E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Vreau reclama pe legex.ro!
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Produse Tradiţionale Sibiu
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1335 din 23 decembrie 2010

pentru aprobarea atributiilor generale si specifice, a structurii organizatorice si a numarului maxim de posturi, precum si a normarii parcului auto si a consumului de carburanti ale Inspectoratului de Stat în Constructii - I.S.C.

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 886 din 29 decembrie 2010



Având în vedere prevederile cap. I lit. A pct. 6 din anexa nr. 3 la Ordonanta Guvernului nr. 80/2001, aprobata cu modificari prin Legea nr. 247/2002, cu modificarile si completarile ulterioare,

în temeiul art. 108 din Constitutia României, republicata, al art. 7 din Ordonanta Guvernului nr. 63/2001 privind înfiintarea Inspectoratului de Stat în Constructii - I.S.C, aprobata cu modificari prin Legea nr. 707/2001, cu modificarile ulterioare, si al art. 5 alin. (1)-(3) din Ordonanta Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutiile publice, aprobata cu modificari prin Legea nr. 247/2002, cu modificarile si completarile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotarâre.

Art. 1. - Se aproba atributiile generale si specifice ale Inspectoratului de Stat în Constructii - I.S.C, prevazute în anexa nr. 1.

Art. 2. - (1) Structura organizatorica si numarul maxim de posturi aprobat pentru Inspectoratul de Stat în Constructii - I.S.C sunt prevazute în anexa nr. 2.

(2) Inspectoratul de Stat în Constructii - I.S.C are în structura 41 de inspectorate judetene în constructii si Inspectoratul în Constructii Bucuresti, unitati fara personalitate juridica.

(3) Inspectoratul de Stat în Constructii - I.S.C - aparatul central si Inspectoratul în Constructii Bucuresti functioneaza în municipiul Bucuresti, iar inspectoratele judetene în constructii functioneaza în centrele resedinta de judet si sunt prevazute în anexa nr. 3.

(4) Structura organizatorica a inspectoratelor judetene în constructii si a Inspectoratului în Constructii Bucuresti - Ilfov, precum si statul de functii al Inspectoratului de Stat în Constructii- I.S.C vor fi aprobate prin ordin al ministrului dezvoltarii regionale si turismului.

Art. 3. - Pentru exercitarea controlului de stat cu privire la calitatea în constructii, amenajarea teritoriului, respectarea disciplinei în urbanism, regimul de autorizare a constructiilor si supravegherea pietei produselor pentru constructii, Inspectoratul de Stat în Constructii - I.S.C are un parc normat de 250 de autoturisme, cu o norma de combustibil de 100 litri/luna/ autoturism, stabilita în conformitate cu prevederile art. II din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 55/2010 privind unele masuri de reducere a cheltuielilor publice, cu modificarile ulterioare, si o ambarcatiune fluviala cu o norma de combustibil de 600 litri/luna, echivalentul a 10 ore de mars.

Art. 4. -Anexele nr. 1-3 fac parte integranta din prezenta hotarâre.

Art. 5. - Pe data intrarii în vigoare a prezentei hotarâri se abroga anexa la Hotarârea Guvernului nr. 1.378/2009 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Inspectoratului de Stat în Constructii - I.S.C, publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 806 din 25 noiembrie 2009, cu modificarile si completarile ulterioare.

PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemneaza:

Ministrul dezvoltarii regionale si turismului,

Elena Gabriela Udrea

Ministrul muncii, familiei si protectiei sociale,

Ioan Nelu Botis

Ministrul finantelor publice,

Gheorghe Ialomitianu

ANEXA Nr. 1

ATRIBUTIILE GENERALE Sl SPECIFICE

ale Inspectoratului de Stat în Constructii - I.S.C.

A. Dispozitii generale

Art. 1. - (1) Inspectoratul de Stat în Constructii - I.S.C, denumit în continuare I.S.C, este organul tehnic de specialitate al administratiei publice centrale, care se organizeaza si functioneaza ca institutie publica cu personalitate juridica, în subordinea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, finantata integral de la bugetul de stat, cu sediul în municipiul Bucuresti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5.

(2) I.S.C este organul tehnic specializat care exercita controlul de stat cu privire la aplicarea unitara a prevederilor legale în domeniile:

a) calitatea în constructii;

b) amenajarea teritoriului si urbanismul;

c) autorizarea executarii lucrarilor de constructii;

d) supravegherea pietei produselor pentru constructii;

e) avizarea, în conditiile legii, a documentatiilor tehnico-economice pentru investitiile finantate din fonduri publice.

Art. 2. - I.S.C exercita controlul de stat cu privire la respectarea dispozitiilor legale în domeniile sale de competenta la toti factorii implicati în conceperea, realizarea si exploatarea constructiilor, precum si în postutilizarea constructiilor din unitatile sectorului public, mixt si privat.

B. Atributii generale ale I.S.C.

Art. 3. - In realizarea functiilor sale, I.S.C. exercita urmatoarele atributii generale:

I. functia de autoritate de stat:

a) exercita controlul statului privind respectarea si aplicarea unitara a dispozitiilor legale si a reglementarilor tehnice în vigoare, în domeniile sale de activitate;

b) participa la stabilirea masurilor organizatorice si de actionare pe plan local si central, în cazuri de seisme si alunecari de teren, în cadrul Sistemului national de management al situatiilor de urgenta;

II. functia de reglementare si avizare:

a) avizeaza, în conditiile legii, din punct de vedere tehnic, documentatiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investitii noi, care se finanteaza potrivit legii, din fonduri publice sau din credite externe, contractate ori garantate de stat, ai caror indicatori tehnico-economici se aproba de Guvern în conditiile prevazute la art. 42 din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si documentatiile tehnico-economice aferente lucrarilor de interventii ia constructii existente - reparatii, modificari, reabilitari, consolidari, restaurari -, finantate din fonduri publice sau din credite externe, contractate ori garantate de stat, pentru care, potrivit valorii determinate conform devizului general, exclusiv TVA, legislatia în vigoare prevede organizarea de licitatii deschise;

b) emite, la cererea proprietarilor, în conformitate cu prevederile legale si reglementarile tehnice în vigoare, acorduri pentru interventii asupra constructiilor existente, precum si la cele noi, în situatiile în care acestea pot induce influente asupra constructiilor existente;

c) autorizeaza laboratoarele de analiza si încercari în activitatea de constructii, în conditiile legislatiei specifice în vigoare;

d) suspenda sau anuleaza autorizarea laboratoarelor de analiza si încercari în constructii, în cazul constatarii nerespectarii reglementarilor tehnice specifice;

e) autorizeaza dirigintii de santier din constructii, în conditiile legislatiei specifice în vigoare;

f) suspenda sau anuleaza autorizatiile dirigintilorde santier în cazul nerespectarii de catre acestia a atributiilor specifice si/sau a reglementarilor tehnice;

g) propune, prin Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, în calitate de autoritate de stat în domeniul constructiilor, organului de specialitate al administratiei publice centrale competent, potrivit legii, initierea de proiecte de acte normative în domeniile sale de activitate si în domeniile conexe;

h) participa, prin reprezentanti desemnati, la activitatea comitetelor tehnice de specialitate, pentru avizarea reglementarilor tehnice în constructii, urbanism si amenajarea teritoriului;

i) propune Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, în calitate de autoritate de reglementare în domeniul constructiilor, revizuirea/actualizarea reglementarilor tehnice, în scopul introducerii progresului tehnic si armonizarii cu actele normative si reglementative comunitare;

j) elaboreaza si actualizeaza ori de câte ori este necesar procedurile si instructiunile privind realizarea atributiilor specifice I.S.C, care se aproba, dupa caz, prin ordin al ministrului dezvoltarii regionale si turismului, daca prin acestea se reglementeaza activitati de interes public, sau prin decizie a inspectorului general, daca aplicabilitatea acestora este de ordin intern al I.S.C;

k) organizeaza, cu avizul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, al Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului si al Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, cursuri de calificare pentru personalul cu studii medii si de formare continua si perfectionare profesionala pentru personalul cu studii superioare în domeniul constructiilor;

III. functia de autoritate de control si inspectie:

a) exercita controlul statului privind calitatea în constructii, în toate etapele de conceptie, proiectare, autorizare, executie, receptie, utilizare si postutilizare, indiferent de forma de proprietate sau destinatia constructiilor, pentru aplicarea regulilor obligatorii stabilite prin actele normative în vigoare;

b) participa la fazele determinante pentru rezistenta mecanica si stabilitate ale constructiilor stabilite conform reglementarilor în vigoare, precum si la cele prevazute de proiectant, pe care le avizeaza odata cu luarea în evidenta a anuntului de începere a lucrarilor de constructii autorizate, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (8) din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, scop în care verifica daca sunt îndeplinite conditiile tehnice din proiectele si reglementarile aplicabile si autorizeaza continuarea executiei lucrarilor de constructii, numai în cazurile îndeplinirii acestora;

c) exercita controlul statului la organele de specialitate ale administratiei publice locale, cu privire la emiterea certificatelor de urbanism si a autorizatiilor de construire/desfiintare si la organizarea si exercitarea activitatii de control al disciplinei în constructii, în conformitate cu prevederile legale si reglementarile tehnice în vigoare;

d) exercita controlul statului în domeniul disciplinei în urbanism si al amenajarii teritoriului, în conformitate cu prevederile legale si reglementarile tehnice în vigoare;

e) exercita controlul statului privind supravegherea pietei produselor pentru constructii, în conformitate cu prevederile legale si reglementarile tehnice în vigoare;

f) elaboreaza programele trimestriale de actiuni si de inspectie pentru implementarea politicii Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului în domeniu;

g) exercita controlul executiei si receptiei lucrarilor finantate din fonduri comunitare, nationale si din alte surse legal constituite în domeniile constructiilor de locuinte, reabilitare termica a cladirilor de locuit multietajate, reducerii vulnerabilitatii seismice a constructiilor, infrastructurii tehnico-edilitare, rutiere, social-culturale si sportive;

IV. functia de reprezentare:

a) reprezinta Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, ca organ de specialitate, în relatiile de cooperare internationala cu institutii similare;

b) este membru al Consortiului European pentru Controlul Constructiilor, cu toate drepturile si obligatiile care decurg din aceasta;

c) coopereaza, în domeniile de activitate specifice, cu autoritatile administratiei publice centrale, cu alte institutii cu atributii de control, cu institutii publice sau private si cu reprezentantii partenerilor sociali;

d) colaboreaza cu institutiile de învatamânt superior de specialitate, de cercetare, laboratoare de încercari, în vederea elaborarii de expertize, rapoarte de cercetare, rapoarte de încercari, solutii si proiecte de consolidare si altele asemenea, necesare în activitatea de control privind asigurarea cerintelor esentiale de calitate în constructii, respectiv: rezistenta mecanica si stabilitatea; siguranta în exploatare si izolarea termica, precum si punerea în siguranta a constructiilor si a terenurilor aferente si verificarea calitatii produselor pentru constructii.

C. Atributii specifice

Art. 4. - In realizarea functiilor sale, I.S.C. exercita urmatoarele atributii specifice:

a) verifica implementarea si certificarea sistemelor de management al calitatii în constructii la persoanele fizice autorizate/juridice cu activitate în constructii, respectiv proiectanti, executanti, firme de consultanta, elaboratori de agremente tehnice, organisme de certificare a sistemelor de calitate si a produselor pentru constructii, laboratoare de încercari în constructii, statii de betoane, statii de mixturi asfaltice, statii de producere a agregatelor;

b) verifica respectarea reglementarilor referitoare la receptia constructiilor, precum si la întocmirea, pastrarea si completarea cartii tehnice a acestora;

c) verifica modul de respectare a agrementelor tehnice privind caracteristicile, domeniul si conditiile de utilizare ale produselor, procedeelor si echipamentelor agrementate, astfel încât sa fie asigurate cerintele de calitate a constructiilor, si poate propune autoritatii de reglementare, dupa caz, reanalizarea sau suspendarea agrementelor tehnice;

d) verifica la proprietarii, administratorii si utilizatorii de constructii respectarea reglementarilor privind urmarirea în exploatare a constructiilor în cazurile când aceasta este stabilita prin proiecte si reglementari tehnice;

e) pentru reducerea riscurilor privind siguranta vietii oamenilor, I.S.C. dispune proprietarilor, administratorilor sau utilizatorilor, dupa caz:

- efectuarea de expertize tehnice la constructii, indiferent de forma de proprietate si de destinatia acestora, atunci când în urma inspectiei se concluzioneaza astfel;

- încetarea utilizarii constructiilor dupa producerea unor accidente tehnice sau dezastre, când în urma unei expertize se concluzioneaza ca este pusa în pericol viata cetatenilor ori posibilitatea producerii de pagube materiale;

f) dispune prelevarea de probe si trimiterea acestora spre testare laboratoarelor de analiza si încercari autorizate în vederea efectuarii încercarilor necesare pentru confirmarea concluziilor în controalele efectuate. In scopul fundamentarii concluziilor controalelor, I.S.C. se poate dota cu echipamente de laborator specifice proprii si/sau poate colabora cu institutii de învatamânt superior de specialitate sau de cercetare;

g) urmareste respectarea reglementarilor tehnice privind modul de tratare a accidentelor tehnice produse la constructii, cauzate de fenomene sau calamitati naturale, cum ar fi: cutremure de pamânt, inundatii, alunecari de teren, uragane si altele asemenea, sau provocate prin actiuni ale omului, cum ar fi: incendii, explozii, bombardamente, socuri, deficiente de conceptie si/sau de executie si altele asemenea, cu repercusiuni defavorabile asupra starii si sigurantei constructiilor;

h) verifica respectarea reglementarilor în vigoare privind organizarea si functionarea balastierelor, carierelor, statiilor de betoane, unitatilor care fasoneaza produse din otel pentru armarea betonului, statiilor de producere a agregatelor si de mixturi asfaltice si, în cazul constatarii de neconformitati, dispune masuri de remediere a neconformitatilor sau, dupa caz, oprirea temporara a functionarii pâna la stingerea neconformitatilor;

i) dispune autoritatilor competente suspendarea functionarii balastierelor si carierelor care afecteaza rezistenta si stabilitatea constructiilor din vecinatate;

j) propune, dupa caz, suspendarea sau anularea atestatului pentru responsabilul tehnic cu executia, verificatorul de proiecte,

expertul tehnic si auditorul energetic pentru cladiri, în cazul nerespectarii de catre acestia a atributiilor specifice si/sau a reglementarilor legale privind cerintele de asigurare a calitatii în constructii;

k) organizeaza si controleaza activitatea de pregatire si perfectionare a pregatirii personalului propriu;

l) realizeaza venituri din prestari de servicii si alte venituri obtinute conform prevederilor legale, care se fac venit la bugetul de stat;

m) administreaza fondurile bugetare pe care le are la dispozitie, precum si bunurile din domeniul public sau privat al statului aflate în administrare si/sau în folosinta;

n) elaboreaza proiectul anual de buget, pe care îl supune aprobarii ministrului dezvoltarii regionale si turismului, si asigura exercitiul financiar-contabil al institutiei, în conditiile legii;

o) achizitioneaza centralizat, prin aparatul propriu, autoturisme, combustibil, echipamente IT, precum si servicii de comunicatii, paza, curatenie si monitorizare, în conformitate cu prevederile art. 22 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutiile publice, aprobata cu modificari prin Legea nr. 247/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;

p) administreaza fondurile alocate prin bugetul aprobat si finanteaza sau cofinanteaza proiecte, programe si investitii din domeniul sau de activitate, în conditiile legii;

q) organizeaza sistemul informatic necesar activitatii proprii;

r) primeste si rezolva sau, dupa caz, transmite spre solutionare celor în drept, potrivit competentelor acestora, reclamatiile si sesizarile persoanelor fizice si juridice cu privire la încalcarea prevederilor legale si a reglementarilor tehnice în constructii în vigoare;

s) asigura dotarea tehnica necesara realizarii activitatilor specifice;

s) publica, în conditiile legii, procedurile si instructiunile privind activitatile sale specifice, aprobate;

t) elaboreaza sinteze, evaluari si rapoarte privind rezultatele activitatii de control desfasurate, cu privire la calitatea si disciplina în constructii, urbanism si amenajarea teritoriului si la supravegherea pietei produselor pentru constructii, pe care le comunica autoritatilor si institutiilor publice cu atributii în domeniu, în vederea luarii masurilor ce se impun;

t) constata contraventiile si faptele prevazute de lege ca fiind infractiuni în toate domeniile specifice de control, aplica sanctiunile prevazute de lege, dispune oprirea lucrarilor realizate în mod necorespunzator, dupa caz, si/sau sesizeaza organele abilitate potrivit legii;

u) organizeaza activitati si manifestari tehnice specifice, redacteaza si publica studii si sinteze ale activitatilor;

v) asigura consultanta în procesul de pregatire si executie a lucrarilor finantate din Fondul European de Dezvoltare Regionala;

w) valorifica informatiile si expertiza dobândita în scopul fundamentarii deciziilor privind politicile publice si strategiile în domeniul constructiilor, amenajarii teritoriului, urbanismului si dezvoltarii durabile, aflate în responsabilitatea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului.

ANEXA Nr. 211

Numarul maxim de posturi: 875

STRUCTURA ORGANIZATORICA

a Inspectoratului de Stat în Constructii

* Se organizeaza la nivel birou

1) Anexa nr. 2 este reprodusa în facsimil.

ANEXA Nr.3

INSPECTORATELE JUDETENE ÎN CONSTRUCTII

Nr. crt.

Structura

Localitatea

0

1

2

1

I.J.C. Iasi

IASI

2

I.J.C. Botosani

BOTOSANI

3

I.J.C. Suceava

SUCEAVA

4

I.J.C. Neamt

PIATRA-NEAMT

5

I.J.C. Bacau

BACAU

6

I.J.C. Vaslui

VASLUI

7

I.J.C. Constanta

CONSTANTA

8

I.J.C. Galati

GALATI

9

I.J.C. Buzau

BUZAU

10

I.J.C. Braila

BRAILA

11

I.J.C. Tulcea

TULCEA

12

I.J.C. Vrancea

FOCSANI

13

I.J.C Prahova

PLOIESTI

14

I.J.C. Arges

PITESTI

15

I.J.C. Dâmbovita

TÂRGOVISTE

16

I.J.C. Ialomita

SLOBOZIA

17

I.J.C. Calarasi

CALARASI

18

I.J.C. Giurgiu

GIURGIU

19

I.J.C. Teleorman

ALEXANDRIA

20

I.J.C. Dolj

CRAIOVA

21

I.J.C. Gorj

TÂRGU JIU

22

I.J.C. Mehedinti

DROBETA-TURNU SEVERIN

23

I.J.C. Olt

SLATINA

24

I.J.C. Vâlcea

RÂMNICU VÂLCEA

25

I.J.C. Timis

TIMISOARA

26

I.J.C. Arad

ARAD

27

I.J.C. Hunedoara

DEVA

28

I.J.C. Caras-Severin

RESITA

29

I.J.C. Cluj

CLUJ-NAPOCA

30

I.J.C. Bihor

ORADEA

31

I.J.C. Bistrita-Nasaud

BISTRITA

32

I.J.C. Maramures

BAIA MARE

33

I.J.C. Salaj

ZALAU

34

I.J.C. Satu Mare

SATU MARE

35

I.J.C. Brasov

BRASOV

36

I.J.C. Alba

ALBA IULIA

37

I.J.C. Covasna

SFÂNTU GHEORGHE

38

I.J.C. Harghita

MIERCUREA-CIUC

39

I.J.C. Mures

TÂRGU MURES

40

I.J.C. Sibiu

SIBIU

41

I.J.C. Ilfov

BUCURESTI


COMENTARII la Hotărârea 1335/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1335 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 10 1990
    Numele meu este cetățean domnul Gunther a USA.i au fost scammed de 20 creditor diferit împrumut internet, Ei tot promit să-mi dea un împrumut după ce mă plătească mai multe taxe care randament al nimic și s-au ridicat la nu possitive result..I pierdut mâna mea câștiga bani și a fost numărul total de 1493 dolari, o zi ca am fost de navigare pe internet cu lacrimi pe ochiul meu am dat peste o mărturie a unui om care a fost, de asemenea, scammed și evertually fost legat de o companie de împrumut legit numita TAYLORSMITHLOANFIRM unde în cele din urmă Trebuie împrumut balonul, așa că am decis să contacteze aceeași societate și le-am spus povestea mea despre cum am fost scammed de 20 creditor diferit de care a facut altceva decat sa-mi provoace mai multe dureri, la compania I explica prin e-mail și toți mi-au spus a fost mai nu să plângă pentru că i se va lua împrumut meu în compania lor și, de asemenea, i-au făcut alegerea dreptul de a contacta them..i umplut formularul de cerere de împrumut și a început cu toate a fost solicitat de mine și aici eu sunt fericit astăzi, deoarece taylorsmithloanfirm au mi-a dat un împrumut, așa că am făcut un jurământ de sine-mi că i se va păstra mărturisind pe internet cu privire la modul în care am primit loan..Do mea ai nevoie de un împrumut de urgență amabil și rapid de contact taylorsmithloanfirm pentru împrumut prin e-mail: taylorsmithloanfirm@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 284 2005
    bună Ziua Suntem organizație creștină formate pentru a ajuta oamenii în nevoie de ajutoare, cum ar fi help.So financiar dacă aveți de gând prin intermediul financiar dificultate sau sunteti in orice mizerie financiară, și aveți nevoie de fonduri pentru a porni propria afacere, sau ai nevoie de împrumut pentru a soluționa datoria dumneavoastră sau achita off facturile, începe o afacere frumos, sau le este greu să obțină împrumut de capital de la băncile locale, pentru Biblia spune: "" Luca 11:10 Cine cere, capătă; cine caută, găsește; și celui ce bate, i se deschide "asa ca nu lasa aceste oportunitate va trece prin pentru că Isus este același ieri, azi și în veci more.Please acestea este pentru grave minte și Dumnezeu Biografii temători. E-mail david.moyesfinancial0@gmail.com Sunteți consiliere pentru a umple și a reveni detaliile de mai jos .. CERERE CREDIT Numele solicitantului: ................ Țara: ................................ Ocupatia: ........................... Sex: ....................................... Scopul creditului: .................... Varsta: ...................................... Telefon: .................................. Suma necesară: ................... Împrumut Durata: ..................... Venit lunar: ..................
ANONIM a comentat Hotărârea 1223 1990
    Buna ziua, eu sunt domnul Gabriel Stanley, un creditor împrumut privat, care dă împrumuturi oportunitate de timp viața. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a achita datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea dvs.? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? Cautati mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru de domeniul trecutului. Am împrumuta fonduri pentru a persoanelor fizice care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, să investească în afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că oferim o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Deci, contactati-ne astăzi prin e-mail la: (insuranceloanhome@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 1 2015
    Buna Ziua, Aceasta este doamna Debra Morgan, pentru oricine are nevoie de nici un ajutor financiar de a informa publicul larg că un anumit împrumut este o oportunitate financiar deschis. Noi termeni clari și ușor de înțeles și cu condiția unui individ, firme și corporații da credit rata dobânzii de 2%. E-mail-ne azi: (Morgandebra816@Gmail.co I)
ANONIM a comentat Decretul 2 2015
    aveți nevoie de un împrumut de la 2% oferta rată trimite un email pentru noi acum: marekhaval2012@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 10 2013
    Email: finance.europa12@gmail.com Buna Sir / Madam Sunt un asociat în mai multe bănci și am o mulțime de capital în băncile sale. Ai nevoie de împrumuturi între persoane fizice pentru a face față cu dificultăți financiare pentru a rupe în cele din urmă din impas provocat de către bănci, prin respingerea fișierelor aplicației de împrumut, Suntem un grup de experți financiari în măsură să faci împrumut în valoare aveți nevoie și cu condiții care fac viața mai ușoară . Ne face împrumuturi variind de la o luna la 30 de ani și ne-am împrumuta 2000€ pentru 10.000.000€. Rata dobânzii este de nostru de 2% pe an, aici sunt domeniile în care vă putem ajuta : * financiar * Home Loan * Credit pentru Investiții * Creditul Auto * Consolidarea datoriilor * Achiziționarea de credit * Credit de nevoi personale * Sunteți blocat * interzise bancă și nu aveți beneficiul băncilor sau aveți mai bine un proiect și au nevoie de **** ma contactati si te voi ajuta. Email: finance.europa12@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 10 2013
    Email : finance.europa12@gmail.com Buna Sir / Madam Sunt un asociat în mai multe bănci și am o mulțime de capital în băncile sale. Ai nevoie de împrumuturi între persoane fizice pentru a face față cu dificultăți financiare pentru a rupe în cele din urmă din impas provocat de către bănci, prin respingerea fișierelor aplicației de împrumut, Suntem un grup de experți financiari în măsură să faci împrumut în valoare aveți nevoie și cu condiții care fac viața mai ușoară . Ne face împrumuturi variind de la o luna la 30 de ani și ne-am împrumuta 2000€ pentru 10.000.000€. Rata dobânzii este de nostru de 2% pe an, aici sunt domeniile în care vă putem ajuta : * financiar * Home Loan * Credit pentru Investiții * Creditul Auto * Consolidarea datoriilor * Achiziționarea de credit * Credit de nevoi personale * Sunteți blocat * interzise bancă și nu aveți beneficiul băncilor sau aveți mai bine un proiect și au nevoie de **** ma contactati si te voi ajuta. Email : finance.europa12@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 95 2014
    se plateste cass la indemnizatiile de revolutionari?
ANONIM a comentat Hotărârea 655 1990
    Mai este in vigoare aceasta lege? Lucrez la o firma care a primit autorizatia de utilizare in anul 2014 ... cu risc radiologic 2 ... se poate cere la conducerea firmei pentru acordarea sporului de 15%? Sau mai exista alta lege care combate acest fapt, fiind firma particulara?
ANONIM a comentat Legea 143 2014
    Articolul II spune ca drepturile se acorda incepand cu data de 1 ianuarie 2015. Unii comenteaza ca s-ar fi amanat aplicarea pana in 2016. Cum este posibil asa ceva ? Cine poate sa amane aplicarea si pe ce baza ?
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu