E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Vreau reclama pe legex.ro!
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Produse Tradiţionale Sibiu
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1335 din 23 decembrie 2010

pentru aprobarea atributiilor generale si specifice, a structurii organizatorice si a numarului maxim de posturi, precum si a normarii parcului auto si a consumului de carburanti ale Inspectoratului de Stat în Constructii - I.S.C.

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 886 din 29 decembrie 2010



Având în vedere prevederile cap. I lit. A pct. 6 din anexa nr. 3 la Ordonanta Guvernului nr. 80/2001, aprobata cu modificari prin Legea nr. 247/2002, cu modificarile si completarile ulterioare,

în temeiul art. 108 din Constitutia României, republicata, al art. 7 din Ordonanta Guvernului nr. 63/2001 privind înfiintarea Inspectoratului de Stat în Constructii - I.S.C, aprobata cu modificari prin Legea nr. 707/2001, cu modificarile ulterioare, si al art. 5 alin. (1)-(3) din Ordonanta Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutiile publice, aprobata cu modificari prin Legea nr. 247/2002, cu modificarile si completarile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotarâre.

Art. 1. - Se aproba atributiile generale si specifice ale Inspectoratului de Stat în Constructii - I.S.C, prevazute în anexa nr. 1.

Art. 2. - (1) Structura organizatorica si numarul maxim de posturi aprobat pentru Inspectoratul de Stat în Constructii - I.S.C sunt prevazute în anexa nr. 2.

(2) Inspectoratul de Stat în Constructii - I.S.C are în structura 41 de inspectorate judetene în constructii si Inspectoratul în Constructii Bucuresti, unitati fara personalitate juridica.

(3) Inspectoratul de Stat în Constructii - I.S.C - aparatul central si Inspectoratul în Constructii Bucuresti functioneaza în municipiul Bucuresti, iar inspectoratele judetene în constructii functioneaza în centrele resedinta de judet si sunt prevazute în anexa nr. 3.

(4) Structura organizatorica a inspectoratelor judetene în constructii si a Inspectoratului în Constructii Bucuresti - Ilfov, precum si statul de functii al Inspectoratului de Stat în Constructii- I.S.C vor fi aprobate prin ordin al ministrului dezvoltarii regionale si turismului.

Art. 3. - Pentru exercitarea controlului de stat cu privire la calitatea în constructii, amenajarea teritoriului, respectarea disciplinei în urbanism, regimul de autorizare a constructiilor si supravegherea pietei produselor pentru constructii, Inspectoratul de Stat în Constructii - I.S.C are un parc normat de 250 de autoturisme, cu o norma de combustibil de 100 litri/luna/ autoturism, stabilita în conformitate cu prevederile art. II din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 55/2010 privind unele masuri de reducere a cheltuielilor publice, cu modificarile ulterioare, si o ambarcatiune fluviala cu o norma de combustibil de 600 litri/luna, echivalentul a 10 ore de mars.

Art. 4. -Anexele nr. 1-3 fac parte integranta din prezenta hotarâre.

Art. 5. - Pe data intrarii în vigoare a prezentei hotarâri se abroga anexa la Hotarârea Guvernului nr. 1.378/2009 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Inspectoratului de Stat în Constructii - I.S.C, publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 806 din 25 noiembrie 2009, cu modificarile si completarile ulterioare.

PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemneaza:

Ministrul dezvoltarii regionale si turismului,

Elena Gabriela Udrea

Ministrul muncii, familiei si protectiei sociale,

Ioan Nelu Botis

Ministrul finantelor publice,

Gheorghe Ialomitianu

ANEXA Nr. 1

ATRIBUTIILE GENERALE Sl SPECIFICE

ale Inspectoratului de Stat în Constructii - I.S.C.

A. Dispozitii generale

Art. 1. - (1) Inspectoratul de Stat în Constructii - I.S.C, denumit în continuare I.S.C, este organul tehnic de specialitate al administratiei publice centrale, care se organizeaza si functioneaza ca institutie publica cu personalitate juridica, în subordinea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, finantata integral de la bugetul de stat, cu sediul în municipiul Bucuresti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5.

(2) I.S.C este organul tehnic specializat care exercita controlul de stat cu privire la aplicarea unitara a prevederilor legale în domeniile:

a) calitatea în constructii;

b) amenajarea teritoriului si urbanismul;

c) autorizarea executarii lucrarilor de constructii;

d) supravegherea pietei produselor pentru constructii;

e) avizarea, în conditiile legii, a documentatiilor tehnico-economice pentru investitiile finantate din fonduri publice.

Art. 2. - I.S.C exercita controlul de stat cu privire la respectarea dispozitiilor legale în domeniile sale de competenta la toti factorii implicati în conceperea, realizarea si exploatarea constructiilor, precum si în postutilizarea constructiilor din unitatile sectorului public, mixt si privat.

B. Atributii generale ale I.S.C.

Art. 3. - In realizarea functiilor sale, I.S.C. exercita urmatoarele atributii generale:

I. functia de autoritate de stat:

a) exercita controlul statului privind respectarea si aplicarea unitara a dispozitiilor legale si a reglementarilor tehnice în vigoare, în domeniile sale de activitate;

b) participa la stabilirea masurilor organizatorice si de actionare pe plan local si central, în cazuri de seisme si alunecari de teren, în cadrul Sistemului national de management al situatiilor de urgenta;

II. functia de reglementare si avizare:

a) avizeaza, în conditiile legii, din punct de vedere tehnic, documentatiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investitii noi, care se finanteaza potrivit legii, din fonduri publice sau din credite externe, contractate ori garantate de stat, ai caror indicatori tehnico-economici se aproba de Guvern în conditiile prevazute la art. 42 din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si documentatiile tehnico-economice aferente lucrarilor de interventii ia constructii existente - reparatii, modificari, reabilitari, consolidari, restaurari -, finantate din fonduri publice sau din credite externe, contractate ori garantate de stat, pentru care, potrivit valorii determinate conform devizului general, exclusiv TVA, legislatia în vigoare prevede organizarea de licitatii deschise;

b) emite, la cererea proprietarilor, în conformitate cu prevederile legale si reglementarile tehnice în vigoare, acorduri pentru interventii asupra constructiilor existente, precum si la cele noi, în situatiile în care acestea pot induce influente asupra constructiilor existente;

c) autorizeaza laboratoarele de analiza si încercari în activitatea de constructii, în conditiile legislatiei specifice în vigoare;

d) suspenda sau anuleaza autorizarea laboratoarelor de analiza si încercari în constructii, în cazul constatarii nerespectarii reglementarilor tehnice specifice;

e) autorizeaza dirigintii de santier din constructii, în conditiile legislatiei specifice în vigoare;

f) suspenda sau anuleaza autorizatiile dirigintilorde santier în cazul nerespectarii de catre acestia a atributiilor specifice si/sau a reglementarilor tehnice;

g) propune, prin Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, în calitate de autoritate de stat în domeniul constructiilor, organului de specialitate al administratiei publice centrale competent, potrivit legii, initierea de proiecte de acte normative în domeniile sale de activitate si în domeniile conexe;

h) participa, prin reprezentanti desemnati, la activitatea comitetelor tehnice de specialitate, pentru avizarea reglementarilor tehnice în constructii, urbanism si amenajarea teritoriului;

i) propune Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, în calitate de autoritate de reglementare în domeniul constructiilor, revizuirea/actualizarea reglementarilor tehnice, în scopul introducerii progresului tehnic si armonizarii cu actele normative si reglementative comunitare;

j) elaboreaza si actualizeaza ori de câte ori este necesar procedurile si instructiunile privind realizarea atributiilor specifice I.S.C, care se aproba, dupa caz, prin ordin al ministrului dezvoltarii regionale si turismului, daca prin acestea se reglementeaza activitati de interes public, sau prin decizie a inspectorului general, daca aplicabilitatea acestora este de ordin intern al I.S.C;

k) organizeaza, cu avizul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, al Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului si al Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, cursuri de calificare pentru personalul cu studii medii si de formare continua si perfectionare profesionala pentru personalul cu studii superioare în domeniul constructiilor;

III. functia de autoritate de control si inspectie:

a) exercita controlul statului privind calitatea în constructii, în toate etapele de conceptie, proiectare, autorizare, executie, receptie, utilizare si postutilizare, indiferent de forma de proprietate sau destinatia constructiilor, pentru aplicarea regulilor obligatorii stabilite prin actele normative în vigoare;

b) participa la fazele determinante pentru rezistenta mecanica si stabilitate ale constructiilor stabilite conform reglementarilor în vigoare, precum si la cele prevazute de proiectant, pe care le avizeaza odata cu luarea în evidenta a anuntului de începere a lucrarilor de constructii autorizate, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (8) din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, scop în care verifica daca sunt îndeplinite conditiile tehnice din proiectele si reglementarile aplicabile si autorizeaza continuarea executiei lucrarilor de constructii, numai în cazurile îndeplinirii acestora;

c) exercita controlul statului la organele de specialitate ale administratiei publice locale, cu privire la emiterea certificatelor de urbanism si a autorizatiilor de construire/desfiintare si la organizarea si exercitarea activitatii de control al disciplinei în constructii, în conformitate cu prevederile legale si reglementarile tehnice în vigoare;

d) exercita controlul statului în domeniul disciplinei în urbanism si al amenajarii teritoriului, în conformitate cu prevederile legale si reglementarile tehnice în vigoare;

e) exercita controlul statului privind supravegherea pietei produselor pentru constructii, în conformitate cu prevederile legale si reglementarile tehnice în vigoare;

f) elaboreaza programele trimestriale de actiuni si de inspectie pentru implementarea politicii Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului în domeniu;

g) exercita controlul executiei si receptiei lucrarilor finantate din fonduri comunitare, nationale si din alte surse legal constituite în domeniile constructiilor de locuinte, reabilitare termica a cladirilor de locuit multietajate, reducerii vulnerabilitatii seismice a constructiilor, infrastructurii tehnico-edilitare, rutiere, social-culturale si sportive;

IV. functia de reprezentare:

a) reprezinta Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, ca organ de specialitate, în relatiile de cooperare internationala cu institutii similare;

b) este membru al Consortiului European pentru Controlul Constructiilor, cu toate drepturile si obligatiile care decurg din aceasta;

c) coopereaza, în domeniile de activitate specifice, cu autoritatile administratiei publice centrale, cu alte institutii cu atributii de control, cu institutii publice sau private si cu reprezentantii partenerilor sociali;

d) colaboreaza cu institutiile de învatamânt superior de specialitate, de cercetare, laboratoare de încercari, în vederea elaborarii de expertize, rapoarte de cercetare, rapoarte de încercari, solutii si proiecte de consolidare si altele asemenea, necesare în activitatea de control privind asigurarea cerintelor esentiale de calitate în constructii, respectiv: rezistenta mecanica si stabilitatea; siguranta în exploatare si izolarea termica, precum si punerea în siguranta a constructiilor si a terenurilor aferente si verificarea calitatii produselor pentru constructii.

C. Atributii specifice

Art. 4. - In realizarea functiilor sale, I.S.C. exercita urmatoarele atributii specifice:

a) verifica implementarea si certificarea sistemelor de management al calitatii în constructii la persoanele fizice autorizate/juridice cu activitate în constructii, respectiv proiectanti, executanti, firme de consultanta, elaboratori de agremente tehnice, organisme de certificare a sistemelor de calitate si a produselor pentru constructii, laboratoare de încercari în constructii, statii de betoane, statii de mixturi asfaltice, statii de producere a agregatelor;

b) verifica respectarea reglementarilor referitoare la receptia constructiilor, precum si la întocmirea, pastrarea si completarea cartii tehnice a acestora;

c) verifica modul de respectare a agrementelor tehnice privind caracteristicile, domeniul si conditiile de utilizare ale produselor, procedeelor si echipamentelor agrementate, astfel încât sa fie asigurate cerintele de calitate a constructiilor, si poate propune autoritatii de reglementare, dupa caz, reanalizarea sau suspendarea agrementelor tehnice;

d) verifica la proprietarii, administratorii si utilizatorii de constructii respectarea reglementarilor privind urmarirea în exploatare a constructiilor în cazurile când aceasta este stabilita prin proiecte si reglementari tehnice;

e) pentru reducerea riscurilor privind siguranta vietii oamenilor, I.S.C. dispune proprietarilor, administratorilor sau utilizatorilor, dupa caz:

- efectuarea de expertize tehnice la constructii, indiferent de forma de proprietate si de destinatia acestora, atunci când în urma inspectiei se concluzioneaza astfel;

- încetarea utilizarii constructiilor dupa producerea unor accidente tehnice sau dezastre, când în urma unei expertize se concluzioneaza ca este pusa în pericol viata cetatenilor ori posibilitatea producerii de pagube materiale;

f) dispune prelevarea de probe si trimiterea acestora spre testare laboratoarelor de analiza si încercari autorizate în vederea efectuarii încercarilor necesare pentru confirmarea concluziilor în controalele efectuate. In scopul fundamentarii concluziilor controalelor, I.S.C. se poate dota cu echipamente de laborator specifice proprii si/sau poate colabora cu institutii de învatamânt superior de specialitate sau de cercetare;

g) urmareste respectarea reglementarilor tehnice privind modul de tratare a accidentelor tehnice produse la constructii, cauzate de fenomene sau calamitati naturale, cum ar fi: cutremure de pamânt, inundatii, alunecari de teren, uragane si altele asemenea, sau provocate prin actiuni ale omului, cum ar fi: incendii, explozii, bombardamente, socuri, deficiente de conceptie si/sau de executie si altele asemenea, cu repercusiuni defavorabile asupra starii si sigurantei constructiilor;

h) verifica respectarea reglementarilor în vigoare privind organizarea si functionarea balastierelor, carierelor, statiilor de betoane, unitatilor care fasoneaza produse din otel pentru armarea betonului, statiilor de producere a agregatelor si de mixturi asfaltice si, în cazul constatarii de neconformitati, dispune masuri de remediere a neconformitatilor sau, dupa caz, oprirea temporara a functionarii pâna la stingerea neconformitatilor;

i) dispune autoritatilor competente suspendarea functionarii balastierelor si carierelor care afecteaza rezistenta si stabilitatea constructiilor din vecinatate;

j) propune, dupa caz, suspendarea sau anularea atestatului pentru responsabilul tehnic cu executia, verificatorul de proiecte,

expertul tehnic si auditorul energetic pentru cladiri, în cazul nerespectarii de catre acestia a atributiilor specifice si/sau a reglementarilor legale privind cerintele de asigurare a calitatii în constructii;

k) organizeaza si controleaza activitatea de pregatire si perfectionare a pregatirii personalului propriu;

l) realizeaza venituri din prestari de servicii si alte venituri obtinute conform prevederilor legale, care se fac venit la bugetul de stat;

m) administreaza fondurile bugetare pe care le are la dispozitie, precum si bunurile din domeniul public sau privat al statului aflate în administrare si/sau în folosinta;

n) elaboreaza proiectul anual de buget, pe care îl supune aprobarii ministrului dezvoltarii regionale si turismului, si asigura exercitiul financiar-contabil al institutiei, în conditiile legii;

o) achizitioneaza centralizat, prin aparatul propriu, autoturisme, combustibil, echipamente IT, precum si servicii de comunicatii, paza, curatenie si monitorizare, în conformitate cu prevederile art. 22 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutiile publice, aprobata cu modificari prin Legea nr. 247/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;

p) administreaza fondurile alocate prin bugetul aprobat si finanteaza sau cofinanteaza proiecte, programe si investitii din domeniul sau de activitate, în conditiile legii;

q) organizeaza sistemul informatic necesar activitatii proprii;

r) primeste si rezolva sau, dupa caz, transmite spre solutionare celor în drept, potrivit competentelor acestora, reclamatiile si sesizarile persoanelor fizice si juridice cu privire la încalcarea prevederilor legale si a reglementarilor tehnice în constructii în vigoare;

s) asigura dotarea tehnica necesara realizarii activitatilor specifice;

s) publica, în conditiile legii, procedurile si instructiunile privind activitatile sale specifice, aprobate;

t) elaboreaza sinteze, evaluari si rapoarte privind rezultatele activitatii de control desfasurate, cu privire la calitatea si disciplina în constructii, urbanism si amenajarea teritoriului si la supravegherea pietei produselor pentru constructii, pe care le comunica autoritatilor si institutiilor publice cu atributii în domeniu, în vederea luarii masurilor ce se impun;

t) constata contraventiile si faptele prevazute de lege ca fiind infractiuni în toate domeniile specifice de control, aplica sanctiunile prevazute de lege, dispune oprirea lucrarilor realizate în mod necorespunzator, dupa caz, si/sau sesizeaza organele abilitate potrivit legii;

u) organizeaza activitati si manifestari tehnice specifice, redacteaza si publica studii si sinteze ale activitatilor;

v) asigura consultanta în procesul de pregatire si executie a lucrarilor finantate din Fondul European de Dezvoltare Regionala;

w) valorifica informatiile si expertiza dobândita în scopul fundamentarii deciziilor privind politicile publice si strategiile în domeniul constructiilor, amenajarii teritoriului, urbanismului si dezvoltarii durabile, aflate în responsabilitatea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului.

ANEXA Nr. 211

Numarul maxim de posturi: 875

STRUCTURA ORGANIZATORICA

a Inspectoratului de Stat în Constructii

* Se organizeaza la nivel birou

1) Anexa nr. 2 este reprodusa în facsimil.

ANEXA Nr.3

INSPECTORATELE JUDETENE ÎN CONSTRUCTII

Nr. crt.

Structura

Localitatea

0

1

2

1

I.J.C. Iasi

IASI

2

I.J.C. Botosani

BOTOSANI

3

I.J.C. Suceava

SUCEAVA

4

I.J.C. Neamt

PIATRA-NEAMT

5

I.J.C. Bacau

BACAU

6

I.J.C. Vaslui

VASLUI

7

I.J.C. Constanta

CONSTANTA

8

I.J.C. Galati

GALATI

9

I.J.C. Buzau

BUZAU

10

I.J.C. Braila

BRAILA

11

I.J.C. Tulcea

TULCEA

12

I.J.C. Vrancea

FOCSANI

13

I.J.C Prahova

PLOIESTI

14

I.J.C. Arges

PITESTI

15

I.J.C. Dâmbovita

TÂRGOVISTE

16

I.J.C. Ialomita

SLOBOZIA

17

I.J.C. Calarasi

CALARASI

18

I.J.C. Giurgiu

GIURGIU

19

I.J.C. Teleorman

ALEXANDRIA

20

I.J.C. Dolj

CRAIOVA

21

I.J.C. Gorj

TÂRGU JIU

22

I.J.C. Mehedinti

DROBETA-TURNU SEVERIN

23

I.J.C. Olt

SLATINA

24

I.J.C. Vâlcea

RÂMNICU VÂLCEA

25

I.J.C. Timis

TIMISOARA

26

I.J.C. Arad

ARAD

27

I.J.C. Hunedoara

DEVA

28

I.J.C. Caras-Severin

RESITA

29

I.J.C. Cluj

CLUJ-NAPOCA

30

I.J.C. Bihor

ORADEA

31

I.J.C. Bistrita-Nasaud

BISTRITA

32

I.J.C. Maramures

BAIA MARE

33

I.J.C. Salaj

ZALAU

34

I.J.C. Satu Mare

SATU MARE

35

I.J.C. Brasov

BRASOV

36

I.J.C. Alba

ALBA IULIA

37

I.J.C. Covasna

SFÂNTU GHEORGHE

38

I.J.C. Harghita

MIERCUREA-CIUC

39

I.J.C. Mures

TÂRGU MURES

40

I.J.C. Sibiu

SIBIU

41

I.J.C. Ilfov

BUCURESTI


COMENTARII la Hotărârea 1335/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1335 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 241 2013
    Buna ziua, Acest lucru este de a informa publicul în general că suntem în prezent sa dea împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3%. Daca sunteti interesati in aplicarea pentru un împrumut, să completați cererea de mai jos. Pentru mai multe detalii contactati-ne acum prin: +2348073676763 sau email: anitaloanfirm@hotmail.com INFORMAȚII IMPRUMUTAT NECESARE Nume: Țară: sex: Varsta: Telefon: Suma necesară: Ocupația: Durata de împrumut: Cu respect. Mrs.Isa Anita
ANONIM a comentat Hotărârea 416 2014
    ce preturi naspa
ANONIM a comentat Ordin 117 2010
    -nu face diferenta clara intre deseuri metalice si materiale metalice pentru care ANPM stabileste autorizatii de mediu diferite.Astfel fiind,operatorii care gestioneaza deseuri metalice sunt asimilati cu operatorii care recupereaza deseuri metalice din aceste materiale metalice ori nemetalice cum sunt,deseurile radiologice:filme radiologice si solutii din care se recupereaza argintul- activitati ce nu sunt cautate de functionarii cu atributii de control in puncte de lucru autorizate cu autorizatie integrata de APM CI SUNT CAUTATE IN PUNCTE DE LUCRU NEAUTORIZATE UNDE NU EXISTA.MOTIV PENTRU CARE,RESTURILE DIN PROCESELE DE RECUPERARE A ARGINTULUI DIN FILME ORI SOLUTII SUNT DEVERSATE IN CANALIZARE.
ANONIM a comentat Decretul 111 1951
    Decretul 111 din 1951 este considerat abuziv sau nu?
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu