Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 71 din 15 decembrie 1993

cu privire la constitutionalitatea art. 2 alin. (2) lit. e) si art. 8 din Legea privind acordarea unor ajutoare banesti pentru incalzirea locuintelor in perioada 1 noiembrie 1993 - 30 aprilie 1994

ACT EMIS DE: CURTEA CONSTITUTIONALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 305 din 23 decembrie 1993




    Curtea Constitutionala a fost sesizata, la data de 8 decembrie 1993, de catre 34 senatori, respectiv de domnii: Constantin Moiceanu, Gabor Menyhert Hajdu, Tanase Tavala, Matei Boila, Florin Buruiana, Valentin Corneliu Gabrielescu, Serban Sandulescu, Vasile Vetisanu, Ioan Paul Popescu, Emilian Buzica, Ion Manea, Nistor Badiceanu, Adrian Sirbu, Mihai Buracu, Gheorghe Catuneanu, Andrei Potcoava, Nicolae Manolescu Apolzan, Stefan Radof, Alexandru Paleologu, Sabin Ivan, Emil Tocaci, Adrian Dumitru Popescu Necsesti, Voicu Valentin Glodean, Mircea Boulescu, Gheorghe Frunda, Petre Constantin Buchwald, Tiberiu Stefan Incze, Zoltan Hosszu, Denes Seres, Ion Aurel Stoica, Eugen Dijmarescu, Sorin Adrian Vornicu Nichifor, Alexandru Popovici si Karoly Ferenc Szabo, asupra neconstitutionalitatii prevederilor art. 8 din Legea privind acordarea unor ajutoare banesti pentru incalzirea locuintelor in perioada 1 noiembrie 1993 - 30 aprilie 1994, sesizare ce a format obiectul dosarului nr. 99 A/1993.
    De asemenea, Curtea Constitutionala a fost sesizata, la aceeasi data, de catre 56 deputati, respectiv de domnii: Cristian Radulescu, Corneliu Dorin Gavaliugov, Traian Basescu, Bogdan Marinescu, Viorel Lixandroiu, Adrian Severin, Constantin Berechet, Vasile Nistor, Alexandru Ota, Emil Cojocaru, Victor Babiuc, Dragos Enache, Dumitru Calance, Mihai Chiriac, Gheorghe Tarna, Adriean Videanu, Emil Boros, Radu Mircea Berceanu, Alexandru Brezniceanu, Ion Gurau, Petru Burca, Alexandru Athanasiu, Ioan Victor Pica, Ion Hristu, Vasile Mindroviceanu, Niculae Cerveni, Horia Radu Pascu, Dan-Florin Trepcea, Teodor Vintilescu, Ioan Ghise, George Crin Laurentiu Antonescu, Varujan Vosganian, Stefan Tcaciuc, Horia Mircea Rusu, doamna Teodora Bertzi, domnii Dinu Patriciu, Gheorghe Todut, Mihnea-Tudor Ionita, Alexandru Sassu, Emil-Teodor Popescu, Valentin Iuliano, Petru Suhov, Karoly Kerekes, Ioan Nemeth, Arpad-Francisc Marton, Mihail Nica, Stefan Sinko, doamna Smaranda Dobrescu, domnii Zsolt Szilagyi, Emeric Dumitru Borbely, Ervin Zoltan Szekely, Benedek Nagy, Ferenc Asztalos, Istvan Antal, Eugen Matis si Imre Andras, asupra neconstitutionalitatii dispozitiilor art. 2 alin. (2) lit. e) si art. 8 din aceeasi lege, sesizare ce a format obiectul dosarului nr. 100 A/1993.
    Curtea Constitutionala, in temeiul art. 3 alin. (2) din Legea nr. 47/1992 constata ca este competenta sa solutioneze cele doua sesizari, care s-au facut cu respectarea prevederilor art. 144 lit. a) din Constitutie si ale art. 17 alin. (1) din Legea nr. 47/1992.
    Avand in vedere ca sesizarile de neconstitutionalitate sus-mentionate privesc aceeasi lege, s-a dispus conexarea celor doua dosare.
    In sesizare, grupul de senatori sustine ca instituirea prin art. 8 din lege a unei taxe care urmeaza a fi platita de catre cetatenii romani ce se deplaseaza in strainatate in interes personal sau turistic este neconstitutionala, contravenind art. 25 alin. (1) din Constitutie, potrivit caruia dreptul la libera circulatie, in tara si in strainatate, este garantat, precum si art. 20, coroborat cu prevederile Declaratiei Universale a Drepturilor Omului si ale altor pacte si tratate privitoare la drepturile fundamentale ale omului.
    In sesizarea grupului de deputati se apreciaza ca aceeasi dispozitie a art. 8 referitoare la instituirea taxei de iesire din tara este contrara nu doar art. 25 alin. (1) si art. 20 sus-mentionate, dar si art. 49 alin. (1) din Constitutie, potrivit caruia exercitiul unor drepturi sau al unor libertati poate fi restrans numai prin lege si numai in cazurile limitativ prevazute de acest articol.
    Totodata, considera ca este neconstitutionala prevederea cuprinsa in art. 2 alin. (2) lit. e) din aceeasi lege, intrucat incalca dispozitiile art. 16 alin. (1) din Constitutie, prin aceea ca, acordand ajutorul banesc pentru incalzirea locuintelor numai pentru familiile sau persoanele singure cu domiciliul in mediul urban, exclude aceleasi categorii de persoane cu domiciliul in mediul rural.
    Potrivit art. 19 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, s-a solicitat presedintilor celor doua Camere ale Parlamentului, precum si Guvernului, punctul lor de vedere in legatura cu sesizarile primite.
    In punctul de vedere al presedintelui Camerei Deputatilor cu privire la neconstitutionalitatea art. 2 alin. (2) lit. e) din lege se arata, in esenta, ca sustinerea din sesizarea grupului de deputati este neintemeiata, deoarece se asaza semnul egalitatii intre ajutoare banesti si drepturi fundamentale. Daca, in legatura cu drepturile fundamentale, nu se admite nici un fel de diferentiere intre cetateni, cu privire la ajutoarele banesti, ele sunt admisibile, tinand seama ca in cadrul aceleiasi categorii de persoane pot exista unele mai in nevoie decat altele.
    In legatura cu sustinerea din cele doua sesizari ca dispozitiile art. 8 din lege ar fi neconstitutionale, se apreciaza, de asemenea, ca ea este neintemeiata, deoarece reglementarea adoptata nu contravine nici dispozitiilor Constitutiei si nici reglementarilor internationale. Art. 25 din Constitutie, dupa ce prevede si garanteaza dreptul la libera circulatie in tara si in strainatate, stipuleaza ca legea stabileste conditiile exercitarii acestui drept. Or, prin textul contestat se instituie obligatia de achitare a unei taxe, ceea ce reprezinta o conditie de exercitare a dreptului, in stricta concordanta cu dispozitiile art. 25 alin. (1) din Constitutie.
    In punctul de vedere al Guvernului, in legatura cu neconstitutionalitatea art. 2 alin. (2) lit. e), se apreciaza ca sustinerea din sesizarea grupului de deputati nu contravine prevederilor constitutionale, prin aceasta reglementare legiuitorul, pornind de la conditiile economice diferite in care traiesc persoanele din mediul rural fata de cele din mediul urban, le-a acordat acestora din urma ajutorul pentru incalzirea locuintelor. Dispozitiile cuprinse in articolul respectiv nu acorda avantaje persoanelor din mediul urban, ci urmareste echilibrarea ajutoarelor acordate de stat unor categorii defavorizate atat din mediul urban, cat si din mediul rural, tinand seama de unele avantaje ale celor care locuiesc in mediul rural si de prevederile din legea ce face obiectul sesizarii care se refera la pensionari, indiferent de locul unde domiciliaza, concretizind astfel prevederea art. 43 alin. (1) din Constitutie.
    De asemenea, se considera ca instituirea unei taxe pentru cetatenii romani care se deplaseaza in strainatate in interes personal sau turistic, prin art. 8 alin. (1), este constitutionala. Se sustine, in esenta, ca prin aceasta reglementare s-a dat expresie art. 137 alin. (5) din Constitutie, potrivit caruia nici o cheltuiala bugetara nu poate fi aprobata fara stabilirea sursei de finantare, iar taxa respectiva, prin modicitatea ei in raport cu cheltuielile de transport, nu constituie o ingradire a dreptului de circulatie al cetatenilor romani. Prin introducerea acestei taxe nu se incalca prevederile din reglementarile internationale care recomanda o reducere progresiva a taxelor pentru cereri, vize si pasapoarte deoarece, in conditiile actuale ale economiei tarii noastre, o asemenea masura nu ar fi oportuna. De altfel, potrivit art. 53 alin. (1) din Constitutie, cetatenii au obligatia sa contribuie prin impozite si taxe la cheltuielile publice. Or, este incontestabil ca ajutoarele banesti pentru incalzirea locuintelor constituie o cheltuiala publica. Cu privire la caracterul permanent sau nepermanent al taxei instituie, acesta nu constituie un element de constitutionalitate, ci unul de oportunitate, asupra caruia Parlamentul s-a pronuntat.
    Presedintele Senatului nu a comunicat punctul sau de vedere.

            CURTEA CONSTITUTIONALA,
examinind cele doua sesizari, punctele de vedere ale presedintelui Camerei Deputatilor si ale Guvernului, precum si concordanta dintre textele legale a caror constitutionalitate a fost contestata si dispozitiile constitutionale, retine urmatoarele:
    Potrivit art. 2 alin. (2) lit. e) din Legea privind acordarea unor ajutoare banesti pentru incalzirea locuintelor in perioada 1 noiembrie 1993 - 30 aprilie 1994, ajutorul banesc de 5.000 lei lunar se acorda in conditiile prevazute de aceasta dispozitie legala familiilor sau persoanelor singure, cu domiciliul in mediul urban, care nu se incadreaza in prevederile de la lit. a) - d) ale aceluiasi alineat.
    In sesizare se sustine ca limitarea acestui ajutor numai persoanelor din mediul urban este neconstitutionala, intrucat incalca principiul egalitatii cetatenilor in fata legii. Este de observat insa ca ajutorul prevazut de lege reprezinta un mijloc de protectie a unei anumite categorii sociale. Or, aprecierea categoriilor sociale pentru care se impune acordarea acestui ajutor constituie o prerogativa exclusiva a legiuitorului. De principiu, o masura de protectiei sociala nu poate fi considerata ca un privilegiu sau o discriminare, contrare prevederilor art. 16 alin. (1) din Constitutie, cat timp, prin natura ei, ea se justifica tocmai in considerarea situatiei unei anumite categorii sociale care reclama o astfel de protectie.
    In ce priveste dispozitiile art. 8 din legea sus-mentionata, prin care se instituie o taxa pentru fiecare iesire din tara, ce urmeaza a fi platita de persoanele care se deplaseaza in strainatate in interes personal sau turistic, Curtea constata ca aceasta taxa a fost stabilita in vederea alimentarii fondurilor bugetare pentru plata ajutorului prevazut in art. 2 alin. (2) lit. e).
    In sesizare se sustine, in esenta, ca taxa constituie un mijloc de restrangere a dreptului la libera circulatie, prevazut de art. 25 din Constitutie.
    Tinand seama de finalitatea textului de lege, rezulta insa ca instituirea taxei respective nu urmareste stanjenirea financiara a exercitarii dreptului la libera circulatie, ci alimentarea surselor bugetare pentru plata ajutorului prevazut de art. 2 alin. (2) lit. e). Evident ca o asemenea modalitate nu poate avea un caracter de principiu. Ea se justifica, in prezent, prin situatia exceptionala rezultata din lipsa fondurilor bugetare necesare instituirii unei masuri de protectie in temeiul art. 43 alin. (1) din Constitutie.
    Ca urmare, taxa astfel instituita este constitutionala, insa numai in limitele destinatiei pentru care a fost stabilita, si anume, plata ajutoarelor prevazute la art. 2 alin. (2) lit. e). Pe cale de consecinta, rezulta ca, dupa implinirea termenului de acordare a acestor ajutoare, care este 30 aprilie 1994, taxa nu mai are caracter constitutional si, deci, nu mai poate fi perceputa. Dupa aceasta data, plata unei asemenea taxe ar constitui exclusiv un impediment de ordin financiar care greveaza dreptul la libera circulatie, care nu se incadreaza in nici una din ipotezele prevazute de art. 49 al Constitutiei. Daca, pana la acea data, legitimitatea constitutionala a taxei rezulta din prevederile art. 53 alin. (1) din Constitutie, potrivit carora cetatenii au obligatia sa contribuie prin impozite si taxe la cheltuielile publice, intrucat fondurile astfel realizate sunt destinate asigurarii unei anumite masuri de protectie sociala, dupa incetarea acestei masuri de protectie ratiunea constitutionalitatii disparind, taxa nu mai poate fi retinuta.
    Faptul ca, potrivit art. 8 alin. (4) din lege, sumele necheltuite din incasarea taxei se varsa la bugetul asigurarilor sociale de stat nu poate duce la o alta concluzie, deoarece textul se refera la perioada de legitimitate constitutionala a taxei si nu dupa expirarea acestei perioade. Altminteri, ar insemna ca o resursa bugetara sa supravietuiasca incetarii scopului pentru care a fost instituita, iar taxa respectiva sa devina astfel, cum s-a aratat, exclusiv un impediment de ordin financiar care greveaza dreptul la libera circulatie. De altfel, intreaga reglementare are caracter temporar, pana la 30 aprilie 1994, asa cum rezulta din titlul legii si din prevederile art. 1.
    Avand in vedere considerentele expuse,
    vazand si dispozitiile art. 144 lit. a) si ale art. 145 alin. (2) din Constitutia Romaniei, precum si prevederile art. 20 din Legea nr. 47/1992,

    CURTEA CONSTITUTIONALA
    In numele legii
    DECIDE:

    1. Constata ca dispozitiile art. 2 alin. (2) lit. e) din Legea privind acordarea unor ajutoare banesti pentru incalzirea locuintelor in perioada 1 noiembrie 1993 - 30 aprilie 1994 sunt constitutionale.
    2. Constata ca dispozitiile art. 8 din legea sus-mentionata sunt constitutionale, in sensul aplicarii taxei pe care o instituie pana la data de 30 aprilie 1994.
    3. Prezenta decizie se comunica Presedintelui Romaniei si se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    Deliberarea a avut loc la data de 15 decembrie 1993 si la ea au participat Vasile Gionea, presedinte, Viorel Mihai Ciobanu, Mihai Constantinescu, Antonie Iorgovan, Ioan Muraru, Florin Bucur Vasilescu si Victor Dan Zlatescu, judecatori.

               PRESEDINTELE CURTII CONSTITUTIONALE,
                    prof. dr. VASILE GIONEA

                              Magistrat asistent,
                              Constantin Burada



COMENTARII la Decizia 71/1993

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 71 din 1993
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 325 2017
    Good Day Dear Loan Seeker, Do you need an urgent financial credit *? * Very fast and direct transfer to your bank account * Repayment starts eight months after you get the money bank account * Low interest rate of 1% * Long-term repayment (1-30 years) Height * Flexible **then monthly payment *. How long will it be financed? After submitting the application ** You can expect a preliminary answer less than 24 hours funding in 72-96 hours after receiving the information they need yours. Contact Email : bdsfn.com@gmail.com Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com Mrs. Pranchment Dura If you are interested contact us via: bdsfn.com@gmail.com and fill out the below loan application form. Loan application form: Full Name:.................... Country:..................... State:.............. City:.............. Sex:......................... Phone Number:........... Loan Amount :........... Monthly income:.......... Occupation:................... .... Loan Period:....................... ................ Purpose of Loan:......................... ........... E-mail address:...................... ................ Have You Applied Before?.................... We awaits your urgent application form to be filled ok. Email Us: (bdsfn.com@gmail.com) Contact Email : bdsfn.com@gmail.com Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com Mrs. Pranchment Dura
ANONIM a comentat Decretul 325 2017
    Good Day Dear Loan Seeker, Do you need an urgent financial credit *? * Very fast and direct transfer to your bank account * Repayment starts eight months after you get the money bank account * Low interest rate of 1% * Long-term repayment (1-30 years) Height * Flexible **then monthly payment *. How long will it be financed? After submitting the application ** You can expect a preliminary answer less than 24 hours funding in 72-96 hours after receiving the information they need yours. Contact Email : bdsfn.com@gmail.com Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com Mrs. Pranchment Dura If you are interested contact us via: bdsfn.com@gmail.com and fill out the below loan application form. Loan application form: Full Name:.................... Country:..................... State:.............. City:.............. Sex:......................... Phone Number:........... Loan Amount :........... Monthly income:.......... Occupation:................... .... Loan Period:....................... ................ Purpose of Loan:......................... ........... E-mail address:...................... ................ Have You Applied Before?.................... We awaits your urgent application form to be filled ok. Email Us: (bdsfn.com@gmail.com) Contact Email : bdsfn.com@gmail.com Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com Mrs. Pranchment Dura
ANONIM a comentat Decizia 194 2017
    Bună ziua, sunt doctorul Harry Carlos, creditor privat de împrumut, dau împrumut celor care au nevoie de împrumut și Cei care doresc să înceapă o afacere nouă. Dau împrumuturi personale, împrumuturi de afaceri, împrumuturi pentru studenți, credite pentru companii și Toate tipurile de împrumuturi, în rata interesată de 2% contact astăzi la: harryloanfirm56@gmail.com LEGIMATE LOAN LOAN
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, sunt doctorul Harry Carlos, creditor privat de împrumut, dau împrumut celor care au nevoie de împrumut și Cei care doresc să înceapă o afacere nouă. Dau împrumuturi personale, împrumuturi de afaceri, împrumuturi pentru studenți, credite pentru companii și Toate tipurile de împrumuturi, în rata interesată de 2% contact astăzi la: harryloanfirm56@gmail.com LEGIMATE LOAN LOAN
ANONIM a comentat Hotărârea 30 2016
    Salutare tuturor Eu sunt Ivos Vlad Eugen și sunt din România Constanța. Am fost în căutarea unui împrumut on-line și am fost foarte speriat că nu am aplicat niciodată un împrumut înainte și am loo foarte bine și căutând o companie adevărată acolo am găsit o companie numită Patricia Kingsman uite și am văzut ce au spus oamenii despre această companie A fost adevărat am decis să solicit un împrumut de la companie și am nevoie de un împrumut de 150.000,00 euro pentru a începe o afacere când am aplicat ea mi-a spus tot ce am nevoie să fac și am făcut-o și ea ma asigurat că în 8 ore timp am fost plecat Sa fiu cu imprumutul meu i-am spus bine si am asteptat in exact 8 ore timp primesc imprumutul meu de la aceasta companie ca scriu asta acum nu am fost niciodata scammed inainte si aceasta companie este minunata am asculta oamenii vorbind despre escrocherii dar eu Nu au fost niciodată scammed înainte și îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru asta. Deci toată lumea, dacă aveți nevoie de un împrumut real, aceasta este compania potrivită pentru a aplica de la ei vă vor ajuta și timpul în care vă spun că veți primi împrumutul dvs., care este exact momentul în care veți primi împrumutul. Trebuie doar să scriu acest mesaj pentru toată lumea, astfel încât să nu solicitați un împrumut de la o companie greșită dacă aveți nevoie de un împrumut real contactați această companie și veți fi fericiți. Există poștă Adresa este patriciakingsman.loans2016@gmail.com.
ANONIM a comentat Hotărârea 30 2016
    Bună ziua Numele meu este Popovici Krisztina Sunt din Brașov România această companie Patricia Kingsman oamenii vorbesc despre este real nu am vrut niciodată un împrumut dar tocmai am spus că ar trebui să încercați această companie și a vedea dacă ceea ce spun oamenii este adevărat și am aplicat pentru o Împrumut de la ei ieri și tocmai am primit împrumutul meu astăzi de la Patricia Kingsman companie împrumut oricine dacă ați citi acest mesaj și aveți nevoie de un împrumut aplica de la această companie pentru că ei sunt de gând să vă ajute această companie este singura companie care oferă împrumut reale on-line. Împrumutul pe care l-am aplicat de la ei a fost de 75.000,00 lei și în 8 ore am obținut împrumutul meu, astfel încât prietenii mei să nu fie scamați dacă aveți nevoie de un împrumut real, aceasta este compania potrivită pentru a aplica. Dacă sunteți interesat de împrumuturi acolo, adresa de e-mail este patriciakingsman.loans2016@gmail.com și acolo numărul ceaplic este +2348165719944.
ANONIM a comentat Hotărârea 30 2016
    Toată lumea dacă aveți nevoie de un împrumut adevărat Patricia Kingsman este compania adevărată care acordă împrumuturi pe care nu le știe că fac acest lucru, dar compania este reală Nu vreau ca oamenii să fie scutiți pe internet de aceea spun acest lucru dacă aveți nevoie de un adevărat Împrumutul Patricia Kingsman este compania potrivită pentru a aplica de la.
ANONIM a comentat Hotărârea 30 2016
    Numele meu este Nathanael martyna patryx Sunt din România și locuiesc într-un mic oraș din Timișoara. Vreau să folosesc acest timp pentru a le spune tuturor pe internet că există o singură companie care oferă un împrumut real, iar această companie este Patricia Kingsman. Am căutat un împrumut online în ultimele 3 săptămâni acum și tot ce am de făcut este că creditorii mă scandalizează din banii pe care i-am avut Dumnezeu știe că eram atât de sărac și am vrut să-mi omor eu sinea dar acolo am văzut atât de mulți oameni mărturisesc despre Această companie pe care au dat împrumuturi la început nu am crezut cauza am văzut alte mărturii ale altui creditor și toate s-au transformat în escrocherii. Am spus sa ma aplice de la aceasta companie si sa vad daca este adevarat si imediat am aplicat mi-au spus tot ce am nevoie sa fac si am fost de acord si ma asigurat ca in 8 ore am fost de gand sa fiu cu imprumutul meu pentru ca ei au spus Utilizează serviciul de transfer rapid. Mai intai n-am crezut, dar am vrut sa imi dau imprumut inainte de ora 8 am primit o alerta de la banca mea si sa fiu de acord ca a fost imprumutul meu am fost foarte supt atunci cand l-am vazut si m-am rugat lui Dumnezeu pentru a ma indruma la compania dreapta Care mi-a ajutat astăzi pe măsură ce scriu acest lucru pe internet acum am primit doar împrumutul meu de la această companie și eu folosesc acest timp pentru a depune mărturie către alte persoane dacă aveți nevoie de un împrumut un împrumut nu vă lăsați păcălit aceasta este compania potrivită Se aplică de la. Adresa de e-mail este patriciakingsman.loans2016@gmail.com, iar pentru dvs. cei care nu au o adresă de e-mail a companiei numărul de telefon este +2348165719944. Această companie este adevărată și minunată dacă aveți nevoie de un împrumut aplicat acum și așteptați pentru împrumutul dvs. pentru că veți fi mulțumit de această companie. Mulțumesc tuturor și rămân Nathanael martyna patryx.
ANONIM a comentat Decizia 194 2017
    O zi buna, Ma numesc Marcu Dorlca, sunt din limba romana. Vreau să depun mărturie despre creditorul bun care mi-a arătat lumina după ce a fost scamat de doi creditori internaționali diferiți pe Internet, toți promisi să-mi dea un împrumut după ce m-au făcut să plătesc o mulțime de impozite și nu mi-au dat nimic Nu au avut rezultate pozitive. Mi-am pierdut banii grei câștigați și a fost un total de (3.000 de euro). Într-o zi am navigat pe Internet în căutarea confuză și frustrat, apoi am dat peste o mărturie a unei Femei care a fost de asemenea scamată și în cele din urmă a fost legată de un credit legitim și de încredere doamna Alicia Radu (aliciaradu260@gmail.com) unde a luat în cele din urmă Împrumut, așa că am decis să contactez aceeași companie de împrumut și apoi le-am spus povestea mea despre cum am fost jefuit de doi creditori diferiți care nu au mai mult decât să-mi dea mai multă durere. Le explic prin e-mail. Mi-au spus să nu mai plâng pentru că mi-ar lua împrumutul de la compania lor și am făcut de asemenea alegerea potrivită contactând-o. Am completat formularul de împrumut și am făcut tot ce mi sa cerut și mi sa acordat o sumă de împrumut de (25.000,00 euro) de această mare companie. Aici sunt fericit cu familia mea astăzi pentru că mama Alicia Radu mi-a dat un împrumut, așa că îmi jur că voi continua să depun mărturie pe internet despre cum am primit împrumutul meu. Cred că și alți oameni mărturisesc și același creditor. Ai nevoie de un împrumut de urgență? Vă rugăm să contactați rapid mama prin e-mail: (aliciaradu260@gmail.com) Puteți să mă contactați dacă aveți nevoie de alte informații prin e-mail: (marcudorlca750@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 30 2016
    Numele meu este Cristyna Cosmin Alin Sunt din Bucuresti Romania vreau sa folosesc de data aceasta pentru a scrie pe internet ca am primit fondurile mele de credit de 5 milioane leu roman de la aceasta companie numita Patricia Kingsman loan company la inceput nu am crezut ce Oamenii au spus pe internet, dar am decis să încerc și am aplicat pentru împrumut acum două zile și tocmai am primit un apel de la banca mea că nu există suma de 5 milioane leu românesc pe contul meu și imediat am primit o alertă din partea mea Banca Patricia Kingsman companie de împrumut ma sunat și ma întrebat dacă am primit împrumutul meu și le-am spus da, așa că au spus că ar trebui să aducă mai mulți oameni acolo companie, dacă cineva nevoie de un împrumut, astfel încât dacă aveți într-adevăr nevoie de un împrumut aceasta este compania Pentru a aplica de la ei sunt într-adevăr mare și cred acum că există o companie de împrumut reale care oferă împrumuturi și că societatea este Patricia Kingsman companie de împrumut, astfel încât dacă oricine dintre dvs. au nevoie de un împrumut de urgență și este important aceasta este compania dreptul de a aplica de la . Adresa de e-mail este patriciakingsman.loans2016@gmail.com. În cele din urmă sunt foarte fericit și pot începe propria mea afacere acum. Vă mulțumesc din nou Patricia că sunteți minunat și că Dumnezeu să vă binecuvânteze pe dumneavoastră și pe compania voastră.
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 71/1993
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu