Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE*) Nr

DECIZIE*)   Nr. 203 din 28 septembrie 1999

referitoare la autorizarea concentrarii economice realizate prin achizitionarea de catre RENAULT a 50,96% din capitalul social al Societatii Comerciale "Automobile Dacia" - S.A. Pitesti

ACT EMIS DE: CONSILIUL CONCURENTEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 518 din 25 octombrie 1999


SmartCity3


    *) In vederea publicarii deciziei in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, informatiile cu caracter secret au fost protejate.

    Plenul Consiliului Concurentei,
    I. in baza:
    1. Legii concurentei nr. 21/1996, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 88 din 30 aprilie 1996;
    2. Regulamentului privind autorizarea concentrarilor economice, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 63 bis din 14 aprilie 1997;
    3. Instructiunilor cu privire la definirea pietei relevante, in scopul stabilirii partii substantiale de piata, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 57 bis din 4 aprilie 1997;
    4. Instructiunilor date in aplicarea art. 33 alin. (2) din Legea concurentei nr. 21/1996 cu privire la calculul taxei de autorizare a concentrarii economice, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 57 bis din 4 aprilie 1998;
    5. Notificarii concentrarii economice realizate prin achizitionarea de catre RENAULT a 50,96% din capitalul social al Societatii Comerciale "Automobile Dacia" - S.A. Pitesti, depusa de RENAULT prin societatea de consultanta imputernicita GIDE LOYRETTE NOUEL si inregistrata la Consiliul Concurentei sub nr. R.S. - 153 din 5 iulie 1999;
    6. investigatiei declansate in baza Ordinului presedintelui Consiliului Concurentei nr. 47 din 23 iulie 1999, avand ca obiect verificarea compatibilitatii concentrarii economice notificate de RENAULT cu un mediu concurential normal;
    7. Raportului de investigatie transmis impreuna cu citatia pentru audierea partilor la concentrarea economica in Plenul Consiliului Concurentei in termenul prevazut la art. 49 alin. (1) din Legea concurentei nr. 21/1996, precum si a celorlalte documente din dosarul cazului;
    8. observatiilor la Raportul de investigatie, transmise de partile implicate in concentrarea economica, respectiv Fondul Proprietatii de Stat si RENAULT;
    9. participarii la audiere, la solicitare si in baza aprobarii date de presedintele Consiliului Concurentei, a reprezentantilor legali ai celorlalti producatori de automobile din Romania, respectiv:
    - Societatea Comerciala Daewoo Automobile - S.A. Craiova;
    - Societatea Comerciala Daewoo Auto Trading - S.R.L.;
    - Societatea Comerciala ARO Campulung - S.A.,
ai Asociatiei Patronale a Producatorilor si Importatorilor de Autovehicule din Romania (APIA) si ai unor intreprinderi din industria orizontala romaneasca, furnizori principali de repere si subansambluri pentru automobile:
    - Societatea Comerciala "Elba" - S.A. Timisoara;
    - Societatea Comerciala "Electroprecizia" - S.A. Sacele - Brasov;
    - Societatea Comerciala "UAMT" - S.A. Oradea;
    - Societatea Comerciala "Subansamble Auto" - S.A. Pitesti;
    - Societatea Comerciala "Roti Auto" - S.A. Dragasani;
    - Societatea Comerciala "Romradiatoare" - S.A. Brasov;
    - Societatea Comerciala Organe de asamblare Brasov;
    10. declaratiilor facute in timpul audierii desfasurate in Plenul Consiliului Concurentei, la data de 27 septembrie 1999, de reprezentantii partilor implicate in concentrarea economica si de reprezentantii tertilor mentionati la pct. 9,
    II. avand in vedere ca:
    1. la data de 15 octombrie 1998 Fondul Proprietatii de Stat, denumit in continuare F.P.S., a lansat oferta publica pentru vanzarea, prin metoda negocierii directe, a 349.148.522 actiuni, reprezentand 50,96% din capitalul social al Societatii Comerciale "Automobile Dacia" - S.A. Pitesti, denumita in continuare DACIA. La data de 7 decembrie 1998 F.P.S. a admis oferta depusa de RENAULT si la data de 8 decembrie 1998 au inceput negocierile intre cele doua parti;
    2. la data de 24 mai 1999 a intrat in vigoare Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 67/1999 privind unele masuri pentru dezvoltarea activitatii economice, care prevede posibilitatea acordarii unor facilitati investitorilor strategici. In temeiul acestei ordonante Guvernul a emis Hotararea nr. 445/1999 privind acordarea de facilitati si conditiile de realizare a investitiei la Societatea Comerciala "Automobile Dacia" - S.A., intrata in vigoare la data de 7 iunie 1999, prin care se acorda anumite facilitati firmei RENAULT, in vederea realizarii investitiilor preconizate la DACIA si conditionate de realizarea acestora. Prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 251 din 17 mai 1999, de la data de 1 ianuarie 2000 vor intra in vigoare reglementarile privind conditiile tehnice pe care trebuie sa le indeplineasca vehiculele rutiere in vederea admiterii in circulatie pe drumurile publice din Romania - RNTR 2;
    3. la data de 2 iulie 1999 intre F.P.S., in calitate de vanzator, si RENAULT, in calitate de cumparator, s-a incheiat contractul de vanzare-cumparare a unui pachet de 349.148.522 actiuni, reprezentand 50,96% din capitalul social al DACIEI. Contractul cuprinde, printre altele, valoarea investitiilor, sursele de finantare si esalonarea calendaristica a etapelor de realizare, care corespund prevederilor anexei nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 445/1999, de realizarea acestora depinzand acordarea facilitatilor cuprinse in anexa nr. 1 la aceasta hotarare;
    4. in conformitate cu dispozitiile art. 16 alin. (1) din Legea concurentei nr. 21/1996 RENAULT a depus la Consiliul Concurentei formularul de notificare a concentrarii economice realizate prin achizitionarea de catre RENAULT a 50,96% din capitalul social al DACIEI. In notificarea ce a devenit efectiva la data de 5 iulie 1999 se face referire si la clauzele privind planul de investitii prevazut in contractul incheiat cu F.P.S.;
    5. la data de 23 iulie 1999 presedintele Consiliului Concurentei a dispus, prin Ordinul nr. 47/1999, declansarea unei investigatii avand ca obiect verificarea compatibilitatii concentrarii economice notificate de RENAULT cu un mediu concurential normal.
    Raportul de investigatie cuprinzand concluziile si masurile propuse de echipa de investigatie a fost transmis partilor implicate la data de 26 august 1999, in vederea formularii eventualelor observatii;
    6. la data de 27 septembrie 1999 s-a desfasurat sedinta de audiere in Plenul Consiliului Concurentei, in cadrul careia a fost prezentat Raportul de investigatie, iar reprezentantii legali ai partilor implicate si ai celorlalti agenti economici interesati si-au exprimat opiniile cu privire la concentrarea economica investigata;
    7. la data de 28 septembrie 1999 a avut loc sedinta de deliberare in cadrul careia Plenul Consiliului Concurentei a adoptat prezenta decizie, dupa analizarea Raportului de investigatie, a observatiilor la raport si a declaratiilor facute in timpul audierii,
    III. luand in considerare urmatoarele motive:
    1. art. 13 din Legea concurentei nr. 21/1996 interzice realizarea concentrarilor economice care, avand ca efect crearea sau consolidarea unei pozitii dominante, conduc sau ar putea conduce la restrangerea, inlaturarea sau denaturarea semnificativa a concurentei pe piata romaneasca ori pe o parte a acesteia, daca sunt intrunite cumulativ urmatoarele conditii:
    - sa creeze sau sa consolideze o pozitie dominanta pe piata relevanta;
    - sa aiba sau sa poata avea ca efect restrangerea, inlaturarea sau denaturarea semnificativa a concurentei pe piata romaneasca ori pe o parte a acesteia;
    2. in cazul analizat pietele relevante pe care are loc concentrarea economica sunt piata autoturismelor din clasa C "medie inferioara" si piata autovehiculelor utilitare usoare, iar piata relevanta geografica este intregul teritoriu al Romaniei;
    3. cotele de piata detinute de DACIA inainte de realizarea concentrarii economice sunt de 67% pe piata autoturismelor din clasa C "medie inferioara" si de 53% pe piata autovehiculelor utilitare usoare. Cotele de piata detinute de RENAULT inainte de realizarea concentrarii economice sunt de 1% pe piata autoturismelor din clasa C si de 7% pe piata autovehiculelor utilitare usoare. Prin realizarea concentrarii economice cotele de piata detinute vor fi de 68% pe piata autoturismelor din clasa C si de 60% pe piata autovehiculelor utilitare usoare. Se estimeaza ca pozitia dominanta pe piata a DACIEI se va mentine si dupa realizarea concentrarii economice (...);
    4. desi DACIA detinea, inainte de realizarea concentrarii economice, o pozitie dominanta pe pietele relevante, care se va pastra, fara a se intari insa, dupa achizitionarea pachetului majoritar de actiuni de catre RENAULT, nu exista temeiuri sau indicii care sa arate ca DACIA va abuza de aceasta pozitie, afectand in acest fel concurenta. Prin urmare, aceasta concentrare economica nu cade sub incidenta interdictiei prevazute la art. 13 din Legea concurentei nr. 21/1996;
    5. analiza concentrarii economice prin prisma criteriilor prevazute de dispozitiile art. 14 alin. (1) din Legea concurentei nr. 21/1996 conduce la concluzia ca operatiunea de concentrare economica investigata este compatibila cu un mediu concurential normal, intrucat:
    - prin operatiunea de concentrare economica investigata sunt create conditiile pentru continuarea productiei de autovehicule produse de DACIA si dupa data de 1 ianuarie 2000, cu respectarea conditiilor EURO-2 si, implicit, pentru mentinerea unui mediu concurential normal pe pietele relevante; de asemenea, sunt create conditiile pentru cresterea calitatii autovehiculelor produse de DACIA si pentru producerea, incepand cu trimestrul IV al anului 2004, a unui autoturism complet nou, ceea ce va avea ca efect consolidarea mediului concurential pe piata relevanta a autoturismelor din clasa C "medie inferioara", avand totodata impact favorabil asupra mediului concurential pe segmentele de piata formate din clasa A - autoturisme "Mini" si din clasa B - autoturisme "Small";
    - fata de cotele de piata detinute de cele doua parti la concentrare, principalul concurent, DAEWOO Craiova, detine o cota de 25% pe piata autoturismelor, iar pe piata autovehiculelor utilitare usoare este prezenta, prin importuri, majoritatea producatorilor importanti din Europa si Asia, care, impreuna cu Societatea Comerciala "ARO" - S.A. Campulung, detine 41,75% din piata; in ceea ce priveste puterea economica si financiara a partilor la concentrare, in vreme ce DACIA se confrunta cu o decapitalizare continua, demonstrata si de deprecierea indicatorilor de diagnostic financiar, RENAULT dispune de o putere economica si financiara mare, demonstrata si de cuantumul total al investitiei de 219,7 milioane dolari S.U.A., pe care s-a angajat sa o faca la DACIA intr-un interval de 5 ani din momentul preluarii;
    - furnizorii de subansambluri si componente pentru DACIA isi vor pastra calitatea de furnizori si dupa realizarea concentrarii, in masura in care vor face fata cerintelor din punct de vedere calitativ; consumatorii au la dispozitie o gama larga de autoturisme si autovehicule utilitare, care, chiar daca au preturi substantial mai mari decat cele practicate de DACIA, sunt de o calitate superioara; principalele bariere la intrarea pe piata relevanta sunt taxele vamale si normele de siguranta a circulatiei si de prevenire a poluarii prevazute de Ordinul ministrului transporturilor nr. 251/1999;
    - dat fiind numarul relativ redus de autoturisme existente pe piata romaneasca, se apreciaza ca atat cererea, cat si oferta vor spori in perioada urmatoare;
    - interesele consumatorilor, cumparatori de autoturisme produse de DACIA, nu vor fi afectate in masura in care cresterea preturilor de vanzare va fi insotita de sporirea corespunzatoare a calitatii; de asemenea, cresterea calitatii va avea ca efect si o sporire a exporturilor de autoturisme produse de DACIA;
    - concentrarea economica investigata va contribui substantial la modernizarea utilajelor industriale si a gamei actuale de autoturisme, precum si la modernizarea si imbunatatirea sistemului de distributie si service; intr-un interval de timp mai lung, aceasta va conduce la realizarea unui autoturism complet nou, competitiv, care va deveni a doua marca a grupului RENAULT, destinat atat pietei interne, cat si exportului. Pe plan economic va avea ca efect o crestere a profiturilor obtinute, inclusiv in valuta, prin cresterea exporturilor;
    6. analiza concentrarii economice prin prisma indeplinirii in mod cumulativ a conditiilor prevazute la art. 14 alin. (2) din Legea concurentei nr. 21/1996 conduce la concluzia ca, in masura in care RENAULT isi executa obligatiile asumate prin contractul incheiat cu F.P.S. privind planul de investitii ce urmeaza a fi realizat la DACIA, cuprinse si in Notificarea concentrarii economice inaintata Consiliului Concurentei, operatiunea de concentrare economica investigata este admisibila, deoarece conduce la:
    - ameliorarea productiei, concretizata in ridicarea calitatii actualelor automobile produse de DACIA, asigurarea indeplinirii normelor europene de siguranta a circulatiei si de prevenire a poluarii, modernizarea produselor existente in fabricatie si introducerea in fabricatie a unui autoturism complet nou, care va fi a doua marca a grupului RENAULT; ameliorarea distributiei automobilelor, prin crearea unei retele moderne si eficiente de unitati de prezentare, vanzare si service; de asemenea, concentrarea investigata va conduce la cresterea eficientei economice prin reducerea costurilor de productie si distributie, fiind estimata si o crestere semnificativa a exportului, mai ales a noului autoturism;
    - realizarea programului de investitii asumat de RENAULT, cu toate efectele mentionate mai sus, face ca in cazul acestei operatiuni sa prevaleze efectele pozitive;
    - preturile la vehiculele rutiere produse de DACIA vor creste in urma realizarii acestei concentrari economice, iar noul autoturism produs va costa aproximativ 6.000 dolari S.U.A.; aceste cresteri de pret vor fi mai mici, comparativ cu cele care ar trebui sa fie practicate, prin raportare la cresterea calitatii autovehiculelor rutiere produse de DACIA;
    7. analiza efectuata asupra ajutorului de stat acordat de Guvernul Romaniei pentru Proiectul DACIA - RENAULT sub forma unor facilitati de natura fiscala demonstreaza ca acordarea acestuia nu contravine dispozitiilor art. 64 alin. (1) paragraful (iii) din Acordul de asociere a Romaniei la Uniunea Europeana, deoarece nu afecteaza comertul cu tarile Uniunii Europene si are un impact nesemnificativ asupra mediului concurential normal pe pietele relevante din Romania, dupa cum urmeaza:
    - volumul ajutorului de stat este mic, insumand, pe intreaga perioada de 5 (cinci) ani pe care este acordat, suma de (...) (din valoarea totala a ajutorului s-au scazut pierderile estimate pentru primii 2 ani de activitate si valoarea taxelor a caror plata este amanata, iar nu anulata);
    - actualmente DACIA nu exporta in tarile Uniunii Europene; posibilitatea DACIEI de a exporta in aceste tari va exista numai dupa inceperea fabricarii noului automobil, deci la o data ulterioara acordarii ajutorului de stat;
    - ajutorul de stat nu influenteaza semnificativ pretul autovehiculelor produse si livrate pe piata interna; astfel, influenta acestuia asupra pretului unui automobil produs de DACIA creste de la (...) in trimestrul IV 1999 la (...) in trimestrele I - III 2004; prin urmare, nu vor fi afectati nici ceilalti producatori interni si nici importatorii;
    - ajutorul de stat nu va afecta direct pretul noului automobil ce va fi produs de DACIA cu incepere din trimestrul IV al anului 2004;
    - ajutorul de stat nu este un ajutor definitiv, ci consta, in principal, in decalarea cu 3 (trei) ani a platii T.V.A. si cu 65 de zile a platii taxei pentru drumurile publice;
    8. conditiile din Notificarea inaintata de RENAULT Consiliului Concurentei, respectiv conditiile prevazute in contractul incheiat cu F.P.S.,
    in temeiul art. 21 alin. (4) lit. a) din Legea concurentei nr. 21/1996, decide:
    Art. 1
    In temeiul dispozitiilor art. 51 alin. (2) lit. b) din Legea concurentei nr. 21/1996 se autorizeaza concentrarea economica realizata prin achizitionarea de catre RENAULT a 50,96% din capitalul social al Societatii Comerciale "Automobile Dacia" - S.A. Pitesti.
    Art. 2
    In temeiul dispozitiilor art. 33 alin. (2) din Legea concurentei nr. 21/1996 agentii economici, parti la aceasta concentrare economica, vor plati taxa de autorizare in cuantum de 2.774.509.790 lei. Suma mentionata va fi virata cu ordin de plata tip trezorerie la bugetul de stat in contul 20.17.01.03, deschis la Trezoreria municipiului Pitesti, beneficiar Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat, cu mentiunea "taxa de autorizare in baza Legii concurentei nr. 21/1996". O copie de pe ordinul de plata va fi transmisa imediat Consiliului Concurentei.
    Art. 3
    Prezenta decizie devine aplicabila de la data primirii de catre Consiliul Concurentei a unei copii de pe ordinul de plata.
    Art. 4
    Prezenta decizie se comunica partilor, conform art. 62 alin. (1) din Legea concurentei nr. 21/1996, de catre Secretariatul general al Consiliului Concurentei.
    Art. 5
    Prezenta decizie poate fi atacata de persoanele interesate, conform dispozitiilor art. 21 alin. (6) din Legea concurentei nr. 21/1996 la Curtea de Apel Bucuresti - Sectia contencios administrativ, in termen de 30 de zile de la comunicare.
    Art. 6
    In conformitate cu dispozitiile art. 62 alin. (1) din Legea concurentei nr. 21/1996, prezenta decizie va fi publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, pe cheltuiala partilor la concentrarea economica.
    Art. 7
    Departamentul bunuri de consum si Secretariatul general din cadrul Consiliului Concurentei vor urmari aducerea la indeplinire a prevederilor prezentei decizii.
    Art. 8
    Prezenta decizie se comunica la:
    - F.P.S., prin reprezentant;
    - RENAULT, prin reprezentant director general adjunct Christian Esteve;
    - Societatea Comerciala "Automobile Dacia" - S.A. Pitesti, Str. Uzinei nr. 1, judetul Arges;
    - GIDE LOYRETTE NOUEL, str. Dionisie Lupu nr. 74, sectorul 1, Bucuresti.

                   PRESEDINTELE CONSILIULUI CONCURENTEI,
                              VIOREL MUNTEANU



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 203/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 203 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 203/1999
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu