Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 633 din 14 martie 2001

pentru aprobarea Normelor tehnice privind realizarea supravegherii si controlului vamal ulterior

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE


SmartCity3

              DIRECTIA GENERALA A VAMILOR
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 150 din 27 martie 2001

    Directorul general al Directiei Generale a Vamilor,
    in temeiul prevederilor art. 374 din Hotararea Guvernului nr. 626/1997 privind aprobarea Regulamentului de aplicare a Codului vamal al Romaniei,
    avand in vedere prevederile Hotararii Guvernului nr. 170/2001 privind organizarea si functionarea Directiei Generale a Vamilor,
    emite urmatoarea decizie:

    1. Se aproba Normele tehnice privind realizarea supravegherii si controlului vamal ulterior, cuprinse in anexa care face parte integranta din prezenta decizie.
    2. Directia supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale si serviciile supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale din cadrul directiilor regionale vamale interjudetene vor aduce la indeplinire dispozitiile prezentei decizii.

               Directorul general al Directiei Generale a Vamilor,
                           Dinu Mihail Gheorghe

    ANEXA 1

                             NORME TEHNICE
privind realizarea supravegherii si controlului vamal ulterior

    I. Dispozitii generale

    Art. 1
    Supravegherea vamala si controlul vamal ulterior cuprind orice actiune a autoritatii vamale intreprinsa in vederea asigurarii respectarii reglementarilor vamale si a altor norme aplicabile marfurilor si bunurilor aflate sub supraveghere vamala.
    Art. 2
    Supravegherea vamala si controlul vamal ulterior se realizeaza de Directia Generala a Vamilor prin Directia supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale si prin serviciile supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale din cadrul directiilor regionale vamale interjudetene.
    Art. 3
    Directia supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale, respectiv serviciile supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale din cadrul directiilor regionale vamale interjudetene, reprezinta corpul de control specializat in prevenirea, combaterea, constatarea si sanctionarea fraudei de orice natura in domeniul vamal, care urmareste modul de aplicare si de respectare a legislatiei privind importul, exportul, regimurile suspensive, precum si alte regimuri vamale realizate de persoanele fizice si juridice, romane sau straine, pe intregul teritoriu al Romaniei.
    Art. 4
    Personalul Directiei supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale are competenta de control, potrivit atributiilor, pe intregul teritoriu al tarii, in baza programului de activitate si in cazurile dispuse de directorul general al Directiei Generale a Vamilor sau de directorul general adjunct care coordoneaza activitatea directiei. Controlul se va efectua cu prioritate la persoane fizice si juridice si, in functie de constatari si necesitati, se va extinde si la birourile vamale de control si vamuire.
    Art. 5
    Personalul din cadrul serviciilor supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale din cadrul directiilor regionale vamale interjudetene executa actiuni de control la agentii economici din zona de competenta teritoriala, in baza sarcinilor stabilite prin programele de activitate. In cazul misiunilor sau actiunilor de control, investigatii, supraveghere, cercetare operativa sau insotire, care nu sufera amanare, personalul serviciilor supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale din cadrul directiilor regionale vamale interjudetene poate actiona si in afara razei teritoriale de competenta, pe baza unei cereri motivate a sefului de serviciu sau a directorului directiei regionale vamale interjudetene, aprobata de conducerea Directiei supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale.
    Art. 6
    In exercitarea atributiilor legale personalul de specialitate din cadrul Directiei supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale, respectiv din serviciile supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale din cadrul directiilor regionale vamale interjudetene, este investit cu exercitiul autoritatii publice, beneficiind de protectie potrivit legii.
    Art. 7
    Actiunile de control asupra mijloacelor de transport, precum si la depozite, locuri de productie sau de comercializare se pot efectua la orice ora din zi sau din noapte, iar la agentii economici controlul se va face, de regula, in zilele in care acestia sunt in activitate, tinandu-se seama de prevederile legale in vigoare.

    II. Programarea si organizarea activitatilor

    Art. 8
    Activitatea de supraveghere vamala si control vamal ulterior se desfasoara pe baza de programe trimestriale aprobate de conducerea Directiei Generale a Vamilor.
    Art. 9
    Proiectul programului de activitate se intocmeste de Directia supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale pana la data de 10 a ultimei luni din trimestru, pe baza sarcinilor primite de la conducerea Ministerului Finantelor Publice si a Directiei Generale a Vamilor.
    Se au in vedere, de asemenea, propunerile serviciilor si birourilor din cadrul Directiei supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale.
    Alte actiuni ce urmeaza sa fie realizate se inscriu in programul de activitate pe baza sesizarii altor organe sau a propunerilor altor directii din structura centrala sau teritoriala a Directiei Generale a Vamilor.
    Art. 10
    Propunerile pentru proiectul programului de activitate facute de serviciile supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale, insusite de directorul directiei regionale vamale interjudetene, se inainteaza Directiei supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale pana la data de intai a ultimei luni din trimestru.
    Art. 11
    Dupa aprobarea programului de activitate intocmit de Directia supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale aceasta directie va transmite, pana la data de 25 a ultimei luni din trimestru, programele aprobate pentru fiecare directie regionala vamala interjudeteana.
    Art. 12
    Actiunile ordinare de supraveghere vamala si control vamal ulterior se desfasoara pe baza de ordin de control/misiune aprobat de conducerea Directiei supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale sau de directorul directiei regionale vamale interjudetene (model prezentat in anexa nr. 1), iar actiunile extraordinare (operative), pe baza de ordin de control/misiune aprobat de seful serviciului supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale sau, in cazuri temeinic justificate, pe baza legitimatiei de control.
    Art. 13
    Evidenta actiunilor de supraveghere vamala si control vamal ulterior se va organiza potrivit regulilor stabilite de Directia supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale.
    Art. 14
    In situatiile in care in efectuarea controalelor tematice nu se pot respecta duratele stabilite prin program directorul general adjunct al Directiei supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale, respectiv directorul directiei regionale vamale interjudetene, va analiza conditiile concrete si va putea dispune prelungirea duratei actiunii fara a influenta realizarea celorlalte actiuni prevazute in programul de activitate.
    Art. 15
    Informarea si documentarea sistematica a intregului aparat al Directiei supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale asupra reglementarilor vamale si fiscale care apar, precum si pregatirea actiunilor de control se desfasoara la sediul Directiei supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale sau al directiilor regionale vamale interjudetene lunar sau ori de cate ori este necesar.

    III. Intocmirea actelor de control

    Art. 16
    Organele de control ale Directiei supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale, respectiv ale serviciilor supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale din cadrul directiilor regionale vamale interjudetene, intocmesc de regula urmatoarele documente:
    a) proces-verbal de control;
    b) proces-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor;
    c) proces-verbal preliminar;
    d) nota de constatare;
    e) nota unilaterala;
    f) proces-verbal de ridicare a documentelor/preluare de mostre/prelevare de probe.
    Procesul-verbal de control
    Art. 17
    Procesul-verbal de control constituie titlu de creanta pentru diferentele de drepturi vamale si alte sume cuvenite bugetului de stat. Constatarile inscrise in procesul-verbal de control (model prezentat in anexa nr. 2) trebuie sa fie proprii organelor de control, bazate pe date si documente expuse clar si precis, eliminandu-se orice elemente si descrieri personale neconcludente, care incarca nejustificat continutul procesului-verbal de control.
    Neregulile constatate se vor consemna in procesul-verbal de control in mod obligatoriu, precizandu-se in mod concret actele normative incalcate (articol, alineat), cu determinarea exacta a influentelor asupra datoriei vamale cuvenite bugetului de stat (taxe vamale, accize, T.V.A., alte taxe stabilite prin acte normative).
    In procesul-verbal de control se vor inscrie, la fiecare abatere constatata, masurile luate operativ in timpul controlului, cu mentionarea documentelor intocmite, sau masurile ce vor fi luate in continuare de persoanele fizice ori juridice controlate, cu indicarea termenului de comunicare la Directia supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale sau la directiile regionale vamale interjudetene.
    Termenul de comunicare la Directia supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale sau la directiile regionale vamale interjudetene va fi stabilit de organul de control.
    Procesul-verbal de control se semneaza de organul de control si de persoanele fizice si juridice, prin reprezentantii legali ai acestora, si se inregistreaza la registratura organului de control in termen de maximum 3 zile de la incheierea controlului. Procesul-verbal de control in care sunt consemnate fapte ce atrag raspunderea materiala sau penala, dupa caz, se semneaza obligatoriu si de persoanele facute raspunzatoare.
    Data comunicarii rezultatelor controlului este considerata data semnarii de catre agentul economic sau de reprezentantul sau legal a procesului-verbal de control.
    Art. 18
    In cazul in care conducerea sau salariatii agentilor economici controlati au unele obiectii asupra constatarilor organelor de control, acestea vor fi clarificate si solutionate inainte de semnarea procesului-verbal de control.
    Daca se mentin obiectiile, acestea vor fi prezentate in scris o data cu semnarea procesului-verbal de control sau in termen de 5 zile lucratoare de la aceasta data.
    In situatia in care se refuza semnarea procesului-verbal de control, rezultatele controlului vor fi comunicate prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, data primirii de catre agentii economici a scrisorii fiind data comunicarii.
    In cazul in care scrisoarea recomandata este returnata, procesul-verbal de control ramane valabil in forma redactata de organul de control.
    Obiectiile formulate prin contestatie se vor inainta si se vor solutiona conform reglementarilor legale in vigoare.
    Art. 19
    La procesul-verbal de control se vor anexa situatii, tabele, acte, documente si note explicative privind sustinerea constatarilor.
    Tabelele sau situatiile se intocmesc in cazurile in care este necesara sintetizarea expunerii constatarilor in procesul-verbal de control. Tabelele si situatiile anexate la procesul-verbal de control vor fi semnate de organele de control si de conducerea si salariatii persoanelor juridice controlate, dupa caz.
    Documentele sau actele necesare pentru consemnarea ori fundamentarea constatarilor se anexeaza, dupa necesitati, in copie certificata de organul de control si de seful compartimentului de la care emana actul. Acestea se anexeaza in original cand sunt considerate fictive sau dubioase ori cand exista indicii ca se va urmari sustragerea sau distrugerea lor. In acest caz se lasa persoanelor juridice, persoanelor fizice si birourilor vamale de control si vamuire controlate copii certificate de conducerea acestora si de organele de control.
    Pentru clarificarea cauzelor si imprejurarilor care au condus la nerespectarea prevederilor legale organele de control pot solicita note explicative persoanelor care se fac vinovate de abaterile constatate si consemnate in procesul-verbal de control si pot fi stabilite anumite raspunderi in sarcina acestora, precum si a altor persoane care pot sa contribuie la clarificarea problemelor aflate in control.
    Notele explicative se pot lua in orice etapa a controlului, cu conditia ca organele de control sa fie in masura sa puna intrebari precise si sa combata eventualele raspunsuri necorespunzatoare. Organele de control vor analiza raspunsurile primite, iar concluziile desprinse din analiza vor fi avute in vedere la intocmirea procesului-verbal de control.
    Daca cei in cauza refuza sa dea nota explicativa sau sa raspunda la unele intrebari, organele de control vor formula intrebarile printr-o adresa scrisa (inregistrata la persoana juridica controlata), stabilind termenul in cadrul caruia trebuie primit raspunsul.
    In cazul in care nu se primeste raspuns in termenul stabilit, organul de control va consemna refuzul in procesul-verbal de control (anexand o copie de pe adresa), aplicand sanctiunile prevazute de lege.
    In cazul efectuarii controlului prin inventariere, la procesul-verbal de control se vor anexa situatiile privind cantitatile existente, precum si declaratiile gestionarilor luate inainte de inceperea inventarierii.
    In cazul ridicarii de documente/preluarii de mostre/prelevarii de probe se intocmeste proces-verbal de ridicare a documentelor/preluare de mostre/prelevare de probe (model prezentat in anexa nr. 3).
    Procesul-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor
    Art. 20
    Procesul-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor se incheie in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, potrivit carora organele de control ale Directiei supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale, respectiv ale serviciilor supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale din cadrul directiilor regionale vamale interjudetene, sunt organe constatatoare.
    Pentru constatarea si sanctionarea contraventiilor se va intocmi proces-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor (model prezentat in anexa nr. 4).
    Procesul-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor va cuprinde mentiunile prevazute de lege.
    Lipsa din procesul-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor a mentiunilor privind numele si prenumele contravenientului, fapta savarsita si data comiterii acesteia sau lipsa semnaturii agentului constatator atrage nulitatea procesului-verbal.
    Atat in cazul in care organul constatator aplica sanctiunea, dispunand si confiscarea, cat si atunci cand sanctiunea si confiscarea se aplica de un alt organ, organul constatator va descrie bunurile supuse confiscarii in procesul-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor si va lua in privinta lor masurile de conservare sau de valorificare prevazute de dispozitiile legale. Despre masurile luate se fac mentiunile corespunzatoare in procesul-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor.
    Daca bunurile confiscate apartin altei persoane decat contravenientului, in procesul-verbal se vor mentiona numele, prenumele si domiciliul persoanei fizice ori denumirea si sediul persoanei juridice, in masura in care aceste date sunt cunoscute.
    La constatarea, stabilirea, sanctionarea si incasarea contraventiilor se vor aplica prevederile legilor speciale si generale cu privire la contraventii.
    Procesul-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor se intocmeste, de regula, in 3 exemplare.
    Procesul-verbal preliminar
    Art. 21
    In cazul in care din control a rezultat savarsirea unor fapte prevazute de legea penala, se incheie un proces-verbal preliminar care va fi inaintat organelor de cercetare penala competente, impreuna cu mijloacele materiale de proba (corpul delict, buletinul de analiza etc.).
    Nota de constatare
    Art. 22
    Notele de constatare se intocmesc atunci cand in timpul controlului se fac constatari a caror reconstituire ulterioara nu este intotdeauna posibila sau care nu pot fi dovedite ori in alte situatii apreciate de organele de control.
    In notele de constatare se consemneaza situatiile de fapt, precum si masurile luate operativ pentru remedierea diferentelor constatate. In situatii mai deosebite este indicata folosirea martorilor la stabilirea realitatii faptelor constatate. Notele de constatare se semneaza de organul de control, de conducatorul persoanei juridice si de persoanele la care se refera constatarea ori, dupa caz, de martori.
    Nota unilaterala
    Art. 23
    Notele unilaterale se intocmesc in cazul in care in urma controlului nu s-au constatat abateri.
    In aceste note organele de control vor mentiona concret documentele controlate si constatarile facute.
    Procesul-verbal de ridicare a documentelor/preluare de mostre/prelevare de probe
    Art. 24
    Atunci cand este cazul, se vor ridica documente, se vor prelua mostre si/sau se vor preleva probe, in vederea determinarii naturii marfii. Pentru prelevarea probelor si preluarea mostrelor se vor respecta prevederile metodologiilor stabilite.
    Probele vor fi numerotate, cantarite, ambalate si sigilate, iar restul cantitatii (martorii) va fi pastrat in birourile vamale de control si vamuire unde a avut loc evenimentul, respectandu-se procedura de pastrare si asigurare.
    Probele prelevate pentru analiza, cu toate caracteristicile explicit descrise, vor fi mentionate in procesul-verbal intocmit la locul de prelevare (model prezentat in anexa nr. 3).
    Pe baza analizelor calitative si cantitative de specialitate, efectuate de laboratorul de analiza droguri, se vor emite buletine de analiza, care vor fi transmise impreuna cu restul probei biroului vamal de control si vamuire unde a avut loc evenimentul.
    Inregistrarea actelor de control si valorificarea constatarilor controlului
    Art. 25
    Procesul-verbal de control si notele de constatare impreuna cu anexele si celelalte documente referitoare la controlul efectuat se inregistreaza obligatoriu la organul care a dispus controlul.
    In cazul in care actul de control se perfecteaza la sediul persoanei fizice sau juridice controlate, se inregistreaza si la aceasta.
    Art. 26
    Masurile care se dispun si se iau pe baza actelor de control legal intocmite de organele de control ale Directiei supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale si de cele ale serviciilor supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale din cadrul directiilor regionale vamale interjudetene se adreseaza, in toate cazurile, persoanelor fizice sau reprezentantului legal al persoanei juridice controlate ori al biroului vamal de control si vamuire.
    Art. 27
    La actele de control incheiate se anexeaza notele de prezentare, care cuprind in principal urmatoarele:
    a) organele sau persoanele, dupa caz, in afara persoanelor fizice si juridice controlate sau a biroului vamal de control si vamuire, care au contribuit la savarsirea faptelor constatate;
    b) problemele care necesita control in continuare, facandu-se propuneri corespunzatoare;
    c) masurile ce trebuie luate in continuare de catre persoanele fizice si juridice sau de biroul vamal de control si vamuire controlat, precum si de organul care a dispus controlul.

    IV. Evidenta, urmarirea si raportarea rezultatelor activitatii de control

    Art. 28
    Serviciile si birourile din cadrul Directiei supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale si, respectiv, serviciile supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale din cadrul directiilor regionale vamale interjudetene vor asigura, ori de cate ori este necesar, urmarirea, la persoanele fizice si juridice controlate si la birourile vamale de control si vamuire, a aplicarii masurilor stabilite in timpul controlului, precum si raportarea rezultatelor controlului.
    Art. 29
    In cazul in care prin actele de control incheiate s-au stabilit obligatii de plata in sarcina celor controlati, acestea vor fi virate la bugetul statului conform legislatiei in vigoare. Daca obligatiile de plata nu sunt achitate in timpul controlului, acestea vor fi transmise spre urmarire si incasare compartimentelor specializate printr-o adresa la care se vor anexa copii de pe actele intocmite, ce reprezinta titlu executoriu. Organele de urmarire si incasare vor confirma primirea acestora.

    V. Dispozitii finale

    Art. 30
    In masura in care dispozitiile legale nu dispun altfel, prevederile prezentelor norme tehnice referitoare la incheierea actelor de control se aplica si activitatii de control ulterior desfasurate de personalul birourilor vamale de control si vamuire, unde exista obligatia efectuarii acestuia conform procedurii de vamuire aplicate.
    Art. 31
    Orice dispozitii contrare prezentelor norme isi inceteaza aplicarea.
    Art. 32
    Anexele nr. 1 - 4 fac parte integranta din prezentele norme tehnice.

    ANEXA 1
    la normele tehnice

    DIRECTIA GENERALA A VAMILOR
    DIRECTIA SUPRAVEGHERE VAMALA SI LUPTA IMPOTRIVA FRAUDELOR VAMALE
    Serviciul (Biroul) ..............................................*)/
    DIRECTIA REGIONALA VAMALA INTERJUDETEANA ........................
    Serviciul supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale

                      ORDIN DE CONTROL/MISIUNE Nr. ...../......

    Inspectorii*): ......................................................
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
sunt autorizati sa efectueze: ............................................
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
la .......................................................................
                            (denumirea si adresa)
..........................................................................
cu*) ..................................................................,
incepand cu data de .................................................... .

                  .......................................
                    (semnatura si stampila autorizata)
------------
    *) Se inscrie, dupa caz, serviciul (biroul) Directiei supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale sau al directiei regionale vamale interjudetene.
    *) Se inscriu numele, prenumele si numarul legitimatiei de serviciu sau al actului de identitate.
    *) In cazul in care pe timpul executarii controlului sau al indeplinirii misiunii se utilizeaza mijloace de transport, acestea vor fi mentionate in ordinul de control/misiune.

    ANEXA 2
    la normele tehnice

                         PROCES-VERBAL DE CONTROL
                      (ziua.... luna ..... anul ....)

    Subsemnatii .........................................., inspectori in cadrul Directiei supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale - Serviciul (Biroul) ........................./ Directiei regionale vamale interjudetene ................................................ - Serviciul supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale, in baza hotararilor Guvernului nr. 626/1997 si nr. 170/2001, precum si a Ordinului de control/misiune nr. .............. din .........................., am efectuat in perioada ............................ controlul ......................................................................
................................................................................
................................................................................
    (denumirea exacta a tematicii controlului si perioada supusa verificarii)
la .............................................................................
...............................................................................
             (denumirea agentului economic, fara prescurtari)
din ...........................................................................,
                           (localitatea si sediul)
inmatriculata in registrul comertului sub nr. ......................, cod fiscal ............................................. .
    Unitatea este reprezentata de ......................................... .
                                         (numele, prenumele si functia)

    Din controlul efectuat au rezultat constatarile inscrise mai jos:
    (ordinea in care se redau datele si elementele legate de fiecare constatare)
    - continutul constatarii (concret, clar, precis);
    - dispozitii legale incalcate (numarul, data, articolul si alineatul);
    - consecintele economice (financiare, bugetare) ale constatarii, cu evaluarea exacta a acestora;
    - masurile luate operativ in timpul controlului, cu mentionarea documentului pe baza caruia s-au materializat;
    - masurile ce urmeaza sa fie luate in continuare.
    La terminarea controlului au fost restituite toate actele si documentele puse la dispozitie organelor de control.
    Procesul-verbal s-a intocmit in doua exemplare, dintre care un exemplar, inregistrat sub nr. ................ din ...................................., a fost lasat unitatii verificate, iar celalalt exemplar a fost luat de organele de control.

              Organe de control,               Presedinte (Director),
          ..........................         ..........................

    ANEXA 3
    la normele tehnice

    DIRECTIA GENERALA A VAMILOR
    DIRECTIA SUPRAVEGHERE VAMALA SI LUPTA IMPOTRIVA FRAUDELOR VAMALE
    Serviciul (Biroul) ............................................/
    DIRECTIA REGIONALA VAMALA INTERJUDETEANA ......................
    Serviciul supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale
    Adresa ..........................................................

                             PROCES-VERBAL
de ridicare a documentelor/preluare de mostre/prelevare de probe

              Incheiat in ziua ....., luna ...., anul .....

    Subsemnatul/subsemnatii ..................................................., inspector/inspectori in cadrul Directiei Generale a Vamilor - Directia supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale - Serviciul (Biroul) ......................./Directia regionala vamala interjudeteana .................................... - Serviciul supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale, avand in vedere prevederile hotararilor Guvernului nr. 626/1997 si nr. 170/2001, am procedat la ridicarea de documente/preluarea de mostre/prelevarea de probe de la ...............................................
...............................................................................,
dupa cum urmeaza: ..............................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
.............................................................................. .
    Aceste documente/mostre/probe raman la dispozitia organului de control pana la clarificarea cazului.
    Drept care am incheiat prezentul proces-verbal in ........ exemplare, dintre care unul ramane la ................................................, de la care s-au ridicat documentele/mostrele/probele.

              Organele de control                    Reprezentantul
      ale Directiei supraveghere vamala            agentului economic,
      si lupta impotriva fraudelor vamale/
    Directiei regionale vamale interjudetene
    .........................................    ......................
    .........................................    ......................
    .........................................    ......................

    ANEXA 4
    la normele tehnice

    DIRECTIA GENERALA A VAMILOR
    DIRECTIA SUPRAVEGHERE VAMALA SI LUPTA IMPOTRIVA FRAUDELOR VAMALE
    Serviciul (Biroul) ............................................/
    DIRECTIA REGIONALA VAMALA INTERJUDETEANA ......................
    Serviciul supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale

                                PROCES-VERBAL
               de constatare si sanctionare a contraventiilor

    Incheiat in ziua .............., luna .............., anul ......, ora ....

    Subsemnatul ............................., avand functia de ................ in cadrul Serviciului (Biroului) .......................... din cadrul Directiei supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale/Directiei regionale vamale interjudetene ........................ - Serviciul supraveghere vamala si lupta impotriva fraudelor vamale, in urma controlului efectuat la ............., am constatat urmatoarele: ......................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
     Fapta/faptele constatata/constatate constituie contraventia prevazuta la art. .......... din ............ si este/sunt sanctionata/sanctionate cu amenda de ................................................. .
    De savarsirea abaterilor se face raspunzator ..........................., cu adresa declarata in ................., str. ...................... nr. ........, bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., sectorul/judetul ......................, reprezentat de ........................., cu domiciliul in ...................., str. ................................ nr. ....., bl. ......, et. ...., ap. ...., sectorul/judetul ......................... .
    1. Se amendeaza cu ............... lei, conform .......................... .
    2. Totodata, conform prevederilor ......................., contravenientului i-au fost confiscate urmatoarele bunuri: .......................................
..............................................................................., pentru care s-au luat urmatoarele masuri: ......................................
................................................................................
................................................................................
.............................................................................. .
    3. Contravenientul a formulat urmatoarele obiectii si a indicat urmatoarele probe de care intelege sa se serveasca: ........................................
.............................................................................. .
    Cu drept de plangere la ........................................., in termen de 15 zile de la comunicarea prezentului proces-verbal.
    In prezenta martorilor asistenti:
    1. ............................., in varsta de ......... ani, fiul/fiica lui ........................ si al ........................., domiciliat/domiciliata in ........................., str. ............................... nr. ........, bl. ....., sc. ....., et. ....., ap. ...., sectorul/judetul ..................., telefon ......................, si
    2. (similar) ...............................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
    Prezentul proces-verbal s-a incheiat in 3 exemplare, dintre care unul a fost inmanat contravenientului.

         Organul constatator,                    Contravenient,
     ...........................           .........................
     ...........................           .........................
     ...........................           .........................



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 633/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 633 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 633/2001
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu