Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 108 din 14 februarie 1991

privind infiintarea Societatii comerciale "Humanitas" - S.R.L.

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 74 din 11 aprilie 1991


SmartCity3


    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se infiinteaza Societatea comerciala "Humanitas", ca societate cu raspundere limitata, cu sediul in municipiul Bucuresti, prin reorganizarea Editurii "Humanitas", potrivit Legii nr. 15/1990, si asocierea concomitenta a unor terte persoane, in conditiile contractului de societate si ale statutului societatii, adoptate de adunarea generala a asociatiilor si aprobate prin prezenta hotarire.
    Art. 2
    Drepturile statului in societatea infiintata potrivit art. 1 vor fi exercitate de reprezentantul desemnat de Ministerul Culturii.
    Art. 3
    Dupa inregistrarea in registrul comertului, Societatea comerciala "Humanitas" - S.R.L. va functiona potrivit Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale.
    Art. 4
    In termen de o luna de la infiintare Societatea comerciala "Humanitas" - S.R.L. va transfera, potrivit art. 23 din Legea nr. 15/1990, Agentiei Nationale pentru Privatizare un titlu de valoare reprezentind 30% din capitalul social subscris de stat.
    Art. 5
    Pe data infiintarii Societatii comerciale "Humanitas" - S.R.L., Editura "Humanitas" inceteaza ca persoana juridica.

                          PRIM-MINISTRU
                           PETRE ROMAN

     ANEXA 1

                           STATUTUL
Societatii comerciale "Humanitas" - S.R.L.

    CAP. 1
    Numele si sediul

    Art. 1
    Numele societatii comerciale este "Humanitas".
    Art. 2
    In toate actele, facturile, anunturile, publicatiile si alte documente emanind de la societate trebuie sa se arate denumirea acesteia, urmata de initialele S.R.L. (societate cu raspundere limitata), precum si de capitalul social, sediul si numarul de inmatriculare in registrul comertului.
    Art. 3
    Sediul societatii este in Bucuresti, piata Presei Libere nr. 1, sector 1.
    Societatea poate infiinta sucursale si reprezentante si in alte localitati din tara sau strainatate, potrivit legislatiei teritoriale si a celei romane aplicabile.

    CAP. 2
    Obiectul de activitate si durata

    Art. 4
    Societatea are ca obiect de activitate urmatoarele:
    a) editarea de publicatii, lucrari de interes general sau de specialitate, editarea de carte;
    b) informatizarea in domeniul editarii si activitatea de imprimare cu caracter productiv;
    c) desfacerea de publicatii, lucrari, carte, alte tiparituri si papetarie, prin reteaua de librarii proprii sau inchiriate, precum si alte produse culturale difuzate prin mijloace adecvate;
    d) orice alte operatiuni industriale, comerciale, financiare si investitii, in legatura directa sau colaterala cu domeniul de activitate sau care i-ar putea asigura extinderea si dezvoltarea.
    Societatea isi va realiza obiectul de activitate in tara si in strainatate, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, putind lua toate masurile necesare in vederea realizarii directe si/sau indirecte a acesteia.
    Art. 5
    Societatea dobindeste personalitate juridica distincta de a asociatilor de la data inmatricularii ei in registrul comertului.
    Art. 6
    Societatea se infiinteaza pe o durata de 66 de ani, incepind de la data inmatricularii ei in registrul comertului.

    CAP. 3
    Capitalul social si partile sociale

    Art. 7
    Capitalul social este de 6.500.000 lei, format din 1.300 parti sociale a cite 5.000 lei fiecare si este subscris integral de catre parti, in proportie de 51% partile romane si 49% partile franceze, dupa cum urmeaza:
    I. aportul partilor romane, in valoare de 3.315.000 lei, respectiv 663 parti sociale, astfel:
    A. 1.525.000 lei statul roman, reprezentind 305 parti sociale, respectiv 23,46% din capitalul social:
    - 40.000 lei domnul Andreescu Gabriel, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Birna Ioana, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Blaga Ioan, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Bivolaru Ileana, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Busuioc Ileana, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Ciocodeica Adriana, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Ciolan Alexandru, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Chetan Octavian, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Cruceru Sorin-Grigore, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Dumitru Dumitru, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Dumitriu Claudia, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Dumitru Mircea, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Flonta Mircea, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Grigoriu Alexandra, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Georgescu Tanase, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Hristea Constantin, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Irimia Adriana, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Iordache Antoaneta, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Ianosi Ioan Maximilian, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Kleininger Elena, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 150.000 lei domnul Liiceanu Gabriel, reprezentind 30 parti sociale, respectiv 2,3% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Motoc Adela, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Moldoveanu Georgeta, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Marculescu Sorin, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Murar Vasile, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Miroiu Adrian-Florin, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Petru Cristian, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Nita Vasile, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Medrea Doina, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Parvu Alexandrina, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Popescu Hortenzia-Maria, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Petrescu Mihaela, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Skultety Alexandru, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Stanculescu Nadejda, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Russo Vladimir-George, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Sapunarescu Florin, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Stefanescu Marta, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Steflea Doina-Elisabeta, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Schidu Elena, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei doamna Teodorescu Donca, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Vieru Sorin, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social;
    - 40.000 lei domnul Iliescu Adrian, reprezentind 8 parti sociale, respectiv 0,61% din capitalul social.
    B. Aportul partilor franceze, in valoare de 3.185.000 lei, respectiv 637 parti sociale, astfel:
    - 1.595.000 lei domnul Mihai Korne, reprezentind 319 parti sociale, respectiv 24,54% din capitalul social;
    - 1.590.000 lei domnul Andrei Savu, reprezentind 318 parti sociale, respectiv 24,54% din capitalul social.
    Din capitalul social subscris de parti se vor face urmatoarele varsaminte:
    I.A. In termen de 30 de zile de la inmatricularea in registrul comertului, partile romane vor varsa 66,06% din capitalul social subscris, in valoare de 2.190.000 lei, respectiv 438 parti sociale, dupa cum urmeaza:
    - 1.525.000 lei statul roman, reprezentat de Ministerul Culturii, in natura si in numerar, integral, echivalentul a 23,46% din capitalul social, respectiv 305 parti sociale;
    - 15.000 lei domnul Andreescu Gabriel, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Birna Ioana, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Blaga Ioan, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Bivolaru Ileana, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Busuioc Ileana, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Ciocodeica Adriana, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Ciolan Alexandru, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Chetan Octavian, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Cruceru Sorin-Grigore, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Dumitru Dumitru, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Dumitriu Claudia, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Dumitru Mircea, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Flonta Mircea, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Grigoriu Alexandra, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Georgescu Tanase, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Hristea Constantin, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Irimia Adriana, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Iordache Antoaneta, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise, in numerar;
    - 15.000 lei domnul Iliescu Adrian, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Ianosi Ioan-Maximilian, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Kleininger Elena, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 50.000 lei domnul Liiceanu Gabriel, in numerar, echivalentul a 33% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Motoc Adela, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Moldoveanu Georgeta, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Marculescu Sorin, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Miroiu Adrian-Florin, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Murar Vasile, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Petru Cristian, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Nita Vasile, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Medrea Doina, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Parvu Alexandrina, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Popescu Hortenzia-Maria, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Petrescu Mihaela, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Skultety Alexandru, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Stanculescu Nadejda, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Russo Vladimir-George, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Sapunarescu Florin, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Stefanescu Marta, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Steflea Doina, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Schidu Elena, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei doamna Teodorescu Donca-Valeria, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - 15.000 lei domnul Vieru Sorin, in numerar, echivalentul a 37,5% din valoarea totala a partilor sociale subscrise.
    I.B. In termen de 30 de zile de la inmatricularea in registrul comertului, partile franceze vor varsa 35,16% din capitalul social subscris, respectiv contravaloarea in franci francezi, calculata la cursul oficial in vigoare la data depunerii, a sumei de 1.120.000 lei, respectiv 224 parti sociale, dupa cum urmeaza:
    - contravaloarea in franci francezi a sumei de 560.000 lei, domnul Mihai Korne, in numerar, echivalentul a 35,11% din valoarea totala a partilor sociale subscrise;
    - contravaloarea in franci francezi a sumei de 560.000 lei, domnul Andrei Savu, in numerar, echivalentul a 35,22% din valoarea totala a partilor sociale subscrise.
    In termen de 30 de zile de la inmatricularea in registrul comertului, partile vor varsa suma de 3.310.000 lei, reprezentind 662 parti sociale, respectiv 50,92% din capitalul social total.
    II. Restul capitalului social subscris de parti va fi varsat pina la 31 decembrie 1991, astfel:
    II.A. Partile romane vor varsa suma de 1.125.000 lei, reprezentind 225 parti sociale, respectiv 33,94% din capitalul social subscris, dupa cum urmeaza:
    - 25.000 lei domnul Andreescu Gabriel;
    - 25.000 lei doamna Birna Ioana;
    - 25.000 lei domnul Blaga Ioan;
    - 25.000 lei doamna Bivolaru Ileana;
    - 25.000 lei doamna Busuioc Ileana;
    - 25.000 lei doamna Ciocodeica Adriana;
    - 25.000 lei domnul Chetan Octavian;
    - 25.000 lei domnul Ciolan Alexandru;
    - 25.000 lei domnul Cruceru Sorin-Grigore;
    - 25.000 lei domnul Dumitru Dumitru;
    - 25.000 lei doamna Dumitriu Claudia;
    - 25.000 lei domnul Dumitru Mircea;
    - 25.000 lei domnul Flonta Mircea;
    - 25.000 lei doamna Grigoriu Alexandra;
    - 25.000 lei domnul Georgescu Tanase;
    - 25.000 lei domnul Hristea Constantin;
    - 25.000 lei doamna Irimia Adriana;
    - 25.000 lei doamna Iordache Antoaneta;
    - 25.000 lei domnul Iliescu Adrian-Paul;
    - 25.000 lei domnul Ianosi Ioan-Maximilian;
    - 25.000 lei doamna Kleininger Elena;
    - 100.000 lei domnul Liiceanu Gabriel;
    - 25.000 lei doamna Motoc Adela;
    - 25.000 lei doamna Moldoveanu Georgeta;
    - 25.000 lei domnul Marculescu Sorin;
    - 25.000 lei domnul Miroiu Adrian-Florin;
    - 25.000 lei domnul Murar Vasile;
    - 25.000 lei domnul Petru Cristian;
    - 25.000 lei domnul Nita Vasile;
    - 25.000 lei doamna Medrea Doina;
    - 25.000 lei doamna Popescu Hortenzia-Maria;
    - 25.000 lei doamna Parvu Alexandrina;
    - 25.000 lei doamna Petrescu Mihaela;
    - 25.000 lei domnul Skultety Alexandru;
    - 25.000 lei doamna Stanculescu Nadejda;
    - 25.000 lei domnul Russo Vladimir-George;
    - 25.000 lei domnul Sapunarescu Florin;
    - 25.000 lei doamna Stefanescu Marta;
    - 25.000 lei doamna Steflea Doina-Elisabeta;
    - 25.000 lei doamna Schidu Elena;
    - 25.000 lei doamna Teodorescu Donca-Valeria;
    - 25.000 lei domnul Vieru Sorin.
    II.B. Partile franceze vor varsa contravaloarea in franci francezi a sumei de 2.065.000 lei, calculati la cursul de schimb oficial la data depunerii, reprezentind 64,84% din capitalul social subscris, dupa cum urmeaza:
    - contravaloarea in franci francezi a sumei de 1.035.000 lei, in numerar, domnul Mihai Korne;
    - contravaloarea in franci francezi a sumei de 1.030.000 lei, in numerar, domnul Andrei Savu.
    Pina la data de 31 decembrie 1991 partile vor varsa diferenta de capital social subscris, in valoare de 3.190.000 lei, reprezentind 638 parti sociale, respectiv 49,08% din capitalul social total.
    Pentru inregistrarea in evidenta contabila care se tine in lei, evaluarea capitalului social se va face prin transformarea valutei la cursul de schimb oficial in vigoare la data depunerii aportului in contul si la dispozitia societatii.
    Art. 8
    Aporturile, precum si bunurile sau valorile dobindite de societate pe tot parcursul existentei acesteia, constituie proprietatea societatii.
    Art. 9
    Pentru fiecare parte sociala, comitetul de directie emite, pe cheltuiala societatii, cite un certificat semnat de directorul general al acesteia si care cuprinde urmatoarele mentiuni: denumirea si durata societatii, data constituirii acesteia, numarul de inmatriculare in registrul comertului, numarul si data Monitorului Oficial in care s-a publicat infiintarea societatii, capitalul social, numarul total al partilor sociale, clasa acestora si varsamintele efectuate, denumirea (numele si prenumele asociatului), sediul (domiciliul) acestuia, mentiunea ca certificatul nu este negociabil.
    Art. 10
    Daca detinatorul face dovada pierderii, distrugerii sau sustragerii certificatului, ori prezinta comitetului de directie o declaratie autentica in acest sens, se elibereaza - prin hotarirea comitetului de directie - cu respectarea art. 9, un certificat pe care se face mentiunea "duplicat" si se arata ca originalul devine nul din momentul eliberarii duplicatului.
    In cazul in care, din orice motiv, certificatul se deterioreaza, comitetul de directie poate hotari, la cererea instantei, eliberarea unui duplicat, cu mentiunile speciale prevazute la alin. 1. Certificatul se distruge, intocmindu-se un proces-verbal de catre comitetul de directie.
    Dispozitiile alin. 1 si 2 se aplica si in cazul distrugerii, pierderii, sustragerii sau deteriorarii duplicatelor.
    Art. 11
    Prin grija comitetului de directie, evidenta certificatelor si duplicatelor de orice rang, emise, se tine in registrul asociatilor, numerotat, sigilat si parafat, care se pastreaza la sediul social.
    Art. 12
    Majorarea capitalului poate fi hotarita de adunarea generala a asociatilor, prin emiterea de noi parti sociale, reprezentind aport financiar sau in natura, ori prin includerea de rezerve extraordinare sau de beneficii.
    Noile parti sociale emise trebuie subscrise in totalitatea lor, libere de orice sarcini, iar valoarea lor trebuie varsata in termen de 30 de zile de la data deciziei adunarii generale a asociatilor de majorare de capital social.
    Art. 13
    Reducerea capitalului social se poate decide de adunarea generala a asociatilor, neputind cobori sub minimul prevazut de lege.
    Propunerea de reducere a capitalului social trebuie comunicata, de catre comitetul de directie, comisiei de cenzori, cu cel putin 30 de zile inaintea datei adunarii generale, care trebuie sa decida. Comisia de cenzori va trebui sa refere asupra clauzelor si conditiilor reducerii.
    Art. 14
    Fiecare parte sociala subscrisa si varsata de asociati confera acestora dreptul la un vot in adunarea generala, dreptul de a numi si a fi numit in organele de conducere, dreptul de a participa la distribuirea beneficiilor, conform statutului, si orice alte drepturi prevazute de lege.
    Obligatiile sociale sint garantate cu patrimoniul social, iar asociatii raspund in limitele cotei lor de capital.
    Patrimoniul societatii nu poate fi grevat de datorii si alte obligatii personale ale asociatilor.
    Un creditor al unui asociat poate formula pretentii numai asupra partii din beneficiul societatii care i se repartizeaza de catre adunarea generala sau a cotei-parti cuvenite la lichidarea societatii, efectuata in conditiile prevazute de prezentul statut si ale legii.
    Art. 15
    Partile sociale pot fi transmise liber intre asociati.
    Catre persoane fizice sau juridice din afara societatii ele pot fi transmise numai prin decizia adunarii generale adoptate cu votul a 3/4 din capitalul social.
    Art. 16
    In cazul dobindirii unei parti sociale prin succesiune, prevederile articolului precedent nu sint aplicabile.
    In cazul in care s-ar depasi numarul maxim legal de asociati din cauza succesorilor, acestia sint obligati sa desemneze un numar de titulari ce nu va depasi numarul maxim legal.
    Art. 17
    Orice transmitere a drepturilor privind partile sociale permisa in conditiile prezentului statut se va evidentia in registrul prevazut la art. 11 si va fi insotita, daca este cazul, de aplicarea dispozitiilor art. 9.

    CAP. 4
    Adunarea generala a asociatilor

    Art. 18
    Adunarea generala a asociatilor este organul de conducere al societatii, care decide asupra activitatii acesteia si asupra strategiei economice si comerciale.
    Art. 19
    Adunarile generale sint ordinare si extraordinare si se vor tine la sediul social, la ora indicata prin actul de convocare, adus la cunostinta asociatilor cu cel putin 30 de zile inaintea datei fixate.
    Art. 20
    Adunarea generala ordinara se convoaca de directorul general sau de unul dintre directori, pe baza imputernicirii date de catre directorul general, prin scrisoare recomandata sau telex, la adresele indicate de asociati in contractul de asociere sau depuse in scris la registrul de evidenta.
    Art. 21
    Adunarea generala ordinara are loc o data pe an, la trei luni de la incheierea exercitiului financiar. Odata cu convocarea scrisa se comunica asociatilor bilantul si contul de beneficii si pierderi, raportul cenzorilor, raportul cu privire la activitatea societatii si exercitiul incheiat, proiectul programului de activitate si bugetul pe anul urmator.
    Acest inventar este tinut la dispozitia asociatilor si la sediul societatii. Presedintele adunarii generale sau oricare asociat poate propune discutarea si a altor probleme, necuprinse in ordinea de zi, daca se obtine acordul unanim al asociatilor prezenti sau reprezentati.
    Art. 22
    Adunarea generala a asociatilor are urmatoarele atributii principale:
    a) aproba structura organizatorica a societatii;
    b) numeste membrii comitetului de directie si ai comisiei de cenzori, inclusiv cenzorii supleanti, le stabileste remuneratia, ii descarca de activitate si ii revoca;
    e) stabileste componenta si raspunderile comitetului de directie si ale comisiei de cenzori si proportia in care sint reprezentati asociatii in aceste organe;
    d) aproba si modifica programul de activitate si bugetul pe anul urmator;
    e) decide cu privire la contractarea de imprumuturi bancare si la acordarea de garantii;
    f) examineaza, aproba sau modifica bilantul contabil si contul de beneficii si pierderi, dupa ascultarea raportului comitetului de directie si al comisiei de cenzori; aproba repartizarea beneficiilor intre asociati, conform contractului de societate;
    g) decide cu privire la infiintarea si desfiintarea de sucursale, filiale si agentii;
    h) decide cu privire la majorarea sau reducerea capitalului social, la modificarea numarului de parti sociale sau a valorii acestora, precum si la cesiunea partilor sociale;
    i) decide cu privire la adoptarea sau modificarea statutului, precum si la transformarea formei juridice a societatii;
    j) decide cu privire la comasarea, disiparea, dizolvarea si lichidarea societatii;
    k) decide cu privire la executarea de reparatii capitale si realizarea de investitii noi;
    l) decide cu privire la prelungirea duratei de functionare stabilita prin contractul de societate;
    m) decide cu privire la actionarea in justitie a membrilor comitetului de directie si a cenzorilor, pentru pagubele pricinuite societatii;
    n) decide cu privire la orice alte probleme date de lege in competenta sa sau impuse de buna desfasurare a activitatii.
    Art. 23
    Adunarea generala a asociatilor este prezidata de directorul general, iar in lipsa acestuia, de catre unul dintre directorii desemnati de acesta.
    Presedintele adunarii generale deschide si inchide sedinta, asigura epuizarea tuturor problemelor de pe ordinea de zi si da posibilitatea tuturor asociatilor sa ia cuvintul.
    Adunarea generala alege dintre membrii sai un secretar, care sa intocmeasca procesul-verbal al sedintei. Acesta va fi scris intr-un registru sigilat si parafat. Procesul-verbal va fi semnat de persoana care a prezidat sedinta si de secretar.
    Art. 24
    Adunarea generala ordinara este convocata valabil si poate lua decizii daca la prima convocare asociatii prezenti sau reprezentati detin cel putin 2/3 din capitalul social, iar deciziile pot fi luate cu majoritatea absoluta a asociatilor prezenti sau reprezentati si a partilor sociale.
    Daca adunarea nu poate lucra din cauza neindeplinirii conditiilor de la alineatul precedent, adunarea se va intruni dupa o a doua convocare, la o data ce poate fi stabilita pina la 15 zile.
    La a doua convocare, adunarea generala poate delibera asupra problemelor aflate pe ordinea de zi, oricare ar fi partea de capital reprezentata de asociatii prezenti, cu majoritatea simpla de voturi, cu exceptia problemelor legate de cesiunea partilor (vezi cap. III, art. 13 din prezentul statut), precum si a tuturor problemelor care necesita majoritati specifice.
    Se admite ca pentru deciziile ce nu necesita unanimitate de voturi, votul sa poata fi exprimat si prin corespondenta.
    Deciziile adunarii generale sint obligatorii si pentru asociatii absenti sau nereprezentati.
    Art. 25
    Adunarile generale extraordinare se convoaca la cererea asociatilor reprezentind cel putin 1/4 din capitalul social, la cererea comisiei de cenzori, precum si in cazul in care capitalul social s-a diminuat cu minimun 50%, cu exceptia primilor 2 ani de la infiintarea societatii, aratindu-se si scopurile acesteia.
    Adunarea generala extraordinara se convoaca potrivit procedurii inscrise la art. 19 si 20 si este constituita valabil si poate lua decizii la prima convocare, daca asociatii prezenti sau reprezentati detin cel putin 3/4 din capitalul social, iar la a doua convocare, daca detin cel putin 1/2 din capitalul social.

    CAP. 5
    Comitetul de directie

    Art. 26
    Societatea este administrata de un comitet de directie compus din directorul general, directori si membri, al caror numar si componenta sint stabilite de adunarea generala a asociatilor.
    Acestia sint numiti pe o perioada de 2 ani, cu posibilitatea de a fi numiti pe noi perioade de 2 ani si care pot avea si calitatea de asociati.
    Numirea directorilor se face dintre persoanele desemnate de asociati, in proportie cu cota lor de capital social.
    Cind se creeaza un loc vacant in comitetul de directie, adunarea generala a asociatilor numeste un nou director sau membru pentru a completa locul vacant, care va functiona pe perioada ramasa pina la expirarea mandatului predecesorului sau.
    Adunarea generala va numi in comitetul de directie o persoana desemnata de acelasi asociat care l-a desemnat pe predecesor.
    Art. 27
    Comitetul de directie este condus de un director general numit de adunarea generala a asociatilor.
    Art. 28
    Comitetul de directie este organ de conducere colectiva a societatii, cu caracter deliberativ, care isi desfasoara activitatea pe baza competentelor si atributiilor stabilite de adunarea generala si de lege.
    Art. 29
    Comitetul de directie se intruneste la sediul social lunar, sau ori de cite ori este nevoie, si ia decizii valabile in prezenta a 2/3 din numarul total al membrilor, cu majoritatea absoluta de voturi a celor prezenti.
    El este convocat de directorul general sau de 1/3 din membrii sai, ocazie cu care se comunica si proiectul ordinii de zi.
    Sedintele comitetului de directie sint conduse de directorul general, care pentru consemnarea dezbaterilor si inscrierea procesului-verbal intr-un registru parafat, desemneaza un secretar din afara comitetului de directie.
    Procesul-verbal va fi semnat de toate persoanele prezente si de cel care l-a intocmit.
    Art. 30
    Comitetul de directie poate delega unu sau mai multi membri ai sai, imputerniciti pe probleme limitate si poate recurge la experti pentru studierea anumitor probleme.
    Art. 31
    Comitetul de directie are urmatoarele atributii:
    a) angajeaza si concediaza personalul salariat;
    b) elaboreaza si aproba regulamentul interior al societatii prin care se stabilesc responsabilitatile personalului si compartimentele;
    c) aproba operatiunile de plati care depasesc suma de 2.500.000 lei;
    d) aproba operatiunile de cumparare si vinzare de bunuri a caror valoare depaseste suma de 2.500.000 lei;
    e) aproba incheierea de contracte de inchiriere (dare sau luare cu chirie);
    f) stabileste tactica si strategia de marketing si publicitate;
    g) avizeaza si supune anual adunarii generale a asociatilor, in termen de 3 luni de la incheierea exercitiului financiar, raportul cu privire la activitatea societatii, bilantul si contul de beneficii si pierderi pe anul precedent;
    h) examineaza si avizeaza, pina la 1 decembrie, proiectul de program de activitate si de buget pe anul urmator;
    i) rezolva orice alte probleme date in competenta sa de adunarea generala si de lege.
    Art. 32
    Directorul general asigura conducerea curenta a societatii si aduce la indeplinire deciziile adunarii generale a asociatilor si ale comitetului de directie, in limitele obiectului de activitate al societatii.
    In relatiile cu tertii, societatea este reprezentata de catre directorul general pe baza si in limitele imputernicirilor date de adunarea generala sau, in lipsa lui, de catre unul dintre directori, desemnat de comitetul de directie. Cel ce reprezinta societatea semneaza actele care o angajeaza fata de terti.
    Directorii vor actiona impreuna sau independent, conform imputernicirilor date de adunarea generala. Ei vor putea exercita orice act care este legat de administrarea societatii, in interesul acesteia.
    Art. 33
    Directorul general si directorii, precum si ceilalti membri ai comitetului de directie, sint individual sau solidar, dupa caz, raspunzatori fata de societate pentru pagubele rezultate din infractiuni sau abateri de la dispozitiile legale, pentru abaterile de la statut si pentru greseli in administrarea societatii.
    In astfel de situatii, ei vor putea fi revocati prin decizia adunarii generale a asociatilor.
    Art. 34
    Directorul general este obligat sa puna la dispozitia asociatilor si comisiei de cenzori, la cererea acestora, toate documentele si registrele societatii.

    CAP. 6
    Controlul societatii

    Art. 35
    Gestiunea societatii este controlata de asociati si de cenzori.
    Pentru a putea exercita dreptul de control, asociatilor li se vor prezenta, la cerere, date cu privire la activitatea societatii, situatia patrimoniului, a beneficiilor si pierderilor.
    Numarul si componenta nominala a comisiei de cenzori, ca si a supleantilor acestora, sint stabilite pe o perioada de 3 ani de adunarea generala a asociatilor.
    Art. 36
    Comisia de cenzori are urmatoarele atributii principale:
    a) in cursul exercitiului financiar, verifica gospodarirea fondurilor fixe si a mijloacelor circulante, a portofoliului de efecte si registrele de evidenta contabila si prezinta comitetului de directie rapoarte de activitate;
    b) la incheierea exercitiului financiar, controleaza exactitatea inventarului, a documentelor si informatiilor prezentate de comitetul de directie asupra conturilor societatii, bilantului si a contului de beneficii si pierderi, prezentind adunarii generale un raport scris prin care propune aprobarea sau modificarea bilantului si a contului de beneficii si pierderi;
    c) la lichidarea societatii, controleaza aceasta operatiune;
    d) refera in fata adunarii generale asupra propunerii de reducere a capitalului social;
    e) poate convoca adunarea generala extraordinara cind capitalul social s-a diminuat cu 50%, cu exceptia primilor 2 ani de la constituire si in cazurile prevazute de lege;
    f) are orice alte atributii stabilite de lege.
    Art. 37
    Comisia de cenzori se intruneste la sediul social si ia decizii in unanimitate. Daca nu se realizeaza unanimitatea, raportul de divergenta se inainteaza la Ministerul Finantelor spre expertizare, rezultatul acesteia fiind supus deciziei adunarii generale.
    Art. 38
    Cenzorii sint responsabili fata de societate pentru prejudiciile cauzate acesteia prin neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a atributiilor ce le revin, potrivit prezentului statut si potrivit legii.

    CAP. 7
    Activitatea societatii

    Art. 39
    Exercitiul financiar incepe la 1 ianuarie si se termina la 31 decembrie ale fiecarui an. Primul exercitiu financiar va incepe la data constituirii societatii.
    Art. 40
    Personalul societatii este angajat de comitetul de directie in cadrul schemei de organizare aprobate de adunarea generala, pe baza de contracte individuale de munca.
    Nivelul salariilor si al platilor colaboratorilor de specialitate se stabileste si se modifica de comitetul de directie.
    Art. 41
    Perioada si normele de amortizare a fondurilor fixe se stabilesc avindu-se in vedere valoarea de achizitie si cheltuielile necesare punerii lor in functiune, de catre comitetul de directie.
    Amortizarea se include in pretul de cost al productiei, al prestarilor de servicii sau in cheltuielile de circulatie, se calculeaza de la data punerii lor in functiune si se utilizeaza pentru inlocuirea acestora sau pentru alte nevoi.
    Art. 42
    Societatea va intocmi anual bilantul si contul de beneficii si pierderi pe care, dupa aprobarea adunarii generale, il va publica in Monitorul Oficial si va tine evidenta activitatii economico-financiare, potrivit normelor legale in vigoare.
    Art. 43
    Beneficiile societatii se stabilesc prin bilantul aprobat de adunarea generala a asociatilor.
    Din beneficiile societatii se va deduce anual un procent de 5% pentru constituirea fondului de rezerva, pina cind acesta va atinge 25% din capitalul social.
    Din beneficiul prevazut in bilant, dupa scaderea impozitului legal, rezulta beneficiul ce va fi repartizat intre asociati, proportional cu aportul la capitalul social al fiecaruia.
    Plata beneficiului cuvenit asociatilor se face potrivit hotaririi adunarii generale a asociatilor.
    Art. 44
    In cazul inregistrarii de pierderi, partile se obliga sa analizeze cauzele si sa ia masuri de recuperare.
    Suportarea de catre asociati a pierderilor se va face proportional cu aportul la capitalul social si in limitele capitalului subscris.

    CAP. 8
    Modificarea formei juridice, dizolvarea, lichidarea, litigii

    Art. 45
    Societatea va putea fi transformata in alta forma de societate prin decizia adunarii generale si dupa obtinerea aprobarilor legale. Noua societate se va putea constitui cu un capital cel putin egal cu cel al vechii societati, si cu participarea acelorasi asociati.
    Pentru constituire, noua societate va indeplini formalitatile legale de inregistrare si publicitate cerute la infiintarea societatilor comerciale.
    Art. 46
    Urmatoarele situatii duc la dizolvarea societatii:
    a) expirarea duratei de functionare convenite, daca adunarea generala nu aproba prelungirea;
    b) imposibilitatea realizarii obiectului social sau realizarea acestuia;
    c) pierderea a cel putin 1/2 din capitalul social dupa ce s-a consumat fondul de rezerva, daca adunarea generala nu decide completarea capitalului sau reducerea lui la suma ramasa;
    d) la cererea oricarui asociat, daca imprejurarile de forta majora si consecintele lor dureaza mai mult de 6 luni, iar adunarea generala constata ca functionarea societatii nu mai este posibila;
    e) in oricare alte situatii, pe baza deciziei adunarii generale luate in unanimitate.
    Art. 47
    In caz de dizolvare, societatea va fi lichidata.
    Lichidarea se va face de catre unu sau mai multi lichidatori numiti de adunarea generala dintre asociati sau alte persoane.
    Din momentul intrarii in actiune a lichidatorilor, mandatul administratorilor inceteaza, acestia nemaiputind intreprinde noi operatiuni in numele societatii.
    Lichidatorii au aceeasi raspundere ca si directorii.
    Ei sint datori, indata dupa intrarea in functiune, ca, impreuna cu directorii, sa faca un inventar, sa evalueze bunurile societatii si sa incheie un bilant care sa constate situatia existenta a activului si pasivului social, semnindu-le. Lichidatorii sint obligati sa primeasca si sa pastreze bunurile si scriptele societatii, incredintate de directorul general, si sa tina un registru cu toate operatiunile lichidarii in ordine cronologica.
    Lichidatorii isi indeplinesc mandatul sub controlul comisiei de cenzori.
    Conform mandatului primit din partea adunarii generale, lichidatorii vor lua toate masurile necesare de executare a operatiunilor in curs ale societatii, de incasare a creantelor si de plata a datoriilor societatii, precum si de efectuare a altor operatiuni in interesul societatii.
    Lichidatorii vor instiinta creditorii printr-un anunt public, cerindu-le sa-si prezinte pretentiile intr-o anumita perioada de timp; creditorilor cunoscuti li se vor trimite anunturi separate, cerindu-le sa-si prezinte pretentiile.
    Lichidatorii care efectueaza noi operatiuni ce nu sint necesare scopului lichidarii sint raspunzatori, personal sau solidar, de executarea acestora.
    Din sumele rezultate din lichidarea societatii vor fi achitati mai intii creditorii privilegiati (salarii si alte drepturi de personal, impozite, taxe, contributii de asigurari sociale) si apoi ceilalti creditori. Dupa aceasta, lichidatorii vor intocmi bilantul de lichidare si vor face propuneri de repartizare intre asociati a rezultatelor financiare (beneficii sau pierderi), proportional cu cotele de participare la capitalul social.
    Bilantul de lichidare, ca si propunerile de distribuire a mijloacelor rezultate din lichidare, vor fi supuse spre aprobare adunarii generale, impreuna cu raportul cenzorilor. Dupa aprobarea acestui bilant, se considera ca societatea a descarcat lichidatorii de activitatea lor.
    Pe baza bilantului de lichidare, lichidatorii vor intocmi in forma autentica, un inscris constatator, care va fi inregistrat in registrul comertului si va fi publicat in Monitorul Oficial.
    Art. 48
    Litigiile societatii cu persoane fizice sau juridice romane sint de competenta instantelor judecatoresti din Romania.
    Litigiile nascute din raporturile contractuale dintre societate si persoane juridice romane pot fi solutionate si prin arbitraj. In acest caz, asociatii pot alege si competenta de jurisdictie a comisiei de arbitraj de pe linga Camera de Comert si Industrie a Romaniei.
    Litigiile personalului roman angajat se rezolva in conformitate cu legislatia muncii din Romania.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 108/1991

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 108 din 1991
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 108/1991
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu