Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1387 din  2 septembrie 2004

privind aprobarea Contractului de activitate a Companiei Nationale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. si a Contractului de activitate a Societatii Nationale de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R. Calatori" - S.A. pentru perioada 2004 - 2007

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 831 din  9 septembrie 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutie, republicata, si al art. 33 si 35 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe caile ferate romane si reorganizarea Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 89/1999, cu modificarile si completarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Contractul de activitate a Companiei Nationale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. pentru perioada 2004 - 2007, prevazut in anexa nr. 1.
    Art. 2
    Se aproba Contractul de activitate a Societatii Nationale de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R. Calatori" - S.A. pentru perioada 2004 - 2007, prevazut in anexa nr. 2.
    Art. 3
    Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. si Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R. Calatori" - S.A. vor actualiza anual, in conditiile legii, contractele de activitate prevazute la art. 1 si 2, dupa adoptarea legii bugetului de stat.
    Art. 4
    Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         p. Ministrul transporturilor,
                         constructiilor si turismului,
                         Traian Panait,
                         secretar de stat

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                          CONTRACT DE ACTIVITATE
a Companiei Nationale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. pentru perioada 2004 - 2007

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Partile contractante
    Prezentul contract de activitate se incheie intre Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, in numele statului, si Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A., administratorul infrastructurii feroviare publice din Romania, denumita in continuare C.F.R. - S.A., in concordanta cu prevederile art. 33 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe caile ferate romane si reorganizarea Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 89/1999, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 19 din Hotararea Guvernului nr. 581/1998 privind infiintarea Companiei Nationale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. prin reorganizarea Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 2
    Obiectul si durata contractului de activitate
    (1) Prezentul contract de activitate stabileste obligatiile reciproce ale C.F.R. - S.A. si ale Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului pentru asigurarea starii tehnice si de exploatare a infrastructurii feroviare, care sa garanteze conditiile de desfasurare a transporturilor de marfa si de calatori pe caile ferate romane in conditii de siguranta a circulatiei.
    (2) Prezentul contract de activitate se incheie pentru perioada 2004 - 2007.
    (3) Prezentul contract de activitate contine, la data semnarii, clauzele generale pentru intreaga durata de valabilitate, inclusiv pentru anul 2004.
    (4) Prevederile specifice pentru anii 2005 - 2007 se stabilesc anual, prin hotarare a Guvernului pentru aprobarea bugetului C.F.R. - S.A., dupa aprobarea legii anuale a bugetului de stat.

    CAP. 2
    Obligatiile generale ale partilor

    Art. 3
    Obligatii generale ale C.F.R. - S.A.
    (1) Pe toata durata de valabilitate a prezentului contract de activitate, C.F.R. - S.A. se obliga sa incheie fara pierderi executia bugetului de venituri si cheltuieli. In acest scop C.F.R. - S.A. isi va dimensiona cheltuielile strict la nivelul veniturilor realizate din exploatarea comerciala a propriilor capacitati de circulatie, din exploatarea patrimoniului, din inchirierea unor parti ale infrastructurii feroviare neinteroperabile, din alte activitati proprii, din transferurile de la bugetul de stat si din creditele externe rambursabile si nerambursabile.
    (2) In cazul in care nivelul veniturilor anuale nu acopera integral cheltuielile programate, C.F.R. - S.A. va lua masuri de diminuare a cheltuielilor, dar fara afectarea sigurantei circulatiei.
    (3) Pe baza bugetului de venituri si cheltuieli aprobat conform legii, C.F.R. - S.A. se obliga sa asigure desfasurarea traficului feroviar in conditii de siguranta.
    (4) C.F.R. - S.A. se obliga sa execute lucrari in conformitate cu programele de investitii, de reabilitare si reparatii, incadrandu-se in alocatiile bugetare acordate anual cu aceasta destinatie in bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului.
    (5) C.F.R. - S.A. se obliga ca prin programul de reparatii si intretinere sa diminueze numarul de zone si numarul de kilometri cu restrictii de viteza si puncte periculoase, cu prioritate pe liniile magistrale.
    Art. 4
    Obligatii generale ale Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului
    (1) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va sustine includerea in bugetul sau, in fiecare an, a sumelor necesare pentru asigurarea reparatiilor infrastructurii feroviare publice si pentru stoparea degradarii tehnice a acesteia.
    (2) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va sustine, in fiecare an, continuarea investitiilor la infrastructura feroviara publica, inclusiv a celor aflate in curs de realizare, acordandu-se prioritate modernizarii traseelor coridoarelor europene de transport feroviar, cu asigurarea finantarilor prin includerea in bugetul sau a sumelor necesare.
    (3) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va sprijini incheierea de catre C.F.R. - S.A. a unor conventii cu autoritatile administratiei publice locale pentru sustinerea financiara a traficului cu trenuri locale de navetisti solicitate de acestea, in conditiile legii.

    CAP. 3
    Conditiile generale de functionare a infrastructurii feroviare

    Art. 5
    Parametrii de performanta ai infrastructurii feroviare publice
    (1) Pe intreaga durata de valabilitate a prezentului contract de activitate, C.F.R. - S.A. va actiona pentru satisfacerea necesitatilor pietei de transport feroviar.
    (2) Pe perioada de valabilitate a prezentului contract de activitate, C.F.R. - S.A. va asigura alocarea capacitatilor de infrastructura necesare conform capacitatilor de circulatie existente pe infrastructura feroviara publica pentru transportul feroviar de calatori si marfa la nivelul cerintelor pietei de transport feroviar.
    (3) Capacitatile de circulatie pe infrastructura feroviara publica pot fi revazute anual, in functie de evolutia cerintelor pietei de transport feroviar.
    (4) Prin programele de reparatie anuale C.F.R. - S.A. are obligatia sa mentina infrastructura feroviara de pe traseele coridoarelor europene la parametrii realizati prin modernizare.
    (5) Pentru realizarea prevederilor alin. (4) C.F.R. - S.A. are obligatia sa aplice numai proceduri de intretinere care sa mentina linia la nivelul parametrilor proiectati si realizati prin modernizarea liniei.
    Art. 6
    Fonduri necesare pentru functionarea infrastructurii feroviare
    (1) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va sustine ca prin bugetul sau sa se asigure, pe perioada de valabilitate a prezentului contract de activitate, finantarea lucrarilor de investitii, reparatii, modernizari si/sau dezvoltari ale infrastructurii feroviare publice, in limita sumelor aprobate anual cu aceasta destinatie in bugetul sau.
    (2) In conditiile in care cheltuielile pentru investitii, reparatii, modernizari si/sau dezvoltari ale infrastructurii feroviare publice nu pot fi asigurate integral din sumele aprobate cu aceasta destinatie in bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, se va proceda conform prevederilor art. 2 alin. (4).
    (3) In cazul unor calamitati naturale, dezastre sau evenimente de cale ferata, elementele afectate ale infrastructurii feroviare publice vor fi repuse in functiune in cel mai scurt timp, utilizandu-se resursele care pot fi mobilizate in acest scop, in conditiile legii.
    (4) Cheltuielile ocazionate de repunerea in functiune a infrastructurii feroviare publice afectate ca urmare a unor calamitati naturale sau dezastre se acopera de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului.

    CAP. 4
    Programele prioritare de dezvoltare, modernizare si investitii ale infrastructurii feroviare publice

    Art. 7
    Corelarea programelor prioritare
    (1) Programele prioritare de dezvoltare, modernizare si investitii ale infrastructurii feroviare publice se stabilesc in corelare cu prevederile Legii nr. 203/2003 privind realizarea, dezvoltarea si modernizarea retelei de transport de interes national si european, cu modificarile ulterioare, ale Hotararii Guvernului nr. 1.003/2001 pentru aprobarea Strategiei de dezvoltare a sistemului feroviar din Romania in perioada 2001 - 2010, ale angajamentelor asumate de Romania privind aderarea la Uniunea Europeana pentru perioada corespunzatoare statutului de stat candidat, precum si ale altor acte normative sau acorduri si conventii internationale la care Romania este parte.
    (2) Programele de investitii, modernizari si/sau dezvoltari ale infrastructurii feroviare publice se vor aproba in anexa la bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului.
    Art. 8
    Lista programelor prioritare
    (1) Principalele programe prioritare de dezvoltare, modernizare si investitii ale infrastructurii feroviare publice pentru perioada de valabilitate a prezentului contract de activitate sunt prevazute in tabelul nr. 1.

    Tabelul nr. 1

    ___________________________________________________________________________
    Nr.                Denumirea programului prioritar
    crt.
    ___________________________________________________________________________
      1.   Program de modernizare a coridorului IV
    ___________________________________________________________________________
      2.   Program de modernizare a coridorului IX
    ___________________________________________________________________________
      3.   Program de realizare a instalatiilor de centralizare electronica
    ___________________________________________________________________________
      4.   Program de modernizare a statiilor de cale ferata
    ___________________________________________________________________________
      5.   Program de finalizare a liniei de cale ferata Ramnicu Valcea -
           Valcele
    ___________________________________________________________________________
      6.   Program pentru electrificarea caii ferate
    ___________________________________________________________________________
      7.   Program pentru telecomunicatii si informatica
    ___________________________________________________________________________
      8.   Program de realizare a interoperabilitatii feroviare
    ___________________________________________________________________________

    (2) La programele prevazute la alin. (1) se adauga programul de modernizare a sistemului financiar-contabil al C.F.R. - S.A., inclusiv pentru managementul proiectelor companiei.

    CAP. 5
    Limitele maxime ale tarifului de utilizare a infrastructurii feroviare pentru traficul feroviar intern

    Art. 9
    Tariful de utilizare a infrastructurii feroviare
    (1) Tariful de utilizare a infrastructurii feroviare publice (TUI) se aplica pentru accesul pe infrastructura publica conform art. 12 alin. (2) si (3) din Hotararea Guvernului nr. 581/1998 privind infiintarea Companiei Nationale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. prin reorganizarea Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (2) Limitele maxime ale tarifelor de utilizare a infrastructurii feroviare pentru transportul feroviar de marfa si transportul feroviar de calatori sunt prevazute in tabelul nr. 2.

    Tabelul nr. 2

    __________________________________________________________________________
    Nr.            Denumirea tarifului                  Valoarea tarifului
    crt.
    __________________________________________________________________________
      1.   Tariful de utilizare a infrastructurii      Echivalentul in lei a
           feroviare pentru transportul feroviar       3,6 euro/tren-km
           de marfa
    __________________________________________________________________________
      2.   Tariful de utilizare a infrastructurii      Echivalentul in lei a
           feroviare pentru transportul feroviar       2,4 euro/tren-km
           de calatori
    __________________________________________________________________________

    (3) In scopul atragerii de trafic feroviar de tranzit si al administrarii infrastructurii feroviare pe principii comerciale, C.F.R. - S.A. poate aplica tarife reduse fata de cele prevazute la alin. (1), in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 89/2003 privind alocarea capacitatilor de infrastructura feroviara, tarifarea utilizarii infrastructurii feroviare si certificarea in materie de siguranta, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 8/2004.
    (4) Cuantumul si conditiile de aplicare a tarifelor prevazute la alin. (2) se stabilesc prin ordin al ministrului transporturilor, constructiilor si turismului, care se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    (5) Tarifele prevazute la alin. (2) se aplica nediscriminatoriu, pentru toti operatorii de transport feroviar aplicandu-se tarife similare pentru servicii de transport feroviar similare.
    Art. 10
    Imbunatatirea metodologiei de tarifare a utilizarii infrastructurii feroviare
    (1) C.F.R. - S.A. si Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului se angajeaza sa imbunatateasca metodologia de tarifare a utilizarii infrastructurii feroviare pe baza experientei acumulate si a practicii statelor membre ale Uniunii Europene si sa o supuna aprobarii, conform legislatiei in vigoare.
    (2) In scopul realizarii prevederilor alin. (1), C.F.R. - S.A. va propune spre aprobare conform alin. (1), pana la sfarsitul anului 2005, o metodologie de tarifare care sa se aplice pe intreaga retea feroviara si pentru toti operatorii de transport feroviar.
    (3) Se interzice C.F.R. - S.A. sa presteze servicii in pierdere, practicand tarife necomerciale care sa conduca la eforturi financiare suplimentare ale statului in sustinerea bugetului de venituri si cheltuieli al acesteia.
    (4) Pentru alte servicii care nu intra in tariful de utilizare a infrastructurii feroviare publice, tarifele se aproba conform prevederilor art. 19 lit. o) din anexa nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 581/1998, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (5) Platile operatorilor feroviari catre C.F.R. - S.A. se vor efectua conform contractelor de acces pe infrastructura feroviara. Pentru intarzieri la plata tarifelor de utilizare a infrastructurii feroviare, C.F.R. - S.A. poate decide suspendarea accesului operatorului in cauza la infrastructura feroviara, conform prevederilor art. 12 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 581/1998, cu modificarile si completarile ulterioare.

    CAP. 6
    Dispozitii finale

    Art. 11
    Nerealizarea unor prevederi din contractul de activitate
    Partile semnatare se vor intalni cel putin semestrial pentru a examina stadiul derularii prezentului contract de activitate si, dupa caz, pentru a analiza cauzele nerealizarii unor clauze ale acestuia, in vederea stabilirii masurilor de remediere, in mod special daca:
    - C.F.R. - S.A. nu poate asigura, in cursul unui an, executia unui buget de venituri si cheltuieli echilibrat;
    - Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului nu poate realiza una dintre obligatiile ce ii revin din prezentul contract de activitate.
    Art. 12
    Alte prevederi
    (1) In situatii deosebite care nu au putut fi avute in vedere in cadrul prezentului contract de activitate, de natura a afecta executarea acestuia, Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, in calitate de reprezentant al Guvernului, si C.F.R. - S.A. vor analiza impreuna aspectele rezultate din asemenea situatii si vor face propuneri de solutionare sau, dupa caz, de modificare corespunzatoare a contractului de activitate.
    (2) C.F.R. - S.A. va prezenta anual, o data cu situatia financiara anuala, datele necesare care sa permita stabilirea modului de realizare efectiva a obiectivelor fixate prin prezentul contract de activitate si evolutia indicatorilor tehnico-economici si financiari.
    (3) Prevederile prezentului contract de activitate pot fi actualizate ori de cate ori se impune modificarea si/sau completarea acestuia, in functie de necesitatea infaptuirii reformei in domeniul transporturilor feroviare.

     MINISTERUL TRANSPORTURILOR,                 COMPANIA NATIONALA
    CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI            DE CAI FERATE "C.F.R." - S.A.
     Ministrul transporturilor,                   Director general,
    constructiilor si turismului,
    .............................           .............................

    ANEXA 2

                      CONTRACT DE ACTIVITATE
a Societatii Nationale de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R. Calatori" - S.A. pentru perioada 2004 - 2007

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Partile contractante
    Prezentul contract de activitate se incheie intre Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, in numele statului, si Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R. Calatori" - S.A., denumita in continuare C.F.R. Calatori, in concordanta cu prevederile art. 33 si ale art. 35 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe caile ferate romane si reorganizarea Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 89/1999, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 16 din Hotararea Guvernului nr. 584/1998 privind infiintarea Societatii Nationale de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R. Calatori" - S.A. prin reorganizarea Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 2
    Obiectul contractului de activitate
    (1) Obiectul prezentului contract de activitate consta in reglementarea raporturilor dintre C.F.R. Calatori si institutiile publice in vederea realizarii, la standarde de confort, calitate si siguranta, a transportului feroviar public de calatori, care are caracter de serviciu public social.
    (2) Prezentul contract de activitate contine, la data semnarii, clauzele generale pentru intreaga durata de valabilitate, inclusiv pentru anul 2004.
    (3) Prevederile specifice pentru anii 2005 - 2007 se stabilesc anual, prin hotarare a Guvernului pentru aprobarea bugetului C.F.R. Calatori, dupa aprobarea legii anuale a bugetului de stat.
    Art. 3
    Durata contractului de activitate
    Prezentul contract de activitate se incheie pe o durata de 4 ani, respectiv pentru perioada 2004 - 2007.

    CAP. 2
    Obligatii generale ale partilor

    Art. 4
    Obligatiile C.F.R. Calatori
    (1) Pe durata de valabilitate a prezentului contract de activitate C.F.R. Calatori se obliga sa pregateasca si sa puna in circulatie numarul si categoriile de trenuri necesare pentru asigurarea caracterului de serviciu public social pentru transportul feroviar public de calatori. Numarul minim si categoriile de trenuri care vor circula pe sectii de circulatie se vor aproba prin ordin al ministrului transporturilor, constructiilor si turismului.
    (2) Capacitatile de transport care se pun la dispozitie publicului vor fi prevazute anual in functie de evolutia, de cerintele pietei si de posibilitatile bugetului de stat.
    (3) Oferta de servicii se structureaza pe urmatoarele categorii de trenuri:
    - Eurocity si Euronight, conectate la reteaua internationala;
    - Intercity si Intercity Expres;
    - rapide;
    - accelerate;
    - personale.
    (4) C.F.R. Calatori va asigura publicului calator urmatoarele tipuri de servicii:
    - transportul de calatori in trafic intern si international cu trenuri prevazute in planul de mers al trenurilor, cu trenuri suplimentare sau cu trenuri special comandate;
    - capacitati de transport diferentiate pe criterii de confort si de servicii: vagoane clasa I si clasa a II-a, compartimentate si necompartimentate, vagoane de dormit clasa I si clasa a II-a, vagoane-cuseta, salon, restaurant si bar, vagoane pentru transportul autovehiculelor;
    - gratuitatea unor informatii legate de mersul trenurilor si de calatorie;
    - posibilitatea inchirierii de vagoane de calatori de diverse tipuri si categorii;
    - vanzarea legitimatiilor de calatorie cu anticipatie de pana la 10 zile in trafic intern si de pana la 60 de zile in trafic international.
    (5) C.F.R. Calatori va asigura pe toata durata contractului de transport conditiile minime obligatorii privind viteza comerciala, confortul si serviciile la bord, in functie de categoria trenului.
    (6) Strategia de dezvoltare si modernizare a C.F.R. Calatori va fi in concordanta cu legislatia europeana in domeniul transportului feroviar de calatori si va asigura conditiile necesare pentru integrarea europeana.
    (7) C.F.R. Calatori se obliga ca prin politica de marketing pe care o va promova sa asigure satisfacerea cerintei pietei de transport feroviar public de calatori.
    (8) C.F.R. Calatori se obliga sa promoveze o politica tarifara corelata cu legislatia in vigoare privind regimul tarifelor pentru serviciile publice cu caracter social si cu evolutia pietei de transport.
    (9) C.F.R. Calatori va acorda facilitati de calatorie pentru serviciile prestate anumitor categorii de persoane, potrivit reglementarilor in vigoare.
    (10) C.F.R. Calatori se obliga sa actioneze permanent pentru utilizarea eficienta a resurselor materiale si umane, asigurand astfel reducerea cheltuielilor reale de transport.
    (11) Pentru utilizarea infrastructurii feroviare publice, C.F.R. Calatori va plati Companiei Nationale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. tarife de utilizare, care se stabilesc conform prevederilor legale.
    Art. 5
    Lista programelor prioritare
    Principalele programe prioritare de dezvoltare, modernizare si investitii ale C.F.R. Calatori pentru perioada de valabilitate a prezentului contract de activitate sunt prevazute in tabelul nr. 1.

    Tabelul nr. 1

_______________________________________________________________________________
Nr.                    Denumirea programului prioritar
crt.
_______________________________________________________________________________
  1.   Program de dotare cu rame automotoare
_______________________________________________________________________________
  2.   Program de realizare a sistemului automat de eliberare si rezervare de
       bilete
_______________________________________________________________________________
  3.   Program de dotare cu rame electrice
_______________________________________________________________________________
  4.   Program de modernizare a locomotivelor pentru transportul de calatori
_______________________________________________________________________________
  5.   Program de dotare si modernizare a vagoanelor de calatori
_______________________________________________________________________________
  6.   Program de realizare a interoperabilitatii feroviare
_______________________________________________________________________________

    Art. 6
    Obligatii generale ale Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului
    (1) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va aloca sumele cuvenite C.F.R. Calatori ca diferenta intre tarifele stabilite cu avizul autoritatilor publice competente si costurile reale de transport, la care se adauga o cota de profit cuprinsa intre 3 si 5% din costul respectiv, prevazute prin bugetul de venituri si cheltuieli, cu incadrarea in sumele aprobate anual cu aceasta destinatie in bugetul sau.
    (2) Pentru facilitatile de calatorie acordate, potrivit legii, anumitor categorii de persoane, C.F.R. Calatori va primi compensatii, prevazute in bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, in limita sumelor alocate anual cu aceasta destinatie.
    (3) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va sustine finantarea de la bugetul de stat, in limita sumelor aprobate anual cu aceasta destinatie in bugetul sau ori din credite garantate de stat si rambursate de la bugetul de stat, in conditiile legii, a investitiilor pentru realizarea programelor prioritare, precum si a proiectelor care asigura integrarea Romaniei in sistemul de transport feroviar european.

    CAP. 3
    Dispozitii finale

    Art. 7
    Examinarea derularii contractului
    Partile semnatare se vor intalni cel putin semestrial pentru a examina stadiul derularii contractului de activitate si eventual pentru a stabili masuri de remediere, daca:
    - C.F.R. Calatori nu poate realiza in cursul unui an oricare dintre obligatiile prevazute in prezentul contract de activitate si, in special, cele legate de executia bugetului de venituri si cheltuieli al acesteia;
    - Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului nu poate executa una dintre obligatiile care ii revin, potrivit art. 6.
    Art. 8
    Tarifele in transportul feroviar public de calatori
    C.F.R. Calatori poate, dupa caz, sa stabileasca, in conditiile legii, si sa adapteze la conditiile pietei tarifele pentru transportul feroviar public de calatori, precum si pentru alte prestatii si servicii din domeniul sau de activitate, in scop comercial, in vederea mentinerii, sporirii sau crearii unui anumit trafic in transportul de calatori.
    Art. 9
    Evolutia indicatorilor din transportul feroviar public de calatori
    C.F.R. Calatori va prezenta anual, o data cu bilantul contabil, evolutia indicatorilor si nivelul costurilor reale de transport, care sa permita stabilirea modului de realizare efectiva a obiectivelor fixate prin prezentul contract de activitate.
    Art. 10
    Acoperirea serviciului public social
    Metodologia de calcul si nivelul sumelor lunare necesare pentru acoperirea serviciului public social, ca diferenta intre tarifele stabilite cu avizul autoritatilor publice competente si costurile reale de transport, la care se adauga cota de profit prevazuta de lege, se stabilesc de Ministerul Finantelor Publice si de Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului.

     MINISTERUL TRANSPORTURILOR,        SOCIETATEA NATIONALA DE TRANSPORT
    CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI   FEROVIAR DE CALATORI "C.F.R. CALATORI" - S.A.

     Ministrul transporturilor,                   Director general,
    constructiilor si turismului
    ............................   ............................................



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1387/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1387 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1387/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu