Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1393 din 10 noiembrie 2005

pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Slovace privind colaborarea si asistenta reciproca in domeniul vamal, semnat la Bratislava la 16 noiembrie 2004

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1023 din 17 noiembrie 2005


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 20 din Legea nr. 590/2003 privind tratatele,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Slovace privind colaborarea si asistenta reciproca in domeniul vamal, semnat la Bratislava la 16 noiembrie 2004.
    Art. 2
    (1) Autoritatea Nationala a Vamilor este autorizata sa duca la indeplinire prevederile acordului prevazut la art. 1.
    (2) Finantarea cheltuielilor necesare punerii in aplicare a prevederilor acordului prevazut la art. 1 se asigura din bugetul anual aprobat pentru Autoritatea Nationala a Vamilor.

                  PRIM-MINISTRU
             CALIN POPESCU-TARICEANU

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul finantelor publice,
                       Sebastian Teodor Gheorghe Vladescu

                       p. Ministrul afacerilor externe,
                       Anton Niculescu,
                       secretar de stat

                       p. Ministrul integrarii europene,
                       Leonard Orban,
                       secretar de stat

                                  ACORD
intre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Slovace privind colaborarea si asistenta reciproca in domeniul vamal

    Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Slovace, denumite in cele ce urmeaza parti contractante,
    luand in considerare ca infractiunile la legislatia vamala prejudiciaza interesele economice, fiscale si sociale ale statelor lor, precum si interesele legitime ale comunitatii de afaceri,
    avand in vedere necesitatea de a intreprinde actiuni concertate pentru combaterea traficului ilegal cu stupefiante si substante psihotrope,
    luand in considerare importanta asigurarii stabilirii si perceperii exacte a drepturilor vamale, impozitelor si a altor taxe la importul sau exportul marfurilor, precum si aplicarea corecta a masurilor de prohibitie, restrictionare si control,
    avand convingerea ca eforturile de a preveni infractiunile la legislatia vamala si eforturile de a asigura perceperea exacta a drepturilor de import si export, a impozitelor si altor taxe pot deveni mai eficiente printr-o stransa colaborare intre autoritatile lor vamale,
    avand in vedere relatiile de prietenie existente intre Romania si Republica Slovaca,
    avand in vedere Recomandarea Consiliului de Cooperare Vamala privind asistenta administrativa reciproca din 5 decembrie 1953,
    tinand seama, de asemenea, de prevederile Conventiei Unice asupra Stupefiantelor, adoptata la New York la 30 martie 1961, amendata prin Protocolul din 1972, ale Conventiei asupra substantelor psihotrope, adoptata la Viena la 21 februarie 1971, elaborata sub auspiciile Organizatiei Natiunilor Unite, si ale Conventiei Natiunilor Unite impotriva traficului ilicit de stupefiante si substante psihotrope, adoptata la Viena la 20 decembrie 1988,
    au convenit urmatoarele:

    Art. 1
    Definitii
    In sensul prezentului acord, se intelege prin:
    a) legislatie vamala - prevederile legilor sau ale altor reglementari ale statelor celor doua parti contractante privind importul, exportul, tranzitul marfurilor ori alte proceduri vamale referitoare la drepturile vamale, taxe si alte impozite percepute de autoritatea vamala sau masurile de prohibitie, restrictie si control puse in aplicare de autoritatea vamala;
    b) infractiune - orice incalcare a legislatiei vamale si orice tentativa de incalcare a acestei legislatii;
    c) autoritate vamala - in Romania - Autoritatea Nationala a Vamilor din subordinea Autoritatii Nationale de Control si in Republica Slovaca - Directia Vamilor Republicii Slovace;
    d) autoritate vamala solicitanta - autoritatea vamala competenta a unei parti contractante care formuleaza o cerere de asistenta in domeniul vamal;
    e) autoritate vamala solicitata - autoritatea vamala competenta a unei parti contractante care primeste o cerere de asistenta in domeniul vamal;
    f) livrare controlata - tehnica de a permite transporturilor ilicite sau suspecte de droguri, substante psihotrope si precursori ori substante inlocuitoare ale acestora si specii de flora si fauna pe cale de disparitie sa iasa, sa tranziteze sau sa intre pe teritoriile statelor partilor contractante, cu stiinta si sub supravegherea autoritatilor lor competente, cu scopul de a identifica persoanele implicate in traficul ilicit cu droguri, substante psihotrope si precursori, precum si specii de flora si fauna pe cale de disparitie;
    g) informatii - rapoarte, evidente, documente, documentatii in forma computerizata sau nu, precum si copii certificate ale acestora;
    h) date personale - informatii referitoare la o persoana fizica sau juridica identificata ori identificabila;
    i) persoana - orice persoana fizica sau juridica.
    Art. 2
    Domeniul de aplicare a acordului
    (1) Partile contractante isi acorda reciproc asistenta prin autoritatile lor vamale si in conformitate cu prevederile prezentului acord, dupa cum urmeaza:
    a) pentru asigurarea aplicarii corecte a legislatiei vamale;
    b) pentru asigurarea stabilirii exacte a drepturilor vamale, impozitelor si altor taxe;
    c) pentru intreprinderea masurilor necesare in vederea facilitarii si accelerarii traficului de marfuri si calatori;
    d) pentru prevenirea, investigarea si combaterea infractiunilor la legislatia vamala;
    e) in cazurile care implica furnizarea/notificarea de documente referitoare la aplicarea legislatiei vamale;
    f) in schimbul de experienta tehnica in scopul promovarii activitatii autoritatilor vamale respective.
    (2) Asistenta in cadrul prezentului acord va fi furnizata in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitate si in cadrul competentelor si resurselor autoritatii vamale solicitate. Daca este necesar, autoritatea vamala poate aranja ca asistenta sa fie acordata de o alta autoritate competenta, in conformitate cu legislatia nationala a statului partii contractante solicitate.
    (3) Aplicarea prezentului acord nu va afecta obligatiile partilor contractante asumate prin alte conventii sau acorduri internationale relevante.
    Art. 3
    Supravegherea persoanelor, marfurilor si mijloacelor de transport
    Din proprie initiativa sau la cererea autoritatii vamale a celeilalte parti contractante, autoritatea vamala a unei parti contractante, in limita competentei si resurselor proprii, va organiza supravegherea asupra:
    a) circulatiei persoanelor cunoscute a fi comis o infractiune vamala pe teritoriul statului partii contractante solicitante sau suspectate de savarsirea acesteia, in special a acelora care intra si ies din teritoriul statului partii contractante solicitate;
    b) deplasarilor de marfuri despre care autoritatea vamala a celeilalte parti contractante semnaleaza ca pot genera un trafic suspectat a fi ilicit spre sau dinspre teritoriul statului sau;
    c) oricarui mijloc de transport si containere cunoscute sau suspectate de a fi folosite in comiterea unor infractiuni la legislatia vamala;
    d) locurilor cunoscute sau suspectate a fi folosite pentru depozitarea ilegala a marfurilor pe teritoriul statului partii contractante respective.
    Art. 4
    Actiuni impotriva traficului ilicit cu anumite marfuri
    Din proprie initiativa sau la cerere, in baza consultarilor si coordonarii cu autoritatile lor competente, autoritatile vamale isi vor furniza fara intarziere toate informatiile relevante despre activitatile care constituie sau ar putea constitui o infractiune la legislatia vamala in vigoare pe teritoriul statului uneia dintre partile contractante privind:
    a) traficul de droguri, substante psihotrope si precursori;
    b) traficul de specii de flora si fauna pe cale de disparitie;
    c) traficul de arme, munitii si materiale explozive;
    d) deplasarea marfurilor sensibile si strategice care fac obiectul controalelor speciale, in conformitate cu tratatele internationale in materie, acordurile multilaterale relevante si obligatiile corespunzatoare privind neproliferarea, la care ambele parti contractante sunt membre;
    e) traficul de lucrari de arta si antichitati cu valoare semnificativa istorica, culturala sau arheologica pentru una dintre partile contractante;
    f) deplasarea marfurilor toxice si a substantelor periculoase pentru mediu sau sanatate;
    g) traficul de marfuri supuse unor drepturi vamale sau impozite mari, in special circulatia bauturilor alcoolice si a produselor din tutun.
    Art. 5
    Livrari controlate
    (1) In conformitate cu legislatia lor nationala, autoritatile vamale pot folosi livrarile controlate, de comun acord si in limitele competentei lor, pentru identificarea persoanelor implicate in traficul ilicit de droguri si substante psihotrope sau de specii de flora si fauna pe cale de disparitie si pentru a intreprinde masuri legale impotriva acestora.
    (2) Deciziile privind utilizarea procedurii livrarilor controlate vor fi luate, dupa caz, si cand este necesar, in conformitate cu orice alte aranjamente sau acorduri incheiate in legatura cu un caz anume. Acestea pot, daca este necesar si cu conditia sa fie in conformitate cu legislatia nationala a statelor partilor contractante, sa ia in considerare aranjamentele financiare si intelegerile in vigoare intre cele doua parti contractante.
    (3) Transporturile ilicite, a caror livrare controlata a fost convenita, pot, cu acordul comun al tuturor autoritatilor competente din statele partilor contractante, sa fie interceptate si lasate sa-si continue drumul cu continutul de droguri, substante psihotrope sau substante substituite acestora intact ori, in cazul in care conditiile sunt indeplinite, procedandu-se la indepartarea ori inlocuirea lor totala sau partiala.
    Art. 6
    Comunicarea informatiilor
    (1) Autoritatile vamale isi vor furniza, din proprie initiativa sau la cerere, informatiile care ar putea sprijini asigurarea exactitatii privind:
    a) colectarea taxelor vamale, impozitelor si a altor drepturi de import si export percepute de autoritatile vamale si, in special, informatii care pot ajuta la stabilirea valorii marfurilor in scopuri vamale si la stabilirea incadrarii lor tarifare;
    b) aplicarea interdictiilor si restrictiilor la import, export si tranzit;
    c) aplicarea regulilor de origine care nu intra in aria de acoperire a acordurilor preferentiale incheiate de una sau ambele parti contractante.
    (2) Autoritatile vamale isi vor furniza, din proprie initiativa sau la cerere, urmatoarele informatii:
    a) daca marfurile importate pe teritoriul statului uneia dintre partile contractante au fost legal exportate din teritoriul statului celeilalte parti contractante si felul regimului vamal sub care au fost plasate marfurile, daca este cazul;
    b) daca marfurile exportate din teritoriul statului uneia dintre partile contractante au fost legal importate in teritoriul statului celeilalte parti contractante si felul regimului vamal sub care au fost plasate marfurile, daca este cazul;
    c) daca marfurile carora li se acorda tratament favorabil la exportul din teritoriul statului uneia dintre partile contractante au fost importate corespunzator in teritoriul statului celeilalte parti contractante, furnizandu-se, de asemenea, informatii despre orice masura de control vamal la care au fost supuse marfurile.
    (3) La cerere sau din proprie initiativa, autoritatea vamala a unei parti contractante va furniza autoritatii vamale a celeilalte parti contractante toate informatiile utile, care se refera la infractiunile impotriva legislatiei vamale, si in special informatii privind:
    a) persoanele fizice sau juridice cunoscute ori suspectate de a comite sau a fi comis infractiuni la legislatia vamala in vigoare pe teritoriul statului celeilalte parti contractante;
    b) marfurile cunoscute sau suspectate de a face obiectul infractiunilor vamale;
    c) mijloacele de transport si containerele cunoscute sau suspectate de a fi folosite in comiterea unor infractiuni la legislatia vamala in vigoare pe teritoriul statului celeilalte parti contractante;
    d) cai si mijloace noi utilizate in comiterea infractiunilor la legislatia vamala;
    e) locuri folosite pentru depozitarea ilegala a marfurilor pe teritoriul statului celeilalte parti contractante.
    (4) In cazul in care autoritatea vamala solicitata nu detine informatiile cerute, ea va intreprinde demersurile necesare in vederea obtinerii acestora, in limitele competentei si resurselor sale disponibile si in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului sau, si va cauta sa obtina informatii ca si cand ar actiona in nume propriu.
    (5) La cerere sau din proprie initiativa, autoritatea vamala a uneia dintre partile contractante va furniza autoritatii vamale a celeilalte parti contractante informatii, inclusiv rapoarte, evidente si copii certificate ale documentelor, precum si toate informatiile disponibile despre activitatile efectuate sau planuite a fi efectuate care constituie ori ar putea constitui infractiuni la legislatia vamala in vigoare pe teritoriul statului partii contractante respective.
    (6) La cererea uneia dintre autoritatile vamale ale partilor contractante, copiile acestor dosare, documente si alte materiale vor fi certificate corespunzator. Autoritatile vamale ale partilor contractante vor solicita originalele materialelor continand informatii, inclusiv ale dosarelor si documentelor, numai in cazurile in care copiile certificate nu sunt suficiente. Originalele materialelor referitoare la informatii, inclusiv dosarele si documentele furnizate, vor fi returnate cat mai curand posibil.
    (7) Informatiile furnizate in baza prezentului acord pot fi transmise prin orice mijloc electronic si in orice forma in acelasi scop. Acestea vor contine in acelasi timp toate explicatiile relevante necesare pentru interpretarea si folosirea respectivelor informatii.
    Art. 7
    Forma si continutul cererilor de asistenta
    (1) Cererile formulate in conformitate cu prezentul acord vor fi redactate in scris. Cererile vor fi insotite de documentele necesare pentru solutionarea lor. In cazul in care situatia este urgenta, pot fi acceptate cereri verbale, dar acestea trebuie confirmate imediat in scris.
    (2) Cererile formulate in conformitate cu alin. (1) vor include urmatoarele informatii:
    a) numele autoritatii vamale care formuleaza cererea;
    b) masura solicitata;
    c) obiectul si motivele cererii;
    d) legile, reglementarile si alte acte juridice referitoare la obiectul cererii;
    e) indicatii cat mai exacte si cuprinzatoare despre persoanele fizice sau persoanele juridice care fac obiectul investigatiilor;
    f) un rezumat al faptelor relevante privind obiectul cererii;
    g) legatura dintre asistenta solicitata si problema la care se refera.
    (3) Cererile vor fi inaintate in limba oficiala a statului partii contractante solicitate sau in alta limba acceptata de autoritatea vamala solicitata.
    (4) Daca o cerere nu indeplineste conditiile de forma mentionate la alin. (2) si (3), autoritatea vamala solicitata poate cere completarea sau corectarea acesteia. Aceasta poate lua si masuri de precautie.
    Art. 8
    Anchete oficiale
    (1) La solicitarea autoritatii vamale a uneia dintre partile contractante, autoritatea vamala a celeilalte parti contractante va initia anchete oficiale referitoare la operatiunile care contravin sau in legatura cu care exista indicii ca ar contraveni legislatiei vamale in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitante. Rezultatele acestor investigatii vor fi comunicate autoritatii vamale solicitante.
    (2) Aceste anchete vor fi efectuate in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitate. Autoritatea vamala solicitata va proceda ca si cand ar actiona in propriul interes.
    (3) La cerere, autoritatea vamala solicitata poate permite, in cazuri specifice, persoanelor oficiale ale autoritatii vamale solicitante sa fie prezente pe teritoriul statului partii contractante solicitate, inclusiv prezenta la anchete oficiale, cand reprezentantii sai oficiali investigheaza infractiuni care intereseaza autoritatea vamala solicitanta.
    (4) Un functionar al autoritatii vamale a partii contractante solicitante, prezent pe teritoriul statului partii contractante solicitate conform prezentului acord, va actiona numai in calitate de consultant si sub nici o forma nu va participa activ la investigatie si nu va exercita nici o putere juridica sau investigativa acordata reprezentantilor oficiali ai autoritatii vamale solicitate in conformitate cu legislatia nationala a partii contractante solicitate.
    (5) La cererea sa expresa, autoritatea vamala solicitanta va fi avizata in legatura cu data si locul actiunii desfasurate ca raspuns la cerere, astfel incat sa poata fi intreprinse actiuni concertate.
    (6) Reprezentantii oficiali ai autoritatii vamale solicitante, autorizati sa investigheze infractiunile, pot cere ca autoritatea vamala solicitata sa examineze materiale, registre si orice alte documente sau baze de date relevante si sa furnizeze copii ale acestora, precum si orice informatii referitoare la respectiva infractiune.
    (7) Atunci cand, in imprejurarile specificate de prezentul acord, reprezentantii oficiali ai administratiei vamale a unei parti contractante sunt prezenti pe teritoriul statului celeilalte parti contractante, acestia trebuie sa faca oricand dovada calitatii lor oficiale. Ei nu trebuie sa poarte uniforme sau arme.
    Art. 9
    Folosirea informatiilor si a documentatiei
    (1) Informatiile si celelalte comunicari obtinute in conformitate cu prezentul acord vor fi folosite numai in sensul prezentului acord, precum si in proceduri judiciare si administrative. Ele pot fi folosite in alte scopuri numai cu acordul scris prealabil al autoritatii vamale solicitate si vor face obiectul conditiilor sau restrictiilor pe care aceasta le poate impune.
    (2) Prevederile alin. (1) nu se aplica informatiilor referitoare la infractiuni privind drogurile si substantele psihotrope. Aceste informatii pot fi transmise autoritatilor partii contractante solicitante implicate direct in combaterea traficului ilicit de droguri. Totusi, aceste informatii nu trebuie transmise unor tari terte.
    (3) Orice informatie comunicata sub orice forma, in conformitate cu prezentul acord, are caracter confidential. Ea va fi protejata de obligatia secretului oficial si va beneficia de protectia acordata aceluiasi tip de informatii si documente prin legile in vigoare pe teritoriul statului partii contractante care a primit-o.
    (4) Autoritatile vamale ale partilor contractante pot, in conformitate cu scopurile si in cadrul domeniului de aplicare a prezentului acord, sa foloseasca drept probe informatiile si documentele obtinute in conformitate cu prezentul acord, in evidentele, rapoartele si marturiile lor, ca si in procedurile judiciare.
    (5) Aceste documentatii si informatii pot fi folosite ca probe in instanta, iar valoarea lor probanta va fi stabilita in conformitate cu legislatia nationala a partii contractante.
    (6) Fara a afecta continutul art. 9 si 10, prezentul acord nu va prejudicia prevederile comunitare care reglementeaza comunicarea intre serviciile competente ale Comisiei Comunitatilor Europene si autoritatile vamale ale partilor contractante a oricaror informatii obtinute in domeniul vamal, care ar putea fi in interesul Comunitatii Europene.
    Art. 10
    Protectia datelor personale
    Datele personale transmise conform prezentului acord vor fi folosite numai in scopurile mentionate in cererea de asistenta. Transmiterea datelor personale poate fi conditionata de anumite circumstante determinate de autoritatea vamala solicitata.
    Datele personale vor fi tratate de o maniera confidentiala si vor fi protejate in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul statului partii contractante a carei autoritate vamala le-a primit.
    Art. 11
    Comunicare si notificare
    Autoritatea vamala solicitata va comunica sau va notifica, in conformitate cu legislatia nationala in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitate, persoanelor fizice ori persoanelor juridice interesate, care isi au domiciliul sau resedinta pe teritoriul statului sau, toate documentele si deciziile care intra in domeniul de aplicare a prezentului acord, emise de autoritatea vamala solicitanta.
    Art. 12
    Experti si martori
    (1) La cererea autoritatii vamale a unei parti contractante, autoritatea vamala a celeilalte parti contractante isi poate autoriza persoanele oficiale, cu consimtamantul lor, sa compara ca experti sau martori in procese ori proceduri administrative in legatura cu infractiunile urmarite in justitie pe teritoriul statului partii contractante solicitante si sa prezinte obiecte, fapte si alte documente sau copii certificate ale acestora pentru respectivele proceduri. Aceste persoane oficiale vor depune marturii in legatura cu constatarile facute de ele in exercitiul functiunii.
    (2) Solicitarea ca reprezentanti oficiali ai autoritatii vamale sa compara in calitate de experti si martori va fi facuta in conformitate cu legislatiile in vigoare pe teritoriile statelor partilor contractante.
    (3) Cererea prin care se solicita prezenta acestor persoane trebuie sa indice clar in ce caz si in ce calitate vor aparea respectivele persoane.
    (4) Autoritatea vamala solicitanta este obligata in mod oficial sa ia toate masurile necesare pentru asigurarea securitatii persoanelor oficiale ale autoritatii vamale pe parcursul sederii lor pe teritoriul statului acesteia, conform alin. (1). Transportul si cheltuielile zilnice pentru aceste persoane oficiale vor fi suportate de autoritatea vamala solicitanta.
    (5) Reprezentantii oficiali ai autoritatii vamale solicitati sa compara ca martori sau experti au dreptul de a refuza sa depuna marturie ori sa faca declaratii, in cazul in care este prevazut un drept in acest sens de catre legislatia nationala a statului lor.
    Art. 13
    Exceptii de la obligatia de a acorda asistenta
    (1) In cazul in care autoritatea vamala solicitata considera ca acordarea asistentei care i se solicita este susceptibila de a prejudicia suveranitatea, securitatea sau alte interese esentiale ale statului sau ori ar implica violarea unui secret industrial, comercial sau profesional ori ar veni in contradictie cu principiile fundamentale ale sistemului sau juridic national, aceasta poate refuza, in totalitate, sa acorde asistenta solicitata conform prezentului acord sau o poate acorda partial ori sa o acorde cu indeplinirea anumitor conditii ori cerinte.
    (2) In cazul in care autoritatea vamala a unei parti contractante cere o asistenta pe care ea insasi nu ar putea sa o acorde autoritatii vamale a celeilalte parti contractante, ea va mentiona aceasta in cerere. Solicitarea va fi solutionata luand in considerare legislatia in vigoare pe teritoriul statului partii contractante solicitate.
    (3) Daca asistenta este refuzata, hotararea si motivele refuzului trebuie notificate in scris imediat autoritatii vamale solicitante.
    Art. 14
    Cheltuieli
    (1) Autoritatile vamale ale partilor contractante renunta reciproc la rambursarea tuturor cheltuielilor rezultate din aplicarea prezentului acord, cu exceptia cheltuielilor pentru experti si martori, precum si a cheltuielilor pentru interpreti si traducatori, care nu sunt angajati guvernamentali.
    (2) Daca pentru solutionarea cererii sunt sau vor fi necesare cheltuieli substantiale ori de natura extraordinara, autoritatile vamale vor conveni asupra termenelor si conditiilor in care va fi solutionata cererea, precum si asupra modalitatii de suportare a cheltuielilor.
    Art. 15
    Aplicare
    (1) Aplicarea prezentului acord este incredintata autoritatilor vamale ale partilor contractante. Autoritatile respective vor stabili de comun acord detaliile necesare realizarii acestui scop.
    (2) Autoritatile vamale ale partilor contractante pot stabili ca serviciile lor de investigatii sa comunice direct.
    Art. 16
    Aplicabilitate teritoriala
    Prezentul acord se va aplica pe teritoriul vamal al Romaniei si pe teritoriul vamal al Republicii Slovace.
    Art. 17
    Dispozitii finale
    (1) Prezentul acord va intra in vigoare la 30 de zile de la data ultimei notificari prin care partile contractante se informeaza reciproc, pe cai diplomatice, despre indeplinirea tuturor procedurilor legale interne necesare intrarii sale in vigoare.
    (2) Prezentul acord se incheie pe o durata nelimitata. Prezentul acord poate fi denuntat prin notificare scrisa pe cai diplomatice si isi inceteaza valabilitatea la 3 luni dupa primirea ei de catre cealalta parte contractanta.
    (3) Procedurile in curs de desfasurare la momentul denuntarii vor fi incheiate in conformitate cu prevederile prezentului acord.
    (4) Prezentul acord poate fi amendat in baza intelegerii reciproce a partilor contractante. Amendamentele vor fi formulate in scris si vor intra in vigoare in conformitate cu procedura indicata la alin. (1).
    Semnat la Bratislava la 16 noiembrie 2004, in doua exemplare originale, in limbile romana, slovaca si engleza, toate textele fiind egal autentice. In caz de divergente de interpretare, va prevala textul in limba engleza.

                        Pentru Guvernul Romaniei,
                        Tudor Tanasescu,
                        secretar de stat al Autoritatii
                        Nationale a Vamilor

                        Pentru Guvernul Republicii Slovace,
                        Jozsef Gonczol,
                        director general al Directiei
                        Vamilor Republicii Slovace

                                            


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1393/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1393 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1393/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu