Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1068 din 5 septembrie 2007

pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 361/2005 privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Restituirea Proprietatilor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 651 din 24 septembrie 2007



In temeiul art. 108 din Constituţia Romaniei, republicată,

Guvernul Romaniei adoptă prezenta hotărare.

Art. I. - Hotărarea Guvernului nr. 361/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale pentru Restituirea Proprietăţilor, publicată în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 367 din 29 aprilie 2005, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. Articolul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art.1.  -  (1) Autoritatea  Naţională   pentru   Restituirea Proprietăţilor, denumită în continuare Autoritate, este organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, finanţată de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Economiei şi Finanţelor, înfiinţată prin preluarea activităţii Autorităţii Naţionale pentru Restituirea Proprietăţilor, structură fără personalitate juridică din cadrul Cancelariei Primului-Ministru.

(2)  Autoritatea are sediul în municipiul Bucureşti, calea Floreasca nr. 202, sectorul 1.

(3) Autoritatea preia din cadrul Cancelariei Primului-Ministru toate drepturile şi obligaţiile, precum şi bunurile imobile şi mobile, aferente activităţii Autorităţii.

(4)   Toate contractele încheiate cu Regia Autonomă „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat" îşi păstrează valabilitatea şi vor fi executate în aceleaşi condiţii.

(5) Numărul de autoturisme este de maximum 8."

2. Articolul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art.2. - Autoritatea îndeplineşte  următoarele  atribuţii principale:

a) acordă sprijin şi îndrumare metodologică autorităţilor administraţiei publice locale şi centrale, precum şi celorlalte persoane juridice deţinătoare de imobile care fac obiectul restituirii potrivit Legii nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Legii nr. 1/2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole şi celor forestiere, solicitate potrivit prevederilor Legii fondului funciar nr. 18/1991 şi ale Legii nr. 169/1997, cu modificările şi completările ulterioare, Legii nr. 9/1998 privind acordarea de compensaţii cetăţenilor romani pentru bunurile trecute în proprietatea statului bulgar în urma aplicării Tratatului dintre Romania şi Bulgaria, semnat la Craiova la 7 septembrie 1940, republicată, Legii nr. 290/2003 privind acordarea de despăgubiri sau compensaţii cetăţenilor romani pentru bunurile proprietate a acestora, sechestrate, reţinute sau rămase în Basarabia, Bucovina de Nord şi ţinutul Herţa, ca urmare a stării de război şi a aplicării Tratatului de Pace dintre Romania şi Puterile Aliate şi Asociate, semnat la Paris la 10 februarie 1947, cu modificările şi completările ulterioare, şi Legii nr. 393/2006 privind acordarea de compensaţii cetăţenilor romani pentru bunurile trecute în proprietatea fostului Regat al Sarbilor, Croaţilor şi Slovenilor, în urma aplicării Protocolului privitor la cateva insule de pe Dunăre şi la un schimb de comune între Romania şi Iugoslavia, încheiat la Belgrad la 24 noiembrie 1923, şi a Convenţiei dintre Romania şi Regatul Sarbilor, Croaţilor şi Slovenilor, relativă la regimul proprietăţilor situate în zona de frontieră, semnată la Belgrad la 5 iulie 1924, pentru aplicarea corectă şi unitară a prevederilor acestor acte normative;

b)  monitorizează procesul de aplicare a Legii nr. 10/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, a Legii nr. 1/2000, cu modificările şi completările ulterioare, a Legii nr. 9/1998, republicată, a Legii nr. 290/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi a Legii nr. 393/2006;

c) întocmeşte şi ţine la zi următoarele:

1.   situaţia imobilelor restituite în natură şi a imobilelor restituite în echivalent, constand în alte bunuri sau servicii şi despăgubiri acordate în baza titlului VII din Legea nr. 247/2005 privind reforma în domeniile proprietăţii şi justiţiei, precum şi unele măsuri adiacente, cu modificările şi completările ulterioare; situaţiile se întocmesc în baza comunicărilor făcute de biroul judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti, potrivit prevederilor Legii nr. 10/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

2. situaţia imobilelor retrocedate în natură şi deciziile privind acordarea de despăgubiri în baza titlului VII din Legea nr. 247/2005, cu modificările şi completările ulterioare, potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 94/2000 privind retrocedarea unor bunuri imobile care au aparţinut cultelor religioase din Romania, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

3. situaţia imobilelor retrocedate în natură şi deciziile privind acordarea de despăgubiri în baza titlului VII din Legea nr. 247/2005, cu modificările şi completările ulterioare, potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 83/1999 privind restituirea unor bunuri imobile care au aparţinut comunităţilor cetăţenilor aparţinand minorităţilor naţionale din Romania, republicată;

4. situaţia terenurilor restituite în natură şi a celor pentru care se propune acordare de despăgubiri în baza titlului VII din Legea nr. 247/2005, cu modificările şi completările ulterioare; situaţiile se întocmesc în baza comunicărilor făcute de către Instituţia Prefectului, potrivit prevederilor Legii nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale Legii nr. 1/2000, cu modificările şi completările ulterioare;

5. situaţia acordării despăgubirilor potrivit prevederilor Legii nr. 9/1998, republicată, ale Legii nr. 290/2003, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale Legii nr. 393/2006;

d) prezintă periodic Guvernului, prin Ministerul Economiei şi Finanţelor, informări privind stadiul aplicării Legii nr. 10/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 94/2000, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 83/1999, republicată, Legii fondului funciar nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Legii nr. 1/2000, cu modificările şi completările ulterioare, Legii nr. 9/1998, republicată, Legii nr. 290/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi Legii nr. 393/2006, pe baza concluziilor rezultate din analiza situaţiilor prevăzute la lit. c);

e)  elaborează şi supune spre adoptare Guvernului, prin Ministerul Economiei şi Finanţelor, proiectele de acte normative prevăzute în Legea nr. 10/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 94/2000, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 83/1999, republicată, în Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în Legea nr. 1/2000, cu modificările şi completările ulterioare, în Legea nr. 9/1998, republicată, în Legea nr. 290/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi în Legea nr. 393/2006, cu excepţia celor a căror elaborare este atribuită, potrivit legii, în competenţa altor autorităţi;

f)  realizează, din oficiu sau pe baza unor sesizări justificate ale persoanelor îndreptăţite, controlul fazei administrative a aplicării prevederilor Legii nr. 10/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, de către instituţiile publice locale şi centrale, precum şi de celelalte entităţi învestite cu soluţionarea notificărilor;

g)  controlează aplicarea legislaţiei din domeniul restituirii proprietăţii funciare de către instituţiile administraţiei de stat şi comisiile de fond funciar, asigurand aplicarea unitară de către acestea a reglementărilor în domeniu;

h) prin intermediul corpului de control, constată faptele contravenţionale şi aplică sancţiunile, ca urmare a încălcării obligaţiilor legale prevăzute de Legea nr. 10/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 94/2000, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 83/1999, republicată;

i) asigură organizarea şi funcţionarea secretariatelor Comisiei speciale de retrocedare a unor bunuri imobile care au aparţinut cultelor religioase din Romania şi comunităţilor cetăţenilor aparţinand minorităţilor naţionale din Romania;

j) asigură organizarea şi funcţionarea secretariatului Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despăgubirilor;

k) avizează compensarea obligaţiilor reciproce de plată şi, respectiv, de restituire, existente între stat şi persoanele îndreptăţite la despăgubiri băneşti, rezultate din aplicarea Legii nr. 112/1995 pentru reglementarea situaţiei juridice a unor imobile cu destinaţia de locuinţe, trecute în proprietatea statului, cu modificările ulterioare, şi, respectiv, a Legii nr. 10/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

l) soluţionează contestaţiile îndreptate împotriva hotărarilor comisiilor teritoriale de aplicare a Legii nr. 9/1998, republicată;

m) analizează şi validează/invalidează prin decizie hotărarile comisiilor teritoriale de aplicare a Legii nr. 9/1998, republicată, prin care sunt stabilite aspectele patrimoniale şi cele civile ale dosarelor de despăgubire;

n) soluţionează prin decizie contestaţiile îndreptate împotriva hotărarilor comisiilor teritoriale de aplicare a Legii nr. 290/2003, cu modificările şi completările ulterioare;

o) asigură arhivarea dosarelor de despăgubiri, comunicarea hotărarilor către beneficiari şi întocmirea documentelor de plată a despăgubirilor acordate în baza Legii nr. 9/1998, republicată, a Legii nr. 290/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi a Legii nr. 393/2006;

p) acordă despăgubirile în numerar beneficiarilor Legii nr. 9/1998, republicată, ai Legii nr. 290/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi ai Legii nr. 393/2006, din sumele prevăzute în bugetul Ministerului Economiei şi Finanţelor în acest scop şi repartizate Autorităţii Naţionale pentru Restituirea Proprietăţilor;

r) primeşte şi înregistrează opţiunile persoanelor îndreptăţite la despăgubiri, în conformitate cu prevederile titlului VII din Legea nr. 247/2005, cu modificările şi completările ulterioare;

s) emite în condiţiile prevăzute la lit. r) titlurile de conversie în acţiuni la Fondul Proprietatea şi/sau titlurile de plată a despăgubirilor;

ş) acordă despăgubiri în numerar persoanelor îndreptăţite cărora li s-au emis titluri de plată, în limitele prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 81/2007 pentru accelerarea procedurii de acordare a despăgubirilor aferente imobilelor preluate în mod abuziv;

t) instructează entitatea de depozitare şi înregistrare a acţiunilor Fondului Proprietatea."

3.   După articolul 2 se introduc două noi articole, articolele 21 şi 22, cu următorul cuprins:

„Art. 21. - (1) In cadrul Autorităţii funcţionează următoarele structuri:

a) Direcţia pentru coordonarea aplicării Legii nr. 10/2001;

b)  Direcţia pentru coordonarea secretariatelor tehnice ale comisiei speciale de retrocedare;

c)    Direcţia de contencios şi pentru coordonarea secretariatului Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despăgubirilor, constituit în vederea acordării de despăgubiri persoanelor îndreptăţite în temeiul Legii nr. 10/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi al legislaţiei speciale privind restituirea către cultele religioase şi comunităţile minorităţilor naţionale;

d) Direcţia pentru acordarea despăgubirilor în numerar;

e) Direcţia pentru coordonarea şi controlul aplicării legislaţiei din domeniul restituirii proprietăţii funciare;

f) Direcţia financiar, administrativă şi resurse umane;

g)  Direcţia pentru aplicarea Legii nr. 290/2003, a Legii nr. 9/1998 şi a Legii nr. 393/2006.

(2)  Atribuţiile referitoare la activitatea de secretariat al Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despăgubirilor, cu privire la acordarea de despăgubiri în baza legilor fondului funciar, şi la activitatea de control cu privire la aplicarea legilor fondului funciar vor fi îndeplinite de servicii sau birouri special înfiinţate în cadrul Direcţiei pentru coordonarea şi controlul aplicării legislaţiei din domeniul restituirii proprietăţii funciare.

(3)   Prin ordin al preşedintelui Autorităţii, în subordinea direcţiilor se pot înfiinţa alte structuri funcţionale, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat.

Art. 22. -Atribuţiile structurilor organizatorice ale Autorităţii vor fi stabilite prin regulamentul de organizare şi funcţionare, aprobat prin ordin al preşedintelui Autorităţii."

4. Articolul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art.3. - (1) Autoritatea este condusă de un preşedinte cu rang de secretar de stat, ajutat de 3 vicepreşedinţi cu rang de subsecretar de stat, numiţi prin decizie a primului-ministru, care coordonează activitatea structurilor prevăzute la art. 21 alin. (1) lit. d), e)şig).

(2) Preşedintele conduce întreaga activitate a Autorităţii, pe care o reprezintă în relaţiile cu autorităţile administraţiei publice locale, cu instituţiile publice centrale şi locale, cu persoanele juridice şi fizice romane sau străine, precum şi în justiţie.

(3) In exercitarea atribuţiilor sale, preşedintele emite decizii, ordine şi instrucţiuni, în condiţiile legii.

(4) Preşedintele are dreptul de a delega competenţe.

(5) Preşedintele are calitatea de ordonator terţiar de credite.

(6) In vederea desfăşurării activităţii preşedintelui, acesta îşi poate constitui un cabinet, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobate, numirea/eliberarea din funcţie a personalului încadrat la cabinetul demnitarului făcandu-se prin ordin al acestuia.

(7)   Vicepreşedinţii conduc şi răspund de activitatea structurilor pe care le coordonează.

(8) In exercitarea atribuţiilor ce le revin, vicepreşedinţii emit decizii şi ordine."

5. Articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 4. - (1) Pentru realizarea atribuţiilor de control cu privire la aplicarea Legii nr. 10/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 94/2000, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 83/1999, republicată, se constituie un corp de control, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobate, în subordinea preşedintelui Autorităţii.

(2)  Rezultatele controalelor se consemnează în procese-verbale prin care se vor constata faptele contravenţionale şi se vor aplica sancţiunile ca urmare a încălcării obligaţiilor legale.

(3) Procesul-verbal de constatare a contravenţiilor cuprinde datele prevăzute în Ordonanţa Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare, care se aplică în mod corespunzător, şi va avea forma stabilită prin ordin al preşedintelui Autorităţii."

6. Articolul 6 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 6. - (1) Numărul maxim de posturi al Autorităţii este de 202, inclusiv demnitarii şi personalul aferent acestora, din care un număr de 30 de posturi se preia prin redistribuire, cu fondurile aferente, din numărul de posturi aprobat Ministerului Economiei şi Finanţelor, prin protocol de predare-preluare.

(2) Se diminuează cu 30 de posturi numărul maxim de posturi aprobat pentru Ministerul Economiei şi Finanţelor prin Hotărarea Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi este autorizat Ministerul Economiei şi Finanţelor să introducă modificările aferente în structura bugetului de stat şi în anexele la acesta."

7. Articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 7. - (1) Personalul Autorităţii este format din personal contractual şi funcţionari publici.

(2) Atribuţiile, competenţele şi răspunderea personalului Autorităţii se stabilesc în conformitate cu structura organizatorică şi cu regulamentul de organizare şi funcţionare al Autorităţii şi sunt prevăzute în fişa postului întocmită în urma evaluării posturilor.

(3) Salarizarea personalului angajat pe bază de contract individual de muncă din cadrul aparatului propriu al Autorităţii şi a funcţionarilor publici se face potrivit reglementărilor în vigoare aplicabile categoriilor respective."

8. Articolul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 8. - (1) Cheltuielile curente şi de capital ale Autorităţii se asigură de la bugetul de stat, prin Ministerul Economiei şi Finanţelor.

(2) Activităţile privind evidenţa contabilă, plata despăgubirilor, raportările periodice, precum şi resursele umane se realizează prin compartimentele de specialitate care se înfiinţează în cadrul Autorităţii."

9.  Alineatul (1) al articolului 9 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 9. - (1) In fiecare judeţ şi în municipiul Bucureşti funcţionează în subordinea directă a Instituţiei Prefectului un birou judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru urmărirea aplicării unitare a legilor privind restituirea proprietăţilor, care îşi desfăşoară activitatea în spaţiile puse la dispoziţie de Instituţia Prefectului împreună cu preşedintele consiliului judeţean."

10. Alineatul (2) al articolului 9 se abrogă.

11.  Alineatul (4) al articolului 9 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(4) Pe perioada în care îşi desfăşoară activitatea în cadrul biroului judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti, personalul acestuia îşi păstrează locul de muncă avut la instituţiile din care provine, salarizarea făcandu-se în condiţiile legii."

Art. II. - Regulamentul de organizare şi funcţionare al Autorităţii Naţionale pentru Restituirea Proprietăţilor se aprobă prin ordin al preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Restituirea Proprietăţilor, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărari.

Art. III. - Hotărarea Guvernului nr. 361/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale pentru Restituirea Proprietăţilor, publicată în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 367 din 29 aprilie 2005, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu cele aduse prin prezenta hotărare, se va republica, dandu-se textelor o nouă numerotare.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Şeful Cancelariei Primului-Ministru,

Marian Marius Dorin

Ministrul economiei şi finanţelor,

Varujan Vosganian

Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Restituirea Proprietăţilor,

Ingrid Zaarour

Ministrul internelor şi reformei administrative,

Cristian David

Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,

Jozsef Birtalan

Ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse,

Paul Păcuraru


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1068/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1068 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1068/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu