |
        |_ _ _ _ _ _ _||            ||_____________| | (la nivel ||            |
                       |____________|                | directie  ||            |
                                                     | generala) ||            |
                                                     |___________||____________|
                                                      ___________  ____________
                                                     |DIRECTIA   ||CENTRUL     |
                                                     |GENERALA DE||DE STUDII   |
                                                     |INFORMATII ||STRATEGICE  |
                                                     |SI         ||SI          |
                                                     |PROTECTIE  ||PREVIZIONARE|
                                                     |INTERNA    ||            |
                                                     |___________||____________|
                                                      ___________
                                                     | DIRECTIA  |
                                                     | AUDIT     |
                                                     | INTERN    |
                                                     |___________|
   _________         _________          _________          _________
  | MODUL 1 |       | MODUL 2 |        | MODUL 3 |        | MODUL 4 |
  |_________|       |_________|        |_________|        |_________|

                     _________
                    | MODUL 5 |
                    |_________|


    MODUL 1

 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
|                     ADMINISTRATIE PUBLICA                     |
|            ____________________   ______________________      |
|           |SECRETAR DE STAT    | |SECRETAR DE STAT      |     |
|           |(pentru relatia cu  | |(pentru comunitatile  |     |
|           |prefecturile)       | |locale)               |     |
|           |____________________| |______________________|     |
|            ____________________   ______________________      |
|           |DIRECTIA GENERALA   | |DIRECTIA GENERALA     |     |
|           |PENTRU RELATIILE CU | |PENTRU POLITICI       |     |
|           |PREFECTURILE        | |FISCALE, BUGETARE,    |     |
|           |____________________| |INVESTITII LOCALE,    |     |
|            ____________________  |ZONE ASISTATE SI      |     |
            |DIRECTIA GENERALA   | |AJUTOR DE STAT        |     |
|           |DE PASAPOARTE       | |______________________|     |
|           |____________________|  ______________________      |
|            ____________________  |DIRECTIA GENERALA     |     |
|           |CENTRUL INFORMATIC  | |SERVICII DE INTERES   |     |
|           |NATIONAL AL M.A.I.  | |GENERAL SI PARTENERIAT|     |
|           |____________________| |CU ASOCIATIILE        |     |
|                                  |ALESILOR LOCALI       |     |
|                                  |______________________|     |
|                                   ______________________      |
|                                  |INSPECTORATUL NATIONAL|     |
|                                  |PENTRU EVIDENTA       |     |
|                                  |PERSOANELOR           |     |
|                                  |______________________|     |
|                                   ______________________      |
|                                  |DIRECTIA PENTRU       |     |
|                                  |COMUNITATI LOCALE     |     |
|                                  |______________________|     |
|                                   ______________________      |
|                                  |INSPECTORATUL GENERAL |     |
|                                  |PENTRU SITUATII DE    |     |
|                                  |URGENTA               |     |
|                                  |______________________|     |
|_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|


    MODUL 2

                  ______________________
                 | SECRETAR DE STAT     |
                 | (pentru afaceri      |
                 | juridice si europene)|
                 |______________________|
                  ______________________
                 | DIRECTIA GENERALA    |
                 | REGLEMENTARI JURIDICE|
                 | SI CONTENCIOS        |
                 |______________________|
                  ______________________
                 | DIRECTIA GENERALA    |
                 | AFACERI EUROPENE     |
                 |______________________|
                  ______________________
                 | OFICIUL NATIONAL     |
                 | PENTRU REFUGIATI     |
                 |______________________|


    MODUL 3

      _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |                                                              |
     |                DEPARTAMENTUL ORDINE SI SIGURANTA             |
     |                              PUBLICA                         |
     |                      _______________________                 |
     |                     |    SECRETAR DE STAT   |                |
     |                     |(sef al Departamentului|                |
     |                     |Ordine si Siguranta    |                |
     |                     |Publica)               |                |
     |                     |_______________________|                |
     |                      _______________________                 |
     |                     |  SUBSECRETAR DE STAT  |                |
     |                     |(adjunct al sefului    |                |
     |                     |Departamentului Ordine |                |
     |                     |si Siguranta Publica)  |                |
     |                     |_______________________|                |
     |       ______________________        ______________________   |
     |      |DIRECTIA GENERALA     |      |DIRECTIA GENERALA A   |  |
     |      |MANAGEMENT OPERATIONAL|      |POLITIEI NATIONALE    |  |
     |      |______________________|      |______________________|  |
     |       ______________________        ______________________   |
     |      |DIRECTIA GENERALA A   |      |DIRECTIA GENERALA A   |  |
     |      |POLITIEI DE FRONTIERA |      |JANDARMERIEI ROMANE   |  |
     |      |______________________|      |______________________|  |
     |       ______________________        ______________________   |
     |      |UNITATEA SPECIALA     |      |AUTORITATEA PENTRU    |  |
     |      |DE AVIATIE            |      |STRAINI               |  |
     |      |______________________|      |______________________|  |
     |       ______________________        ______________________   |
     |      |CENTRUL NATIONAL DE   |      |PUNCTUL NATIONAL      |  |
     |      |ADMINISTRARE A BAZELOR|      |FOCAL                 |  |
     |      |DE DATE PRIVIND       |      |                      |  |
     |      |EVIDENTA PERSOANELOR  |      |                      |  |
     |      |______________________|      |______________________|  |
     |       ______________________        ______________________   |
     |      |UNITATI DE INVATAMANT |      |ARHIVELE NATIONALE    |  |
     |      |______________________|      |______________________|  |
     |                                                              |
     | _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|


    MODUL 4

                           _____________________
                          |                     |
                          |   SECRETAR GENERAL  |
                          |_____________________|
                           _____________________
                          |   SECRETAR GENERAL  |
                          |       ADJUNCT       |
                          |_____________________|
                           _____________________
                          |   SECRETAR GENERAL  |
                          |       ADJUNCT       |
                          |_____________________|
            _____________________         ______________________
           | DIRECTIA MANAGEMENT |       | DIRECTIA MANAGEMENT  |
           |   RESURSE UMANE     |       |       LOGISTIC       |
           |_____________________|       |______________________|
            _____________________         ______________________
           | DIRECTIA FINANCIARA |       | DIRECTIA COMUNICATII |
           |                     |       |    SI INFORMATICA    |
           |_____________________|       |______________________|
            _____________________         ______________________
           |  DIRECTIA MEDICALA  |       |  DIRECTIA INFORMARE  |
           |                     |       |  SI RELATII PUBLICE  |
           |_____________________|       |______________________|
                           _____________________
                          |SECRETARIATUL GENERAL|
                          | (la nivel directie) |
                          |_____________________|


    MODUL 5

 ____________    _________________    _____________    ______________
|AGENTIA     |  |AUTORITATEA      |  |INSTITUTUL   |  |AGENTIA       |
|NATIONALA DE|  |PENTRU URMARIREA |  |NATIONAL DE  |  |NATIONALA A   |
|CADASTRU SI |  |APLICARII        |  |ADMINISTRATIE|  |FUNCTIONARILOR|
|PUBLICITATE |  |UNITARE A        |  |             |  |PUBLICI       |
|IMOBILIARA  |  |LEGII NR. 10/2001|  |             |  |              |
|____________|  |_________________|  |_____________|  |______________|
 __________   __________   ____________   _______   ___________   ________
|PREFECTURI| |BAZA      | |S.C.        | |S.C.   | |STRUCTURI  | |CLUBURI |
|          | |CENTRALA  | |"RAMI-DACIA"| |COMICEX| |SUBORDONATE| |SPORTIVE|
|          | |PENTRU    | |S.A.        | |S.A.   | |UNOR       | |        |
|          | |ASIGURAREA| |            | |       | |UNITATI    | |        |
|          | |TEHNICA A | |            | |       | |CENTRALE   | |        |
|          | |MISIUNILOR| |            | |       | |           | |        |
|__________| |__________| |____________| |_______| |___________| |________|

    ANEXA 1D*)

    *) Anexa nr. 1D este reprodusa in facsimil.

    EVOLUTIA FONDURILOR ASIGURATE DE LA BUGETUL DE STAT MINISTERULUI ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR IN PERIOADA 2004 - 2006

 ______________________________________________________________________________
|  Miliarde lei                                                                |
|                                                                              |
| 40.000 ____________________________________________                          |
|         |                                ___       |                         |
| 35.000 _|_________________ ___ _________|///|______|                         |
|         |                 |///|         |///|      |                         |
| 30.000 _|___ ___ _________|///|_________|///|______|  _____________________  |
|         |   |///|         |///|         |///|      | |  ___                | |
| 25.000 _|___|///|_________|///|_________|///|______| | |///| Ordine publica| |
|         |   |///|         |///|         |///|      | | |___|               | |
| 20.000 _|___|///|_________|///|_________|///|______| |  ___                | |
|         |   |///|         |///|         |///|      | | |xxx| Administratie | |
| 15.000 _|___|///|_________|///|_________|///|______| | |___| publica       | |
|         |   |///|         |///|         |///|      | |_____________________| |
| 10.000 _|___|///|_________|///|_________|///|______|                         |
|         |   |///|         |///|         |///|      |                         |
|  5.000 _|___|///|_________|///|_________|///|______|                         |
|         |   |///|___      |///|___      |///|___   |                         |
|         |   |///|xxx|     |///|xxx|     |///|xxx|  |                         |
|      0 _|___|___|___|_____|___|___|_____|___|___|__|                         |
|         |              |             |             |                         |
|               2004          2005          2006                               |
|______________________________________________________________________________|

 __________________________________________________
|                       |  2004  |  2005  |  2006  |
|_______________________|________|________|________|
| Ordine publica        | 29.725 | 35.081 | 37.631 |
|_______________________|________|________|________|
| Administratie publica |  1.624 |  1.502 |  1.642 |
|_______________________|________|________|________|

    EVOLUTIA FONDURILOR ASIGURATE DIN VENITURI PROPRII

 ______________________________________________________________________________
|  Miliarde lei                                                                |
|                                                                              |
|   800 ____________________________________________                           |
|        |    ___                                   |                          |
|   700 _|___|///|__________________________________|                          |
|        |   |///|                                  |                          |
|   600 _|___|///|__________________________________|  ______________________  |
|        |   |///|                                  | |  ___                 | |
|   500 _|___|///|__________________________________| | |///| Ordine publica | |
|        |   |///|                                  | | |___|                | |
|   400 _|___|///|__________________________________| |  ___                 | |
|        |   |///|                                  | | |xxx| Administratie  | |
|   300 _|___|///|__________________________________| | |___| publica        | |
|        |   |///|                                  | |______________________| |
|   200 _|___|///|__________________________________|                          |
|        |   |///|                                  |                          |
|   100 _|___|///|__________________________________|                          |
|        |   |///|                                  |                          |
|     0 _|___|___|__________________________________|                          |
|        |              |             |             |                          |
|              2004          2005          2006                                |
|______________________________________________________________________________|

 __________________________________________________
|                       |  2004  |  2005  |  2006  |
|_______________________|________|________|________|
| Ordine publica        |    756 |      0 |      0 |
|_______________________|________|________|________|
| Administratie publica |      0 |      0 |      0 |
|_______________________|________|________|________|

    EVOLUTIA FONDURILOR ASIGURATE PRIN INTRARI DE CREDITE EXTERNE

 ______________________________________________________________________________
|  Miliarde lei                                                                |
|                                                                              |
| 2.500 ____________________________________________                           |
|        |                  ___                     |                          |
|        |                 |///|                    |                          |
| 2.000 _|_________________|///|____________________|                          |
|        |                 |///|                    |                          |
|        |                 |///|                    |  ______________________  |
| 1.500 _|_________________|///|____________________| |  ___                 | |
|        |    ___          |///|                    | | |///| Ordine publica | |
|        |   |///|         |///|          ___       | | |___|                | |
|        |   |///|___      |///|         |///|      | |  ___                 | |
| 1.000 _|___|///|xxx|_____|///|_________|///|______| | |xxx| Administratie  | |
|        |   |///|xxx|     |///|         |///|      | | |___| publica        | |
|        |   |///|xxx|     |///|___      |///|      | |______________________| |
|   500 _|___|///|xxx|_____|///|xxx|_____|///|______|                          |
|        |   |///|xxx|     |///|xxx|     |///|___   |                          |
|        |   |///|xxx|     |///|xxx|     |///|xxx|  |                          |
|     0 _|___|___|___|_____|___|___|_____|___|___|__|                          |
|        |              |             |             |                          |
|              2004          2005          2006                                |
|______________________________________________________________________________|

 __________________________________________________
|                       |  2004  |  2005  |  2006  |
|_______________________|________|________|________|
| Ordine publica        |  1.383 |  2.321 |  1.257 |
|_______________________|________|________|________|
| Administratie publica |  1.170 |    631 |     65 |
|_______________________|________|________|________|

    ASISTENTA FINANCIARA EXTERNA NERAMBURSABILA

 ______________________________________________________________________________
|  Miliarde lei                                                                |
|                                                                              |
|   900 ____________________________________________                           |
|        |    ___                                   |                          |
|   800  |___|///|__________________________________|                          |
|        |   |///|                                  |                          |
|   700 _|___|///|__________________________________|                          |
|        |   |///|___                               |                          |
|   600 _|___|///|xxx|______________________________|  ______________________  |
|        |   |///|xxx|                              | |  ___                 | |
|   500 _|___|///|xxx|______________________________| | |///| Ordine publica | |
|        |   |///|xxx|                              | | |___|                | |
|   400 _|___|///|xxx|______________________________| |  ___                 | |
|        |   |///|xxx|                              | | |xxx| Administratie  | |
|   300 _|___|///|xxx|______________________________| | |___| publica        | |
|        |   |///|xxx|                              | |______________________| |
|   200 _|___|///|xxx|______________________________|                          |
|        |   |///|xxx|                              |                          |
|   100 _|___|///|xxx|______________________________|                          |
|        |   |///|xxx|                              |                          |
|     0 _|___|___|___|______________________________|                          |
|        |              |             |             |                          |
|              2004          2005          2006                                |
|______________________________________________________________________________|

 __________________________________________________
|                       |  2004  |  2005  |  2006  |
|_______________________|________|________|________|
| Ordine publica        |    852 |      0 |      0 |
|_______________________|________|________|________|
| Administratie publica |    647 |      0 |      0 |
|_______________________|________|________|________|

    ANEXA 2*)

    *) Anexa nr. 2 este reprodusa in facsimil.

                            12. PLAN DE ACTIUNE

 ______________________________________________________________________________
|NR  |ETAPA|  DOMENII   |            ACTIUNEA              |    TERMEN    |COST|
|CRT.|     |            |                                  |              |    |
|____|_____|____________|__________________________________|______________|____|
|    |2004 |Legislatie  |- Proiecte de lege (OUG) pentru   |Conform Foii  |    |
|    |     |primara     |modificarea si completarea unor   |de parcurs    |    |
|    |     |            |acte normative in vederea         |pentru Reforma|    |
|    |     |            |stabilirii cadrului organizatoric |Administratiei|    |
|    |     |            |si functional necesar             |Publice in    |    |
|    |     |            |desfasurarii activitatilor de     |anul 2004     |    |
|    |     |            |eliberare si evidenta a cartilor  |              |    |
|    |     |            |de identitate, actelor de stare   |              |    |
|    |     |            |civila, pasapoartelor simple,     |              |    |
|    |     |            |permiselor de conducere si        |              |    |
|    |     |            |certificatelor de inmatriculare;  |              |    |
|    |     |            |- Proiectul Legii privind apararea|              |    |
|    |     |            |impotriva incendiilor;            |              |    |
|    |     |            |- Proiectul Legii protectiei      |              |    |
|    |     |            |civile;                           |              |    |
|    |     |            |- Proiectul Legii privind statutul|              |    |
|    |     |            |personalului din serviciile de    |              |    |
|    |     |            |urgenta;                          |              |    |
|    |     |            |- Elaborarea celorlalte acte      |              |    |
|    |     |            |normative prevazute in Foaia de   |              |    |
|    |     |            |parcurs pentru etapa 2004;        |______________|    |
|    |     |            |- Proiect de Lege pentru          |trimestrul IV |    |
|    |     |            |modificarea si completarea        |     2004     |    |
|    |     |            |Ordonantei Guvernului nr. 63/2003 |              |    |
|    |     |            |privind organizarea si            |              |    |
|    |     |            |functionarea MAI;                 |              |    |
|    |     |            |- Proiect de Lege pentru          |              |    |
|    |     |            |modificarea si completarea        |              |    |
|    |     |            |Legii nr. 218/2002 privind        |              |    |
|    |     |            |organizarea si functionarea       |              |    |
|    |     |            |Politiei Romane;                  |              |    |
|    |     |            |- Proiect de Lege pentru          |              |    |
|    |     |            |modificarea si completarea        |              |    |
|    |     |            |Legii nr. 116/1998 privind        |              |    |
|    |     |            |organizarea si functionarea       |              |    |
|    |     |            |Jandarmeriei Romane.              |              |    |
|____|_____|____________|__________________________________|______________|____|
|    |     |Legislatie  |- Proiecte de HG pentru           |Conform Foii  |    |
|    |     |secundara   |reglementarea criteriilor de      |de parcurs    |    |
|    |     |            |dimensionare a numarului de       |pentru Reforma|    |
|    |     |            |functii, constituirea             |Administratiei|    |
|    |     |            |patrimoniului si managementul     |Publice in    |    |
|    |     |            |resurselor umane, materiale si    |anul 2004     |    |
|    |     |            |financiare, protocoalele de       |              |    |
|    |     |            |predare - preluare a mijloacelor  |              |    |
|    |     |            |fixe si altor materiale, pentru   |              |    |
|    |     |            |stabilirea taxelor adiacente      |              |    |
|    |     |            |activitatii serviciilor publice   |              |    |
|    |     |            |comunitare;                       |              |    |
|    |     |            |- Elaborarea celorlalte proiecte  |              |    |
|    |     |            |de HG pentru punerea in aplicare a|              |    |
|    |     |            |legislatiei primare pentru etapa  |              |    |
|    |     |            |2004, conform Foii de parcurs.    |              |    |
|____|     |____________|__________________________________|______________|____|
| 1  |     |Actiuni de  |Transformarea Unitatii Centrale   |Conform Foii  |    |
|    |     |implementare|pentru Reforma Administratiei     |de parcurs    |    |
|    |     |            |Publice in directie generala in   |pentru Reforma|    |
|    |     |            |scopul cresterii autoritatii      |Administratiei|    |
|    |     |            |acestei structuri in procesul de  |Publice in    |    |
|    |     |            |proiectare, coordonare si         |anul 2004     |    |
|    |     |            |monitorizare a reformei la nivelul|              |    |
|    |     |            |intregii administratii;           |              |    |
|____|     |            |__________________________________|              |____|
| 2  |     |            |Infiintarea Centrului Informatic  |              |    |
|    |     |            |National;                         |              |    |
|____|     |            |__________________________________|              |____|
| 3  |     |            |Reorganizarea Directiei pentru    |              |    |
|    |     |            |Zone Defavorizate si Parcuri      |              |    |
|    |     |            |Industriale in Teritoriu in       |              |    |
|    |     |            |Directia pentru Zone Asistate si  |              |    |
|    |     |            |Ajutor de Stat;                   |              |    |
|____|     |            |__________________________________|              |____|
| 4  |     |            |Reorganizarea Directiei generale  |              |    |
|    |     |            |servicii de gospodarie comunala in|              |    |
|    |     |            |Directia generala servicii de     |              |    |
|    |     |            |interes general si parteneriat cu |              |    |
|    |     |            |asociatiile autoritatilor publice |              |    |
|    |     |            |locale;                           |              |    |
|____|     |            |__________________________________|              |____|
| 5  |     |            |Reorganizarea Directiei pentru    |              |    |
|    |     |            |comunitati locale si parteneriat  |              |    |
|    |     |            |cu asociatiile alesilor locali in |              |    |
|    |     |            |Directia pentru comunitati locale;|              |    |
|____|     |            |__________________________________|              |____|
| 6  |     |            |Constituirea Directiei Regim      |              |    |
|    |     |            |Permise de Conducere si           |              |    |
|    |     |            |Inmatriculare a Vehiculelor;      |              |    |
|____|     |            |__________________________________|              |____|
| 7  |     |            |Infiintarea si operationalizarea  |              |    |
|    |     |            |Inspectoratului General pentru    |              |    |
|    |     |            |Situatii de Urgenta;              |              |    |
|____|     |            |__________________________________|              |____|
| 8  |     |            |Constituirea Inspectoratului      |              |    |
|    |     |            |National pentru Evidenta          |              |    |
|    |     |            |Persoanelor;                      |              |    |
|____|     |            |__________________________________|              |____|
| 9  |     |            |Constituirea Directiei Generale de|              |    |
|    |     |            |Pasapoarte;                       |              |    |
|____|_____|____________|__________________________________|______________|____|
|10  |     |            |Constituirea Centrului National de|trimestrul IV |    |
|    |     |            |Administrare a Bazelor de Date    |     2004     |    |
|    |     |            |privind Evidenta Persoanelor;     |              |    |
|____|     |            |__________________________________|              |____|
|11  |     |            |Transferul unor atributii privind |              |    |
|    |     |            |combaterea criminalitatii         |              |    |
|    |     |            |organizate ale Directiei Generale |              |    |
|    |     |            |de Informatii si Protectie Interna|              |    |
|    |     |            |la Inspectoratul General al       |              |    |
|    |     |            |Politiei Romane;                  |              |    |
|____|     |            |__________________________________|              |____|
|12  |     |            |Restructurarea Directiei Generale |              |    |
|    |     |            |de Informatii si Protectie        |              |    |
|    |     |            |Interna, a Corpului de Control al |              |    |
|    |     |            |ministrului si a altor structuri  |              |    |
|    |     |            |de la nivelul inspectoratelor     |              |    |
|    |     |            |generale si comandamentelor de    |              |    |
|    |     |            |arma si infiintarea Diviziunii    |              |    |
|    |     |            |Anticoruptie si Standarde         |              |    |
|    |     |            |Profesionale;                     |              |    |
|____|     |            |__________________________________|              |____|
|13  |     |            |Infiintarea Inspectiei Generale a |              |    |
|    |     |            |Ministrului;                      |              |    |
|____|     |            |__________________________________|              |____|
|14  |     |            |Infiintarea si operationalizarea  |              |    |
|    |     |            |Unitatii de Politici Publice;     |              |    |
|____|     |            |__________________________________|              |____|
|15  |     |            |Infiintarea si operationalizarea  |              |    |
|    |     |            |Unitatii de Planificate           |              |    |
|    |     |            |Strategica;                       |              |    |
|____|_____|____________|__________________________________|______________|____|
|    |2005 |Legislatie  |Elaborarea proiectelor de legi    | semestrul I  |    |
|    |     |primara     |care sa sustina modificarile      |    2005      |    |
|    |     |            |organizatorice propuse pentru     |              |    |
|    |     |            |etapa 2005:                       |              |    |
|    |     |            |- Proiect de Lege pentru          |              |    |
|    |     |            |modificarea si completarea        |              |    |
|    |     |            |Ordonantei Guvernului nr. 63/2003 |              |    |
|    |     |            |privind organizarea si            |              |    |
|    |     |            |functionarea MAI;                 |              |    |
|    |     |            |- Proiect de Lege pentru          |              |    |
|    |     |            |modificarea si completarea        |              |    |
|    |     |            |Ordonantei Guvernului nr. 83/2001 |              |    |
|    |     |            |privind infiintarea, organizarea  |              |    |
|    |     |            |si functionarea serviciilor       |              |    |
|    |     |            |publice comunitare pentru         |              |    |
|    |     |            |eliberarea si evidenta            |              |    |
|    |     |            |pasapoartelor                     |              |    |
|    |     |            |- Proiect de Lege pentru          |              |    |
|    |     |            |modificarea si completarea        |              |    |
|    |     |            |Legii nr. 218/2002 privind        |              |    |
|    |     |            |organizarea si functionarea       |              |    |
|    |     |            |Politiei Romane.                  |              |    |
|____|     |____________|__________________________________|______________|____|
|    |     |            |- Proiect de Lege pentru          |              |    |
|    |     |            |modificarea si completarea        |              |    |
|    |     |            |Legii nr. 116/1998 privind        |              |    |
|    |     |            |organizarea si functionarea       |              |    |
|    |     |            |Jandarmeriei Romane               |              |    |
|    |     |            |- Proiect de Lege pentru          |              |    |
|    |     |            |modificarea si completarea        |              |    |
|    |     |            |Ordonantei de urgenta a Guvernului|              |    |
|    |     |            |nr. 104/2001 privind organizarea  |              |    |
|    |     |            |si functionarea Politiei de       |              |    |
|    |     |            |Frontiera Romana;                 |              |    |
|____|_____|____________|__________________________________|______________|____|
|    |     |Legislatie  |Elaborarea proiectelor de HG      |trimestrul III|    |
|    |     |secundara   |pentru punerea in aplicare a      |     2005     |    |
|    |     |            |legislatiei primare pentru        |              |    |
|    |     |            |etapa 2005                        |              |    |
|____|     |____________|__________________________________|______________|____|
| 1  |     |Actiuni de  |Organizarea Departamentului Ordine|trimestrul IV |    |
|    |     |implementare|si Siguranta Publica              |     2005     |    |
|____|     |            |__________________________________|______________|____|
| 2  |     |            |Reducerea la patru a functiilor de|trimestrul IV |    |
|    |     |            |secretar de stat, prin cumularea  |     2005     |    |
|    |     |            |atributiilor din domeniile conexe |              |    |
|    |     |            |astfel:                           |              |    |
|    |     |            |- mentinerea functiilor de        |              |    |
|    |     |            |secretar de stat pentru relatia   |              |    |
|    |     |            |cu prefecturile, respectiv pentru |              |    |
|    |     |            |comunitatile locale concomitent cu|              |    |
|    |     |            |desfiintarea functiei de secretar |              |    |
|    |     |            |de stat pentru reforma in         |              |    |
|    |     |            |administratia publica;            |              |    |
|    |     |            |- mentinerea functiei de secretar |              |    |
|    |     |            |de stat sef al Departamentului    |              |    |
|    |     |            |Ordine si Siguranta Publica;      |              |    |
|    |     |            |- infiintarea functiei de secretar|              |    |
|    |     |            |de stat pentru integrare europeana|              |    |
|    |     |            |si relatia cu parlamentul,        |              |    |
|    |     |            |concomitent cu desfiintarea       |              |    |
|    |     |            |functiilor de secretar de stat    |              |    |
|    |     |            |pentru integrare europeana si     |              |    |
|    |     |            |relatii internationale si,        |              |    |
|    |     |            |respectiv, pentru relatia cu      |              |    |
|    |     |            |Parlamentul;                      |              |    |
|    |     |            |- desfiintarea functiei de        |              |    |
|    |     |            |secretar de stat pentru logistica |              |    |
|    |     |            |si transferarea atributiilor      |              |    |
|    |     |            |acestuia, secretarului general din|              |    |
|    |     |            |minister, in concordanta cu       |              |    |
|    |     |            |practicile europene in domeniu;   |              |    |
|    |     |            |- infiintarea functiei de adjunct |              |    |
|    |     |            |al sefului Departamentului Ordine |              |    |
|    |     |            |si Siguranta Publica (la nivel de |              |    |
|    |     |            |subsecretar de stat)              |              |    |
|____|_____|____________|__________________________________|______________|____|
| 3  |     |            |Transformarea Directiei pentru    |trimestrul IV |    |
|    |     |            |serviciile publice deconcentrate  |     2005     |    |
|    |     |            |in Serviciul pentru serviciile    |              |    |
|    |     |            |publice deconcentrate si          |              |    |
|    |     |            |includerea acestuia in structura  |              |    |
|    |     |            |Directiei generale pentru relatia |              |    |
|    |     |            |cu prefecturile;                  |              |    |
|____|     |            |__________________________________|______________|____|
| 4  |     |            |Transferarea Agentiei Nationale   |trimestrul IV |    |
|    |     |            |Antidrog in subordinea            |     2005     |    |
|    |     |            |Secretariatului General al        |              |    |
|    |     |            |Guvernului;                       |              |    |
|____|     |            |__________________________________|______________|____|
| 5  |     |            |Infiintarea Centrului de Studii   |trimestrul IV |    |
|    |     |            |Strategice si Previzionare, prin  |     2005     |    |
|    |     |            |unificarea Unitatii de Politici   |              |    |
|    |     |            |Publice cu Unitatea de Planificare|              |    |
|    |     |            |Strategica;                       |              |    |
|____|     |            |__________________________________|______________|____|
| 6  |     |            |Reorganizarea Directiei Regim     |trimestrul IV |    |
|    |     |            |Permise de Conducere si           |     2005     |    |
|    |     |            |Inmatricularea Vehiculelor si     |              |    |
|    |     |            |constituirea acesteia ca structura|              |    |
|    |     |            |in cadrul Directiei Generale      |              |    |
|    |     |            |pentru Relatia cu Prefecturile;   |              |    |
|____|     |            |__________________________________|______________|____|
| 7  |     |            |Inspectoratul General al Politiei,|trimestrul IV |    |
|    |     |            |Comandamentul National al         |     2005     |    |
|    |     |            |Jandarmeriei si Inspectoratul     |              |    |
|    |     |            |General al Politiei de Frontiera  |              |    |
|    |     |            |vor constitui Directia Generala a |              |    |
|    |     |            |Politiei Nationale, Directia      |              |    |
|    |     |            |Generala a Jandarmeriei Romane si |              |    |
|    |     |            |Directia Generala a Politiei de   |              |    |
|    |     |            |Frontiera, ca structuri in        |              |    |
|    |     |            |Departamentul Ordine si Siguranta |              |    |
|    |     |            |Publica;                          |              |    |
|____|_____|____________|__________________________________|______________|____|
|    |2006 |Legislatie  |Elaborarea proiectelor de legi    | semestrul I  |    |
|    |     |primara     |care sa sustina modificarile      |     2006     |    |
|    |     |            |organizatorice propuse pentru     |              |    |
|    |     |            |etapa 2006                        |              |    |
|    |     |            |- Proiect de Lege pentru          |              |    |
|    |     |            |modificarea si completarea        |              |    |
|    |     |            |Ordonantei Guvernului nr. 63/2003 |              |    |
|    |     |            |privind organizarea si            |              |    |
|    |     |            |functionarea MAI                  |              |    |
|____|     |____________|__________________________________|______________|____|
|    |     |Legislatie  |Elaborarea proiectelor de HG      |trimestrul III|    |
|    |     |secundara   |pentru punerea in aplicare a      |     2006     |    |
|    |     |            |legislatiei primare pentru        |              |    |
|    |     |            |etapa 2006                        |              |    |
|____|     |____________|__________________________________|______________|____|
| 1  |     |Actiuni de  |Desfiintarea functiei de ministru |              |    |
|    |     |implementare|delegat pentru Administratia      |              |    |
|    |     |            |Publica;                          |              |    |
|____|     |____________|__________________________________|______________|____|
| 2  |     |            |Transformarea Unitatii Centrale   |trimestrul IV |    |
|    |     |            |pentru Reforma Administratiei     |     2006     |    |
|    |     |            |Publice in Unitate de Management  |              |    |
|    |     |            |Public si transferarea acesteia in|              |    |
|    |     |            |cadrul Centrului de Studii        |              |    |
|    |     |            |Strategice si Previziune          |              |    |
|____|     |            |__________________________________|______________|____|
| 3  |     |            |Transformarea Directiei pentru    |trimestrul IV |    |
|    |     |            |politici fiscale, bugetare si     |     2006     |    |
|    |     |            |investitii locale in directie     |              |    |
|    |     |            |generala si includerea in         |              |    |
|    |     |            |structura acesteia a Directiei    |              |    |
|    |     |            |pentru zone asistate si ajutor de |              |    |
|    |     |            |stat;                             |              |    |
|____|     |            |__________________________________|______________|____|
| 4  |     |            |Transformarea Directiei Generale  |trimestrul IV |    |
|    |     |            |Integrare Europeana si Relatii    |     2006     |    |
|    |     |            |Internationale in Directia        |              |    |
|    |     |            |Generala Afaceri Europene;        |              |    |
|____|     |            |__________________________________|______________|____|
| 5  |     |            |Externalizarea serviciilor privind|trimestrul IV |    |
|    |     |            |hranirea efectivelor si           |     2006     |    |
|    |     |            |intretinerea imobilelor.          |              |    |
|____|_____|____________|__________________________________|______________|____|



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1513/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1513 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1513/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu